AliExpress reviews

1.9

Lina
18-07-2017

Vraagje over meerdere bestellingen.

Ik lees overal dat je onder de €22,- moet blijven per bestelling. Ik wil meerdere bestellingen doen (bij meerdere winkels). Kan ik dit dan op 1 dag doen? Dat ik bijvoorbeeld bij 5 winkels bestel en bij iedere bestelling onder dat bedrag blijf? Mag ik dus bijvoorbeeld € 100,- uitgeven op 1 dag door bij 5 verschillende winkels voor max. €22,- te bestellen?

Ik heb pas 1x eerder besteld, dat was een bedrag van 21 euro voor 1 artikel.

Alvast bedankt!

Linda
16-07-2017

Besteld, betaald, nooit ontvangen en ik zou de order gecancelled hebben

Ik heb een aantal artikelen besteld en een aantal keurig netjes ontvangen maar ook een aantal artikelen niet. Bij een jeans voor mijn dochter moest ik na diverse keren bericht van de verkoper akkoord gaan met reden 'seller cancelled the order' in eerste instantie weigerde ik dit maar volgens de verkoper dat ik dan mjjn geld terug zou krijgen. De status werd aangepast naar 'buyer cancelled order' en volgens de gegevens zou mjn geld terug gestort zijn en werd de status 'closed'. Geld nooit retour ontvangen, en artikel nooit ontvangen. Bij een ander artikel veranderde de verkoper zelf de stautus naar 'seller cancelled the order' en kon ik geen dispute meer openen. Bij weer een ander artikel staat dat het verzonden is maar een stukje verderop staat 'shipment cancelled in land van oorsprong' ook hier geen dispute meer mogelijk! Bljjkbaar mogen de verkopers doen wat ze willen en sta je als koper uiteindelijk machteloos ondanks alle dispute beloftes.

Monica
13-07-2017

Betaald , maar nooit ontvangen

Heb voor de kids de rage van 2017 spinners besteld en bestaald , alleen nooit mogen ontvangen , beetje jammer Zal ook nooit meer iets bij Ali bestellen Dat doe ik voortaan wel via Wish ! Als het dan niet aankomt krijg je in ieder geval je geld terug

Ben
11-07-2017

Nooit ontvangen

Ook ik heb 12 mei een externe dvd speler gekocht. Echter na 8 weken nog steeds niets ontvangen.

Mike
10-07-2017

Betaald

Op mijn rekeningafschriften is duidelijk te zien dat ik heb betaald. nu heb ik een mailtje gekregen waarin staat dat ik niet heb betaalt. dit is de allereerste keer dat ik iets koop op aliexpress en het gaat meteen fout.

Pleskie
08-07-2017

Goederen nooit ontvangen, wel betaald

Pas goed op met aliexpress. ik ontving mijn goederen niet en opende een dispute. de medewerkers vroeg mij het dispute te sluiten aangezien de goederen alsnog waren verstuurd, kreeg er een trackingcode bij die later fake bleek te zijn. vervolgens werd ik maanden aan het lijntje gehouden per chat en vervolgens werd er gewoon niet meer gereageerd. Je bent onbeschermd als koper en aan de goden overgeleverd als je hier besteld. En ja, ik heb ook wel producten besteld en normaal ontvangen. Ik snapte de negatieve reacties ook niet zo, totdat ik zelf heb mogen zien hoe onbeschoft deze organisatie eigenlijk is. Ik betaal nu gewoon weer wat meer en koop in Europa beter voor onze economie. Ik hoop dat Aliexpress falliet gaat aan deze praktijken.

Latifa
05-07-2017

Yi Sheng Yi Shi Store raad ik af

Bestellingen gedaan nooit gekregen op goed vertrouwen heb ik dispute stop gezet met het gevolg dat termijn is verstreken en goederen nooit aangekomen. Als Yi Sheng Yi Shi Store een bericht stuur krijg ik standaar antwoord te horen dat ik geduld moet hebben en dat goederen onderweg zijn terwijl het een jaar is en mijn geld krijg ik ook niet terug. Dus nooit vertrouwen als ze zeggen om dispute te stoppen. Overigens met andere leveranciers juist goede ervaringen.

Willem-Jan
03-07-2017

Ik moet aantonen dat ik het pakje NIET heb ontvangen

Het pakje zou volgen AE afgeleverd zijn. Navraag bij POST.NL gedaan, het blijkt niet afgeleverd kon worden, bij ons thuis, toen is het naar een grote postbus gestuurd, retour (met boot) terug naar China. Mailen met verkoper, die blijven je (irritant) friend noemen. Ja hun bewijs zegt afgeleverd. Dispute geopend, AE wijst de claim af. Ik moet aantonen dat ik het NIET ontvangen heb. Zij dienen mij een foto of bewijs dat IK mijn handtekening heb gezet bij ontvangst.maar dat kunnen, durven en doe ze NIET. Geen oplossing, dispute gesloten. Geen pakje en geen geld.

Dear Sir / Madam (Aliexpress), In order to you mail about the status, according to you "delivered" and that i have to prove i did not receive the package. That really the opposite thinking, up-side-down, a world gone crazy. You have to provide me a, clear signature / authograph that's really mine. If you can not show my signature, then you don''t have enough prove or evidence that the package is received by me and signed by me. My wish is: stil to get a watch that i ordered and paid for. 2) if not possible, i want my cash back.

Eduard
30-06-2017

Slechte afhandeling van een klacht

Slecht bedrijf, komen niet hun afspraken na. Ook als je met bewijzen komt, dan nog verzinnen ze andere smoesjes. Beter 100 euro meer betalen dan die gedoe met hun

Aad
28-06-2017

Waardeloze afhandeling

Netbox na 3 weken al defect kan deze retour sturen op eigen kosten naar china kosten 28 euro 6 keer onderhandeld maar blijft maar zeggen stuur maar op op eigen kosten netbox koste 45 euro risico voor dat geld te groot daar om geen klant meer

27-06-2017

Artikel niet te traceren ,ik wacht al 2 maanden op mijn jurkje

Wigbuc
25-06-2017

Garantie heeft weinig waarde

Enkele malen, snel en probleemloos 5 st dash-cam camera's besteld; geleverd binnen14 dagen !. De laatste keer helaas wel met inklaringkosten en BTW. Deze camera ging binnen 14 dagen kapot. Gezien kosten heen-en-weer sturen en risico weer inklaringskosten, was eventueel hier laten repareren de beste optie. Leverancier stelde voor USD5,- ''bij te dragen''. Belachelijk bedrag ! Was geen verdere discussie mogelijk met toe-leverancier Shezen Dome store.

Nienke
21-06-2017

Ideal

2 maanden geleden kon ik nog met Ideal betalen nu niet meer iemand meer ervaringen mee?

Rieka
20-06-2017

Pakket duurt lang dat wanneer het bezorgt word"

Pakket duurt lang waneer het bezorgt word van Aliexpress"

Greta
18-06-2017

Geen zaken doen zeer onbetrouwbaar

Bestelling geplaats van € 120,00 per mastercard betaald bevestiging ontvangen dat dit bedrag ontvangen met een track en tracecode. na 2 uur word deze bestelling voor mijn eigen veiligheid geannuleerd. Dan krijg ik een link die niet geopend kan worden.

HILDE
18-06-2017

NIET ONTVANGEN GOEDEREN

In april heb ik een bestelling geplaatst. Ik kreeg bericht dat deze verstuurd was op 18/4 maar tot op heden niets ontvangen. Dispute geopend maar ze sturen terug dat de goederen geleverd zijn! Einde verhaal.

NOOIT MEER ALIEXPRESS

Bernard
17-06-2017

Pas op met kiezen van transporteur

Ik koop al jaren met een zekere regelmaat bij Aliexpress en ben daar heel tevreden over. Nu zag ik ,dat zij onlangs een deal hebben gesloten met DHL om kosteloos het artikel te vervoeren. Nu weet ik uit ervaring, dat DHL ALTIJD het artikel inklaart bij de douane, wat betekent vaak invoerrechten( afhankelijk van de hoogte van de koopsom), bijna altijd BTW en last but not least inklaringskosten en dat terwijl bij vervoer door die andere gratis bezorgdienst Aliexpress Standard Shipping het inklaren niet door deze dienst geschiedt en het mij nog nooit is overkomen dat de douane het pakket onderzocht en kosten in rekening bracht. Het duurt misschien een weekje langer voordat je het artikel onvangt ,maar het kan heel veel geld schelen !

Carl
15-06-2017

Verzendingen komen niet toe

Ik heb nog steeds aan het wachten op het artikel (SY10880063032 ) die ik op 20 januari heb besteld. wanneer ik meer info vraag antwoorden ze niet.

Vincent
13-06-2017

Deellvering

3 voetbalshirts besteld. Op het ontvangen pakket staat dat er ook 3 in de verpakking zouden zitten. Helaas bleken dit er 2 te zijn. Nu in dispuut maar krijg als terugkoppeling dat de order gewoon geleverd is. Ik had een trackingcode en die is afgeleverd zeggen ze. De verkoper heeft er gewoon maar 2 ingepakt. Deelleveringen kennen ze schijnbaar niet op deze manier. Ze willen bewijs, maar het filmen als ik een verpakking open leek me overbodig. Gewicht opgeteld van de shirts die stond bij de artikelen en dit komt overeen met 2 ontvangen shirts. Helaas blijft alie bij hun standpunt en kan ik fluiten naar mn geld of een nieuw shirt. Zeer slecht dus