AliExpress reviews

1.9

E.A.H.
29-06-2016

Goede zaak

Ik heb al een aantal dingen bij Aliexpress besteld en netjes ontvangen. Wel een goede tip, altijd alleen maar betalen met een creditcard, als er dan namelijk iets niet goed gaat, dan krijg je tenminste altijd je geld weer terug via de creditcardmaatschappij/bank. Heb veel vriendinnen die hier ook dingen kopen, tot nu toe heeft nog niemand nare ervaringen, maar dat kan natuurlijk altijd eens voorkomen. Wat ook goed is om te weten, als er bij een bestelling iets fout gaat, geef dan vooral een hele slechte review op de site, als een winkelier daar namelijk te veel slechte reviews krijgt dat worden ze er door Aliexpress uitgegooid.

Halear
27-06-2016

Beter dan ik verwachtte!

Ik was heel sceptisch, maar ik kreeg netjes wat ik bestelde. Ik was huiverig om iets te bestellen, toch gedaan. Een slechte ervaring is vervelend, dat geef ik toe. Maar die halen vaker de publiciteit dan een goede. Zo heb ik weer een slechte ervaring met een Nederlandse webshop, dat had ik niet verwacht, maar ook daar lees ik ook goede reviews, dus. Mijn ervaring is in ieder geval een positieve.

Rita
27-06-2016

Bestelling na 8 weken nog niet binnen

Heel slechte levering, communicatie niet mogelijk. Ze weten niet waar je product is.

Als je iets besteld dan kun je dat beter als gift doen, dan schijnt het sneller te gaan.

Op 12 mei is het verzonden uit CHina, waar zou het zijn.

Maaike
26-06-2016

Een treffende titel

ik heb meermalen iets besteld en mijn spullen zijn altijd binnen gekomen

Filmon
25-06-2016

Hun kk moer

Ze denken ze zijn leip ze hebben me bedrogen kk chinoes hun kk moer met hun kk spleetogeh

Ward
25-06-2016

Altijd goed

Ik heb nog nooit problemen gehad met aliexpress, alles werd netjes opgestuurd en als het niet werkte kan je gewoon een 'dispute' openen. Op deze manier kan je je geld terugkrijgen.

Lonne
23-06-2016

Wel goed

Aliexpress is wel een goede site. Het ligt er wel aan bij wie je koopt. Als ik kraaltjes of zo bestel wordt het altijd goed geleverd. Elektronica zou ik hier niet bestellen. De led schoenen die ik heb gekocht doen het goed, maar een spelletje voor de ds wat ik had gekocht doet het niet.

Pim
22-06-2016

Besteld nooit gekregen

Nooit hier bestellen, Ze hebben de artikelen niet geleverd. Eerst nog een mail dat ze geleverd gaan worden vervolgens nooit meer iets gehoord en € 150,- kwijt

Alet
21-06-2016

Geen actie bij defect artikel

Mijn zoon had een telefoon gekocht bij ali-express inc hoesje voor 140 euro. Na drie weken telefoon kapot! krijg elke keer dezelfde reaktie van yan, wordt er nu goed zat van. Willen geen geld terug geven, moet op eigen kosten telefoon terug sturen. grr. baal er goed van! Weg geld.

De onwetende
21-06-2016

Zou ik een rugzak kopen?

ik heb een leuke rugzak gezien op aliexpres maar ik heb

op deze website slechte recensie's gezien en ook goede zou ik het doen(tas kost $30,99) of word ik dan opgelicht en ben ik al mijn zakgeld dan kwijt?

S.A.V.
20-06-2016

Optijd op open dispute drukken

Ik bestel heel veel bij aliexpress van make up , kleding en schoenen tot mobiele telefoons. wat je moet weten is dat je je bestelde producten goed in de gaten moet houden. als je ziet dat de tijd van levering bijna voorbij is bijv. nog 5 dagen daarvoor moet je de seller vragen waar je goederen is gebleven. als je vage antwoord krijgt of geen antwoord of ze zeggen de goederen zijn onderweg dan moet je de 1 dag of een paar uren voor de eind van de tijd op open dispute drukken. bij open dispute vertel je je verhaal en je krijg je geld terug. dat telt ook voor ontbreken spullen bijv. als je 3 bestel en je krijg 2 dan kun je je geld terug vragen voor de ene die je niet heb ontvangen. Ik had ook een bestelling misgelopen, maar ik heb mijn lesje geleerd. en als je geen vertrouwen in heb, lees altijd de feedbacks, (dit kan je alleen via de aliexpress app doen)

Astrid

Levering bestelde artikelen

Ik heb tot nu toe heel goede ervaringen met de door mij bestelde en geleverde goederen. Alles is aangekomen en één keer eeen berichtje gestuurd dat artikel niet aangekomen was, direct een mail van de verkoper met excuses en alsnog/opnieuw toegezonden!

Let op hoeveel artikelen geleverd zijn, of men tevreden is alvorens je een bestelling plaatst.

Annabelle

Vkuilenburg
18-06-2016

Het was leuk, tot ze met ideal begonnen...

Voorheen betaalde ik aan de verkopers door een overboeking. Nu heeft ali express dus ideal. Leuk, maar na het invoeren van de naam van de rekeninghouder krijg ik dus steevast een error. Ideal heeft de naam van de rekeninghouder ook helemaal niet nodig.

Kortom, ik kan dus niets meer bestellen via ali express.

Waardeloos.

18-06-2016

Let op want je bent zo je geld kwijt en dan is goedkoop duurkoop

Zolang je de producten krijgt en vooral heel krijgt is er niets aan de hand. Zodra je je spullen niet krijgt of in mijn geval een tablet die niet werkte, ben me gewoon de sjaak. Maanden bezig om contact te krijgen en bewijzen op te sturen en dan nog geen compensatie want je moet eerst zelf betalen om het terug te sturen en mochg het niet aankomen of beschadigd door vervoer, dan ben jij verantwoordelijk ben bang dat ik mijn geld en defect product kwijt ben.Wish is iets duurder maar een super service, klant staat centraal en niet de verkoper dus pas op waar je besteld.....ik niet meer bij Aliexpress.

Elissa

Alieexpress.

Ik heb hier al zoveel besteld van gelnagels tot gsm hoesjes tot onesies en knuffels. Ik heb altijd alles gekregen. Veel beter dan mijn eerste koopsite miniinthebox. Ik ben super tevreden en ik blijf kopen heb al meer dan 100 euro uitgegeven en ik blijf er bij goedkoper vind je niet !

Arthur

Top en echt

diverse voetbalschoenen gekocht en ontvangen

zijn gewoon echte schoen , komen uit de nieuwe nike fabriek in italie

vergeleken met origineel gekochte voor €285 en er is geen verschil

Jay

Nep adidas

heb nep Adidas bestelt nu heb ik een brief gekeren van post nl met vragen over het pakketjes,ik durf nu niks in te vullen want na mijn idee mag je deze niet hebben,wat moet ik doen,iemand ervarring hiermee?

Niets ontvangen, wel betaald

Doe geen zaken Alli express. Ze leveren gewoon niets.

15-06-2016

Gekocht nooit gekregen.

Bestel NOOIT bij aliexpress.

Voor € 150,- gekocht maar nooit gekeregen.

Contact persoon niet te benaderen.

Heel veel mailtjes gestuurd maar kreeg geen antwoord.

Voor mij is dit geen internet winkel maar gewon een stelletje oplichters.

Zal dan in de toekomst ook nooit meer zaken doen met Aziaten..

14-06-2016

TOP KWALITEIT EN SNELLE LEVERING

Aliexpress is een goede webshop.. Het is net als marktplaats maar dan voor mensen uit Azië en meeste Chinezen..

Ik heb al 100de dingen besteld en altijd binnen gekregen snelste binnen 1 week en langste anderhalf maand je moet gewoon geluk hebben hoe snel de douane je bestelling door laat gaan.. Pas wel op voor bij komende douane kosten zoals invoer, inklaring en btw..

ALIEXPRESS IS TOP