AliExpress reviews

1.9

Ad
08-08-2016

Mini Moving Head

ik heb er twee mini Moving Heads besteld een totaal los de anderen was goed mailen en zo maar geen reactie

F.W.
08-08-2016

Producten niet ontvangen

Product besteld maar niet ontvangen. Via dispute gemeld en geld teruggevraagd. Na veel heen en weer gemeld hebben ze toegezegd de helft te vergoeden. Ongelooflijk. Ik koop er nooit meer

Imane
05-08-2016

Ontbrekende producten

ik bestelde opgegeven moment veel dingen bij alie-express omdat, het daar veel goedkoper is alleen je moet veel langer wachten. Dat is al een afkraker maar, alsnog heb ik best veel gehad maar sommige dingen zijn nooit aangekomen. Als je inmiddels weet bij wie je koopt (vaste klant) dan is het veel beter te vertrouwen. Voor derest is alie-express een top bedrijf vindt ik.

Sha
04-08-2016

Geen geld terug

Ik heb meerdere producten bij Aliexpress besteld, 10 daarvan heb ik niet ontvangen en ook geen geld terug. Dispute geopend, meerdere berichten gestuurd. De verkoper geef aan dat het geld al verzonden is, maar tot nu toe niks. Ik heb van alles geprobeerd, costumer service etc , maar tot nu toe geen geld terug. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Aliexpress is echt slecht met terug betalingen

01-08-2016

Betrouwbaar

heb al vaak besteld bij aliexpress en is al altijd aangekomen behalve 1 keer omdat het door de douane was gepakt maar toen kreeg ik gewoon mijn geld terug ik heb het product nog eens besteld en toen is het wel aangekomen

01-08-2016

Soms wel soms niet

Kleine goedkope artikelen komen altijd aan, met merkschoenen 2 x problemen gehad met douane, die ze vernietigd heeft, parfum besteld en een lege verpakking opgestuurd gekregen, of opgelicht of bestolen. Ik koop er voorlopig niets meer ben er klaar mee.

Donchavelle
31-07-2016

Hoverboard

ik heb een hoverboard gekocht 4 dagen kapot

T.
30-07-2016

Prima!

Goed lezen! (ALLE info die ze geven) en goed meten! Kleding blijft tricky qua maten; bij twijfel contact opnemen met verkoper. Meestal is 2 maten groter dan je eigenlijke maat goed. Bij strak zittende/nauw aansluitende kleding oppassen; Chinezen zijn niet alleen korter maar ook net ietsje anders gebouwd. Ik draag zelf alleen stretch of wijd maar om me heen gezien dat strak bijna nooit goed zit! Verder: I LOVE Alie. Koop er verder alles wat je maar nodig hebt of gewoon leuk vindt!

Jeannette
30-07-2016

Helemaal tevreden

ik heb nu een paar keer kleding besteld bij Aliexpress en ik ben heel erg tevreden. Er zijn een paar dingen waar je rekening mee moet houden.

- hou je bestelling altijd onder de € 22,00 dan hoef je geen invoerrechten te betalen.

- meet alles goed na want de maten zijn anders

- bestel alleen als je de spullen niet snel nodig hebt.

Groetjes en heel veel bestelplezier

Jeannette

Philip.mangelschots
29-07-2016

Stuk bij levering

Ik heb 2 drink bussen van Herbalife besteld en bij levering was er eentje stuk veiligheidsklepje( uit plastiek) is afgebroken.

Wat kan ik doen

28-07-2016

SUPER DEAL !

Afgelopen maandag besteld, vandaag netjes bezorgd !

Echt super tevreden en compleet voor €166,00 incl. tas.

hoverboard black color high quality self balancing scooter 6.5 inches two wheels hover board USA stock

[Transaction Screenshot]

Cora
28-07-2016

Nooit meer bestel ik hier, jurkje in maart toegestuurd gekregen, bleek toch niet af te stemmen met de aangeven maattabellen.... gelijk teruggestuurd, wel nog contact maar nog 0,0 refund gezien. Bij levering 23 euro aan de deur moeten betalen, om te versturen nog eens 25, jurkje zelf was 123, never nooit meer dat ik bij dit bedrijf iets bestel!

Charell
27-07-2016

Telefoonhoesjes

18 Juli heb ik 4 hoesjes voor mijn nokia besteld. 3 van de 4 zijn keurig binnen 10 dagen bezorgd. Nog ff wachten op nummer 4 maar tot nu toe ben ik dik tevreden!

Iris
27-07-2016

Betaling

Ik heb gister 4 dingen besteld op aliexpress maar het blijft staan bij 'orders awaiting payment', terwijl ik wel heb betaald. Wat kan ik hier aan doen?

Rilana
26-07-2016

Kleur kiezen bij telefoonhoesje?

hey, ik wilde graag met mijn vriendin een bff hoesje en we vonden die bff freak and weirdo heel leuk, maar je kan geen kleur kiezen...? ik wil er een voor mijn iphone 4s en mijn vriendin voor haar galaxy s4. als je die aanklikt komt er vanzelf kleur beige en grijs te staan.. maar die kleuren willen we helemaal niet. wat kunnen we hieraan doen?

Cabriel
24-07-2016

Verrassend

Circa 30 orders geplaatst tot nu toe is alles binnengekomen.

Wij controleren altijd eerst de betrouwbaarheid van de verkoper alvorens wij een bestelling plaatsen.

Het komt voor dat zaken niet overeenkomen zoals besteld, na het openen van een dispute kom je eigenlijk bijna altijd tot een reële oplossing.

Anja
24-07-2016

Zeer ontevreden

Ik heb een artikel van 70 dollar gekocht en krijg een goedkoper item van 20,- Ik heb een klacht ingediend en dan zegt aliexpress mijn order nummer niet te kennen, terwijl ik wel van hen de bevestigingsmail heb gekregen. Ik kan niet doordringen tot de verkoper. Kennelijk verkopen allereli verkopers via aliexpress. Ik kan dus het artikel niet terugsturen en krijg ook mijn geld niet terug.

Amber
21-07-2016

Neem je tijd ;)

Ik heb nu 12 bestellingen gedaan via Aliexpress en geen van de keren problemen ondervonden. Mijn laatste bestelling laat alleen erg lang op zich wachten en daarom 4 dagen voor einde levertermijn een dispute aangemaakt voor terugbetaling. Nu vraagt de verkoper om uitstel. Weet nu niet of ik mijn geld dan nog terug krijg als ik alsnog niets ontvang.

Hadewych
20-07-2016

Nooit meer!

In februari een album aangekocht, nooit gezien!

Al verscheidene mails verzonden.

Als ik hen aanspreek op chat gaan ze telkens offline als ik mijn bewijzen van aankoop doorstuur (ik trek van al mijn online aankopen steeds een foto)

ik zal dus mijn geld of bestelling nooit meer weer zien!

Yolande
19-07-2016

Geen artikel, geen geld retour. Vreemde reacties.

Ik had 2 artikelen besteld. Een ervan is aangekomen, de andere niet. Nadta ik nog een paar keer akkoord gegaan was met opnieuw zenden was ik het na 7 maanden wachten beu. Ik wil mijn geld retour. Dit werd beloofd. Nooit gebeurd. Op mijn reactie waarom ik na enkele weken nog steeds niets retour had gekregen (ik moest mijn paypal gegevens doorgeven voor terugstorten) kreeg ik een smliey :-) als antwoord.

Daar bestel ik dus nooit meer.