AliExpress reviews

1.9

Tes
01-06-2016

Nooit gezeur.

Lekker goedkoop en goede spullen. Ik heb hier al vaak besteld en meestal al na 2 weken binnen! Aanrader!

Michel
31-05-2016

Pas op voor fraude

Paar bestellingen geplaatst.

Alleen voor kleine bedragen.

Kreeg van een verkoper een berichtje of ik meer wilde bestellen omdat hij hier geen winst over maakte.

De verkoper heeft dezelfde bestelling nog een keer geactiveerd.En vroeg om electronica te bestellen.

Deze verkoper had een hoge score en veel goede ervaringen op aliexpress.

Volgende dag was berichtje verdwenen dus vondt het nog vreemder.

Heb de extra bestelling geannuleerd en ook mijn eerdere bestelling.

Dag later heeft deze verkoper de status op afgeleverd gezet.Dus geld weg en geen product.

Je kan dus ook geen klacht indienen.

Pas op dus er zitten absoluut oplichters tussen.Gelukkig gaat het om een klein bedragje.

Lucette
29-05-2016

Wat betekend open het geschil?

Ik had iets beteld en nu kreeg ik te lezen dat het artikel niet leverbaar is verschillende keer bericht gestuurd maar verkoper doet vaag. Zo keek ik op trackcode eerst stond er verzonden op de site. Maar de code gaf aan niet. Nu kun je het helemaal niet opvragen. Maar wat betekend het open geschil . Kun je dan je geld terug halen .

Maurice
29-05-2016

Leuk platform, site, fijne app. Ik kom er graag

Ik heb de afgelopen tijd een aantal zaken besteld via AliExpress. Ik ben hier zeer tevreden over. De afhandeling van mijn order liep, evenals de betaling perfect. Het verschilt wel per leverancier hoe accuraat de tracking informatie is, en hoe lang de levertermijn is, maar geleverd word er. Ik denk dat je met gezond verstand en reële verwachtingen moet shoppen. 'Gezond' door je te verdiepen in de reviews en ervaringen van anderen (betrouwbaarheid). 'Reëel' door gezien de scherpe en lage prijzen niet te denken dat je de beste kwaliteit krijgt en of gelijk aan andere merkproducten. Als je beide voor ogen houdt, dan kun je hier met een gerust hart kopen.

Sinemleylaibrahim
28-05-2016

Annuleerde bestelling

Ik heb makeup besteld, maar de volgende dag zag ik dat ze waren geanulleerd, terwijl ik ze helemaal niet heb geanulleerd? Wat kan ik nou doen, om me geld of bestelling toch te krijgen.

Genaait
26-05-2016

9999,99 euro

ik had iets voor 9999,99 euro gekocht aliexpress.com

en het is nog steeds niet aangekomen ik en nu al 3 maanden aan het wachten en het zou binnen 5 werkdagen al hier moeten zijn. wat moet ik nu doen?

Yoepie
25-05-2016

BETROUWBARE EN VEELZIJDIGE SITE

Ik bestel al sinds 6 jaar spullen via deze site, vooral gadgets die je niet zo gauw elders treft. Echt TOP site.

Tot nu toe is alles goed gegaan, de spullen zijn binnen de aangegeven de leverperiode aangekomen en de communicatie is in het algemeen vrij goed.

In de eerste jaren bestond er nog geen invoerrechten, Alleen laatste paar jaar helaas wel en moest een grote order bij dezelfde koper splitsen.

Je moet echt oppassen bij wie je bestelt, hoe hoger de tevredenheids percentage hoe betrouwbaarder, De slechte laat ik links liggen. Een beetje extra huiswerk doen en gezond verstand erbij maakt de deal tot een succes.

Anna
24-05-2016

Leuke en handige winkel waar je zo alles kunt vinden

Nou ik was aan het kijken voor een onderwater camera en toen zag ik zelfs dat daar ja een soort van selfie stick bij zat in ieder geval een houder daarvoor je kon kiezen uit veel verschillende kleuren. blauw, roze, wit, zwart,geel,goud en zilver. geen verzendtkosten en een goede prijs die ook goed te betalen is!

Yvonne M.
24-05-2016

Verkeerde en beschadigde levering

In februari heb ik een design lamp gekocht bij Susan Chou in China via Aliepress. Eind maart kwam mijn pakket, moest 30 euro douanekosten betalen. Bleek geen lamp in het pakket te zitten maar een kookpan. Susan Chou gemaild na ettelijk heen en weer gemail bleek ze een verkeerde order te hebben gestuurd en de lamp werd volgens haar gelijk afgestuurd. Eind april kwam de lamp, weer 30 euro douanekosten en een zwaar beschadigde lamp. Susan Chou is niet bereikbaar, heeft de order heel slim in maart afgesloten en geen nieuwe order aangemaakt. Dus ik kan geen dispute aanmaken, kwestie is heel moeilijk uit te leggen aan de klantenservice via chat, steeds een andere callagent die er van alles aan gaat doen. Nu na 3 maanden een kapotte lamp van 160 euro, 60 euro extra douanekosten en geen hulp...

23-05-2016

Sportschoenen van mijn zoontje betaald maar niet toegezonden.

Mijn dochter heeft al een paar keer kleine hebbedingetjes besteld en dit werd elke x netjes bezorgd. Nu heeft mijn jongste zoon, in maart, een paar sportschoenen besteld van €39,20 en deze moeten nu nog binnenkomen. Mijn dochter heeft een kleine maand geleden haar klacht op internet gezet en men zou hier iets aan doen. Nu een maand verder niets gehoord en niets ontvangen! Ik zelf zou geen kostbare spullen op deze website aanschaffen na deze ervaring.

Dana
20-05-2016

Zeer tevreden!

Ik vind aliexpress een hele goede site.

Ik heb er zelf nog nooit iets bij besteld.

Ik zit in groep 8 nu en 3 vriendinnen van mij hebben schoenen besteld via aliexpress en het is keurig binnen 3 weken binnen gekomen, ik was eerst wat wantrouwig omdat het uit china komt maar dat is eigenlijk helemaal geen reden om wantrouwig te zijn. Ik vind het echt een top site! Ik ga er dit weekend ook leuke shirtjes bestellen. Zeker een aanrader!

Anouk
18-05-2016

Prima site.

Je moet gewoon opletten op reviews van andere kopers. Zelf ga ik niet boven een bedrag van 15 euro dingen bestellen omdat stel er gaat iets mis dan maakt het nog niet zo heel veel uit, als er iets mis wat met een product kan je gewoon een dispute openen en dan krijg je meestal een refund.

Anoniemjj
18-05-2016

Help

ik weet niet of de maten het zelfde zijn kan iemand dat mij vertellen

Roy
15-05-2016

Prima

ik had een hoofdtelefoon besteld prima is aangekomen

alleen dat duurden een beetje lang

daarom een 9

H.J.
14-05-2016

Bestelde goederen niet gekregen.

Schroefjes besteld bij deze oplichters. Eerst mededeling gekregen dat ze verzonden waren. Niets ontvangen hun antwoord verzenden was toch niet gebeurt. Gevraagd om het als nog te verzenden. Na 2 maanden nogmaals gevraagd war de schroefjes bleven. Hierop kwam het antwoord dat de tijd van reclameren voorbij was en dat ze niet meer konden doen.

Hun garantie is dus totaal niets waard. De garantie van Aliexpress is dus een holle garantie want die doen ondanks herhaald reclameren ook niet want je moet binnen die termijn van hun klagen. Je krijg zelfs niet terug als toegegeven wordt dat er niet is geleverd.

Dus nooit kopen hier.

Britt

Altijd goed gegaan.

Heb al meerdere malen wat besteld hier, en is altijd goed aangekomen. Toen ik mijn bestelling een keer had geannuleerd, kreeg ik binnen 2 weken gewoon mijn geld terug.Ik zal je wel aanraden eerst bij de product reviews te kijken, en kijk even welke score de winkel heeft. Bestel ook niet boven de 22 euro, want dan komt er invoerbelasting bij. Deze winkel is een aanrader :)

Taco

Prima koopjes

Ik heb verschillende artikelen gekocht en altijd netjes gekregen alleen nu heb ik een paar stores (winkels) waar ik nog wat wou bestellen. Allee deze hebben ineens 0 artikelen. Hoe kan ik weten of deze nog weer online gaan of zijn deze verkopers ineens weg met hun handel.. gaat trouwens om sportschoenen 'nike'

Els

Tevreden klant

ik ben een tevreden klant.

en natuurlijk gaat er wel eens iets mis.

maar over het algemeen genomen top.

Bou
09-05-2016

Een verkoper heeft mijn account geblokkeerd

een verkoper heeft mijn account geblokkeerd en is zijn beloftes niet nagekomen. ik ben aan het overwegen om aangifte te doen

Joh
05-05-2016

4 ledlampen 100 wat gekocht, betaald en niet ontvangen

ik heb een week of 6 geleden 4 ledlampen van 100 wat gekocht, 153.81 euro betaald en niet ontvangen.

als ik wil reclameren, krijg ik de mail niet verzonden.

ik koop nooit, nooit meer via AliExpres en raadt iedereen aan om zich te bedenken voor hij besteld