AliExpress reviews

1.9

Rosalin
13-06-2016

Een tip

Koop alleen spullen waar reviews bij staan of mensen hebben gereageerd

Dan pas kan je weten of het goed is of niet

Vincent
12-06-2016

Irritante winkel

Het duurt echt maanden tot je het krijgt 99 % krijg je niet

Renée
12-06-2016

Super tevreden!

Ik had een maand geleden 5 telefoon hoesjes besteld en de eerste kwam al na een week aan! Op de laatste had ik 3 weken moeten wachten. Heel goed ingepakt en goede omschrijving op de website. Als er iets was kon ik gewoon een berichtje sturen en reageerde de verkoper zo snel mogelijk. Ik was nooit zo een fan van Aziatische websites. Maar hier ben ik heel erg tevreden over!

11-06-2016

Tot dusver positieve ervaringen!

Alle bestelde artikelen binnen een redelijke termijn ontvangen.

Maria
10-06-2016

Bestellingen

Heb Aliexpress ontdekt en ben zo dom geweest om gelijk een aantal orders te plaatsen.

80% van de orders waren zoek geraakt bij de post, incompleet of was niet helemaal het product wat ik had verwacht.

De 20% die ik wel had gekregen waren goed.

Veel gezeur over en weer met de verkopers. Bij één verkoper had ik het idee dat ik met iemand van een jaar of 10 aan het communiceren was.

Omdat ze weten dat retour sturen voor eigen rekening is en dit meer kost dan de artikelen waard zijn, ga je maar akkoord met een vergoeding die belachelijk is.

Elsa
09-06-2016

Ze zeggen dat ik niet heb betaald?!

ik heb laatst een t-shirt besteld bij de aliexpress, hij was €10,-. Toen ik hem bestelde heb ik hem direct betaald, het staat nog bij mijn betalings gegevens maar nu krijg ik een e-mail dat mijn bestelling is geannuleerd omdat ik niet heb betaald voor een bepaalde tijd. Ik heb een aantal e-mails terug gestuurd met een screenshot van mijn betaling naar aliexpress maar nog niks terug gekregen..

Janine

Altijd goed

Ik bestel regelmatig wat op Aliexpress.

Nog nooit problemen gehad.

Het is soms even wachten voordat je het binnen hebt, maar dat staat ook altijd bij de producten vermeld.

Natascha

Nike

Had 4 paar besteld en betaald en heb maar 3 paar ontvangen postnl hier over benaderd ben dus mooi lekker meer heb wel voor 4 paar inklarings kosten betaald verkoper benaderd geen reactie kan dus fluiten naar me geld.

Ria
09-06-2016

Schoentjes besteld en nooit geleverd gekregen

Ik heb in maart schoentjes besteld weelies dat zijn schoentjes met wieltjes eronder ik heb ze tot nu toe niet gekregen schandalig gewoon en communiceren met alie express is een ramp ik krijg geen antwoord

zeer ontevreden

Harry
07-06-2016

Alles wordt chinees

natuurlijk weet ik wel dat het uit china komt, maar ik klikte één product aan, en heel de site werd chinees!

dit kan ook niet meer aangepast worden

Ja
06-06-2016

Geweldig

nog nooit iets besteld maar super recensies gelezen. van vrouwen met leuke nieuwe shirtjes tot mannen met nieuwe nep geweren. ik denk dat ik door deze toffe recensies te hebben gelezen zeker erg ben geïnspireerd om ook iets te kopen! GE WEL DIG.

Jessy
05-06-2016

Ideaal!

Sinds een paar weken een fanatieke aliexpress shopper. Tot nu toe geen slechte ervaringen. Een tip boven de €20,- kan het zijn dat je invoerrechten moet betalen, als je vermeld dat het een cadeau is verklein je de kans om te moeten bijbetalen.

Rene
04-06-2016

Ik kan fluiten naar mijn geld

December 2015 schoenen besteld van €81,00. Ze zijn nooit geleverd. Nu na 6 maanden en ongeveer 50 berichten geef ik het op.

Iedere keer hadden ze weer een andere smoes en sinds eind april reageren ze niet meer op berichten van mijn kant.

Goedkoop is dus weer duurkoop.

As

Nog nooit problemen gehad

Ik heb nu ongeveer 40 bestellingen gedaan via deze site en alles is geleverd tussen 9 dagen en 4 weken, zonder problemen.

Ik let wel op bij wie ik bestel, zijn er meer bestellingen gedaan, hoe zijn de reviews, hoe is de prijs vergeleken met andere leveranciers.

Als ik twijfel stuur ik een berichtje naar de verkoper. Hoor ik niets terug dan hoort deze ook niet meer van mij.

Thierry
03-06-2016

Niet werkende fototoestel toegestuurd gekregen

ik had een fototoestel besteld, bij levering na 3 weken stelde ik vast dat het toestel enkel opstartte op het beginscherm en verder niets meer deed.

ik heb een klacht geformuleerd langs hun website echter is de discussie 4 weken blijven duren van over en heen en weer, ze vroegen me ook filmpje op te sturen, echter konden ze deze zogezegd nooit openen, tot ik zelfs het filmpje op Youtube plaatste lukt hun het nog niet het filmpje te bekijken.

Ook ik werd geconfronteerd met hun engelengezang dat de winstmarges te klein zijn om terug te kunnen betalen, vandaar moest ik tevreden zijn met 10$ terwijl ik 48$ had betaald.

Dit was de 1e maal met Aliexpress maar NOOIT meer.

Nu heb ik een fototoestel splinternieuw die niet werkt en 38$ armer.

Citibank

Veel bedrijven gebruiken alleen Citibank en geen IDEAL

Niemand kan me de iban van die bank vertellen. Help?..

Birgit

Wel en niet tevreden

Ik bestel regelmatig bij Ali Express en dat ging altijd goed. Nu heb ik een telefoon besteld en alleeen de stekker en oordopjes mogen ontvangen. Ik kom er niet uit met de verkoper, want die zegt dat het verzonden is en dat DHL nergens een fout heeft gemaakt. DHl nederland werkte super mee en heeft mij goed geholpen en lang contact gehouden over hoe het er nu voorstond. Nu zegt de verkoper dat ik de telefoon heb ontvangen, terwijl ik alles op foto's heb vastgelegd. Wat kan ik nu nog doen. Dit is mijn 1e x dat ik en probleem met hun heb en ik bestel al tijden daar.

Anna

Scheer kopjes

ben nu nog meer ontevreden 80 euro betalen geen scheer

kopjes. plus site weg gehaald door iemand van aliexpress

Ali
02-06-2016

De verkoper Coco bij aliexpres iheeft mij gechnteerd

De verkoper Coco bij aliexpres heeft mij gechanteerd omdat ik hem een slechte feedback gegeven.

Hij heeft fout gemaakt . Hij heeft wel het retour van het onderdeel maar hij wijgerd het retour formulier naar mij te sturen echt oneerlijk en gemeen.

Claudia

Pakket van 45 euro niet ontvangen

niet ontvangen en nu vraagt de verkoper, als ik 5 euro vracht wil betalen stuurt die me n nieuwe toe.. wel of niet doen