AliExpress reviews

1.9

Jef
29-11-2016

Gps werkt niet

Gps werkt niet verkooper (guo huaizhi Store:whitePPD ) houd u aan lijntje geen geld terug geen andere gps voor mij geen chineese rommel meer!

Arséne
29-11-2016

Ars B

Ik heb bij aliexpress een zetel overtrek gekocht voor mijn toyota rav4 . De goederen werden door douane van belgie in beslag genomen met verdenking van namaak . ik kreeg bericht dat de goederen vernietigd zullen worden . ik kreeg ook minnelijke schikking aangeboden van 250€ . of een proces voor het invoeren van namaak goederen . met hoge boetes en veel kosten .

Meskuuura
28-11-2016

Schoenen besteld maar nooid ondvangen

Schoenen besteld in mei dit jaar voor €100 nooid ondvangen.Ik ben gewoon opgelicht Door Ali expres

Bram
28-11-2016

Geld terug zonder veel discussie

Alle vele bestellingen bij Aliexpress gedaan. Altijd tevreden, behalve laatste keer.

Een oplaad cover voor i-Phone bleek voor een ander model te zijn. De fabrikant vond dat de informatie goed was, maar ik ben er van overtuigd dat het er niet duidelijk staat. Na twee mailtjes greep Aliexpress in en het geld was binnen twee dagen teruggestort.

Zeer betrouwbare organisatie en belachelijk hoe ze het er voor kunnen maken én verzenden !

Bram

Nuci
27-11-2016

Geweldig

27 artikelen besteld,.27 ontvangen,van slipjes tot pc spul keukengerei telefoon hoesjes ,,alles ontvangen.3 weken geleden weer een bestelling gedaan van 20 dingen.langzaam druppelen de bestelde dingen binnen,je moet ze niet morgen nodig hebben,want 5 weken wachten is normaal.maar kleding en schoeisel kun je beter niet nemen.die maten wijken nogal heel erg af, dus nike fans kijk wel uit

hans

26-11-2016

Nooit ontvangen

Van de vier bestellingen zijn er slechts twee geleverd. geld weg!

Robin
23-11-2016

Fantastische gadgets voor een prikkie !

Ik vind Ali echt een aanrader. Je koopt er de leukste dingen die je soms niet echt nodig hebt maar waar je kinderen en jijzelf soms heel blij mee zijn. Met kleding zijn mijn ervaringen iets minder positief maar je valt je er geen bult aan. Denk ook aan de maten. Een shirt varieert bij mij normaal tussen L of XL. Bij Ali is soms XXL zelfs te klein.

Tip : Koop geen dure spullen want is de lol er vanaf.

Maar een paar keer per week een pakketje op de mat is echt leuk.

Willy
22-11-2016

Geld weg!

In april schoenen besteld en betaald. Ik krijg geen geld terug. Waarom niet? Verkoper vind dat "teveel gedoe". Lekker!

Bob
21-11-2016

Verlanglijst krijg ik niet naar winkelwagen

Account aangemaakt. Producten op verlanglijst gezet. Krijg het niet voor elkaar om het in het winkelwagentje te krijgen. Ben er maar mee gestopt.

18-11-2016

Kwaliteit altijd minder dan origineel maar prijs is dan ook een stuk lager

Over het algemeen heb ik leuke dingen gekocht die kwalitatief minder zijn dan we gewend zijn. Echter als je in het oog houd hoe vaak je iets gebruikt of hoelang het normaal meegaat kan je leuke hebbedingetjes kopen. Laatste ervaringen met de buyer protection zijn erg slecht en het geschil met de gordon ltd co loopt nog steeds maar ik verwacht geen compensatie voor het pakket. Het pakket was een horloge gereedschapsetje. Klem voor de achterkant werkt niet , stifjes niet compleet , magere totale kwaliteit (eigenlijk ondermaats) . Terugsturen is geen optie, deze is dus verloren. Hier moet je rekening meehouden als je besluit te kopen. Ik blijf overigens dingetjes kopen want dit verlies wordt ruimschoots gecompenseerd door andere aankopen

Kim
18-11-2016

Lego

Ik heb lego besteld en uiteindelijk alles binnen alleen het laaste pakket ik had de vuurtoren besteld van ninjago uiteindelijk heb ik iets van star wars gekregen (niet wat ik beslteld heb) Aangezien dit een kerstkadoo is weet ik niet of ik het terug kan sturen hoe duur dit is en of ik het juiste wel voor kerst ontvang Aangezien ik een mininale budget heb

Kan iemand me helpen

C.
17-11-2016

Geen bevestiging van bestelling !

onbetrouwbaar !

alleen via creditcard betalen !

betaling verdwijnt ergens in uk.

Eddie
17-11-2016

Weet waar je aan begint.

Bij een zaak als AliExpress moet je bij elke bestelling er van uitgaan dat de kwaliteit beneden maats zal zijn. Mocht je dan toch een goede kwaliteit ontvangen dan heb je gewoon geluk gehad.

Om die reden een paar tips: 1) Bestel nooit dure artikelen. Al is het alleen al om de garantie die vele malen lastiger is om via via af te handelen dan de garantie die je in een Nederlandse (online)winkel kan regelen. 2) Ga van een beperkte levensduur van de artikelen uit. Koop dus geen zaken waarvan je verwachting is dat ze jaren meegaan. 3) Ga van een lange levertijd uit. 4-6 weken is geen uitzondering. Soms kan het heel snel gaan (ik heb onlangs binnen 2 weken een artikel gekregen). 4) Aangezien AliExpress hoofdzakelijk een soort van doorgeefluik is (je bestelt in principe bij onafhankelijke Chinese bedrijfjes) moet je er van uitgaan dat je je geld kwijt bent. Bestel daarom alleen wanneer je het geld in principe kunt missen. (en nogmaals hou rekening met nummer 1)

Als je met het bovenstaande rekening houdt is het gewoon een prima site om spullen te bestellen. Gelukkig heb ik punt 4 (tot nog toe) niet meegemaakt, maar wat niet is kan nog komen.

Chantal
15-11-2016

Echt een ramp

Wij hadden 3 mutsen besteld via Aliexpress.com, maar nadat wij het hadden besteld nooit een bevestigings email gekregen dat het besteld is, nooit een order nummer helemaal niks. na een aantal dagen was het helaas wel betaald, dus ik heb gelijk contact gezocht met de klantenservice. allemaal beloftes dat ze het zouden oplossen en dat ik binnen 2 werkdagen een email zou krijgen erover.nou helemaal niks. na 3 dagen weer contact gezocht met de klantenservice,werd mij weer beloofd dat ze er naar zouden kijken en dat ik een email erover zou krijgen, maar weer helemaal niks. na 2 weken nog steeds geen mutsen, en nog maar eens contact gezocht met de klantenservice en gezegd dat ik mijn geld terug wilde, waar ze alleen maar "okay" op antwoorde en daarna werd er niks meer gezegd en was de chat opeens offline. ik ga hier nooit meer wat bestellen, en naar mijn geld kan ik wel fluiten!

Lina

Ideal weg

Ik was blij met aliexpress, soms moet je weken en weken wachten maar dat neem ik voor lief. Ik baal als een stekker dat ze Ideal eruit gegooid hebben weet iemand waarom dat is

Ahmed
13-11-2016

Twee maanden geleden besteld nooit aangekomen

Twee maanden geleden heb ik een usb adapter besteld die is nooit aangekomen, en mijn geld heb ik na een klacht te melden ook niet terug gekregen!

Ideal

Ik ga dus echt geen creditcard aanschaffen om te kunnen betalen bij Ali. Hier lopen ze een hoop omzet mis, gemiste kans dus

Jacobus
12-11-2016

Bestelling niet ontvangen en moet nog steed komen,geld kwijt

Ik kocht al een paar jaar bij aliexpress en er was nooit een klacht ,maar de laatste tijd is het mis ,ik kan na mijn bestelling niet meer inloggen ,en nu krijg ik een mailtje dat het verkeerde postcode er op staat ,die fout heb ik zeker niet gemaakt,de kans om het te veranden is er ook niet meer ,kan ook niet meer inloggen ,dus mijn geld ben ik kwijt.

Ellen
12-11-2016

11 11 Sale: niet voor ons?

Sinds gisteren geprobeerd te bestellen, maar krijg steeds melding dat dit vanwege problemen met de internetverbinding niet mogelijk is. Andere computer, andere betaalmethode, cookies en browsegeschiedenis wissen: niets helpt. Jammer van de misgelopen kortingen! Helpdesk: "I understand" , maar ze kunnen het probleem niet oplossen. Hiervoor nooit problemen gehad.

Wil
12-11-2016

Opdruk smelt in de was op 30 graden.

Gouden opdruk op truitje voor mijn zoontje smelt gewoon in de was. Verkoper bied aan om 0.92 euro terug te betalen want de trui kan gewoon nog gedragen worden? Zeer slecht.