AliExpress reviews

1.9

02-02-2021

Zeer foute verkoper

De verkoper wil voor een bestelling die al is betaald inclusief verzendkosten nog eens €30,00 extravoor de verzending voor een product van €18,00 waar al € 17,00 als verzendkosten is betaald

Oke
01-02-2021

Brol, brol en nog keer brol

Niks anders dan brol , spullen komen niet aan , verkeerde spullen gekregen . Veel te groot geworden bedrijf en heeft geen controle meer over alle verkopers .

Blijf daar weg , stay away en koop lokaal in eigen land .

Cowboy
30-01-2021

Order No: 8123765353061504

Bad service from Aliexpress! site not to recommend

do not expect from Alixpress in case of your parcel is lost to refund you just forget it.

product niet gekregen maar wel moeten betalen hun zeggen dat ik het binnen heb gekregen of bij de douane ligt maar niks ontvangen.

be careful people

Mja
28-01-2021

Wegens lage lonen in NEDL.Koop ik bij websites.

Producten bij AliExpress worden geleverd.

Veel bedrijven in NEDL zijn duurder ivm consumenten bescherming.Somige producten worden soms 500% duurder verkocht waar je bv geen garantie op wilt.

Dus verstandig om deze niet bij een NEDL se handelaar te kopen ivm het zelfde product maar veel duurder.Ivm met de niet meesteigende lonen ben ik verplicht om een Chineese ondernemer te spekken ipv de NEDL ondernemer welke in China besteld en het in NEDL doorschrijft via een web winkel.Dus ja maak zelf maar uit wat je wil,producten zijn ok en de producties vinden vaak allemaal plaats in China of door Chineese bedrijven elders.Vaak in Nederland zijn bedrijven ook slecht berijkbaar voor retour of garantie.Of willen onder wettelijke garanties uitkomen.Bedrijven welke groter zijn kopen ook groter in en kunnen lager in prijs een product aanbieden.Een overjarig product of reclame aanbiedingen zijn vaak ook een goede optie ivm dat je de winkel in kan stappen bij problemen.Maar het meeste koop ik bij AliExpress ben ik goedkoper uit.

Echt NEDL s zou ik zeggen

Dirk
28-01-2021

Garantie artikel

Een kwartier geleden op de facebook pagina van Alieexpres een klacht i.v.m. met een artikel geplaatst namelijk een polssteun met siliconen die was beginnen lekken na 4 maanden gebruik en waar op een garantie van 1 jaar geld, dit artikel is te bekijken in shop nr. 5887681 en kost bijna 9 euro. Verkoper en Aliexpres zoeken niet naar een oplossing maar om een negatieve reactie te verwijderen zijn ze bijzonder snel in minder dan 2 minuten. Mijn vorige bestelgeschiedenis en account werden door Alie geblokkeerd, ik heb gelukkig nog wel de betalingsgegevens is dit de manier om de consument te behandelen?

19-01-2021

Nooit meer eens maar nooit meer

Jas besteld Xl krijg kindemaatje binnen

Sandra
19-01-2021

Diamond painting via YaoBo

Op 31 augustus ontving ik van Aliexpress een door mij bestelde 5-luik.Nadat ik 2 panelen had bewerkt ontdekte ik dat het patroon van 2 panelen niet doorloopt. Contact opgenomen met de leverancier YaoBo ( foto's meegestuurd) maar die ziet echt niet wat er niet goed aan is. Echt een belachelijk antwoord als je de foto's ziet. Een geschil met Aliexpress kan maar tot 15 dagen na ontvangst van het artikel dus ik kan hem zo weg gooien. Daar zal ik niets meer kopen, dat is zeker!

Leo

KAPOTTE ZAKLAMP

Een zaklamp gekocht zag er geweldig uit en een licht geweldig.

Maar biuj het eerste gebruik begaf dze het uit, het licht ging uit en niet meer aan.

Geen reactie van verkoper, erg duur een half uur verlichting voor 44 euro.

RB

Niet geleverd

6 to 8 maanden wachten gschil maken ze niet af omdat je het niet retour stuurt?

Ja als je het niet geleverd krijgt hoe kan je dan iets terug sturen?

Koop er niks steun de ondernemer lokaal en laat die klere lijers lekker weg rotten in China

Julius
17-01-2021

Betaald via Alipay maar geen orderbevestiging via mail.

Via Aliexpress besteld en betaald via Alipay een bestelling voor dierenmedicijn.

Kan er op " mijn Aliexpress " niets van terug vinden.

Ook niets ontvangen.

Bedrag € 81.20

Oplichters!

Tonia
16-01-2021

Reuma handschoen en magic box

Gekochte en de reuma handschoentje kapot met het aantrekken en het helpt niet eens tegen reuma .en een a magic box gekocht kapot geleverd en ze antwoorden niet eens terug

14-01-2021

Petfeeder niet werkend, geen hulp

Petfeeder besteld voor 89 Euro, nog 21% btw moeten betalen ook bleek niet te werken. Dispute ingediend en Aliexpress had er maling aan. Kon het terugsturen op eigen kosten. Ik doe aangifte van oplichting.

Ed.J.
13-01-2021

Bedrog

Koop een zonnepaneel van 100 watt. Paneel geeft 20 watt maximaal. Gereclameerd zonder succes.

" Dispuut" gesloten voor de inkt droog was. Moest het maar met de leverancier regelen. Je snapt het al. Dat is de boosdoener (slager keurt zijn eigen vlees)

Parma
12-01-2021

Nepproducten

Ik heb een leren jas besteld, volgens de beschrijving een rundleren jas. Ik kreeg een goedkope synthetisch jas toegestuurd. Ik een stukje voering verwijderd, zodat de onderkant van het bovenmateriaal zichtbaar werd. Hiervan 3 foto's gemaakt en die bijna mijn bezwaar toegevoegd. Aliexpress heeft echter mijn bezwaar afgewezen. Het bewijs vond zij niet voldoende. Ik heb het gehad met AliExpress.

Jun
11-01-2021

Drama Drama Drama!

ALIEXPRESS is gewoon een zeer onbetrouwbare shopping platform, vol met leugens en hulp zoeken bij de klantenservice kun je vergeten, je bent totaal machteloos!

Op 28-nov-2020 kocht ik aantal sierbloemen voor mijn huwelijk en auto’s tijdens huwelijk. Mijn trouwdatum is op 12 december 2020, ik snap ook volledig dat transport van ALIEXPRESS erg traag is, normaal als je wat koopt op ALIEXPRESS is de verzendkosten gratis, omdat ik haast had heb ik er voor EMS gekozen voor extra sneller transport, totaal heb ik 43.34 euro betaald voor de transportkosten, de verkoper heeft duidelijk aan mij doorgegeven dat mijn pakket binnen 5-10 dagen zouden bij mij aankomen, ik geloofde hen en toen begon de hele ellende!

Na bijna twee weken wachten heb ik nog steeds niets gehoord van ALIEXPRESS en de status van mijn pakket geeft nog steeds aan dat het onderweg is, ik nam contact op met de verkoper en totaal geen reactie ontvangen en maar wachten en wachten tot mijn huwelijk heb ik nog steeds mijn pakket niet ontvangen, sierbloemen waren bedoeld voor mijn huwelijk en nu mijn huwelijk voorbij was heb ik deze dingen eigenlijk helemaal niet meer nodig, ik was boos en opende ik “dispute” op ALIEXPRESS, ik claimde dat ik de kosten voor de transport terug wil, omdat de verkoper niet hun woord heeft nageleefd, de klantenservice van ALIEXPRESS toonde totaal geen interesse en helpt totaal niet.het gaat mij niet om die 43.34 euro, maar om de leugens die ze vertellen en hoe ze met de consumenten omgaan, bescherming heb je totaal niet, het maakt niet uit of je gelijk heeft of niet ALIEXPRESS bepaalt alles! In iedere geval ziet ALIEXPRESS mij niet meer terug, ik betaal liever iets meer maar word ik ook niet genaaid!

11-01-2021

Nooit meer ali express

2 led dimmers bestelt eerst een mail dat het 17 januari zou komen dan ineens eind december het is geleverd nooit iets aangekregen en geen geld terug, klacht ingediend via ali express dan ineens case closed dus nooit bestel ik hier nog iets

10-01-2021

No refunds

Refund drama, heel vaak wat besteld bij ali gaat meestal wel goed. Todat er een verkoper tussen zit die nergens op reageerd en ben je je geld kwijt. Refund gaat via een wazige bank (zeggen ze) terwijl ik zaken doe met ali. Ze geven dan gewoon aan na een aantal maanden, het kan wel tot 180 dagen duren. Zodat je vanzelf op geeft en er kotsmisselijk van bent. Conclusie, op een gegeven moment wordt je genaaid en is het nog duur. Voor mij geen chinese troep meer.

10-01-2021

Oplaadbare lamp besteld bij Echo Outdoor Store. heel snel werkte de USB micro oplaadpoort niet meer Kontakt met met de leverancier antwoord was dat het product gecontroleerd was en goed bevonden.

Garantie hoed dus op na het verlaten van het magazijn. Dit is tot nu toe de slechtste ervaring met AliExpres.

Amanda
07-01-2021

Spookorder, geld kwijt

Twee bestellingen in totaal 96 euro van mijn rekening betaald via Ideal, geen bevestigingsemails. In mijn account is de order niet terug te vinden. Klantenservice niet bereikbaar. Ik lees nu helaas dat dit een veel voorkomend probleem is.

Samantha
07-01-2021

Leige Linehaule

Nooit echt problemen gehad met AliExpress. ja het duurde wat langer voordat je pakketjes ontvangen, maar het was altijd de moeite waard. Maar sinds eind 2019 begin 2020 heb ik vaak problemen, helemaal omdat mijn pakketjes de laatste tijd in Leige Line haul belanden. En ik heb nu een aantal keer gehad dat het langer dan 3 maanden duurde voordat ik mijn pakketje heb kunnen ontvangen en dan gaat het om iet’s kleins wat bijna niks kost. ja het was na aankoop binnen anderhalve week in België, maar het heeft 3 maanden geduurd voordat ik het kreeg in nederland., maar 1 van mijn pakketjes duurder heb ik nooit ontvangen gelukkig heb ik een refund gekregen, (met heel veel moeite) maar andere pakketjes waarvan de protectietijd is verlopen, of ineens is verlopen terwijl ik nog 5 dagen had voordat het zou verlopen. heb ik geen refund gekregen. dus pakkjes weg geld weg. en je krijgt nooit een volledige refund. want als AliExpress find dat je geen genoeg bewijs hebt krijg je het toch niet. Ik wacht nu nog steeds op 1 pakketje. de verkoper op AliExpress heeft mijn protectietijd tweemaal aantoe verlengd, want AliExpress wilt geen refund geven en het gaat om een duur pakketje. Maar de verkoper vind het echt erg en hoopt dat ik het nog krijg. we gaan maand 3 in. de verkoper wilt zelf het volledige bedrag terug betalen als ik mijn pakket nog niet ontvang. Een eerlijke verkoper! Maar ik verwacht niet dat ik het ontvang omdat ik hoor en weet uit ervaring dat duurdere pakketjes vaak zoek raken bij Leige Line .,natuurlijk hoop ik dat ik het wel nog ontvang maar de kans is klein., Er word heel veel gestolen. Je hebt geluk als je pakket daar niet terecht komt en gewoon bij de Nederlandse Duane of depo terecht komt. ondanks dat het daar ook vaker voorkomt dat je inklaringskosten moet betalen tot 20 euro soms meer. wat ook belachelijk is. als je wel nog wat koopt via AliExpress kan je beter extra betalen om het via een post bedrijf te laten bezorgen geen standaard shipping, en niet vanuit China maar als het mogelijk is via een andere land Verengende staten, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Rusland. Dan heb je meer kans dat je het op tijd binnen hebt en zonder problemen. Met standaard shipping komt het vaker voor dat het bij Line Haul terecht komt.

Ik hoop dat ik iedereen hier een beetje heb geholpen. Ik snap waarom AliExpress Line Haul heeft opgezet. maar er zijn zoveel problemen daar er is ook geen info center opgericht er is geen structie daar niks word gesorteerd dus je wacht letterlijk zonder enige updates tot een post service het ontvangt.