AliExpress reviews

1.9

18-03-2021

Verkopers die betaald product niet versturen en geld niet refunden

Product besteld gehad bij verkoper. Deze meldt dat er iets mis is en dat product niet meer beschikbaar is. Hij weigert de refund en AliExpress doet niks! Wegblijven van deze site, want je bent dikwijls je geld kwijt en je bent totaal rechteloos want AliExpress helpt je niet.

Jo
15-03-2021

OPASSEN VOOR ::: YX Extraordinary Store

Pas op voor de YX Extraordinary Store ze beweren dat ze het sturen nee dus komen met afgeleverd niks is geleverd gaat het om stalen kogeltjes voor een carapult

en ze zeiken maar het is er .

ja ja

En POST NL steelt ook en of de voorvervoerder

het wordt steeds erger met die dreks chinezen

Wil
10-03-2021

1234 store pir

Nooit een probleem gehad .tot de bestelling van 2 pir zenders.deze doen het gewoon niet . contact gehad met verkoper .en je raadt het al.ze werken niet mee . komen met van alles en nog wat ter kompenzatie ,meer helaas,in eens kan je ook niet meer mailen met de verkoper.als op ze je geblokt hebben.wees dus gewaarschuwd.wand ze doen daar nog lastig voor 21 ? ,en geen geld terug en je zit met je romel te kijken .dus 1234 store opgelet bij deze .een referentie op het site is ook niet mogelijk! Wees gewaarschuwd

Anouk
10-03-2021

Niet bezorgd

Bezorger legt pakket op de stoep als je niet thuis bent.

Als je pech hebt neemt iemand het mee die langs loopt.

Marga
09-03-2021

Product niet geleverd, geld kwijt

Wij hebben een airtrack besteld en niet geleverd gekregen. Zijn een geschil gestart. Verkoper kwam met bewijs dat het wel was geleverd. Deze track en trace code was een andere code dan die van ons. Bewijs klopte dus niet. Toch heeft AliExpress verkoper gelijk gegeven. Wij zijn nu veel geld kwijt en kunnen nergens terecht.

07-03-2021

Airtrack besteld en betaald maar niet geleverd!

Mijn Klacht

In december 2020 hebben wij via Aliexpress een airtrack besteld èn betaald. Tot op heden is de airtrack niet geleverd. Ik heb een klacht ingediend bij Aliexpress. Zij hebben het uitgezocht en melden eenzijdig dat er is ondertekend voor ontvangst. Hierbij is het voor hen afgedaan. Ik heb de rechtsbijstand gevraagd en deze hebben mij gewezen op het eenzijdige Chinese recht. Deze voorwaarden maken mij als Europese consument kansloos. Ik heb via het tracknummer gekeken wie dan de airtrack zou hebben moetennleveren. Post.nl is de firma echter zij kennen tracknummer niet maar willen dit niet schriftelijk bevestigen. Kortom, wel besteld én betaald aan Aliexpress en niet geleverd. Ik vind dit onrechtmatig temeer Aliexpress met geen bewijzen komt ondanks dat ik hierom heb gevraagd. Er gaan natuurlijk ook leveringen goed bij Aliexpress maar ik ben hierdoor een treurige ervaring rijker. Mijn geld krijg ik niet terug en mijn dochter krijgt haar beloofde airtrack niet door toedoen van Aliexpress!

Sebastiaan
05-03-2021

Customer Service onbestaand.

Veiligheidscamera's besteld. 221 euro betaald. Volgens track & trace zijn deze aangekomen maar nooit pakje ontvangen. Bpost heeft het onderzocht en officiel document opgestelt om aan te tonen dat het inderdaad nooit is aangekomen. Verkoper reageert niet en bestaat plots niet meer. Verkoopt niets meer. Ali Express oordeelt dat verkoper in zijn recht is. Ondertussen zijn al de recensies van de verkoper natuurlijk 1/5 want niemand heeft zijn pakje aangekregen. Ali Express houd hier blijkbaar geen rekening mee en doet niets van onderzoek. Ik kan dus fluiten naar mijn geld. Er is totaal geen mogelijkheid om iemand van Ali Express te spreken. Enkel een automatische bot waar je niets aan hebt. Dikke afrader.

Adriana
05-03-2021

Betaald nooit ontvangen .

Heb 2 diamonds paintings besteld en betaald op 29-4-2020.heb zo vaak contackt gezocht ordernr gegeven en als antwoord krijg je winkelwagentje van andere artikelen. ben er bijna een jaar mee bezig geweest maar niks de bestelling was bij HUACAN ELENASTORE.

Lummie

Twee orders niet ontvangen

Tot nu toe ging alles goed, tot mijn laatste twee bestellingen. Deze zijn beide niet geleverd, hoewel er in de status stond dat ze waren afgeleverd.(nou niet bij mij). Van bestelling 1 een klein deel terug gestort gekregen. Bestelling 2: Issue loopt nog. Daarvoor was het altijd goed. Jammer, het vertrouwen is wel wat weg.

Producten komen niet aan

Producten komen niet aan of worden niet verzonden, je bent veel tijd kwijt om je pakket te traceren en om je geld terug te krijgen. Slechte webwinkels.

Happy Store Co., LTD

Heb een jas besteld, deze dus.

De jas kwam. Maar wat bleek, de rits was tekort. Na heel veel moeite heb ik kunnen vinden hoe je de jas terug kon sturen. Kreeg een retour stikker en een adres waar het heen moest. Allemaal gedaan. Dus de jas ging terug naar de verkoper. Moesten wachten dat de jas dus aan kwam bij de verkoper. Maar het geld kwam nooit. De verkoper (Happy Store Co., LTD) Zij steeds je moet naar de help center. Nou daar kom je gewoon niet uit. Diversen keren de verkoper er op aangesproken. Maar steeds het zelfde antwoord. Ik noem dit stelen. Ik had beter deze jas kunnen houden. Weg 50 euro. Dus koop niet zo snel bij Happy Store Co., LTD. U bent gewaarschuwd.

Ronie
20-02-2021

Geld terug,vergeet het

Heb vorig jaar een robot stofzuiger ontvangen,maar was waardeloos,dus terug gestuurd naar Schiedam,stond er op als retour adres,hij koste 41,95 euro en heb 7,25 betaald om terug te sturen,maar ik kan fluiten naar mijn centen,zo kan ik ook schatrijk worden,ik vind het echt treurig om mensen zo te belazeren,want zo is het gewoon.

Dus kijk uit,want zo werkt het bij AliExpress.

Hon
19-02-2021

Verkoper eist meer geld na verkoop.

Kocht een week geleden iets aan bij AliExpress. Vandaag stuurt de verkoper me dat ik meer moet betalen door Covid (?) En als ik dat niet deed moest ik de bestelling maar annuleren.

Bon contact opgenomen met de klantendiensten die online te vinden zijn. vraag Alex stelde al niks voor. Screenshots staan op imgur en kan u hier vinden.

Blijf hier weg, waardeloos bedrijff https://imgur.com/gallery/lEb4FJE

Sylvia
19-02-2021

Account wordt steeds verwijderd dan krijg je ook je bestellingen niet meer.

Ik had in 2019 een account bij Alliexpres in eens was die verdwenen. Kon ook niet meer zien wat ik besteld had en betaald, meerdere producten niet ontvangen. Nieuw account gemaakt en weer nieuwe bestellingen gedaan.

Nu vandaag is het mij weer gebeurd meerdere bestellingen lopen, maar weer mijn account weg.

Ik heb nu mijn oude account van 2019 weer terug, het is om gek van te worden. Hopelijk krijg ik mijn bestelde producten nog.

Bulent
14-02-2021

Zeer slechte service

Iets besteld op Ali extra betaald voor snelle levering. Maar product is nog steeds niet geleverd, ik open dispute. Goederen terug sturen om geld terug te ontvangen. Binnen 10 dagen andrrs word geld niet terug gestort.

HOE DAN! hoe kan ik goederen terug sturen als ik ze nog niet heb ontvangen. Ali geeft verkoper gelijk. Geld kwijt, goederen kwijt. Verkoper reageert dat goederen retour Ijn gegaan naar verkoper, fout bij verkoper. Reactie Ali 0.0. Verkoper gaat zo genaamd de goederen alsnog sturen dus niet!????

11-02-2021

Slechte service geen contact mogelijk

Zeer slechte service omdat het haast onmogelijk is om contact op te nemen.

Website werkt slecht, veel haperingen. Via de App 1x wat kunnen bestellen, daar niet meer mogelijk. Moet account opnieuw activeren, maar hoe? diverse manieren geprobeerd, maar geen reactie geen hulp.

ook het product is waardeloos, niet geleverd wat ik besteld had. Geen enkel contact of excuses

Voorheen bij Wish besteld. dat was wel stukken beter,

sowieso goede service daar, productet. blijft wel een beetje gokken, maar je wordt wel goed gecompenseert

Claudia
06-02-2021

T-Best Wholesales Outlet op-lichter

Ik heb bij deze op-lichter een waardeloze kamera gekocht en terug gestuurd, maar naar mijn 130 euro kan ik fluiten.

Ik heb bewijs van terugsturen, maar dat is voor aliexpress niet genoeg, de op-lichters

Roger
04-02-2021

Vlotte afhandeling dossier

Het pakket was na 2 maand nog niet geleverd, ergens geblokkeerd in België. 2 dagen na indienen van claim had ik al een positief antwoord en nog 2 dagen later was het geld terugbetaald.

Ondanks het niet ontvangen van het pakket, toch een positieve ervaring.

Hylke
02-02-2021

Order geplaatst en betaald. Geen orderinformatie or confirmation in aliexpress.

On 8-11-20 I ordered 8 LED grow lights for 91,45 Euro.

I didn't receive any email confirmation and I didn't see the order in Aliexpress.

Even after contacting aliexpress I haven't received any feedback.

Aliexpress seems to be a very unreliable platform.

Ludo
02-02-2021

Geen geld geen spullen

Ik heb een artikel bestel via AliExpress bij Bestrope elektronica. Het artikel heb ik niet ontvangen, na wat heen en weer gemail sloot Bestope het geschil. Bijzonder dat ze dat doen Onder tot een oplossing te komen. Vervolgens met AliExpress gemaild, die geven dit als antwoord: After checking, we are sorry but the refund application for your order has not been approved. In this case, you are suggested to contact seller to negotiate for a solution. Thanks advance for your patience and understanding.

Bijzonder en heel slecht dat AliExpress en Bestope zo met hun klanten omgaan.