AliExpress reviews

1.9

Marja
17-09-2017

Niet ontvangen pakje

Ik heb mijn pakje niet ontvangen en ze reageren nergens op.

AM
15-09-2017

Hulpcenter sluit bij serieuze klachten

Tot nu toe altijd een spel van winnen of verliezen; kleine dingetjes kopen, is het niet in orde? Dispute openen en je krijgt geld terug. Vertrouwen groeit en groeit. tot je iets koopt wat iets duurder is. Dan krijg je een totaal ander product, open je een dispute. Hoewel zelfs de verkoper bekende dat het een fout product is en een nieuwe jurk wou sturen, besloot AliExpress dat het geld niet geretourneerd werd en de verkoper niets nieuws moest sturen. Sindsdien is AliExpress "van de aardbodem verdwenen". Geen enkele vorm van klantendienst werkt nog.

Helene
13-09-2017

Bestellingen niet echt te traceren

Ik heb laatst meerdere kleine dingen besteld. Bij een staat erbij afgeleverd. Maar ik heb niets ontvangen. De rest is ergens blijven hangen denk ik. Nou nu dus 3 dingen niet ontvangen. Ik bestel daar niets meer. Mag het nog zo goedkoop zijn

13-09-2017

EKEN H9R action cam van AlieExpress

Boven genoemde action cam besteld voor 42,77€ Na heel lang wachten krijg ik en brief van Post NL dat er BTW en invoerrechten betaald moeten worden. Mail retour gestuurd dat ik voor dat bedrag afzie van levering en ze het ding retour moeten sturen. Tot mijn verbazing komt er een week later een pakket aan en of ik maar 22,77€ cash wil betalen. Dus zodoende is dat ding nu no duurder dan ik hem hier in Holland gekocht had. Dankzij de Haagse ROVERS ben ik nu een slechte camera en een slechte ervaring rijker. Het ergste is nog dat die camera geen 4K beelden kan maken en ook de optie 720P/120FPS niet aankan. Dus al met al, miskoop van de maand

Cor
06-09-2017

Wel betaald maar niet gekregen

Twee producten besteld, betaald maar niet gekregen. Na een klacht geopend te hebben zou er een refund (geld terug) plaats vinden. Dit loopt al vanaf begin juli. De enige mogelijkheid is om een chat te beginnen met de "service" afdeling, email is niet mogelijk. Via de chat zijn ze uitermate vriendelijk, vinden ze het allemaal heel vervelend en gaan ze zeker werken aan een oplossing. Maar tot heden geen resultaat en geen geld terug. Voor mij een dure les maar geen AlieExpress meer!

06-09-2017

Bestelling van 100 euro niet aangekomen

Mijn bestelling van 100 euro is niet aangekomen. Dat is ook te zien in de track & trace code die ik gekregen heb, maar AliExpress vond het bewijs niet goed. Niks ontvangen, geld weg.

04-09-2017

Miskoop

Geen goede ervaring. 3 dagen geleden 4 producten besteld en betaald met creditcard. De procucten staan nog steeds in mijn winkelwagen. Geen bevestiging niets, dus ook geen ordernummer. 3 uur chatten met 6 verschillende dames. screenshots doorgezonden van betaling en artikelen. nog steeds helemaal niets. De site geeft ook niet aan waar je met een klacht terecht kunt. Voor mij dus geen succes.

Hassan
03-09-2017

Mijn Order closed

In twee jaar ik had geen probleem, maar nou Aliexpress heeeft mijn order closed, zij willen de fotocopie van mijn ID kaart en de bewijs van mijn adres, ik weet het niet wat moet ik doen,

Branco
02-09-2017

Het kan beter

Met aliexpress niks mis mee, bestel veel voor mijn auto te tune. al met al. de levertijd laat wel op zich wachten, je moet veel geduld hebben voordat je product binnen is.

1 grootste nadeel aan aliexpress is: Dat er nooit geen gebruiksaanwijzing bij zit hoe je iets installeren moet. En als er een gebruiksaanwijzing bij zit dan alleen in het chinees. Dat is mijn enige ergernis aan ali, geen fatsoenlijke gebruiksaanwijzing in meerdere talen aanwezig is. Je krijgt wel je product en hoe je het monteert of gebruikt mag je zelf uitzoeken. Een van de grootste minpunt van ali. veresterd kwaliteit gezien, niks te klagen. hangt natuurlijk af wat je besteld. elektronica zal ik daar niet bestellen, want dat is het zelfde troep elektronica als bij de action. 2x gebruiken en het is al kapot.

Inge
01-09-2017

Voor een dubbeltje op de 1ste rij?!

Wat mij opvalt is dat mensen boos zijn als de kwaliteit te wensen overlaat.wat verwacht je dan?! De prijzen zijn extreem laag en dan toch denken dat je dezelfde kwaliteit krijgt als in de winkel? Wees realistisch en laat je niet door hebberigheid leiden! AliExpress is prima om kleine dingetjes te kopen maar als je bv gereedschap koopt dat voor veel minder geld aangeboden wordt dan in een winkel moet je geen A-kwaliteit verwachten!

Goed en slecht

Ik bestel veel met genoegen bij Aliexpress. Via Aliexpress kocht ik bij de WISHOP Store een Waterproof Underwater Swimming Earphones Headphone IP68 Bluetooth voor €16.35. Helaas na 1 keer zwemmen deed hij het niet meer. Dan mag je proberen toestemming te krijgen om te retourneren. Maar dat moet met track&tace, kost €16.95, met de kans dat je ding je tweemaal de prijs gaat kosten en vervolgens niets terug krijgt. Je kunt plezier hebben aan alie en gokken dat zoiets niet gebeurd.

Bram

Prima prijs kwaliteit verhouding

Inmiddels veel ervaring met het bestellen van spullen als:Telefoon en Tablet hoezen, stekkers,lampen etc., kinderschoenen, verkleedspullen voor kinderen, geheugenkaarten, inktpatronen, batterij's etc. Allemaal lichte spullen en bestellingen onder de € 22. Met de kwaliteit is niets mis. Bestellingen boven de € 22 moet je niet doen want dan betaal je inklaringskosten en behandelingskosten aan Nederlandse kartel uitbuiters. Levertijd varieert van ruim een week tot zo'n week of 8. Je doet jezelf tekort als je meer betaald. Afgezien van de levertijd is Aliexpress zeer betrouwbaar, de bezorgkosten zijn belachelijk laag tot niets. Bij problemen wordt steeds een reële vergoeding gegeven.

Broek

2 artikelen bestelt, betaalt en 1,5 week later binnen gekregen, geen problemen gehad.

Alex
31-08-2017

Product is betaald, maar volgens hun hebben ze de betaling niet ontvangen. Geld kwijt dus.

30-08-2017

Bestelling betaald nooit gekregen ,geld kwijt

Ik ben nu 3 maande n bezig om mijn geld terug te krijgen ,nog steeds niets gezien ondanks belofte Ali expres. Gevraagd om alsnog. Het artikel te leveren .

Gerrit
29-08-2017

Geld weg geen spullen

Bestelling gedaan bij Ali. Betaald met ideal. Geld van mijn rekening afgeschreven. krijg ik enkele weken van ali bericht dat mijn betaling niet binnen is gekomen. geld weg en geen spullen. Het gaat gelukkig om een klein bedrag maar ik bestel NOOIT meer wat bij die oplichters

29-08-2017

Horloge

Horloge besteld en betaald, pakje is blijkbaar afgeleverd toen ik niet thuis was. melding gekregen dat het pakje terug is gezonden naar afzender. Geen verdere ervaring met deze praktijken van aliexpress of post.nl

Adrie
28-08-2017

Wel betaald niet gekregen

Enkele maanden geleden artikel besteld en betaald maar niet gekregen meerdere klachten ingediend en banknummer doorgegeven zouden zij geld terug storten maar helaas niks daarover weer contact gehad en zou overgemaakt worden maar je raad het al weer niks was geen groot bedrag maar toch het is geld van mij ben even klaar met Ali

27-08-2017

Verry bad

Na het kopen van een scherm huawei kreeg ik een scherm dat niet werkt de verkoper belooft een nieuwe te sturen maar do et dat niet . Heb nu 10 keer contact gehad met de helpdesk van alieexpress maar beloven van alles maar daarna hoor je niets meer Teleurstellend koopt product en geld kwijt Dus wees gewaarschuwd

Wietske
23-08-2017

Wel betaald geen product

Artikel betaald nooit gekregen. Er wordt niet gereageerd om mail. Artikel was minder dan 10 euro maar toch. Voor mij geen aliexpress meer