AliExpress reviews

1.9

Cor
18-01-2019

Voor mij te onzeker

4 dingen gekocht. Eerste 2 kwamen na 9 en 10 dagen binnen. Top. Ook berichtjes over gehad (handschoenen en Mi Box). 3de (batterijen) kwam na 3 weken binnen. Ook goed, maar tracking is onmogelijk en werkt ook in het Chinees niet! Maar afwachten of het ooit aankomt.

Het 4de wacht ik nu al een maand op (sweater). het is inderdaad goedkoop en dan kun je wat langere levertijden op de koop toe nemen, maar helemaal niet weten of er überhaupt geleverd gaat worden. Dat is niets voor mij. Beter zou het zijn als Ali Express per product of verkoper ook de recensies zou laten zien.

Dany
16-01-2019

Kopen is US dollar.

Ik kocht een object van 28 US dollar.

Als korting omdat een eerste gebruiker ben krijg ik 3 US dollar korting. Dus dat maakt 25 US dollar.

De betaling gebeurd met mqstercard en tot het laatste moment blijft alles op 25 US dollar. Betaling uitgevoerd en onmiddellijk mijn rekening gecheckt. Tot mijn grote verbazing ging er 27 Euro van mijn rekening!

Ik heb de bestelling direct geannuleerd. Nu wachten op de terugbetaling.

Rare eerste ervaring. Voor mij niet meer denk ik.

Sjaak
15-01-2019

Dispute geopend?

Bereid je maar voor op een grote ergernis. Opeens blijkt een seller geen engels te kunnen lezen en zet hij een scriptje aan met standaard antwoorden. Ben momenteel al 2 maanden bezig om 8 euro terug te krijgen. Krijg in elk antwoord te horen " do you have paypall" > nu inmiddels 12 keer geantwoord "no I haven't , please pay me back on the bankaccount I paid you with" .antwoord: " do you have paypall" Grrrr, gestoord wordt je ervan. Heb er in de laatste 5 jaar 179 bestellingen gedaan en ben een uurtje bezig geweest om álle leveranciers het volgende berichtje te sturen, mssn wordt er dan iemand wakker over there : [QUOTE] Your service was great, kind and polite. However, last time I was very badly treated by Sunny K of Lemot Painting Material & School Supplies Store. Therefore I will not order anymore with your store or any other store within Aliexpress. I will switch to Banggood from now on. Sorry that 1 collegue ruined it for the whole group.

[UNQUOTE] Idee?

Wilhelmien
08-01-2019

Zeer goede ervaringen

Ik bestel al een paar jaar en tot nu toe ging het 2 keer mis en kreeg ik gewoon mijn geld terug. Bij sommige shops heb ik het zelfs met een week al binnen. Heb inmiddels denk ik al wel 50 bestellingen geplaatst. Ik koop vooral knutselspullen en dat is altijd prima in orde. Soms duurt het wel een maand - 6 weken maar tot nu toe maar 2 keer pech gehad.

07-01-2019

Vaak ontvang je nooit iets

Heb de afgelopen 6 maanden 12 dingen bij AliExpress besteld variërend van 3-18 euro

Van de 12 bestelde artikelen heb ik er 4 nooit mogen ontvangen.

Bezwaar (dispute) maken helpt niet. Je bent echt je geld kwijt!

Mijn advies : koop hier niets. Zonde van je ergenis, het lange wachten en je geld!

Siep
03-01-2019

Knudde

Half oktober 2018 spullen voor o.a. kerst besteld, 3 januari nog niet binnen. Met de verkopers valt niet te communiceren, je krijgt van allemaal een standaard zin terug dat je gewoon geduld moet hebben. Nu druk ik op 'artikel ontvangen' en kan dan een dispute openen. Sommigen gaan je dan stalken dat je hun bedrijf kapot maakt en gewoon geduld moet hebben. Sommigen heb je betaald en versturen nooit wat. Ze worden steeds brutaler en er komen steeds meer fakeshops bij. Ik zit nu dus al ruim 2 1/2 maanden op 13 artikelen te wachten, 1 is defect binnen gekomen. Zeker allemaal van de boot gevallen.

Hashmi
02-01-2019

Draadloze oordopjes

Ik had 7&8 weken had ik mij draadloze oordopjes bestelt nog steeds niet binnengekomen ik ben zo lang aan het wachten waar blijf mij pakketje potverdomme ?

Gino
30-12-2018

Mijn slechtste online ervaring ooit.

Mijn slechtste online ervaring ooit.

Ik moest 6 weken wachten voordat mijn bestelling arriveerde. Een elektronische component.

Al snel besefte ik dat dit artikel van AliExpress defect was.

Ik heb geprobeerd dit te betwisten. Maar deze automatisch invulformulieren zijn echt heel verwarrend en niet klantvriendelijk!

Dus hebben ze me op een valse manier misleid om het artikel terug te sturen.

Toen ik me realiseerde dat ik een fout heb gemaakt heb ik de klantendienst gecontacteerd (moeilijk om van een autobot af te komen .!)

Uiteindelijk een echte mens (denk ik). Geen genade was het vonnis!

Aliexpress accepteert geen fouten!

Dus GEEN product en ik ben mijn geld kwijt.

Echte oplichterij.

Glitter
29-12-2018

. Bestellingen account geblokkeerd

Ik bestel heel veel diamant lid.ik kom een paar rare Sellers de laatste tijd tegen. Ik heb een Seller gezegd dat hij gekleurde spullen koperachtig gestuurd heeft hij klacht ingediend over mij en nu mijn account is geblokkeerd. Terwijl ik een hoop bestelling heeft daar om te komen en ik kan niks checken. Dus hopelijk ben ik een hoop geld kwijt. Aliexpres via messenger fb gechat binnen 24 uur geven we je bericht. Niks. Meneer van Dijl die mogelijk hier in Nederland werk voor aliexpres ook heb je niks aan hem. Dus ik weet niet meer hoe ik verder moet. Ik moet spullen leveren bij mijn klanten en het wordt niet geleverd en ik moet al mijn klanten terug betalen. Dus een hoop verlies. En Microsoft heeft mijn e-mailadres ook geblokkeerd. Dat vind ik ook raar. Dus voor mij alles dubbel wat een stress situatie. Ali expres echt een oplichterij van Sellers. Alles is daar veranderd. De mensen die kopen worden behandeld als dief en de Sellers als trouwe mensen net omgekeerd. Nergens kan je aankloppen een hoop dieven daar die weten hoe ze jouw oplichten het zijn Chinezen denk eraan. Ik vind dit echt niet kunnen. Er moet een nieuwe beleid komen dat deze oplichterij aangepakt worden. Je kan niet je geld zomaar kwijt of je opend dispute ben je je account ook kwijt omdat je je spullen niet heb ontvangen na 3 maanden wachten. Dus puur oplichterij. Alexander van dijk werkt samen met deze mensen maar kan je peobleem toch niet en nooit oplossen. Ook hoort bij de team wat een nare situatie. Ik ben een trouwe klant dat heel veel koopt. Zo stop ik met mijn bedrijf. Aliexpres Bye Bye jullie komen jullie zelf tegemoet. Vandaag voor mij morgen voor jullie.

Argentavis door sill

Betreffende product wordt alleen als rechterzijde geleverd: links past dus niet.

Kosten gemaakt voor montage en demontage.

Ali reageert hier niet op. Ze willen wel in het westen verkopen maar respecteren de oosterse wijze van recht: oostindisch doof.

Jammer van alle energie

Jules
24-12-2018

Als je geluk hebt gaat t goed. Anders geld kwijt.

Had een kerstboom besteld met lampjes, ballen en andere ornamenten. Netjes geleverd binnen de levertijd. Echter geen voet voor de kerstboom en deze was in 2en gebroken. Ook misten de ballen. Je kunt dan een "dispuut" procedure openen. Ik opende een dispuut voor de kerstboom en daar kreeg ik netjes en snel mijn geld voor terug. Maar er was geen knopje zichtbaar om aan te geven dat ik een "dispuut" wilde openen voor de kerstballen.

Klantenservice communiceert hier enorm kut over. Over meerdere chat gespreken heen. Na een maand nog steeds geen oplossing en ik vrees dat ik naar zowel mn geld als kerstballen kan fluiten.

Mensen.doe je zelf een plezier. Besteed iets meer centjes in Nederland. Daar hebben we het toch beter geregeld.

24-12-2018

Leuk voor klein goedkoop spul

Onlangs een HDMI gamecapture box aangeschaft via Aliexpress. Deze unit ging na drie dagen gebruik kapot.

Vervolgens contact opgenomen met de verkoper. Deze doet alsof hij een vervangende unit stuurt maar laat niets meer van zich 'mailen'. Vervolgens wordt je langs de 15 dagen dispute termijn om de tuin geleid en kun je fluiten naar je geld. Dit gaat na invoerrechten om plm. 70 euro.

Dat is dan weer 'leergeld'. Geen duurdere spullen kopen is het advies, garantie tot aan de brievenbus.

Er is geen na de dispute periode geen klantenservice van Aliexpress meer te benaderen.

Tineke
20-12-2018

Balen!

Ongeveel 2 maanden geleden een LG telefoon besteld en ontvangen,maar deze telefoon is zeer slecht; valt steeds helemaal uit; naar 4 telefoon winkels geweest ; de telefoon is niet te redden zeiden ze állemáál!

En aliexpress niet te bereiken!

De rest an mijn bestelling was wel goed.

Julie
18-12-2018

Geld kwijt en bestelling nooit ontvangen

In augustus 2018 jurk besteld voor mijn dochter,na 4 maand nog steeds geen jurk ontvangen,heb contact opgenomen met de verkoper naar die geven niet thuis.En klantendienst daar kom je geen stap mee verder,dus ben ik mijn geld kwijt en jurk nooit gekregen.Geen aliexpress meer voor mij.

Mike
18-12-2018

Beroerde klantenservice

De zogenaamde aanbiedingen die niet leverbaar blijken te zijn, producten die sterk afwijken van de foto, bestelling bij Pinetree fitness goods die NIET geleverd wordt en waarbij Ali Express zogenaamd bemiddeld en oordeelt dat ik als klant verantwoordelijk ben voor het prutswerk van hun leverancier en transporteur!

En ze weigeren het geld terug te geven!

Nederland: doe GEEN zaken met die oplichters.

Henry
17-12-2018

Niets ontvangen, geld kwijt en AliExpress niet thuis

Set batterijen besteld voor een drone. Bestelling nooit ontvangen. Geld kwijt en met AliExpress kan je niet in gesprek komen. Als gaat via een standaard teksten. Nu het mis gaat gaat zijn ze niet thuis. Wat een slecht bedrijf. Nooit geen AliExpress meer.

11-12-2018

Helemaal top maar wel opletten

Ben ondertussen al 5jaar trouwe klant, enkele keren problemen gehad, maar adequaat opgelost. overigens kijk ik altijd naar de aantal orders, veel order weinig revieuws is voor mij onbetrouwbaar. nooit problemen gehad met refund, schijnt ook met klantbetrouwbaarheid te maken te hebben, hoe vaker je bestelt en revieuwd hoe hogere waardering je krijgt. ik heb tot nu toe elke keer binnen 2dagen in dien nodig geld terug gehad. vele site's zoals vakantieveilingen,koop je deal groupon etc. verkopen niet anders dan deze spullen, alleen dan 5x zo duur. zeker een aanrader aliexpress, neem altijd ali standart shipping(binnen 2weken binnen, anders niet bestellen) en let ook op de aantal orders en revieuws over de verkoper, als je daar goed oplet kan het zo goed als niet fout gaan. voorlopig blijf ik een trouwe klant?

Henny
07-12-2018

Halve zending gehad

Wat moet ik daar mee

Dirk
07-12-2018

Nooit problemen, soms met de kwaliteit, maar ja, voor die prijs!

Steeds goede communicatie gehad!

Eén maal iets besteld waar ik niet tevreden van was! Hebben me nog één gestuurd met hetzelfde resultaat! Toen hebben ze me het geld volledig teruggestort!

Ook één maal niet tevreden over de kwaliteit na een jaar! Kreeg korting op de volgende aankoop maar ja, als je niet tevreden bent! Die leverancier laat ik dan de volgende keer wel links liggen!

Jack
03-12-2018

Goederen niet of gedeeltelijk geleverd

Ik bestelde regelmatig spullen bij aliexpress, in het begin ging het goed en dacht, wat zeuren die mensen toch over slechte leveringen e.d. Maar.….daar ben ik inmiddels wel van terug! bij de laatste 4 leveringen kreeg ik tot 2 keer toe helemaal niets! gelukkig met visa betaald en deze mensen hebben gezorgd dat ik mijn geld terug kreeg, daarna weer een bestelling gedaan en jawel, keurig op tijd geleverd! dus maar weer iets besteld en het is weer zover! van deze levering (zouden 2x20 stuks lampen zijn) kreeg ik na 6 weken 2 lampjes geleverd! i.p.v 40 stuks! dus een foto gemaakt van de verpakking en de 2 lampjes, een email gestuurd naar hun maar er reageert niemand!

In totaal nu al 9 emails verstuurd en iedere keer de foto bijgevoegd maar de zijn oost-indisch doof en blind daar in china! ik krijg geen enkele reactie! ik ben het nu helemaal zat en heb voor de allerlaatste keer iets besteld bij dit bedrijf. Het is een grote schande zoals zij met hun klanten om gaan!