AliExpress reviews

1.9

02-09-2019

Betreft aankoop lcd scherm sony experia

Het zijn een stel oplichters , als je problemen hebt dan reageren ze niet . en dan krijg je uiteindelijke een mail dat ze niets kunnen doen.

Het zijn dieven

IK zeg niet j kopen bij deze organisatie.

Bezint eer men begint ik ben 45 euro kwijt

Maar vrees dat ik niet de enige ben

PG uit de Bulten

29-08-2019

Schooiers en dieven

Heb 20 -06- 2019 .2 artikelen besteld bijae

1 is geleverd .2e zou op 2-07 geleverd zijn met het tracknummer wat nooit te volgen was post nl zegt geleverd .is een media center van 93 euro .heb bewijs foto.s gestuurd. Dispute geopend niets helpt .vuile oplichters 2 pakketten besteld 1 geleverd .

Koop nooit van ae j3 word bedonderd

Adriana
23-08-2019

Oplichting met ideal bij aliexpress, gebruik dit dus niet

Met ideal betaald, vervolgens time out op website, geen ordernummer gekregen van aliexpress, aliexpress nederland verwijst mij naar ppro ltd en die verwijst mij weer naar alipay, maar aangezien ik geen order nummer heb gekregen kom ik niet verder met alipay en dit is ook nog eens in het chinees. dikke oplichters bende dus, mensen pas op!

Greet
17-08-2019

Goede en correcte service, vlugge levering

Ik had enkele glazen lampenbollen bestel en een plafondplaat.

Alles nog vlugger geleverd dan was gezegd. De 3 verschillende artikelen apart in 3 zendingen ontvangen. Goed verpakt. Geen breuk en zelfs nog 2 ledlampjes die niet besteld waren ontvangen.

Besteld bij yellowking.

Dus mogelijk ligt het aan de verschillende verkopers dat Ali- expres slechte recensies krijgt.

Ik heb in juli 2019 besteld en nog eind juli alles ontvangen. Het was heel goed op te volgen via track &trace.

Heb ik geluk gehad of was de verkoper gewoon een eerlijke handelaar.

Tamim
15-08-2019

Niet doen!

Mijn bestelling is nooit aangekomen.

Klagen heeft geen nut.

Niet te vertrouwen.

Ben
13-08-2019

Rommel

Kabels besteld voor mijn auto en er is er geen eentje die werk,wegblijven bij dit oplichters stelletje!

Robbert
10-08-2019

Kan niet meer inloggen en de vraag om wachtwoord link werkt niet.

Ben al geruime tijd klant bij AliExpress, de app werkte altijd goed maar ca. 1 maand geleden kon ik niet meer inloggen, ik probeerde de link 'wachtwoord vergeten' maar die werkte niet, en aldus kon ik ook geen contact met ze maken. Via een omweg lukte het me een mailtje naar AE te sturen, echter de door hen toegestuurde code werkte ook niet. Op vervolgmails van mij reageren ze niet. Dus klantenservice en meedenken met klanten is hen vreemd. Inmiddels bestel ik dus niet meer bij ze louter omdat het niet meer kan (altijd gedacht dat Chinezen een slim volk was). Van de 90 bestellingen zijn er slechts 3 niet gearriveerd en was 1 ding kapot. Van 2 gemelde vermissingen kreeg ik direct het geld terug, van het kapotte item nooit meer iets vernomen en van het 3e vermiste item werd mij toegezegd dat mij een nieuwe zou worden toegezonden maar ook dat is nooit gearriveerd, inmiddels was de tijd van refund verlopen. Dus nooit een nieuw item toe laten sturen, gewoon refund vragen en een nieuwe bestellen. Ik kan er dus niet meer in en weiger een nieuw account aan te maken als ze te beroerd zijn mijn mail te beantwoorden. Dus mijn AliExpress avontuur is voorbij er zijn verkoopsites genoeg om precies dezelfde dingen te kopen. Auf Wiedersehen Ali!

Chantal
06-08-2019

Besteld, betaald, nooit gekregen, nooit antwoord op mails, nooit een refund

WAARDELOOS

Doe het NIET!

Lars
05-08-2019

Produkt dat niet werkt

Ongeveer 4 (!) maanden geleden hebben we een keyboard besteld, maar dat keyboard werkt niet. Ondanks meer dan 20 berichten naar de sender, hebben we nog steeds geen nieuw keyboard, of hebben we nog steeds geen refund ontvangen. Ik heb zelden een slechtere service meegemaakt. Het gaat mij niet zozeer om het geld, maar veel meer om het principe. Ik verwacht gewoon dat als ik iets bestel, een produkt wordt geleverd dat werkt. En zoniet, dan verwacht ik een passende oplossing.

Linda
02-08-2019

Telefoonhoesje

Ik heb 4 weken geleden een hoesje besteld voor iphone 7

Vandaag binnen gekregen sturen ze verkeerde hoesje en voor de verkeerde iphone

Voor mij dus nooit meer aliexpress

Jenske
01-08-2019

Niet ontvangen

Oktober 2018 een bestelling geplaatst, nog steeds niet ontvangen.

Berichten worden genegeerd.

Wat zou je denken
30-07-2019

Belazerd door AliExpress premium transport

Veel betaald voor expres transport per vliegtuig, (AliExpress premium) wacht al 6 weken en nog steeds niets ontvangen.

29-07-2019

Bestel niet bij Fashional Pro Store

Artikel besteld en na 4 maanden nog steeds niet geleverd. Diverse keren mail gestuurd en iedere keer kreeg ik te horen dat ik nog een paar weken geduld moest hebben. Nu na 4 maanden, vraag ik om het betaalde bedrag terug te storten, maar krijg hier op totaal geen reactie meer.

Behrang
29-07-2019

ALLES ontvangen tot nu toe 300+ x besteld

Zeer tevreden met al mijn bestellingen bij Aliexpress Zoals; Smartphones, tablet, mediaplayer, snufjes voor in het huis, gereedschap en speelgoed. er zijn wel paar vuistregels.

1. Koop niet blind wat je ziet. voordat je iets besteld lees de ervaringen van anderen in de berichten van het product.

2. China heeft goede en slechte spullen, verwacht niet dat je goede spullen 50 euro voor 1 euro krijgt. je krijgt iets terwaarde van 1 euro omdat kwaliteit/ controle geld kost.

3. Koop niet altijd de goedkoopste maar lees de extra info over product: afmeting, materiaal, voltage, enz.

4. Laat ervaring en foto's over spullen die koopt achter, zodat anderen dit ook kunnen zien en lezen.

Alwin
27-07-2019

Goede ervaringen tot op heden

Ik lees veel dat mensen hun bestellingen niet ontvangen hebben. Maar ook dat dit iets is van de laatste tijd (maanden). Sinds 31-05-2019 heb ook ik Aliexpress gevonden. In de periode welke wordt aangegeven dat Aliexpress negatief veranderd is. Ik heb tot op heden 107 bestellingen gedaan verdeeld over een periode tot op heden. Alle bestellingen van datums tot en met 21 juni, dat zijn er 61, zijn allen binnen. daarnaast zijn er ook producten van latere datums binnen gekomen. En alles wat binnen 13 dagen geleverd zou worden is ook geleverd binnen 13 dagen. Overigens, van de totaal 94 binnengekomen artikelen zijn er 3 welke de vuilnisbak in konden. De rest van de verkkopers heeft echt goede, hele spullen geleverd. Ook glas. Dus of ik heb mazzel of bij mij moet het nog fout gaan of er is iets anders aan de hand.Maar tot op heden kan ik niet klagen over Aliexpress. En ja, die drie artikelen (1 was wel wat duurder) jammer dan. De prijzen zijn soms 1/10e van de prijs in Nederland. Natuurlijk wel ander merk of merkloos. Maar het werkt allemaal goed. Maar ik calculeer in dat er altijd iets fout kan gaan. Jammer dan. En inderdaad, als de helft van mijn bestellingen niet binnen waren gekomen dan had ik ook gebaald en nooit meer bij Aliexpress besteld. Maar volgens mij kunnen de verkopers de Shipment niet op de een of andere manier zelf aanklikken. Daar was ik ook bang voor. Maar ik heb dat in de gaten gehouden. Volgens mij zorgt het vervoersbedrijf dat je order op Shipment gezet wordt zodra deze het pakje heeft opgehaald of bij deze is afgeleverd. (En ja, daarna ben je overgeleverd aan de Chinese (of andere) en Nederlandse post) Zo niet, ja dan is het frauduleus. Maar hetzelfde geld ook voor de feedback. Alleen de koper kan deze invullen. De verkoper kan wel op een feedback reageren. Maar dat kun je zelf ook. Dus de feedbacks zijn absoluut eerlijk. Evenals de hoeveel wat van een artikel besteld is. Namelijk, zodra jij hebt afgerekend wordt er meteen de bestelling met het aantal door jouw bestelde verhoogt. Alleen denk ik dat vele al 5 sterren geven als ze het pakje alleen ontvangen hebben. Dus niet nadat ze het artikel getest hebben. Ik heb van 1 artikel 10 glazen pipet's ontvangen (heel aangekomen) waarvan er 9 niet goed zijn. De rode knijpdop blijft plat. Dus je zuigt geen vloeistof op. (€ 2,48, waar hebben we het over) Maar ik zie bij die pipets alleen maar 5 sterren als feedback. Ik kan me niet voorstellen dat ik echt de enige ben met slechte pipet's van deze verkoper.

Ik hoop dat jullie weer goede ervaringen op doen. En voor mij hoop ik dat ik niet in jullie schuitje terecht kom. Sterkte allemaal.

Laureen
24-07-2019

Bestellen op AliExpress

Ik bestel vaak en veel op AliExpress, vind het een fijne webshop, maar let op! Mensen bestellen vaak dingen over de €20, als je dit doet moet je kosten betalen, dit kan soms ontzettend duur worden.

Het is geen probleem als je meerdere producten met een totaal waarde van €20 besteld, maar als je één ding besteld en rond die prijs kost moet je er rekening mee houden.

Verder vind ik AliExpress echt top en blijf er zeker bestellen, tot nu toe heb ik de meeste producten die ik besteld heb wel binnen gekregen.

Yos
16-07-2019

Niet leveren

Regelmatig niets geleverd ,na vijf maanden geprobeerd mijn account te verwijderen,dit duurde maanden voor dat ik van ze af was. en de kwaliteit uit china ,,nog slechter als wat je op de kermis kunt winnen ,ik had een lederen portemonnee besteld ,,goedkope plastiek die gegarandeerd geen maand mee kan. nee dank u.liever een paar eurootjes meer en betrouwbaar.

10-07-2019

Nike schoenen

Nike air max 90 besteld. Op foto stonden de originele.

Kosten 60 euro en 27.00 euro kosten betalen postkantoor,

Bij uitpakken bleek dat het om nep schoenen ging.

Dus koop daar niets meer.

04-07-2019

Grote kans dat je opgelicht word!

Nu meerdere keren meegemaakt dat ik wat besteld heb en dat je andere producten opgestuurd krijgt. Vervolgens krijg je maar de helft van je geld terug gestort. Compleet belachelijk en het word tijd dat de Nederlandse overheid in gaat grijpen bij dit soort malafide praktijken!

Vic
02-07-2019

Aankoop ervaring

Heb meestal goeie ervaring met Aliexpress.

Bij bijvb een slechte kwaliteit werd het bedrag teruggestort.

Maar er is enkel 15 dagen garantie, daarna moet je maar jezelf behelpen : bij klachten kan je het product op eigen kosten terugsturen .

Maw de retourkosten zijn meestal hoger dan de waarde van het aangekocht spul.

Bijgevolg : koop enkel eenvoudige en goedkope spullen bij hen en reken niet op een garantie (zeker niet na 15 dagen.

Ik had een elektr schroevendraaier gekocht van 25€ , na 40 dagen was hij stuk, no refund , enkle return goods to china . de verzkosten zijn hoger dan die 25€ :-(