AliExpress reviews

1.9

Ricardo

Na 5 weken nog steeds geen pakketje binnen echt klote

31 juli een camera gekocht voor 72 en

Vandaag 5 september nog steeds niks binnen en de verkoper antwoord wel terug maar zegt alleen dat het goedkoop maar gebeurt vrij weinig.

Weet iemand als je pakket niet binnenkomt of je dan ook je geld echt terug krijgt.

Of moet je wachten tot de tijd verstreken is.

Ook heb ik gekeken naar de tracking code bij China air post maar die zegt dat die niks kan vinden en niet verzonden is.

Iemand tips help. Alvast bedankt

Monique cambon
05-09-2015

Slecht, verloren tijd en geld.

Ik heb pumps besteld, bestelling ook ontvangen, maar de pumps zijn te klein. Ik heb héél veel gecorrespondeerd, alles ingevuld voor veel geld pakje weer terug gestuurd, maar ik krijg totaal geen antwoord en ook geen geld terug. Dit alles heeft mij €138,50 gekost en dat geld ben ik kwijt. Ik doe NOOIT geen zaken meer met AliExpress en zal ook tegen al mijn vrienden en kenissen zeggen om dit niet te doen!

Ryckaert Thomas

Balen

Onlangs heb ik een koptelefoon besteld op de site maar deze blijft in verwerking. Nu vraag ik me af als ik mijn geld zou terug krijgen als deze automatisch geannuleerd wordt? Iemand een idee?

Sylvia
30-08-2015

Kan product niet retouneren

Twee paar voetbalschoenen gekocht een was te groot. Met foto als bewijs toestemming voor retouneren gevraagd. Wordt afgewezen onvoldoende bewijs

22-08-2015

Zolang het goed gaat, gaat het goed...

Koop al vele jaren bij AliExpress en mijn ervaring is dat veel afhangt van de integriteit van de betreffende verkoper. Helaas hecht AliExpress meer belang aan de rechten van de verkoper dan aan de rechten van de koper. Bij een van mijn laatste aankopen bleek dat het tracking nummer niet op de chinese post website terug te vinden was. Na reclamatie is - volgens zeggen - de verkoopster naar het postkantoor gegaan alwaar dat zou zijn bevestigd. Zij is toen akkoord gegaan met een volledige refund, die pas na 14 werkdagen voltooid was. Dit is al belachelijk lang (eBay doet dat in 1 dag...), maar nog vervelender is het dat het nu na 20 werkdagen nog niet is overgeboekt. Na een speurtocht van ongeveer 1 uur vond ik eindelijk een mogelijkheid bij Alipay om daarover te klagen. Ben benieuwd of ik het bedrag van 32 Euro ooit nog terug zie...

Nienke
19-08-2015

Slecht!!

Ik heb ongeveer 2 weken geleden een bestelling gedaan bij AliExpress. Ik heb 3 hoesjes voor mijn mobiel besteld. Gister is het pakketje aangekomen, maar er zat maar 1 hoesje in! ;(

Weet iemand wat ik moet doen of welk nummer ik moet bellen om te vragen hoe het nu zit en of ik de andere 2 hoesjes ook nog krijg?

Alvast bedankt!

Anna
18-08-2015

Help!

ik heb een pennyboard besteld op alixpress

Er staat dat ik geen verzendkosten hoef te betalen maar nu krijg ik een mail van DHL dat ik 45,00 aan douane kosten moet betalen!

Dat staat nergens op de site vermeld en ik kan ook nergens contact opnemen met alixpress!

Wat moet ik doen?!

Groetjes anna

Rayna
15-08-2015

Ik heb betaald. Ik krijg geen bevestiging per mail dat alles goed is ontvangen. Ik heb mijn order gecancelled ik weet nu niet als ik mijn geld terug krijg. Contact met Ali expressie is lastig vooral als je Engels niet zo goed is. Ik krijg steeds de vragen die niet bij mijn onderwerp horen.

Pilz
14-08-2015

Verslavend

Wij hebben nu de afgelopen 6 maanden ongeveer 100 plus producten besteld. (schaam me wel) Uiteenlopend van sieraden, horloges, hobby spullen, kleine verbouwings materialen, baby spullen luiers, make up enz. Zelde was het product niet goed. Je moet geen hoge verwachtingen hebben en sommige bestellingen zijn een gok. Make up poeder was iets van gebroken netje deel van het geld terug gehad. Sommige sieraden vielen tegen maar toch leuk voor een paar euro. Ook heb ik een zakje baby sokjes open geknipt en knipte zo door de sokjes heen. Heb ik verkeerde telefoon hoesjes besteld omdat ik niet goed gelezen had. Mijn tip; lees goed de beschrijving. Scroll naar beneden en lees de product info bijv. Materiaal. Lees de reviews. Bij grotere bestellingen in bedrag bij 1 shop kan het zijn dat je invoer kosten moet betalen. Hou rekening met de verzending van ongeveer 3 weken. Kijk goed naar de plaatjes en hou rekening mee dat het vaak nep varianten van originele producten zijn sommige namaak is iets beter als andere kies dan niet de extreem goedkoopste. Hou er rekening mee dat het een flop kan zijn en is het de gok dan waard. Voor ons is het een verslaving aan het worden ik dank mijn schoonmoeder die mij de tip gegeven heeft haha.

Olivier
09-08-2015

ALIEXPRESS - EENS MAAR NOOIT WEER!

ALIEXPRESS- EENS MAAR NOOIT WEER!

Ik bestelde een elektrische schoenpoetser voor 32 euro. Apparaat ontvangen, werkt voor geen meter. Volgens de leverancier, Shenzhen Starpai Technology Company, is het apparaat onderweg stuk gegaan (niet, geen enkel teken van beschadiging, en trouwens, wat dan nog?) of gebruik ik het verkeerd (volstrekt idioot, er zit 1 knopje op). AliExpress wil dat ik binnen 3 dagen een videobewijs maak. Kan niet, ben op zakenreis, en laat dat weten. Jammer, zegt AliExpress, te laat! Geld kwijt en ik zit met een waardeloos stuk plastic.

07-08-2015

Best aardig

Heb nu ongeveer 20 stuks kleding besteld op ali express. Mijn ervaring is dat je alles minstens twee maten groter moet bestellen dan je gewend bent. 1 "leren" jack, bleek geen leer te zijn. Verder ben ik redelijk tevreden. Levering duurt ongeveer drie - vier weken. Kwaliteit is zeer wisselend.

Willemijn
07-08-2015

Tot nu toe fijn, lange wachttijd

Heb de neppe Adidas Superstar gekocht op AliExpress. Niks mis mee, super kwaliteit! Alleen de wachttijd is wel lang, 2 weken. Het moet dan wel uit China komen, maar alsnog.

Ik wil dus ook kleding gaan bestellen, is dit verstandig of niet?

Karin Aberkrom
04-08-2015

Betaling en product nooit ontvangen

Ik bestelde een product en heb dit meteen betaald met Ideal. De volgende dag kreeg ik een mail van Aliexpress dat ze mijn betaling niet hadden ontvangen en ze gaven aan dat als ik het product alsnog wilde hebben ik het opnieuw moest bestellen (en betalen). Na lang zoeken een manier gevonden om contact op te kunnen nemen via een soort chatprogramma (geen telefonische klantenservice, geen mailadres). Probleem uitgelegd via het chatprogramma in het Engels en een kopie van mijn betalingsbewijs meegestuurd. Ze gaven aan dit door te zullen zenden naar de afdeling betalingen en dat ze dan binnen 24 uur contact zouden opnemen. Nu al langer dan 2 weken niks gehoord. Er is geen contact met me opgenomen, ik heb geen geld terug gehad en heb geen product opgestuurd gekregen. Ik zeg; niet bestellen bij Aliexpress! Groetjes Karin

N.
31-07-2015

Bezorging

Tot nu toe 2 snelle leveringen gehad. Alleen ik wacht nog steeds op een aantal anderen leveringen. Hoe kan ik zien wanneer ze bezorgd worden?

Groetjes,

N.

Judy
27-07-2015

Prijzen is verleidelijk, maar slechte kwaliteit

Ik bestel een cheongsam voor de bruiloft van AliExpress voordat ik mijn tevreden trouwjurk, het model toont mooie jurk in de foto, maar stuur me een niet goedkope degenen, en de grootte is tag met "M" niet een aangepaste aangezien ik bericht achter te laten met aangepaste wanneer het plaatsen van mijn bestelling.

Elise
21-07-2015

Geweldig

Ik en mijn familie bestellen vaak bij aliexpress

Tassen,kleding,spullen voor je telefoon ect

Tot nu toe is alles aangekomen,goede kwaliteit en super blij met alles

Aagje
20-07-2015

Teleleurgesteld

Ik heb nu 2 bestelling niet ontvangen, volgens track and trace zijn de goederen wel in Nederland aangekomen maar kan ik niet meer achterhalen waar ze gebleven zijn het nummer blijft steken op de luchthaven. Erg jammer. Het ligt beslist niet aan de verkopers die hebben netjes hun bestellingen verzonden. Er ontbreekt hier in Nederland aan iets waardoor ik het track and trace nummer niet meer kan gebruiken. Ik hoop dat ik de bestelling nog krijg maar zie het somber in.

Anke
20-07-2015

Aliexpress beschermt onbetrouwbare verkopers

Laatst een tas besteld op Aliexpress. De tas kwam netjes aan, maar de rits was kapot en de tas kon dus niet dicht. Bericht gestuurd naar de verkoper en deze probeerde zich te verschuilen achter het feit dat het tijdens het transport gebeurd was. Foto's gestuurd en laten zien dat de rits er gewoon niet goed in was gezet en het dus helemaal niet aan het transport kon liggen. Hij had de tas gewoon even moeten checken voor hij 'm verstuurde. Dan had hij meteen gezien dat er sprake was van een produktiefout. Via een geschil heb ik van Aliexpress uiteindelijk 1/4 van de totale prijs terug gekregen. En dat terwijl de tas gewoon kapot verstuurd is. Ik kan 'm niet gebruiken want iedereen kan alles er zo uitgraaien en ik wil niet het risico lopen dat ik straks mijn telefoon en portemonnee ook nog kwijt ben. De tas heb ik dus in de kliko gegooid. Ik heb zelf een bedrijf en ik verstuur vaak artikelen, maar als er iets niet goed aankomt (door welke reden dan ook) neem ik gewoon mijn verantwoordelijkheid en stuur ik een nieuw artikel op. Bij Aliexpress gebeurt dat niet, daar kan een verkoper gewoon kapotte zooi verkopen en daar nog winst op maken ook. Belachelijk!

16-07-2015

Geweldige site

heb al meerdere producten via deze site gekocht. als je de laagste prijs betaald moet je natuurlijk niet de hoofdprijs verwachten, maar in bijna alle gevallen was het product zeer goed en was ik meer dan tevreden.

Had een hoesje voor mij vrouw haar telefoon besteld. levering was niet de juiste kleur cq afbeelding. na de melding kreeg ik mijn geld terug. Maar enkele weken hierna kreeg ik als nog de juiste hoed. IS DAT SERVICE of niet?

leveringen gaan niet altijd snel, maar als je de tijd neemt heb je echt iets geweldig. heb ook lampen, beschermfolie, fietslamp en andere zaken gekocht, geweldige prijs en in bijna alle gevallen beter dan verwacht.

Evelyn
14-07-2015

Flut!

Heb op 12 december 2014 een jurk besteld. Die is echter nooit aangekomen. Het track & tracenummer bestaat niet. Na diverse keren contact opgenomen te hebben met de verkoper, die mij beloofde de jurk nogmaals te sturen, nog steeds niets ontvangen. Heb ook mijn geld teruggevraagd, maar ook dat heb ik nog niet. Voor mij de eerste en de laatste keer Aliexpress.