AliExpress reviews

1.9

Inge
04-05-2016

Aliexpress. Account holdder name bij Idealbetaling

Ik wil een betaling via ideal doen bij Aliexpress. Als ik kies voor ideal kies wordt er alleen om een account holdername gevraagd. Daarna wordt er aangegeven that you will be directed to the online banking offered by your bank.Daarna zoekt het systeem naar de bank. Dit lukt natuurlijk nooit. Ik heb ook niet eens mijn bank kunnen selecteren. Wat moet ik doen?

Lila
04-05-2016

Help

Help? Ik heb een paar dingen besteld bij aliexpress via ideal. Maar heb daarna het order gecancelled, krijg ik een refund? En me geld terug.

Beau

Zeer tevrede

Ik ben er zeer tevreden over ik heb nu een aantal keer wat besteld zoals telefoon hoesjes etc. Ik lees ook flink wat reacties van ontevreden consumenten. Je moet wel echt opassen bij wie je wat besteld maar je kunt er wel bij lezen hoeveel er het besteld hebben en hoeveel procent daarvan tevreden is soms heb je er een klein plaatje van topverkoper dan kun je er 9 op de 10 keer wel vanuit gaan dat de particulier te vertrouwen is. Ook de verzending is wel snel er staat 15 tot 65 dagen maar de keren dat ik nu wat heb besteld is het eerder dan 2weken binnen gekomen. Ik heb een week geleden ook wat besteld voor moederdag nu maar hopen dat die ook optijd binnenkomen☆☆☆☆

Daniëlle

Super!

Ik heb hier een armbandje besteld en een riem voor de hond in de auto,

Was er binnen 2 weken!

Ben heel erg tevreden over Aliexpress.

Ga hier zeker weten meer bestellen! :D

Rennie

HULP NODIG, WHAT TO DO?

Ik heb schoenen besteld via AliEexpress maar de verkoper heeft mijn order nog steeds niet geaccepteerd. Ik begin een beetje wantrouwig te worden. De verkoper heeft nog twee dagen de tijd om te shippen. Zo niet word die automatisch gecancelled. Zou ik mijn geld dan toch gewoon weer krijgen? Of zal ik zelf mijn order cancelen? Maar krijg ik dan ook gewoon mijn geld weer? Of kan ik daar naar fluiten. Heb al contact gezocht met de verkoper maar helaas geen reactie. En de advertentie bestaat ook niet meer?

Help wat moet ik doen? Afwachten of cancelen?

Albert

Een bestelling ontvangen.

ik heb een vraag. ik wil een telefoon bestellen. maar ik hoor dat je niet boven de 22.00 euro mag.voor invoerkosten en douane.en dat de kans klein is dat het gecontroleerd word. en als het gebeurt met de douane wat

moet ik bijbetalen.ze zeggen de btw.ik wil een telefoon kopen tot ongeveer 62.00 euro. ik heb ook gehoord als je word gepakt dan betaal je behoorlijk veel voor de telefoon

Daisy
30-04-2016

Brief van tnt wat nu ?

Hallo ik heb een paar schoenen besteld vis aliexpress nu krijg ik een brief dat mijn pakje bij de douane ligt wat moet ik hier nu mee ?

Jp
20-04-2016

Goede ervaringen

Tot nu toe goede ervaringen, t shirt besteld en was al vrij snel in nl, track and trace stond nog op shipping terwijl t pakje al binnen was.

Heb nu nog 5 orders open staan

Ideal betalen werkt perfect

19-04-2016

Smartwatch

ik heb een smartwatch van 21 euro gekocht dit is al langer als 60 dagen terug? komt deze nog binnen

Meliss

In de lucht

Volgens de tracking van China post registred air mail is mijn bestelling al van 20 maart 2016 vertrokken... Kan het zijn dat ik nog steeds niet ontvangen heb, of duurt dit toch te lang?

Heleen

Wat moet ik doen?

Help wat moet ik doen? Afwachten of cancelen?

Toch nog de klos

Na een paar goede aankopen, nu toch ook opgelicht.

Heb best wel wat zaken gekocht op aliexpress, en dat is steeds goed afgelopen. Een keertje een beschadigd product ontvangen, en daar zonder problemen een refund voor gekregen.

Maar nu ben ik toch ook opgelicht (een set van 100 stuks besteld, 1 stuks ontvangen, commentaar: u heeft er 1 besteld). En dan blijkt dat de buyer protection van aliexpress absoluut niets te betekenen heeft.

Dus: als je geluk hebt is het mooi. Maar verder: het is alleen maar een kwestie van tijd dat je opgelicht zult worden.

Ap...
17-04-2016

Opgelicht Op Aliexpress...

Ik heb bij aliexpress een camera 2-way macro slider besteld.

Helaas nooit ontvangen.

Contact opgenomen met de verkoper maar die reageert totaal niet.

Geprobeerd contact te krijgen met aliexpress maar dat is gewoon weg niet mogelijk.

Trouwens wel vreemd dat je totaal geen contact kan krijgen/opnemen met aliexpress.

Conclusie bestelling nooit gehad en mijn geld kwijt.

Wees gewaarschuwd je wordt een keer opgelicht op aliexpress en dan kan je echt naar je geld fluiten.

Oplichters zijn het meer niet.

Barbara
15-04-2016

Veel oplichting!

Paar schoenen besteld bij angel zhang. Kreeg 2 linkerschoenen. Per email overeengekomen dat ik mn geld en shippingcost terug zou krijgen. Ik het pakje aangetekend opgestuurd, €25 betaald. Volgens mijn track en trace was t pakje al in china, mr bij angel zhang zeiden ze dat ze nog steeds niks hadden ontvangen. Vervolgens krijg ik het pakket heel snel terug met unclaimed. Ze hebben het pakket gewoon niet geaccepteerd. Vervolgens hoor je niks meer en beantwoorden ze je mails niet meer! En ali express kun je niet mailen of contact mee krijgen. Zeker niet als er teveel tijd overheen gaat. Dus €100 lichter en n paar linkerschoenen erbij. Pfffff

C.
14-04-2016

Goede service

In dec'15 kleed besteld. Niet aangekomen. Contact met de verkoper gezocht en steeds over en weer gemaild. Nu stuurt ze een nieuwe met een ander vervoersbedrijf. Ben benieuwd hoe dit gaat....TNT geeft ook niet thuis...

Gijs
14-04-2016

Super lage prijs voor top kwaliteit

Bestel sinds kort op deze website, zeer goede ervaring mee. Tijd geleden een paar wedstrijd shirts gekocht van een australisch football team, echt top kwaliteit en dat voor €16,- p/s. Het is echter wel belangrijk om voor je aankoop te kijken hoeveel mensen dit product voor jou hebben besteld, als je ziet staan dat er 400 mensen het product besteld hebben waarvan 90% + tevreden is kun je er van uit gaan dat het aardig betrouwbaar is. Daarnaast heb ik een pakketje niet ontvangen en kreeg hier voor mijn volledig betaalde bedrag retour.

Het is dus betrouwbaar, maar bekijk even de recente reacties en het aantal bestellingen bij het product :)

Nico
13-04-2016

Opgelicht via Alie express.

Helaas door schade en schande erachter gekomen dat het er stikt van de oplichters.

Pakketten nooit ontvangen en ook geen refund.

Geen kopersbescherming zoals op ebay.

Door verkoper wordt je zo lang mogelijk aan het lijntje gehouden en ook contact met Alie express is niet mogelijk. Ja met een robot die verder niets voor je kan betekenen.

Koop er never nooit meer wat.

Madelin
12-04-2016

Bijna helemaal tevreden

Super ervaringen gehad met aliexpress! Kom alleen nu het probleem tegen dat ik niet kan betalen. Meestal licht dat aan het saldo op mijn rekening, maar dat is dit keer niet het geval!

Iemand ook hier last van gehad?

P.R.J.
11-04-2016

Garantie, maar niet heus

Heb wat led lampen besteld. Na ca 3 weken stopte de lamp ermee. Heb geprobeerd een dispute te opnemen maar dat ging niet meer. was 1 dag te laat.

Indien je de ontvangst van de zending bevestigd hebt kun je nog maar heel kort een "dispute" openen.

Goederen die kapot gaan na de periode kun je niet claimen.

Waardeloos dus

Devrim
10-04-2016

Hoelang duurt het ongeveer tot mijn bestellingen aankomen ?

maandag zijn mijn bestellingen verstuurt blijkbaar...

hoelang zou het ongeveer duren tot dat het aankomt kan.

Kan iemand mij informeren? Alvast bedankt!