Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Is het in de toekomst niet meer mogelijk om met IDEAL te betalen?
Goed, als je lang kunt wachten. Heb al een aantal bestellingen gedaan.
Nu is er 1 niet binnen gekomen. Heb een dispute geopend. De verkoopster heeft een voorstel gedaan van €0,- en er onder negociate geschreven, zodat hun tijd niet verstreken gaat.
Weet iemand toevallig hoe lang het duurt tot AliExpress er tussen springt? Of moet ik hier nog een handeling voor doen? Ik werk via de app.
Vorige week wat besteld. Nu staat er bij bestelling status: finished. Weet iemand wat dit inhoud? Betaald met credit card.
Ik heb vandaag tijdens 11/11 festival wel kunnen betalen via IDEAL!
Heb al heel wat besteld en altijd ontvangen. Ik heb goede ervaringen aan aliexpress,had vorige week een armband ontvangen vond hem niet helemaal naar m'n zin heb een dispute geopend binnen een paar uur antwoord had een gedeelte van het bedrag terug gevraagd omdat ik het niet eens was over het materiaal van de sluiting verder was hij wel goed,kreeg het gevraagde bedrag binnen 3 dagen teruggestort, Maar nu baal ik dat we niet meer via Ideal kunnen betalen, dus JAMMER AliExpress
Plotseling en precies op de dag met superdeals kunnen we zonder dat ervoor is gewaarschuwd geen gebruik meer maken van Ideal als betaling mogelijkheid op Aliexpress. Ik weet niet hoe andere mensen erover denken maar ik vertik om daar een creditcard voor aan te schaffen.
Wie kan mij vertellen wat een kindermaat 7t is,is dat maat 134 ongeveer?
Meerdere keren via Aliexpress gereedschap aangeschaft. Vrijwel altijd mankeerde er iets aan. Beschadigd, slechte afwerking, niet de gespecificeerde nauwkeurigheid, roestig, namaak, niet leveren, noem maar op. Aliexpress had een bijzondere oplossing voor mijn klachten! Mijn account werd geblokkeerd omdat ik teveel klachten had. Rare Chinese opvatting over klantvriendelijkheid en de arrogantie ten top dat men denkt mij hier mee te straffen. Mijn advies: NOOIT Aliexpress, behalve als je van gokken houdt en 'goedkoop is duurkoop' geen probleem is. Koop lekker in Nederland. Als je geen geld over hebt voor Europese kwaliteitsproducten, dan vind je in het goedkopere segment vaak dezelfde Chinese producten voor weinig meer, maar wel met garantie. Bovendien zegt mijn gevoel dat importeurs de betere kwaliteit afdwingen terwijl de afkeur of B-keus in het restpartijen circuit van Aliexpress terecht komt.
Aleexpress; Dave Feng van Hua wan te Shenzhen Guangdong geeft geen antwoord, heeft geen contactgegevens en verstuurt defecte producten.
Tot nu toe heb ik geen problemen met Alixpress gehad. Sommige winkeliers bieden soms slechte producten aan, dan heb je gewoon pech als jij dit koopt. Ik koop meestal haarstukjes en deze zijn gemiddeld allemaal redelijk tot goede spullen
Neem altijd de tijd om eerst reviews te lezen, zo kan jij een beeld hebben van de winkelier. Al in al is het kopen bij dit bedrijf toch de moeite waard.
Meerdere Artikelen nooit ontvangen, Verlies gemailt maar nooit antwoord of Domme antwoorden,did een grote afrader en nooit bestellen bij AliExpress
Spullen besteld meteen betaald zeggen dat het in nederland moet zijn en dat al belachlijk lang , als je met div bewijsen komt ,dan blijven ze de zelfde email sturen heb nog 17 dagen geduld maand na maand heel erg slecht geregeld en behalve met een niks zeggende andwoord machiene geen contact mogelijk ook geld terug gave werkt totaal niet! ik niet meer dus!
Een keer iets besteld en kapot ontvangen, gemaild en een half jaar verder nog steeds niet opgelost. In Mei lampen besteld nog steeds niets binnen. Het is gewoon een k. bedrijf
Al 5 keer order nummer moeten doorgeven steeds krijg ik te horen wij nemen contact met verkoper en vervolgens hoor ik niks.
Kijk altijd op een leverancier voor een rating heeft en hoeveel orders hij doet. Let je hierop dan kan er niets misgaan.
Is een aanbieding te mooi om waar te zijn dan is dat waarschijnlijk ook. Check dan de rating en het aantal orders.
Al enkele jaren een tevreden klant geweest bij Aliexpress ben dan ook een A3 level customer zoals dat omschreven wordt. Soms gingen dingen niet goed maar werden altijd netjes opgelost door Aliexpress. Laatste tijd zie ik een verandering in de omgang van Aliexpress met de klanten, of dit komt door het veranderen van het management of door een andere oorzaak dat weet ik niet maar klachten worden niet/nauwelijks in behandeling genomen en refunds die vroeger normaal waren worden nu niet gegeven of verzoeken daartoe niet in behandeling genomen. Ook merk ik dat er veel leveranciers bij Aliexpress zitten die het niet zo nauw nemen met de normen en waarden. Ze doen dan een mooie dag aanbieding zeggen dat ze hem opsturen doen dit niet geven je gelijk een refund maar bestoken je daarna via je prive mail met alle mogelijk troep die je dan moet kopen via hun winkel zonder de Aliexpress garantie en als het dan fout gaat tegen wie moet je dan aan praten ? CONMEIVE FLAGSHIP STORE is zo'n winkel wees voorzichtig met deze winkel en met Aliexpress leveranciers die via privé mail aanbiedingen doen. Als Aliexpress klant van het 1e uur zie ik een verslechtering in de service van het hele bedrijf werden er vroeger leverancier verbannen na klachten nu krijg je van diezelfde leveranciers geen refund als je de goederen niet ontvangt hebt of de goederen zijn niet zoals belooft en Aliexpress heeft de omslag gemaakt naar vaker afwijzen van je klacht ! Dus moraal van het verhaal, ook in China zijn er rotte appels wees voorzichtig aan wie je je geld toe vertrouw.
Eerst een tevreden klant bij Aliexpress, maar de laatste paar keren ben ik steeds opgelicht. Aliexpress houdt eerst het geld zelf en als jij dan hebt aangevinkt dat je het product hebt ontvangen maken zij het geld over naar het bedrijfje.
Nu kon het bedrijfje het product niet meer leveren, wat ik had besteld, en is de bestelling dus gecanceled. Ik had toen wel al betaald. Aliexpress heeft het na een paar dagen niet terug betaald aan mij, dus ben ik naar de helpdesk gegaan. Ik heb dit verhaal verteld en ze reageerden erg vriendelijk en het zou opgelost worden. 'Na één werk dag ontvangt u een mail.' Ik heb werkelijk geen idee wat er in de mail moest staan, een payment ticket of zo iets. Na een paar weken nog steeds niks ontvangen te hebben heb ik weer een paar keer contact opgenomen met de helpdesk. Omdat de helpdesk een live chat is zit je elke keer met iemand anders te chatten. Het verhaal heb ik toen elke keer opnieuw verteld, en de chat medewerkers begonnen zich erom heen te praten door de fout op mij en de bank terug te schuiven. De laatste keer was ik er een beetje klaar mee. 'Hoe kan het zo moeilijk zijn om het geld over te maken?' Ze vroegen op een gegeven moment ook bewijs aan mij van betaling voor het product. Terwijl ze de andere keren al toegegeven hadden en het terug zouden betalen. De chat medewerker heeft toen de chat afgebroken, omdat ik ze erop wees dat ze nu aan het oplichten zijn.
Aliexpress heeft zo dus weer een paar tientjes verdiend door oplichterij :)
Kwaliteit van de producten is trouwens ook niet heel hoog. Heb van alles daar gekocht; kleding, electronica, schoenen, horloges.
Heel veel besteld voor lage prijsjes. Werkt prima als je snapt hoe t werkt. ;)
Pas op met bestellingen via Alibaba. Er zijn bedrijven bij Alibaba op de website die je geen spullen toesturen en die na verloop van tijd ook niet meer bij Alibaba op de website staan. Alibaba zal dan geen klacht in behandeling nemen en je kan niets doen om je geld terug te krijgen. Pas op met het kopen via Alibaba want de kans is groot dat je het geld kwijt zal zijn en Alibaba zal niets voor je doen zoals mijn ervaring met het bestellen van spullen in 2016.
Groeten
Mark
Op 29-07-2016 New Faschion Vintage Rivets Motorcycle laarzen maat 41 besteld. Ontvangen op 16-08-2016 netjes ontvangen. Helaas was de maat te groot. Bericht gestuurd naar de contactpersoon Natali. Geen probleem kon volgens haar de pakket terugsturen. Kreeg netjes de adres waar ik dan heen kan terug sturen. Volgende dag aangetekend terug gestuurd op 17-08-2016. Ontvangen in Putian City op 10-09-2016. Vanaf hier begon toen de problemen. De laarzen met de goede maat had zij op 19-09-2016 inclusief de barcode via PostNL gestuurd. De contact was toen nog steeds goed. Vervolgens is de pakket op 01-10-2016 in Nederland gearriveerd. Dus bellen naar PostNL bleek dat de barcode niet voor mij was maar voor een ander adres in Nederland. Bericht gestuurd naar Natali maar helaas tot nu toe geen enkel reactie meer. Dus mooi geen laarzen en geld kwijt! Eerste keer en Nooit meer!