AliExpress reviews

1.9

Daniëlle
12-06-2017

Super!

Echt een top site! al heel vaak iets besteld en altijd netjes aangekomen. De levertijd duurt inderdaad wat lang maar er zijn bij mij ook keren geweest dat het binnen 5 dagen op de deurmat lag. echt hele fijne site voor duren dingen die je ook goedkoop kunt krijgen.

11-06-2017

Ik vind het een goede site

İk doe er al 2 jaar zaken mee nooit problemen gehad de ene artikel kom wat sneller dan de ander. Bij gratis verzendingen komt het wat later dan de betaalde verzendingen meeste gevallen is het 2a3 weken

Fokke

Onbruikbaar artikel

Normaal geen klagen over Aliexpres, maar deze car chargers is echt onbruikbaar.

Jolanda

Vele bestelling goed ontvangen

Alleen maar lof. Ik bestel vaak kleine voordelige artikelen zonder enige problemen. Ik betaal altijd met Ideal.

1 Frozen jurkje was slecht afgewerkt, verkoper had briefje met telefoonnummer erbij gedaan. Via een app met haar overleg gehad en ze heeft kosteloos een nieuw beter jurkje toegestuurd. Het andere jurkje mocht ik houden. 2 maal een artikel niet ontvangen, eerst met de verkoper zelf geprobeerd tot een oplossing te komen, dit lukte niet. Toen "dispute" geopend en Aliexpres klantenservice heeft geholpen met bemiddelen. Beide keren geld terug ontvangen op mn rekening.

Ik ga zeker vaker bestellen!

Ank

Pfff, wordt er moe van

Eind februari verschillende artikelen besteld. Komt in gedeeltes binnen. Kwaliteit valt meestal tegen, maten kloppen niet, te klein, te nauw, te kort voor West-Europeanen. Eind april vragen waar de laatste 2 artikelen blijven., eerst is het al verzonden, na mailen, oh nee, Niet meer voorradig. wilt U wat anders., bedragen niet als krediet geboekt. Weer mailen, ohhh. pffff Steeds reclames, wilt U bestellen, nee wil een tegoed of mijn geld . Nu 3,5 maand later, geen producten, geen geld terug, en een eeuwige mailcorrespondentie, waar niks uit komt, alleen wilt U weer bestellen. Dus voor mij, nooit meer!

Jaap
09-06-2017

Groot probleem

Al ruim 100x iets besteld zonder problemen. Nu bij QuBi van Aliexpress het verkeerde artikel ontvangen. Dispuut geopend en afgewezen door AE omdat het tracknummer van mijn ontvangen pakket anders is dan het nummer van het verzonden pakket, dat dus gewijzigd moet zijn door de afzender.

07-06-2017

Goed en betrouwbaar

Ik bestel regelmatig op aliexpress.com. Het gaat bij mij wel om om goedkope producten, zoals snoeischaar, vingerhorloges, tempered glass en multifunctionele keukenschaar. Ik zorg er wel voor dat de prijs onder de € 20,- blijft. Tot dusverre alle producten in goede staat ontvangen. Je moet wel geduld hebben. Soms duurt het drie weken voordat het product is geleverd. Pas op voor duurdere producten, zoals (sport)schoenen. Je betaalt je dan scheel aan BTW, invoerrechten en inklaringskosten. Ik heb geen ervaring in hoe men omgaat met klachten. Volgens mij zijn wel alle producten verzekerd als je met een creditcard betaalt.

Nelly
07-06-2017

Refund ideal

Smartwatch besteld in januari 2017. Niet ontvangen dus met geschil zou ik het geld terug gestort krijgen. Het geld tot op heden niet ontvangen. Had met ideal betaald en Ali Express verwijst naar de bank met een ID nummer. Bank kan niets met het ID-nummer. Via chat duidelijk gemaakt en omdat zij niet kunnen aangeven naar welk rekeningnummer het geld is teruggestort zou onderzoek volgen met uitslag binnen 3 dagen via de mail. Geen uitslag onderzoek gehad. Inmiddels een paar chatsessies verder met klantenservice en 2 x 3 dagen gewacht, gesprek blijft een circel met verwijzen bank, toezeggen nader onderzoek en dan niets meer laten horen. 28.30 euro over de balk gegooid.Dat was mijn eerste en laatste bestelling!

Karel
06-06-2017

Water tymer niet ontvangen

Ik heb op 19 April een water tymer besteld en betaald €14.00 . Nog steeds niets ontvangen ! Naar een mail te hebben gestuurd antwoord ik moet geduld hebben het is onderweg mooi niet dus of vliegen ze met het pakketje de hele wereld over maar ik denk dat ik naar mijn €14.00 kan fluiten

31-05-2017

Slechte kwaliteit

Telefoonhoesje gaat na 2 maanden al uit elkaar vallen, 1$ korting op een nieuwe bestelling is het enige wat de verkoper mij heeft geboden als oplossing. :(

Toos
29-05-2017

Lin Eunice zeer onbetrouwbaar

Koop best veel bij Ali en bij verschillen de verkopers. Het is met name hobby materiaal Maar ook telefoonhoesjes Nog nooit problemen gehad met een verkoper was het niet aangekomen gewoon geschil openen en doorgeven en 2 dagen daarna stond het geld al op mijn rekening Maar bij Lin Eunice ben ik al 2 maanden of langer bezig 2 mallen waren niet goed zou geld terug krijgen maar alleen via Pay Pal en dat heb ik niet en is ook niet nodig want betaal gewoon met Ideaal Heb het zoveelste bericht naar deze verkoper gestuurd en reactie krijg ik ook altijd maar betalen ho maar

Erin
25-05-2017

Bestellingen aliexpress

Al vele bestellingen gedaan en tot op heden tevreden

Lex
23-05-2017

Accu voor Lumia 950

In Nederland waren de accu's niet leverbaar, dus op 14 april een accu besteld en betaald, volgens Ali is die enkele dagen daarna verzonden, maar mij is niet duidelijk waarheen. Volgens de site kan ik pas op 29 mei reclameren. Als ik nu een mail stuur komt die terug, want de mailbox is vol. Dit is eens en nooit weer.

Ben
22-05-2017

Gone with the wind

7 april 1 paar sneakers van Golden Goose besteld a€ 110 maar tot nu toe lauwloene. Verkoper zegt dat pakje inmiddels is verstuurd en China heeft verlaten op 30 april. Dan zwerft het inmiddels 3 weken in Nederland? Met wie kan ik eerder contact opnemen? Wanneer verkoper doet of zijn neus bloedt.

Katja
21-05-2017

Bestelling

1/3 de van de bestelling maar gehad, vele mailen maar in het chinees, ww werkt niet, nieuwe maken blokkeert, dus geen contactgegevens grrrr

Koen
20-05-2017

Werkt perfect!

Goede site. Een 9 omdat soms een bestelling kapot aankomt maar dan krijg je gewoon je geld terug. Als je zorgt dat je bestelling onder de 22 euro is voor de invoerkosten en btw werkt het prima!

J.Windt
18-05-2017

Ideal.

Het aanmelden was een heel gedoe,dan was dit niet goed dan klopte het emailadres niet en ga zo maar door.Eindelijk gelukt.Bij sommige sieraden staat bij september,betekent dat dat het dan pas geleverd wordt?De mogelijkheid van ideal stond nog wel op de site maar werkte niet,er stond gebruik een andere kaart,die heb ik niet.Ik ga er geen creditcard voor aanschaffen. Weet iemand wanneer je weer ideal kunt gebruiken?

15-05-2017

Gewoon doen

Verschillende zaken bij hen gekocht, lampen, camera's, electronica, bijzaken voor de telefoon, iwatch, lampen/led voor auto en motor: noem maar op. altijd netjes afgehandeld gekregen, zelf een keer een volledig bedrag teruggestort gekregen. wat mij ergert is dat Postnl de pakketjes niet op thuisadres bezorgd maar bij het dichtstbijzijnde postkantoor. nu zelfs een camera gewoon bij het postkantoor afgegeven, zonder bericht op thuisadres! al eerder bij postnl naar reden gevraagd, zij geven aan dat het de policy van ALI is, wat dus niet klopt. op de pakketjes staat het thuisadres, en postnl.nl plakt er een sticker van hen overheen voor het postkantoor. Moet ik nog eens 12 km rijden om het op te halen! Spullen van Ali zijn niet altijd kwalitatief de beste, maar als je het kunt kopen voor 10% voor de prijs dieje er hier voor zou betalen? grz Martin

Pauline
12-05-2017

Grote fan van Aliexpress

Ik bestel echt heel veel kleine hobby materialen en soms wat aardigheidjes als cadeautje. Altijd kleine prijsjes en 95% van de gevallen gaat alles prima. Gaat het toch fout, te laat, niet ontvangen, verkeerd product dan is een refund ook nog eens zó geregeld. Vooral bij hobbymaterialen scheelt het ECHT HEEL VEEL GELD. Pas wel goed op dat je goed shopt. Bestel niet het eerste het beste product dat je zoekt. Veelal is het bij een andere Ali leverancier ook verkrijgbaar en dan veel goedkoper. Zoeken en surfen op Ali loont. Geweldig zijn ook de bamboe producten zoals breiwol, sokken en ondergoed. Zo ongelooflijk zacht en mooi. Het proberen beslist waard. Zorg wel dat je je bestellingen klein houdt en spreidt over de tijd. Grote zendingen kunnen door de douane belast worden en dan is je voordeel weg.

Jens
09-05-2017

Werkt Prima!

Prima systeem. Je hebt kopers bescherming waardoor de verkoper pas zijn geld krijgt als jij het product in goede staat ontvangen hebt. Sommige producten voelen wel wat goedkoop aan, maar dat is te verwachten voor de prijzen. Ik koop al enkele jaren via Aliexpess en ben er zeer over te spreken. Zelfs een keer mijn geld terug gekregen omdat de verkoper zijn zaken niet op orde had, terwijl ik het product al had ontvangen