AliExpress reviews

1.9

Nog.geen klachten

Ik schat dat we hier in huis een kleine 150 bestellingen hebben gedaan al (beetje een sport geworden haha) Eigenlijk 0 klachten levertijd varieert van 2 weken tot ruim 2 maanden dat wel soms. Kwaliteit tja vergelijk het met een Action Zeeman Xenos e.d. maar dan nog goedkoper en gratis thuis bezorgd. Tip, selecteer op "meeste bestellingen" en zoek in de top 10-20 naar de hoogste score en lees de reviews, vaak staan er ook Nederlandse bij. Echt duurdere spullen zou ik gewoon in NL kopen, lekker met garantie in een fysieke winkel

PD
29-01-2017

De laatste tijd gaat het bagger

Bestelde al geruime tijd naar tevredenheid bij Aliexpress.

Oke, de specificaties van de produkten komen niet altijd overeen zoals bijvoorbeeld de lichtopbrengst van lampen of produkten met IP65 vermelding terwijl er binnen een maand vocht indringd en alles aanvangt te gaan roesten. Je moet dan ook niet te kritisch zijn. Maar tegenwoordig gaat er naar mijn idee pas echt van alles mis.

Camera's die tijdens de opstart crachen ontvangen. Probeer dan maar in een videootje te bewijzen dat ze het niet doen. (als je de video al kunt uploaden)

Na heel veel correspondentie waarbij je je afvraagd of ze uberhaupt wel snappen wat je bedoeld, krijg je het voorstel hun produktiefouten op jouw kosten te retourneren in ruil voor refund van alleen het aankoop bedrag?!

Na velen uren van ergenis en emailwerk zit ik inmiddels 3 maanden na aankoop met 2 kapotte doomcamera's en ben ik maar akkoord gegaan met 50% refund.

Heb daarna nog (ja stom) een kleine bestelling van nog geen 10.- gedaan en deze nooit ontvangen. Heb maar weer een dispute geopend.

Erg jammer hoop dat ze gaan verbeteren.

Koos

Zending fout ontvangen

Een macro tube voor de sony A5000 besteld , ik ontvangt er een voor de canon. Veel mails gestuurd met foto's , maar. ze begrijpen het niet en laten niks horen Terug sturen kost mij €24.50 en de tube kost 38,00€ Of ik ooit er wat van hoort? De tijd om het te melden is verstreken , ik probeer het nog via de chat, misschien maak ik nog een kans.

Petra
28-01-2017

Jas besteld

Jas besteld in augustus Nooit geleverd . Niet leuk .alles gedaan wat moest , want anders zou je ook geen betaling kunnen doen .

Petra

Dirk
26-01-2017

Bewijs maar eens dat je als koper gelijk hebt!

Ik heb een bouwpakket gekocht waarvan, toen ik er mee begon, al snel bleek dat er onderdelen niet in het pakket aanwezig waren. Dus ik heb de verkoper een bericht gestuurd en die reageerde met het verzoek aan te geven welke onderdelen niet aanwezig zijn zodat hij dit kan herstellen. Ik heb een overzicht gestuurd (dit alles verloopt via de website van Aliexpress) maar daarna niets meer vernomen. Dus ik heb een geschil (dispute) aangemaakt en Aliexpress wil graag bewijzen zien. Ok. Video gemaakt van de onderdelen die ik zou hebben moeten ontvangen (te zien in de handleiding) en die ik dus niet heb. Probleem is dat je die video alleen als upload binnen Aliexpress kunt aanbieden (dus niet verwijzen naar youtube of i.d.) en die hele upload functionaliteit werkt niet! Dus al zou je kunnen bewijzen dat jij als koper echt gelijk hebt; je krijgt geen gelijk want men krijgt jouw video niet te zien.

Ik ga er NIETS meer kopen. Goedkoop = duurkoop!

25-01-2017

Supergoedkope webwinkel met redelijk snelle levering

Veel producten gekocht inmiddels. Aankomen is een tweede, ze hebben afspraken met vervoerders die heel goedkoop zijn. Dat levert wel een risico op. Soms komen producten niet aan. Maar via de verkopers (dispute) is dit snel opgelost. Problemen met de website zelf melden is wel moeilijk.

Sylvia
25-01-2017

Goed opletten

Ik heb goede ervaringen met aliexpress. Van te voren kijk ik altijd naar hoevaak het product is besteld en lees ik de reviews van het product, soms staat er al dat het een slecht product is of de levering niet aan komt. Dan bestel ik het ook niet! Ik heb ook wel is gehad dat ik het product niet binnen heb gekregen, toen ik dit had gemeld kreeg ik gewoon mijn geld terug! het verschilt denk ik echt per verkoper en je moet goed alles lezen! Over het algemeen willen ze volgens mij goede reviews. Toen ik een keer een minder goede review neer had gezet kreeg ik bericht met aanbiedingen of gratis bestelling.

24-01-2017

Opgelicht door aliexspres

Heb een zonnepaneel 20 watt - 12 volt gekocht, bij aankomst bleek de hoeken geplooit. terug rechtgezet en gemeten, volt ok. in de beschrijving stond regelader 5 amp, nu blijkt er geen regellader in te zitten, 10 à 15 keer geregageerd, krijg steeds antwoord naast de vraag of wil je een vidio of foto's opsturen. ze zeggen af te sluiten zonder resultaat . ik heb appart een regellader van 3 amp bijgekocht, zaak niet opgelost

Tuin
22-01-2017

Kapot produkt geklaagd maar er komt geen reactie meer.

Illuminator besteld ( inftaroodlamp) Na ruim een maand gekregen maar t ding werkt niet. De verkoper wilde een video zien waarop ik t ding demonstreerde. Via we transfer en YouTube de film verstuurd naar aliexpres en de verkoper maar er komt geen reactie meer. WAARDELOOS

Sabina
19-01-2017

Ik heb zelf zeer positieve ervaringen met Aliexpress

Wat naar voor degenen die geen positieve ervaringen hebben met Aliexpress. Ik heb daarentegen zeer positieve ervaringen met Aliexpress! Ik heb in de afgelopen anderhalf jaar tijd zeer veel producten besteld via deze website. Ik heb van alle dingen 1 keer iets niet ontvangen en daar een klacht over gestuurd inclusief een printscreen van mijn order. ik had echt binnen anderhalve dag mijn geld terug gestort op mijn rekening.

Kurt
16-01-2017

CHAT

Als alles vlot verloopt met de verkoper is het OK. Indien niet dan kan AliExpress eigenlijk NIETS doen. 20 keer chatten zonder resultaten. Die mensen aan de chat kunnen enkel lezen wat in het systeem staat en of doorgeven maar mogen of kunnen zelf niets beslissen. Jammer want er is geen enkele andere manier. Goed bekeken van AliExpress!

Luc
14-01-2017

Snelle levering

Ik bestelde Lepin blocks bij hen, levering binnen de 5 dagen. Goed kijken wat je besteld en hoe het verzondenwordt. Ik selecteer enkel dingen die via DHL komen, dat gaat vlug. Niet teveel tegelijk betsellen en afkes wachten op het één dat besteld is en geleverd voor men opnieuw besteld. Sommige verkopers verzenden via Chinapost en dat duurt 6 tot 8 weken.

Roelof
12-01-2017

Wel betaald nooit onvangen

Ik heb een philips scheerapparaat besteld koste 60 euro kon het pakket niet volgen wist dus niet waar het zich bevond dus toen de leveringstijd bijna voor bij was een dispute gestart duidelijk aan gegeven dat ik niets had ontvangen aliexpress gaf als uitleg dat ik mijn product niet goed vond en daarom mijn geld niet terug kreeg? gelijk geklaagd dat het niet de reden was maar geen antwoord meer gehad,dispute gesloten koop niet bij aliexpress zij geven slechte service

Harry
12-01-2017

Peterpeng

Heelaas ook niet geleverd door peter peng zelfde truck als ze in nederland proberen ze geef je paypal code dan sturen we je geld terug nooit doen dus het gaat maar om 8 euro dus ik heb gemaild koop er maar een kogelvis voor of puffer zelf schoonmaken .

Astrid
11-01-2017

Afrader

Ik heb verschillende bestellingen gedaan, alles wat geleverd werd bevestigd en beoordeeld en nu is mijn account geblokkeerd omdat ik de afgelopen maanden meer niet ontvang dan wel en wat ik ontvang klopt niet met omschrijving of Is kapot. Bij de eerste bestellingen was ik tevreden omdat er iig geleverd werd. Nu ik meerdere dingen niet gekregen heb heb ik dispute opdrachten gestart waardoor ze mijn account blokkeerden en niks oploste want ze kiezen idd partij vd verkoper. Erg jammer want dit is de zoveelste negatieve beoordeling

10-01-2017

Beamer werkt niet

Beamertje gekocht bij Ali Express. Sinds de eerste dag werkt hij niet. Veel contact gehad via chat waar verteld werd dat ik mij geen zorgen hoefde te maken want het wordt geregeld. Helemaal niets dus. En let op, naast de verzendkosten komen er ook invoerrechten bij.

Terugsturen is ook een dure en langzame oplossing. Kijk dus uit met het bestellen bij Ali Express.

Ad
08-01-2017

Retour gezonden naar adres in Rotterdam, verkoper weet van niets

Nadat mijn navigatiesysteem, na verloop van de dispuut tijd, kapot ging heb ik het systeem naar het retouradres in Rotterdam gestuurd. Via het trackingsysteem is te zien dat het daar ontvangen is. De leverancier ontkend dit echter en zegt dat hij niets ontvangen heeft en niet kan vinden dat het verzonden is. Wat nu te doen?

Apedi
08-01-2017

Geen goed werkende obd scanner ontvangen,

Eerst een mail gestuurd met de vraag of er nederlandse taal op op de obd scanner zit, er werd mij verzekerd dat er ook de nederlandse taal op zat. wat blijkt nu geen nederlandse taal en allemaal code's waar ik niets mee kan het apparaat werkt niet goed.foto's meegestuurd en het disput laten escaleren maar dat heeft geen enkele zin de verkoper Uobdmall Store kreeg gelijk, die chinezen hebben mij opgelicht voor € 53,68 dus pas op met Uobdmall Store het zijn oplichters. en aliexpress belazerd de zaak ook de verkoper Uobdmall Store heeft mij een ondeugdelijk product gestuurd en aliexpress werkt daaraan mee. ik ben nu klaar met die chinezen.

07-01-2017

Koper protectie, dus niet!

Verkeerde kleur gekregen maar protectie niets. Laten escaleren en aliexpress (dus niet de verkoper) geeft aan dat het retour moet op mijn kosten!

hun sturen de verkeerde kleur, ik moet betalen

31-12-2016

Snelle levering

Wederom 8 armbanden bestelt bij juwelier binnen 10 dagen in huis, ik denk wel dat het eraan ligt wat je bestelt, mijn zoon heeft een trui voor mij bestelt dat duurde 6 weken,ik denk dat de juweliers in China hun naam hoog willen houden.