AliExpress reviews

1.9

26-02-2018

Led sensor wall light

2 lampjes besteld, ik dacht geld weg. maar. na lange tijd binnengekregen, en werkt ook super.!

Ere wie ere toekomt, als iets goed is moet je het ook vermelden. Bedankt!

Linda
24-02-2018

Als je vaste klant bent gaat het fout

Mijn eerste orders waren allemaal goed maar toen begon het. Ineens 4 orders achter elkaar gecancelled door verschillende verkopers. En van een order ontving ik maar 2 van de 10 goederen. Ik moet nu bewijzen dat ik het niet heb gehad. Onmogelijk natuurlijk, ik kan een foto van een lege hand sturen. Ik ben klaar met Ali express.

Gert

Pas op voor Nep !

Ik gebruik vaak knoopcellen van het merk GP type CR2032. Die zijn in Nederland duur, wel 70 euro cent per stuk. Maar ze gaan wel ruim 8 x langer mee dan goedkope merkloze batterijtjes. Bij Aliexpress 40 stuks GP batterijen besteld voor $ 0.27 cent per stuk. Na 2 maanden bezorgt, maar het blijken nep batterijen. De foto's van de batterijen op de website zijn de echte, maar die in de verpakking zijn nep. Je wordt dus doelbewust opgelicht. Ik had beter bij de Action merkloze batterijen kunnen kopen voor 10 eurocent per stuk, die zijn nog beter ook. Zowel de winkel als Aliexpress reageren niet op mijn klacht. Geprobeerd te chatten met de servivedesk, maar dat werkt niet (wegens technische problemen).

J. Beijers
18-02-2018

Slechte levering, artikel is niet geleverd

Ik had een damesblouse besteld en in plaats daarvan werd een heel klein tasje (verpakkingsmateriaal) gestuurd. Het kost allemaal niets, maar het is ook niets! Slecht! Niets aan te doen.geld kwijt!

Roos

Helaas

Meerdere bestellingen geplaatst en netjes aangkomen,behalve de laatste 2. Wel betaald alleen nog steeds niet geaccepteerd door de verkoper. Verkoper een bericht gestuurd,maar reageren ho maar. Bestel alleen bij verkopers met 5 sterren en veel bestellingen,dit maakt dus niks uit. Dit blijkt maar weer.

09-02-2018

Koop niet bij Aliexpress

Draadloze opladers gekocht, 2 maanden en zijn al stuk. Led lampen gekocht, voldoen totaal niet aan de beschrijving, zouden flikkerende ledlampen moeten zijn, gewoon oranje ledlamp, slaat nergens op. Versterker gekocht, doet het niet, contact opgenomen met de verkoper zouden nieuwe onderdelen sturen niks ontvangen, ook geen reactie meer op mijn berichten. Ben er helemaal klaar mee, koop nooit meer iets via Aliexpress. Gewoon weer via EBay met PayPal, nooit geen problemen.

Stephen
06-02-2018

Lege beschadigde pakket ontvangen.

Ik heb 3 screen protectors besteld voor €9,34 besteld. Ik heb een beschadigde pakket ontvangen. Na controle blijkt deze pakket leeg te zijn. Ik heb de verkoper hierop geattendeerde en hij beloofde de mij de spullen opnieuw te bestellen. Verzoek geen dispuut openen. Inmiddels is de periode voor het openen van een dispuut verstreken. Verkoper is nu ineens niet meer vriendelijk meer in zijn berichten. Hij is nu ook gestopt met antwoorden. Geen goederen ontvangen en geld kwijt. Jammer. Geen contact kunnen leggen met klantenservice van aliexpress.

Nor
05-02-2018

Niet meer dan 5 euro

Ik heb +200 dingen gekocht. Bij zendingen van een paar euro gaat het goed, bij duurdere dingen niet. De klantenservice van aliexpress zelf is absoluut niet betrouwbaar. Als er iets mis gaat vragen ze een filmpje, maar als je een filmpjes mee stuurt zoals gevraagd word het geweigerd, waardoor je dan je geld kwijt bent.

Bep

Geen geld retour helaas is wel 80€

Onze zoon heeft mooie lamp besteld in oktober betaald 80€ helaas nooit binnengehad.Vraagt geld retour hoort niets meer schandalig,!

31-01-2018

Jas waar ik niet in past

Je bestel een jas, je meet de maten en denkt als ik er maar niet in te ruim is. Helaas pas ik de jas niet, ruim 16 cm minder dan ze opgegeven hadden in hun tabel. moest 116 cm zijn nog geen 100 cm. ook andere maten kloppen niet, hun antwoord sorry geen de jas maar aan een ander en wij betalen je 30 % terug. Daar kan ik geen jas voor kopen. Bestel nooit meer bij dit bedrijf, Wil terug sturen dan heb ik nog meer geld terug, dan gaat veel te lang duren en is niet mogelijk.

waardeloos bedrijf

Janneke
31-01-2018

Heb geprobeerd om iets te kopen wat niet zo duur was om te testen hoe het werkt. Je kan niet via PayPal betalen wat ik altijd doe. Daar naast kan ik mijn eigen woonplaats niet ingeven dus moet ik kiezen voor other en dan maar hopen dat het geleverd wordt. Ik ben benieuwd

Thomas
31-01-2018

Beschadigt product, geen vervangende onderdelen o

Ik heb een machine bij Ali express gekocht, Het product kwam beschadigt uit de karton. Ik vroeg om de vervangende onderdelen voor een reparatie, omdat deze onderdelen alleen maar door de verkoper geleverd kunnen worden. na 2,5 maanden wachten en ali expres dispute kreg ik 10% terug. maar dat is waardeloos, omdat ik daarmee de nodige onderdelen niet kan kopen. De customer protection is waardeloos!

Noa
29-01-2018

Begin november besteld, nog niet ontvangen

Begin november 2017 wel 15 (goedkope) dingen besteld. Bijna februari 2018 en van de 15 dingen zeker 10 dingen nog niet ontvangen. Zelfs als ik na 8 weken klaag gaan ze moeilijk doen dat ik geduld moet hebben en hoe het hun bedrijf schaad als ik geld terug wil. Afgelopen jaren kwam er ook wel eens iets niet aan, maar niet in zo'n grote getale als nu.

EM
23-01-2018

Halve levering defect, geen vervanging

6 Dimbare UG10 led spot besteld. De helft doet het. Gemaild met de klantenservice. Ben al 2 mnd bezig om nieuwe te krijgen. Het enige wat ze zeggen is nog even wachten, nog 2 weken wachten. Ja, het is nu in Nederland. Wacht nog maar eens 2 weken. Kortom.niet bestellen. Je bent je geld kwijt op deze onbetrouwbare site!

R.
23-01-2018

Klanten support is slecht

Iets besteld en maar de helft gekregen. Heb een disput aangemaakt, en daar zijn ze ( store) blijkbaar niet blij mee. Voor ze wat willen doen moet je dan de disput sluiten. Het brengt hun winkel schijnbaar schade aan? Na het sluiten ervan ( hebben ze hun zin) houden ze je aan het lijntje. Als er geen mogelijkheid meer is om de disput nogmaals te openen (tijd verstreken) hebben ze je waar ze willen. Je hebt geen poot meer om op te staan. Eindeloos vragen ze hetzelfde, "maak een video, geef een foto" Van wat? Van iets wat jen nooit hebt gekregen? Zo heb ik die ervaring tot nu toe 2 X. Dom van de AliExpress organisatie. Vertrouwen komt te voet en gaat te paard is een uitspraak. Dit gaat ze op termijn veel omzet kosten. Kwestie van vertrouwen. AliExpress doe er wat aan!

Pierre
14-01-2018

Goed webplatform; wel op je hoede zijn.

Ik bestel vaak iets via AE, en ben zeer tevreden. Nu en dan problemen gehad, die echter snel werden opgelost door de aanbieders. Je moet dan wel een beetje assertief zijn en overweg kunnen met klachtformuleringen. Dus zeker niet stressvrij! Ook steeds goed lezen wat j juist besteld: men durft soms misleidende (doch niet fout) beschrijvingen gebruiken: tweemaal lezen wat je koopt. Soms ontvang je ook namaakgoederen, of bv usb sticks die kleiner zijn dan beloofd. Na klacht bij AE werd dit steeds opgelost. Bij levering DHL heb ik steeds problemen bij de douane met bijkomende kosten, ik kies dus steeds standaardlevering.

14-01-2018

Niet goed werkend product ontvangen.geen garantie

Product gekocht voor 159 dollar. Op tijd binnen gekregen, maar blijkt niet goed te werken . Al 3 maanden discussie, maar enkel een aanbod om 20 dollar terug te krijgen . De buyers protection van ali express werkt dus niet . In totaal al 4 uur aan het chatten geweest met allerlei beloftes, maar geen geld terug. Je wordt aan het lijntje gehouden tot je het opgeeft. Conclusie :ALI express komt zijn beloftes niet na. Kijk uit voor je hier iets koopt

Hilleke

Betaald maar niet geleverd

Gelukkig maar €8.00 maar niks ontvangen. Prut dus.

Ma
12-01-2018

Koop alleen voor een klein bedrag

Pakje was volgens tracking van PostNL afgeleverd. Maar in de bus lag een briefje van bezorging bij buren, zonder vermelding van huisnummer. Niemand had iets ontvangen, dus het pakje was zoek. Via de klantenservice van PostNL kom je niet verder. Alleen de verzender (degene die voor de zending betaald heeft) kan een onderzoek aanvragen. Dit aan de verzender en Aliexpess laten weten. Maar daar wordt je bericht niet gelezen. Sturen van een foto van het briefje had geen zin. Er komt alleen een standaard antwoord en je kan fluiten naar je pakje en geld. Aliexpress is prima, maar koop alleen iets voor een klein bedrag, waarvan je niet wakker ligt als het kwijt raakt. Betaling voor een leveringsgarantie is geldverspilling Gelukkig kwam mijn pakje uiteindelijk nog boven water. Het was verder afgelverd bij iemand in een andere straat, die na uiteindelijk kwam vragen waarom ik mijn pakje niet op kwam halen. Bewerk

Nico

Slechte afhandeling klachten

Ik had regelmatig wat bestellingen geplaatst en over het algemeen was ik tevreden. Laatst voor een kennis een mobieltje besteld maar daar werkte het geluid niet van. In dispuut gezet maar kan fluiten naar mijn geld. Ook werd er een tondeuse geleverd waarvan de adapter niet werkte en ook hier na dispuut het geld kwijt. Voor AliExpress goedkoop is duurkoop, geen zaken meer met China.