AliExpress reviews

1.9

Pascale
08-05-2017

Bestel alleen dingen die je niet echt nodig hebt

Wij hebben in het verleden wel eens voor kleine bedragen besteld en dan werd het geleverd. Toen ik echter decoratiemateriaal voor het huwelijk van mijn dochter bestelde voor € 46,- ging het helemaal mis. Meer dan 3 maanden duurde het voor ze leverden. Verschillende keren hadden we uitstel toegekend omdat we nog tijd hadden. Op een bepaald moment uiteraard niet meer. Elke keer werd de dispute afgesloten door de leverancier. 3 dagen na de uiterste afspraak werd alles geleverd. Te laat voor ons en dus hebben wij geweigerd. We hadden het beter gehouden, want geld kunnen ze blijkbaar niet terugstorten en het alsnog opzenden.ze zeggen wel van wel, maar hier is het in elk geval niet aangekomen

Evert
07-05-2017

Niet echt betrouwbaar

Drie keer wat gekocht en direct betaald, (15 januari 2017). de eerste bestelling kreeg ik het verkeerde, de twee andere producten moeten nog steeds komen. Weg € 65,- denk ik.

05-05-2017

Tevreden als je het laat bij kleine dingen

Nog geen problemen gehad. Zolang je niet te grote en dure spullen koopt of hier haast bij hebt komt het allemaal goed. Besef dat het chinese producten zijn die van de andere kant van de wereld komen. Als je dat in gedachte houdt is het een prima site!

Nebelung
05-05-2017

Nooit problemen, laatste bestelling toch wel denk !

Vorige week 3 paar schoenen besteld en betaald via ideal. Verkoper had meerdere adv. en er was 1x feedback gegeven. Nu nog 4dgn tot verzending maar verkoper reageerd niet op mijn vragen. Heb live chat gedaan, ze zouden contact opnemen met verkoper dat ik wat info wilde. Verkoper heeft na email van hulpdesk ook niet gereageerd. Kan ik voordat het verzonden word annuleren na betaling? Volgens hulpdesk word het automatisch teruggestort als de tijd van verzending afloopt. Maar de verkoper reageerd dus niet en zijn adv zijn verwijdert.

Lars
03-05-2017

Nog niet geleverde bestelling

Ik heb pas geleden een accu set besteld bij aliexpress maar volgens mij is hij achter gehouden bij de doane terwijl de levering tijd bijna op is heb nog twee dagen en nog geen bericht gekregen van postnl

02-05-2017

Onbeschofte behandeling

Bij Aliexpress verschillende soorten led verlichting gekocht bij verschillende aanbieders op dat platform aangezien er niet 1 aanbieder was die alles had. Ook gelijk lampenvoetjes GU10 besteld. Kleur van alle lampen moest warm wit zijn en die optie had ik ook bij iedereen aangevinkt(was voor huiskamer en keuken). Totale waarde een kleine 80 euro. Bij ontvangst bleek dat geen van de aanbieders warm wit had geleverd maar wel gewoon wit en dat is erg koud licht voor huiskamer/keuken. Van de 10 lampen voetjes waren er 5 gebroken; keramische voetjes werden in een "zakje" vanuit China verscheept. Vervolgens met de diverse leveranciers een "dispute"opgestart en om levering van juiste artikelen gevraagd. 2 Hebben geld geretourneerd maar geen reactie gegeven op kleur discussie. De rest reageerde niet of vroeg elke keer weer om nieuwe evidence/foto's. Toen geklaagd bij Aliexpres en die stuurden 2 dagen later een mail dat zij onregelmatigheden hadden geconstateerd mbt mijn account, vertelden niet wat die dan waren, en melden gelijk dat mijn account door hun beëindigd was. Heb dus nu lampen die ik niet kan gebruiken en dan wordt goedkoop duurkoop. Ik vind het e.e.a. een zeer onfatsoenlijke handelswijze.

Fred
01-05-2017

Nooit ontvangen

Besteld: 4X 2CR5 6V photo BATTERIES SHIP to worldwide with track number Order Number: 80947933799581 nooit ontvangen.en Order Number: 81734048329581 Nooit ontvangen dispuut help niet

Ray
01-05-2017

Geen zaden kopen Do not buy seeds

Ik heb ondertussen bij verschillende aanbeiders zaden gekocht. Zowel van planten waar geen zaden van vind ergens anders. Als van planten waar dit wel het geval van is.

Voorverpakte zaden zijn in het algemeen te oud waardoor er niks opkomt. De zelf verpakte zaden foliezakjes en plasticzakjes zitten niet de juiste zaden in.

Het letterlijk oplichting waarbij er met foto's en teksten zaden belooft worden die ze niet hebben. Soms krijg gewoon vogelzaad aangeleverd.

Conclusie GEEN ZADEN bij ali bestellen. Pure oplichting ! Je krijgt of heel oud zaad of je krijgt zaad van planten die niet de planten zijn die worden aangeboden.

Dat kan niet de bedoeling zijn . Dus niet meer kopen Do not buy seeds by aliexpres the seeds that the sell are not good seeds. Old of from cheap plants that you not want.

Carla
30-04-2017

Niets ontvangen

Tot nu toe had ik nog nooit problemen met alie-express. Alleen nu zeggen ze dat het pakket al in bezorgd op kantoor. Alleen wij hebben niks ontvangen, ik heb verschillende postbedrijven gebeld maar kunnen allemaal niks vinden. Dag, 37 euro :(

Sarel
23-04-2017

Aliexpress is gwn super!

Ik bestel gwn dingen bij aliexpress en het komt ook gwn aan alleen het duurt wel lang voor dat je spullen aan komen. je moet gwn onder de 22 euro blijven dan hoef je geen extra kosten te betalen.

Ad
23-04-2017

Verkeerde postcode

Ik had een order geplaatst ordernr RS7963579883NL nu heeft het bedrijf Jiangsu aut mail de postcode in plaats van 5665 6665 ingevuld,vervolgens bied POST.NL mijn pakket aan op het verkeerde adres en deze mensen weigeren dat omdat naam en adres niet kloppen.na diverze mails blijft Chinees beweren dat het pakket bij mij is afgeleverd. Dit blijven ze tot 21 april volhouden en reageren niet meer op mijn mails terwijl ik hen de bewijzen heb aangeleverd dat het pakket door post.nl is retour gestuurd naar verzender via track &trace nr 3srgat1176362 door het bedrijf op 13 maart tussen 10.30 en 12.30 is ontvangen. Dus kan ik naar mijn bestelling en geld fluiten ,en het nadeel is als de verzender aangeeft dat je hebt gemeld dat het pakket is ontvangen na 10 dagen nergens meer op kunt reclameren.

Miranda
21-04-2017

Heel tevreden.

Zoals bij iedere aankoop moet je je verstand gebruiken. Je kunt de verkoper controleren: hoelang is deze al actief en per product de gebruiksreviews bekijken, die geven een goed beeld, vooral die waar foto's bij staan. Met sommige spullen is de prijs/kwaliteit verhouding goed, andere weer niet. Ik blijf altijd onder de 22 euro met mijn aankopen ivm de inklaringskosten en heb eigenlijk nog nooit een miskoop gehad. Ik post zelf ook uitgebreide reviews om anderen weer te helpen.

P.J.
18-04-2017

Bestellingen tot op heden altijd ontvangen

Al diverse male spullen besteld via AliExpress en ik moet zeggen nooit iets gemist. Misschien doordat ik per ongeluk bij de juiste (aangesloten) zaken besteld heb. We is er bij de laatste bestelling een aantal keren de leverings datum uitgesteld, maar goed ik klaag niet. Tja en wat betreft de kopersgarantie Daar moet de wetgever maar eens achteraan dat is tenslotte een loze belofte. Ali gaat niets terugbetalen en springt ook niet in de bres voor je, je hebt tenslotte te maken met een leverancier en Alie is "the man in the middle" en niet de uiteindelijke leverancier.

Daphne
16-04-2017

Niks aangekomen, maar deel geld terug

Bij een bedrijf voor 200 dollar besteld. Na 6 weken nog niks ontvangen. Geschil geopend.en na een aantal weken 145 dollar terug ontvangen. Naar de rest kan ik fluiten,, AliExpress reageert gewoon niet meer. Voor mij nooit meer.

Lisa
16-04-2017

Verkeerd adres of postcode

Ik bestel vaker bij aliexpress en heb tot noe toe nog bijna alles netjes ontvangen maar vandaag kreeg ik deze email: Dear Costumer

Inform your shipment No. could not be delivered to your address due to incomplete address or wrong postcode, so please check the shpt in nearby post office.

Thanks Regards www.sinoair.com

Ik heb het goede adres ingevuld dat heb ik nog gecheckt. Heeft iemand hier ervaring mee die mij kan helpen? Alvast bedankt.

Cindyfamous
10-04-2017

Prima te doen

Ik bestel nu al een poosje via Ali express en heb al heel wat ontvangen. Bijna alle mijn bestellingen tot nu toe zijn gewoon aan gekomen behalve deze 1ne keer een lippenstift, ik heb ze daar over gemailt en heb gewoon gratis een nieuwe mogen uitzoeken of je kan je geld terug krijgen kon je zelf aan geven wat je wou! Lees zo veel negatieve berichten hier maar ik ben juist heel positief! Blijf zeker door bestellen !

Joke
06-04-2017

Soms wel okay, vaak slecht

Ik heb de nodige dingen gekocht op Aliexpress maar ik vind de kwaliteit slechter worden. De kopersbescherming is een farce. Heb je een probleem met een verkoper ( kapot product ontvangen, product niet geleverd etc) dan krijg je nooit gelijk als je een geschil opent. Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met Ali, Ebay vind ik beslist betrouwbaarder!

Chimo
03-04-2017

Niet te vertrouwen.

Acht maanden geleden een bestelling geplaatst en betaald, levertijd afgewacht en niets ontvangen, hierna de ene na de andere klacht ingediend bij de custemer service waar ze iedere keer allerlei beloftes maakten zonder resultaat. Bij mijn laatste contact eergistren werd er mij te verstaan gegeven dat ik het kon bekijken. !Let op, de kopersbescherming die ze bieden stelt niets voor, je bent gewoon je geld kwijt!

Elke
30-03-2017

Ok.tot er een probleem is.dan laten ze je vallen.

Jas besteld .nooit aangekomen.claim ingediend.no problem.ze zouden mijn geld terugbetalen. O ja, zelfs op mijn account werd 'refund' geregistreerd.niets ontvangen. Diverse maal chat gestuurd.klantendienst incompetent, geven standaardantwoorden.van zodra je meer vraagt of bewijs van terugbetaling, haken ze af.je word gewoon van de chat gesmeten. Goed om pruts te bestellen van een paar euro met het risico niets te ontvangen.volgens mijn bankinstelling zijn er massa veel problemen met Ali Express

Petra
29-03-2017

Risico om belazerd te worden

Aantal dingen besteld bij aliexpress, sieraden zijn erg klein, maar ook erg goedkoop dus dat is niet erg. een aantal nep leren rokjes,, sja,, moet je wel zelf even vermaken, want tot over de knie en dan geen split om te lopen betekend dat je de rok korter moet maken en een split erin moet doen,, verder heb je kans dat je echt nylon rotzooi koopt dat niet draagbaar is,, ;de laatste bestelling is echter om je te verbazen, zoiets zou geen enkel ander bedrijf hebben kunnen doen, namelijk; een prachtige jas verkopen voor een lage prijs, een jas voor de winter, dus een vrij dikke stof , dat kan je ook zien op de foto, , wat ze echter opsturen is totaal niet als op de foto ! ik kreeg een jas'nog dunner als mijn dunste blouse , dispute geopend, daarna nog aliexpress medewerker op de chat, ik moest mijn e mail maar in de gaten houden, met de meest vriendelijke groeten , jaja,,, niks terug gekregen,, dispute gewoon gesloten, chat nergens te vinden,,, geld weg! schoenen besteld,, maat 7 , dat is namelijk 40 hier bij ons,,, bij hun niet dus. ik zit nu met de verkeerde maat, schoenen waren niet duur 14 euro ongeveer,, ik mag ze ruilen,,, terug sturen moet ik dan wel zelf betalen ,, 24 euro !