AliExpress reviews

1.9

30-06-2019

Hele slechte ervaring

Bij Aliexpress 2 riemen besteld en maar 1 gekregen. Volgens Aliexpress had ik er 2 ontvangen dus ik kreeg mijn geld niet terug. Er werd een dispute aangemaakt ( allemaal in het engels?) maar dat heeft allemaal niets uitgehaald. Voor mij nooit Aliexpress meer!

Stefanie
30-06-2019

Aankopen aliexpress

Ikzelf bestel heel veel via aliexpress. Bijna altijd is alles prima verlopen bij uitzondering van enkele items die beschadigd of zelfs niet aankomen, maar dan ook telkens mijn geld teruggekregen dus in principe heb ik daar geen klachten over al meer dan 400+ aankopen ( ja beetje verslaafd) . Zorg gewoon dat je je Protection time in het oog houdt van zodra die afloopt en nog niks ontvangen open je een dispute. Bij beschadiging aan het item voeg foto's toe aan je dispute en klaar ??? . Groeten

Man Leung
27-06-2019

Verkoper scammer

Eerste keer dat ik iets koopt via AliExpress omdat ik een product vond dat blijkbaar is uitverkocht en nergens kon vinden niet op Ebay noch op Amazon. Prijs was redelijk+verzendkosten maar na mijn betaling kwam de problemen pas boven. Ik koos voor DHL verzending en hij verzend via AliExpress premium. 70 euro voor DHL vs 15 euro van AliExpress prem shipping een groot verschil + mijn pakje is nu enkele dagen vast in douane wegens dat de papieren niet orde waren. Ik contacteer de verkoper om de papieren in orde te brengen en tot nu blijkt de papieren niet goed te zijn voor de douane omwille de omschrijving dat totaal anders is. De verkoper zegt nog altijd douane problemen zelfoplossen. De koperbescherming laat zich wachten en heb gevoel met oplichter te maken omdat hij tweede naam heeft en dezelfde producten verkoopt en zelfde prijs om nieuwe klanten te misleiden.

26-06-2019

Sinairyu zijn fraudeurs

Bestel niets bij Sinairyu want dit zijn oplichters. Ik had een CarPlay besteld die niet goed werkte. Via WeChat contact gehad met Sinairyu (Robin) die mij verzocht het apparaat terug te sturen. Dat heb ik gedaan met DHL en zij hadden bevestigd het te hebben ontvangen. Vervolgens wachten ze net zolang tot ik geen aanspraak meer kon maken op het crediteren van mijn aankoop. Lachend werd er via de Chat gezegd dat het mijn eigen schuld is en ik nu mijn geld kwijt ben. PURE OPLICHTING

Otto
25-06-2019

AliExpress goederen niet geleverd.

Paar maanden geleden iets besteld,is nog steeds niet binnen.

Volgens tracking ligt het al wel in Nederland,en moest je op de datum wachten om een geschil in te dienen.

Heb ik gedaan en moet nu volgens hun Post NL verwittigen.

Hun blijven in gebreke met het leveren.

De vuile oplichters hebben dus mooi weer €30,37 verdiend .

Hoe wordt ik rijk,zo dus.

Hoop dat het bedrijf naar de bliksem gaat.

Pauline
23-06-2019

Wazig fotobehang

Ik had een jaar terug foto behang gekocht bij ali expres 1 vierkante meter , en die is echt prachtig .

Nu had ik opnieuw 3 vierkante meter muurbehang besteld bij ali expres bij een andere verkoper .

Werd snel tegen extra kosten in 1 week thuis bezorgd.

Ik maakte het open , en zag al snel dat het fotobehang wazig was , het leek wel een verschoten ansichtkaart.

Ik keek er zo naar uit , het was een enorme teleurstelling, een verkeerde verkoper trof ik net!

Lissa
20-06-2019

Airpods

Ze waren kapot! oplichterij

Sar
19-06-2019

Pakket niet ontvangen maar volgens tracking info wel geleverd.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, maar volgens track en trace is mijn pakket getekend en geleverd. Dispute geopend maar krijg van aliexpress 0,00 euro omdat er bij de tracking info geleverd staat :(. Ben dus mijn geld (9,70) kwijt.

Ad
18-06-2019

Bestelling niet ontvangen

Meer dan 3 maanden geleden een schoonmaakset besteld en betaald via aliexpress bij monka outdore store. En niet ontvangen, aangegeven bij aliexpress dispute en je word gewoon afgescheept met is wel bezorgd geen geld terug en dan kan je verder niets meer doen en ben je je geld kwijt.

Erwin
15-06-2019

Schoenen bij Aliexpress

Schoenen bij hen gekocht, plots zag ik de verkeerde schoenmaar erbij staan, snel correspondentie met hen opgenomen en plots waren de schoenen verstuurd. Ze suggereerden om de juiste maat nog bij te kopen. Heb ik dus niet gedaan, en nu maar afwachten of ze aankomen, maakt eigenlijk niets uit, ze hebben me een kindermaat gestuurd.

Fred
12-06-2019

Chinese Amazon in alle opzichten een drama

Alles is hier voor klanten slecht geregeld. Onmogelijk fatsoenlijk te communiceren bij problemen. Niet te vergelijken met dx.com of miniinthebox e.d.

Rich
11-06-2019

Lees altijd de Reviews

Bijna alles goed bezorgd en geleverd van tientallen bestellingen,nu probleempje met verkoper van elektrische remhendel,stuurt alleen een kabeltje op,ipv Remhendel inclusief kabel,heb daar n review geplaatst dat ik niet blij was,de verkoper reageerde dat ik eerst de review moest verwijderen voordat hij de hendel zou verzenden,zij zijn fout en ik laat mij niet chanteren . hij mag m lekker houden en mijn review kan ik niet verwijderen,lekker voor ze,geen reviews dan zeker niet bestellen bij de winkel,wees gewaarschuwd zitten veel oplichters tussen en open n geschil binnen 2 weken,de verkoper houd je aan het lijntje tot ie zijn geld heeft,met sorry en Dear Friend .

Alfons
10-06-2019

Alleen artikelen bestellen met een waarde van eur 22,--

Zeer veel kleine artikelen met een beperkte waarde besteld. Het meeste komt gewoon aan.Als het niet aankomt is het meestal niet de schuld van de verkoper.Bij het vervoer kan een hoop misgaan.Als een artikel niet binnenkomt binnen de gestelde termijn of beschadigd is dan krijg je netjes je geld terug gestort na melding.Inderdaad moet je geduld hebben. Soms duurt het meer als een maand voor iets binnen is. Daar staat tegenover dat de prijzen belachelijk laag zijn en vaak ook nog gratis verzending.

Indy
09-06-2019

Geld kwijt door fout

Ik heb een telefoonhoesje gekocht en toen net na het afrekenen stond er dat er iets fout was gegaan. Ik ben nu dus waarschijnlijk mijn geld kwijt en weet nu dus niet of ik mijn hoesje wel binnenkrijg. ik moet ook 60 dagen wachten

Mogamed
07-06-2019

Wacht nog steeds op mijn bestelling.

Iphone X lederen hoes besteld. Betaald en niets ontvangen. Een paar keer een mail gestuurd en niets meer gehoord. Ga daar nooit meer iets bestellen.

Oplichtingspraktijken!

Bonna
06-06-2019

Niks komt aan

Ik heb 2x wat besteld. De eerste keer niet aangekomen. Ik denk geef het nog een kans. 5 dingen besteld. Na drie maanden nog niks. En nu staat geleverd. Nou gebakken lucht zeker. Ik bestel helemaal niks meer!

Evelyne
05-06-2019

Verkopen rommel

Ik heb aluminium waxine bakjes besteld.bij aankomst helemaal ingedeukt. Ik zal nooit meer daar iets bestellen! Het was intacter geweest als ik het zelf in China was gaan halen.

Carla
02-06-2019

Leeg is leeg

Pakketje komt leeg aan, en dan moet ik dat bewijzen. Hoe? Stuur foto's van de verpakking die stuk was. Afgewezen.

Amber
31-05-2019

Er was iets mis gegaan.

Nou ik was aan het afrekenen bij aliexspress en toen dat ik klaar was en afgerekend had toe zij de ze dat er iets verkeert is gegaan en nu ben ik mijn geld kwijt. ik ga nooit mee iets bij aliexspress bestellen.

Paul Peters
29-05-2019

Als je van een gokje houd zit je bij AliExpress goed.

Eerste ervaring twee fiets shirts na 3 maanden geleverd het eerste shirt trok ik gelijk de rits stuk de tweede na 2 keer wassen viel hij uit elkaar.

Ik heb het nog maar een keer geprobeerd.

Een fiets pakje besteld 3 maanden geleden.

Helaas nog niet geleverd en niemand weet iets van de bestelling af.

Ik ben wel klaar met AliExpress ik ga wel gokken in het casino.