AliExpress reviews

1.9

Kelly
15-03-2016

Uitbuiting?

Ik heb fotolijstjes besteld die afwijkend bleken qua beeldverhouding van de standaard. Hierdoor was het lastig geschikte foto's te vinden. Ondanks dat er netjes geleverd is, leek mij dit goed in mijn review te melden. Hierop kreeg ik de volgende reactie, waardoor ik denk dat hier een louche leverancier achter zit.

Lieve koper

We hebben gemerkt dat u ons de negatieve geeft feedback.we vinden hetjammer dat u niet tevreden bent met ons product. We gaan geven u 20dollar voor een compensation.please doe me een gunst, mijn werk is eenherziening van de feedback.if ik niet, mijn baas achterhalen kan zal vuurme.please plz plz, enkel enkel steun mij. Kan ik iets voor u... Ik kanslechts 6 dollar verdienen voor werk 16 hours.furthermore,I moetenverhogen mijn drie children.my leven is moeilijk, en zal gemakkelijkworden gehaald.

IS dat ok, laat het ons weten.

kijken uit naar uw vroege antwoord

Dank u.

Roxanne
14-03-2016

Goed zoeken loont zich!

zoals al meerderen hier omschreven hebben, Ali is een platform waar verkopers zich kunnen aanmelden. Ik heb over het algemeen alles gekregen wat ik besteld heb, op 1 ding na. Ik heb een dispute geopend, de verkoper vroeg me nog te wachten maar er kwam niets. Ik heb hem aangeboden of het alsnog na te sturen, of het geld terug. Ali oordeelde in mijn voordeel en ik heb het geld terug gekregen.

Ik blijf bestellen maar ik zoek goed naar reviews van de desbetreffende verkoper (en dan reviews met meer dan 3 woorden, want ik vermoed dat ze die kunnen kopen. je ziet vanzelf wel wat echte reviews zijn!)

Eelke
14-03-2016

Vraag

Ik heb een vraag over alieexpress.. ik heb een product besteld en al betaald. ik zit nog in de shipping time van ruim 2 dagen.. wanneer ik het annuleer nu krijg ik dan nog mijn geld terug en zo ja hoe lang duurt dat dan ongeveer?

Savannah
11-03-2016

Maximale kosten?

hallo,

er staat dat je onder de 22 euro geen kosten erbij krijgt geldt dit alleen als je voor 22 euro bij dezelfde verkoper besteld of kan je voor zoveel euro kopen als je wil als het maar verschillende verkopers zijn..?

H.J.
09-03-2016

WanLi Hardware Store super slecht

Schroeven bestel niets ontvangen.

Ondanks geld terug garantie nog steeds geen geld ontvangen (nu 4 maanden geleden geklaagd)

Status op de website niet geleverd maar wel alles afgesloten. Je reinste diefstal dus. Deze firma WanLi Hardware Store is dus super slecht.

Cle

Goede levering

Tot nu toe zeer tevreden alles wat ik besteld heb is ook aan gekomen van dingen van een euro tot spullen boven de honderd euro .

M labbarim

Dual kamera auto 1

2016-02-29 07:25:50

ik heb betalt ingelogd Niet ontvangen

wat Moet ik DOEN aub

ik wacht op juli Antwoord

Mijn order nummer 70420220002143

verzenden nummer

China Post geregistreerde luchtpost

RS360586056NL

ik heb nog geen antwoord

Arjen

Goede verkoopsite!

Vanaf januari ben ik begonnen met kopen op deze site, alles wat ik besteld heb heb ik ook daadwerkelijk ontvangen.

Ik heb laatst schoenen besteld voor een klein bedrag bestelde maat 44 en kreeg 42, dispute geopend en die gewonnen kreeg me geld weer en mocht de schoenen houden!(wtf)

Hoe het allemaal (uit)kan is me een raadsel maar een dikke 10+ voor aliexpress!

05-03-2016

Oplichters

Heb een case voor mijn iphone besteld.Helaas na meer dan 2 maanden niets onvangen.Gelukkig gaat het om een kleine bedrag.Eerste en gelijk de laatste keer dat ik bij aliexpress iets bestel.Ik raad absoluut niet aan.

Melik
02-03-2016

Goed

Altijd kijken naar de recensies, zelf doe ik altijd sorteren van meeste kopers naar minste. Nooit iets zonder recensies kopen, tenzij de verkoper andere advertenties heeft waar goede feedback op is. Prijzen abnormaal, als bedrijven in NL alles zo goedkoop krijgen worden wij vies anaal genomen door die bedrijven aangezien ze gewoon 1300% winst kunnen maken

Marina
02-03-2016

Heb al verschillende keren gekocht bij Aliexpress.

Een tablet van samsung, loomspullen, een set om deuken van hagel uit de auto te halen en een smartphone.

Enkel bij de smartphone had ik pech. Dat was brol en ze hadden me niet gestuurd wat ik gevraagd had. Heb dan gechat met de verkoper en die heeft van de prijs nog afgedaan, maar uiteindelijk bleek die smartphone toch niet te doen wat die moest doen. Hij werkte totaal niet.

Alles hangt af van de verkoper op Ali... Je moet altijd zeker kijken wie de verkoper is en of die al veel verkocht heeft en goede recenties heeft. De valse recenties haal je er wel zo uit.

Leo
01-03-2016

Kleding

Met kleding weet je vaak niet of je de juiste maten hebt besteld. XXL is de ene keer maat 42 maar de andere keer heb je voor 42 XXXL nodig.

29-02-2016

So far so good...

In de afgelopen 2 jaar heb ik veel technische producten( c.a. 60) afgenomen. Nooit problemen gehad....Waar is het hout om af te kloppen...

Wel heb ik geleerd dat er grenzen zijn voor invoerrechten.

Ergens rond de 22 euro en één rond de 150 euro.

Boven de eerste grens betaal je enkel BTW en bij de tweede BTW en administratie kosten.

Die moet je dan eerst aan de bode betalen voor je het pakje krijgt.

Bij het bestellen geeft de leverancier al vaak aan een lager bedrag te zullen noteren.

Ook valt het me op dat als ik er net boven zit, ik toch niet hoeft te betalen. Controleert de douane dan niet alles?

Omdat bij "gratis verzending" een goedkope verzend methoden wordt gebruik, zit je wel vast aan lange levertijden. gemiddeld c.a. 2 a 3 wkn.

Misschien zijn we te veel gewend aan "vandaag besteld, morgen in huis".

Als je ziet dat ze spullen sturen van enkele euro's afgeleverd met een pakket dienst, vraag je je af hoe of het mogelijk is. (Of hoelang dit nog door kan gaan).

Voor de spullen die ik zoek is aliexpress de meest uitgebreide. anders nog: tinydeals

Ik blijf gewoon doorgaan met bestellen.

Het kost geen d**l, en ik heb mijn spullen.

Ja, je moet daar natuurlijk geen merk artikelen kopen!

Groet h***k NL

Hhrotgans
28-02-2016

Klein schroefje ipv 60 sleutelhangers

Voor mijn leerlingen heb ik, eind november 2015, 60 sleutelhangers besteld bij Ali Express. Het evenement, waarvoor ik ze met deze sleutelhangers wilde belonen, is inmiddels voorbij en je raad het al: niets ontvangen! Wel ontving ik uit China een heel klein pakketje met daarin een schroefje? Ik heb nog nooit iets uit China besteld en ook nog nooit via Ali Express. Dit was de eerste keer! Rara hoe kan er dan op mijn adres iets uit China komen wat van een andere leverancier zou zijn.

We hebben een dispute geopend, maar dit leidt tot op heden tot niets. We zijn in een mailwisseling verzeild geraakt met de verkoper die zegt dat het schroefje niet van hem afkomstig is. Hij zegt dat hij de sleutelhangers heeft verzonden en dat we maar op het postkantoor moeten gaan kijken. De oplossing ligt nu in handen van de arbitragecommissie van Ali Express. Ik hoop dat deze in mijn voordeel beslist en ik wellicht mijn geld terug krijg

Vooralsnog ga ik ervan uit dat ik mijn 109,21 kwijt ben.

Gelukkig heb ik via marktplaats sleutelhangers kunnen bestellen die ik aan mijn leerlingen heb kunnen geven.

Dit was mijn eerste en laatste ervaring met Ali Express.

27-02-2016

Geen bezwaar maken

ik heb geprobeerd om bezwaar te maken tegen een niet werkende oplader. Blijkt onmogelijk. Je wordt aan het lijntje gehouden en dan moet je een video van het kapotte product uploaden maar dan werkt de submit knop niet. Het gaat maar om een laag bedrag maar het ging bij mij om het principe. Als je bij aliexpress besteld moet je het geluk hebben dat het werkt anders is het over en uit.

Maaike x
27-02-2016

Bestellen

Al bestel je onder de 22 euro moet je geen extra verzend kosten betalen. Tot nu toe alles ontvangen maar, ik kijk altijd naar hoeveel mensen het besteld hebben en of ze een geschreven reactie hebben achtergelaten.

Lampie
26-02-2016

Perfecte levering, headlamp

Keurig verpakt aangeleverd uit China, conform afspraak, goed materiaal, goed accu's. Ik zou er zo weer bestellen.

Ik vraag me wel af hoe het kan voor zo weinig. Maar ja dat zal de pret niet drukken.

Ik ben een tevreden klant.

Michiel
24-02-2016

Maffia!

Op mijn bestellingen

In men account staat dat mijn pakje gearriveerd is maar dat is niet zo..?!

Wat te doen ?

Mailen doen ze niet terug

24-02-2016

Niets ontvangen

Veel mail maar geld kwijt en niets ontvangen ik zal beslist niet meer bij deze malafide firma bestellen

Hi
23-02-2016

Goedkoop--duurkoop?

Aantal keren kleine artikelen gekocht.

Kwaliteit evenredig aan de prijs.(goedkoop)

Waterdichte led lampjes gaan stuk als er condens opkomt. Bestelde kleding is niet leverbaar maar geld komt niet terug. Bij een defect artikel is een onderdeel nagestuurd maar ik heb niets ontvangen. Als de levertijd voorbij is en de site gesloten bereik je niets meer.