AliExpress reviews

1.9

Ap
10-01-2018

Besteld nooit ontvangen

Drie reddings vesten besteld in augustus nooit gekregen ,mocht niet langs douane niks gekregen geen geld terug! typisch geval van jammer. staat niet tevreden geld terug maar je betaald vooraf,en als er niets komt kan je nergens terecht er is allen via chat contact mogelijk verder niks zie je geld maar te krijgen! of besteld product! niet doen dus!

09-01-2018

Levering beschadigd.

Kreeg een electrisch kacheltje binnen waarvan de stekkerpootjes waren afgebroken. Heb nu al 3 keer afgesproken dat ik een nieuwe wil ontvangen. Gaat niet lukken , ben er klaar mee. Waardeloos bedrijf , geen zaken mee doen.

Laura
09-01-2018

Artikel besteld, maar niet ontvangen

In september 2017 een jas besteld bij Ali Expres, deze is betaald maar de jas heb ik nooit ontvangen. Na onderzoek via de trackingcode, postnl gebeld en zij bevestigde dat de jas nooit bij hen is binnengekomen vanwege onleesbaar adres en ontbrekend huisnummer. Na vele mailwisseling met de leverancier die mij niet geloofd, nog steeds geen jas ontvangen en ook geen geld retour Laura Oudshoorn

Belinda
08-01-2018

Slechte afhandeling klachten

Iets besteld, krijg je het binnen is het reuze te groot of super te klein. Vraag je om een oplossing, krijg je een korting op de juiste maat bestelling, jas was € 60 dus je zit met een jas die niemand past en je bent € 15 kwijt. Om daarna nooit meer iets te horen op mailtjes die je stuurt om een betere oplossing te krijgen.

Wel krijg je een mail dat ze absoluut GEEN slechte review willen hebben! Daaag AliExpress, zoek het uit! Kleding bestel ik dus nooit meer.

Je wilt toch gewoon iets terug kunnen sturen en je aankoopbedrag terug ontvangen? Wat een slechte toko zeg!

Derk Jan
01-01-2018

Top

Aliexpress is geen webshop, maar gewoon een internationale versie van marktplaats. Ook op marktplaats vindt je oplichters, op Aliexpress dus ook, dus pas op!

Ik voer altijd een controle uit op de aanbieder (via Google) en lees de feedback die achter is gelaten door klanten die bij deze aanbieder hebben gekocht.

Heb nu een paar keer iets besteld en altijd is alles goed en heel aangekomen. Dus top!

Mieke
31-12-2017

Al aardig wat leuke spulletjes besteld

Tot nu toe ruim 30 keer iets besteld en goed ontvangen en erg tevreden. Een keer duurde een bestelling erg lang waardoor de kopers bescherming werd verlengd. Daarna, op aandringen van verkoper een "dispute " aan gevraagd waarop ik mijn geld binnen een halve dag heb terug ontvangen.

Harry
30-12-2017

Aliexpress is een behoorlijk frauduleuze organisatie

Sellers op Aliexpress zijn soms betrouwbaar maar vaak oplichters. Ik heb iets besteld als proef. 3 van de 5 producten waren verkeerd of helemaal niet geleverd. Klachten worden afgehandeld door ik denk softwarerobots. Je kunt niet echt met ze communiceren. Je bent als het product niet goed is of niet geleverd wordt gewoon je geld kwijt. Dus laten zitten. idiote site met te veel oplichters en hun klantenservice is rubbish. WEGBLIJVEN!

DD
26-12-2017

Goed, maar NIET altijd !

De meeste bestellingen, gingen goed. Maar niet alles. De levertijden verschilden nogal erg, Van 2 weken tot 3 maanden. Omdat de Chinese overheid de verzendkosten betaald (bij "free shipping"), weet je nooit wanneer en of het aankomt. Belangrijk is, om heel goed op de tijd te letten, wanneer je recht hebt op geldteruggaaf. Is de tijd voor "dispute" verlopen, dan kan je fluiten naar je geld! Reken niet op de aardige chat's en beloftes met de klantenservice van Aliexpress, want die kunnen NIETS voor je betekenen. Alleen advies geven wat je kunt doen. Maar geven geen garanties. Bij voorkeur bestel ik bij dx.com omdat je daar met PayPal kan betalen. Krijg je je produkt niet, dan krijg je vam PayPal jegeld terug. (lees de voorwaarden!).

J.J.A.
25-12-2017

Ik weet het eigenlijk niet meer want.

Ik lees zoveel negatieve ervaringen over deze site en heb recent 2 bestellingen gedaan waarvoor ruim 500.- euro is afgeschreven en ben nu aan het denken gezet, stom dat ik niet eerst de recensies heb gelezen maar ik ga ervan uit dat als je met je Visa kaart betaald je verzekerd ben voor een aantal zaken die mensen zijn gebeurt, nu maar eerst eens even afwachten of ik mijn spullen krijg, ik kan niets traceren, wel geprobeerd, maar nogmaals we wachten even af, jullie zien mijn beoordeling daarna wel.

Update van 29/12/2017:
Zoals beloofd mijn eerste reactie, ik heb 6 dagen geleden 3 bestellingen gedaan en de eerste is al binnen, ik vind het knap ! dat een levering die van zo ver komt al binnen een week in huis is, ik verander (indien mogelijk) mijn ster in een dikke 8 !

Maria
16-12-2017

Geen levering en geld kwijt

Ben al weken bezig met customer service over een betaalde bestelling en geen levering. De bestelling is niet meer te traceren. De verkoper zegt dat er geen bestelling is geweest. Heb afschriften van betaling doorgestuurd, maar er wordt niets opgelost. NOOIT MEER. Voel me belazerd

Jack
11-12-2017

Prima site als je weet hoe het werk

Net nog.mijn.bestellingen geteld.207 dit jaar.en slecht één maal open geschil moeten aanspreken.en dan ook binnen 3 dagen mijn geld terug. Al die " klagers" die het geld niet terug kregen.dat ligt toch echt aan uzelf. En bedrijven die niet leveren worden verwijdert van Ali.Ze houden absoluut niet van negatieve feedbacks.

09-12-2017

Goede winkel waar je goed moet opletten.

Ik bestel heel veel dingen via alliexpres en van de 20 a 25 bestellingen die ik de afgelopen 2 jaren heb gedaan is er 2 keer problemen geweest met levering maar wel mijn geld teruggekregen. Tip voor medegebruikers van alliexpres. Let op de reviews van de verkoper en lees de reviews door of het waard is om het gewenste product te kopen. En kies altijd voor allieexpress Standard shipping. Anders kan het eindeloos duren als het binnen komt. Of dhl

Manuella
07-12-2017

Niks ontvangen

Een geweldig leuke beer besteld. Mail ontvangen dat de bestelling en betaling succesvol waren. Een aantal dagen later krijg je opeens een mail dat de bestelling gecanceld is omdat de betaling niet op tijd ontvangen was. Ze reageren niet op mails

Marianne
01-12-2017

Heeeeel vriendelijk maar niet te vetrouwen

Ik had 3 dingen besteld maar kreeg niets. Wel steeds: my dear friend wait a Little time , en meer van dat soort onzin. Toen ik zei dat ik mijn geld terug wilde zeiden ze dat dat binnen 3 dagen zou gebeuren. Zit inmiddels 3 weken te wachten. Elke keer zeggen ze: heeft u een paypal account? Keer op keer. Bij de andere twee krijg ik helemaal geen antwoord meer!

Mr b
01-12-2017

AliStress is een betere naam

Een keer 3 dingen besteld: Eén levering zeer laat, eentje onvolledig en laatste daar wacht ik nog steeds op. Customer service ergste ooit gezien, overheidsbedrijven in de jaren zeventig in België hadden een betere klantenservice (en dat wil veel zeggen). Een keer en nooit meer. Wegblijven!

Wilma
01-12-2017

Slecht kwaliteit en nog slechtere service

Laserpointer besteld. Werkt niet. Geen enkele beschrijving bijgevoegd dus op internet gevonden dat batterij 14 uur geladen moest worden. Doet helemaal niks. Kortom - ontzettend slechte kwaliteit. Goedkoop is hier dus duurkoop. Ben eindeloos met juffrouw Nana Lee aan het mailen over deze klacht. Elke keer verzint ze nieuwe vragen! Heb foto's gestuurd maar nu moet het video zijn om aan haar manager te laten zien. Bestel dus NOOIT meer iets hier!

Martine
30-11-2017

Je krijgt niets!

Bij Vococal Eletronic Store op 17 augustus een bestelling gedaan. Echter nooit iets ontvangen. Zeker 5 keer gemaild met betreffende store eigenaar. Telkens aan het lijntje gehouden, maar daardoor wel over de termijn getild dat je nog een review kunt plaatsen bij de bestelling zelf. Ze hebben twee weken geleden gezegd een refund te doen, maar ook dat niet gekregen. Echt trap er niet in!

Trish

KOOP NIET BIJ ALIEXPRESS

Vroeger veel producten besteld bij Aliexpress en nooit problemen gehad, maar het afgelopen jaar heb ik problemen gehad met 3 orders. Bij 1 is het me nog gelukt een refund te krijgen, de andere staat al tijden op "refund in progress" en bij de 3e is het kansloos. Doordat mijn buyer protection al verlopen was (ik gaf de seller het voordeel van de twijfel omdat hij me maar bleef verzekeren dat het product echt onderweg was) kan ik geen dispute openen. De klantenservice die je in dat geval moet benaderen bestaat niet. Ze hebben geen mailadres, alleen een live chat bediend door robots. Die beloven je dat ze het in orde gaan maken en vervolgens hoor je niets meer.

k zal dus in de toekomst niets meer bestellen bij Aliexpress.

Harry
29-11-2017

Zending door verkoper geannuleerd.

Diverse keren gereageerd waar de zending bleef. Kon een tegoed laten vastzetten voor de eerst volgende bestelling, geen geld terug ondanks de leveringsvoorwaarden. Zoals het ernaar uitziet hanteert men hier het principe niet goed geld kwijt, een vorm van oplichting die wij niet kennen.

Edel

Zeer ontevreden

Heb iets besteld en betaald, maar krijg alleen een track en trace , maar die staat nu al 3 weken op transporteur op weg naar vliegtuig, daarnaast een mail dat ik niet heb betaald, copy betaling bij de mail gevoegd, maar die openen ze niet of kunnen ze niet, in ieder geval . IK KOOP DAAR NIETS MEER, HET ZIJN GEWOON DIEVEN.