AliExpress reviews

1.9

Michelle
18-07-2016

Onduidelijk bestel daar niet meer

Ik heb nog steeds niks ontvangen bij tracking status staat geen info tijdelijk

alleen blijft het op tijdelijk staan

denk niet dat ik het nog ontvang

Hoe kan je je geld terugvragen

vind het maar onduidelijk allemaal

Ad
17-07-2016

Niets ontvangen

• 8 Maanden geleden een training pak besteld bij aliexpress en betaald tot heden niets ontvangen en na veel mails geen trainingspak en geld.

Erika
16-07-2016

Geen probleem

Bestel bv sportleggings draadloze oplader en headset.

alles prima ervaring, noem er maar paar op .

enige wat ik niet bestel is make-up etc. want wat daar in verwerkt zit

Verder geen probleem met betaling en bezorging.

vandaag mooie zomer bomberjack 12euro

bij verkoper eerst info voor maat en top service

Cecil
16-07-2016

S+S+S+ waardeloze verkoper

Wanneer er iets mis is met een product zal deze verkoper er alles aan doen om het geschil zo lang mogelijk te laten duren zodat je het opgeeft.

Leo
15-07-2016

Nooi meer

Na goede dingen gehoord te hebben ook maar eens diverse dingen besteld. Conclusie, t-shirt van mijn zoon is mooi en past. Twee jurkjes van mijn vrouw passen niet, trui van mij en trainingspak passen niet. Dit gaan we dus nooit meer doen. Extra goed op de maten gelet maar nog. Er komen nog wat spullen en zit nu al vol vrees naar de post te kijken.schande

Pakket komt niet aan

Mijn pakket (2 voetbalshirts voor mijn zoons) is nooit aangekomen. Nadat ik dit gemeld had als klacht kreeg ik te horen dat hij afgeleverd was en ik zou ervoor getekend hebben (?!?!?). Gewoon ordinair money down the drain. Niet aan beginnen, het duurt lang en uiteindelijk krijg je mogelijk ook nog niets! Data over wie het had moeten afleveren heb ik nooit gekregen.....

Michaela

Inlichting

ik zou graag paar kleren bestellen oe zit dat juist voor de duane en de verzendingskosten en wat is de levertijd ? grtjs

Katja
14-07-2016

Fout melding op privacy verbinding

Na 2 x iets besteld te hebben is er "iets" fout en kan ik niks niets meer . Niet bestellen niets wijzigen.

Krijg te zien dat mijn verbinding niet prive is en dat aanvallers mogelijk proberen ,misbruik te maken.

Een nieuw account aanmaken helpt niet.

Tonia
13-07-2016

Adias niet ontvangen

ik heb adias bestelt .ik wacht al 4 weekjes er op .en op eens kreeg ik een formulier wat ik moest in vullen aan giften voor de douane .en nu zag ik dat ik mijn geld kwijt bent .heel raar nu ik bestel niet meer bij hun

Nicolette
12-07-2016

Hoe krijg ik mijn geld terug

Ik heb meerdere malen besteld bij Aoli Express en mijn ervaring is goed. Nu heb ik adidas schoenen besteld en ik wacht nog steeds op bericht dat mijn order verscheept is. Na 2 x met de verkoper contact te hebben gezocht, krijg ik nergens antwoord op. Ben bang dat het dit keer toch niet goed gaat. Weet iemand als ik mijn order annuleer of ik dan automatisch het geld terug krijg? Vast bedankt voor het meedenken.

Gert
11-07-2016

Doen wat ze beloven!

Twee bedrukte badlakens besteld, snelle orderbevestiging en levering volgende dag! Badlakens en bedrukking zien er erg netjes uit! Zou er zo weer bestellen!

11-07-2016

Opgelicht door Yunyi wedding ltp

jurk besteld, betaald en moest douane kosten betalen,

jurk gekregen hele slechte kopie, teruggestuurd kost ook weer veel geld, pakket twee keer aangeboden doen net of ze er niet zijn waardoor het pakket weer retour is gekomen naar Nederland en naar mijn adres. conclusie, 170.00 euro voor de jurk 44.00 euro voor de douane

35.00 retour zenden 249.00 euro totaal betaald zit met een hele slechte kopie jurk die ook nog niet eens helemaal afgemaakt is ontbreekt sluiting...

en verkeerde kleur. weet niet wat ik nu nog kan doen?

Jaap
07-07-2016

Met de vertaler van google van engels naar nederlands werkt perfect

nooit geen problemen gehad alles wat ik heb besteld heb ik netjes aangekregen ik ga zeker door met aliexpress

Jeffrey
06-07-2016

Annulering

Ik heb laats iets bestelt via AliExpress maar ik heb het moeten annuleren wegens een prive reden. Nu men vraag is hoelang duurt het voor ik mijn geld terug op mijn rekening heb staan?

Mart
04-07-2016

Het gaat heel vaak goed maar er zitten er op Aliexpress

Ik bestel best veel op Ali en het gaat eigenlijk altijd goed alleen bestel nooit bij SHENZHEN MODEL FANS ELECTRONIC die sturen je kapotte dingen op en als je dan gaat mailen willen ze filmpjes zien van het product wat bijna niet gaat want je kan niet zo maar filmpjes versturen naar china, youtube kunnen zij niet kijken enz enz en zij houden je zo lang aan de gang dat je er mee stopt omdat je je buik er van vol hebt. En een tip ben niet te snel met bevestigen van het gekregen spul en sterren delen.

Geert
03-07-2016

Nooit bij kopen !

Ben 250 € kwijt bij 2 bestellingen , verzending verloren gegaan ofwel nooit verstuurd ?

Simone
02-07-2016

Koop nooit een Hooverboard bij dit bedrijf

Wij hebben 2 hooverboards bij dit verschrikkelijke bedrijf gekocht. Twijfelde ervoor al een beetje wat betreft de batterij maar die kan je eventueel vervangen. Eenmaal besteld moet je bij levering nog mega veel invoertoetsen betalen. Wij wonen in Oostenrijk en het koste ons 160€ extra. Eenmaal opgeladen meteen aan de slag, vonden ze snel leeg maar dachten dat het aan de heuveltjes lag. 2e keer erop stopt 1 vd de 2 zonder waarschuwing in 1 x, leeg met als gevolg open knieën noem maar op. Nog een keer geladen en toen gebeurde hetzelfde na 5 minuten en nu doet ie niets meer en dit is ook bij de tweede gebeurd. Er zit een veel te lichte batterij in en alles is verder nep. Ze vragen je 5 sterren te geven en dan krijg je weer extra korting bij een volgende bestelling. Stom en veel spijt dat wij toch erin zijn getrapt bij zo n bedrijf te bestellen. Heb ze al vaker geschreven met mijn klachten maar het antwoord blijft uit.

Mirian
30-06-2016

Ideal betalen

Ik wil een bestelling plaatsen maar als ik met ideal wil betalen vraagt hij account holder name.

Ik kan hier niks normaals in vullen,want hij vult zelf dingen erbij.

Wat moet ik invullen om verder te kunnen?

29-06-2016

Hm..ik ben nieuwschierig..

ik heb voor 16 euro zoveel iets besteld, plz laat het binnen komen want ik kan geen chinees

Hoi
29-06-2016

Hoesjes

ik heb een vraagje komen de hoesjes apart