AliExpress reviews

1.9

JOS
01-09-2016

Nep iphone

Iphone besteld bij aliexpress door douane onderschept als zijnde namaak toestel.meerdere mails verstuurd naar zowel seller als aliexpress maar geen reactie. mijn ervaring NIET KOPEN.

Menno
01-09-2016

PAS OP!

Mooie website, Aliexpress, ook in NL. Makkelijk kopen maar dan begint het. Het zijn allemaal aparte bedrijven, verkopers die onder de naam Aliexpress adverteren. Ik kocht 8 augustus 2016, 5 kleine elektronica artikelen elk tussen de 10 en 100 euro via de website. Het snelste was in twee weken binnen en het langzaamste moet nog komen. Van de 4 producten die binnen zijn doen 3 het goed en 1 helemaal niet. Dan moet je via dispute proberen een oplossing te vinden. Na weken van geijkel kan ik het terugsturen maar moet zelf de transportkosten betalen. Dat is dus naar china Euro 24,- en heeft geen zin voor iets van Euro 15,-. Dus ben ik hier ook mijn geld kwijt. Per saldo 3 productjes OK en van twee geld weg. Voor mij was het allemaal niet meer zo goedkoop.

Dan hebben we het niet over garantie. Daar moet je toch niet aan denken dat het heen en weer moet naar china.

DENK HEEL GOED NA voor je iets via Aliexpress koopt. En als je je geld kwijt bent dan heb je gewoon pech!

Jan Gordens
31-08-2016

Trieste zaak

2 artikelen besteld EN BETAALD bij Ali E. en er is er maar 1 van aangekomen. Een week later vertelden ze doodleuk via de mail, dat het artikel dat nog binnen moest komen niet betaald was. Probeer dan maar eens contact te zoeken met die bende. Never nooit meer koop ik nog iets bij die oplichters.

Bram
31-08-2016

Besteld en nix aangekregen

Ik heb iets besteld het kost 43 euro betaald enal. door de douane aangehouden ik moest bewijs van betaling opsturen met de informatie erbij ik wacht nu al 4 weken en ik hoor er nix meer van ik koop er nooit meer iets van afzetters !

Antoine
29-08-2016

Seller protection

Aliexpress adverteert met een buyer protection maar blijkt na 2 maanden gewoon oplichterij. Bestelde tablet bij SoCube viia Aliexpress bestelt. Tablet stopt er na 10 minuten mee en ik maak fotos zoals gevraagd door de verkoper en maak de afspraak de tablet terug te sturen. Ik moet de kosten van het terugsturen betalen en na ontvangst van de tablet vraagt SoCube mij 30 dollar te betalen aan tax die zij betaald zouden hebben voor ontvangst van de tablet, voordat ik mijn refund zou krijgen. Twee keer heb ik Aliexpress ingeschakeld, de eerste keer ondabnks alle toezeggingen niets meer van gehoord en de tweede keer ontving ik een kopie van een uiterst vriendelijk mailtje aan SoCube om aan klantenbinding te doen. Mij zien ze bij deze oplichtersbende nooit meer terug.

Morris
29-08-2016

Diverse bestellingen, alles keurig geleverd

Ik heb diverse technische artikelen bij AliExpress gekocht. Deze komen van verschillende leveranciers.

Alle bestellingen zijn keurig geleverd, sommigen zelfs binnen 7 dagen!

Ik zal zeker meer bij AliExpress bestellen

Nour

Schoenen en tasje

Ik heb 4 manden geleden schoenen besteld en en een tas Ik heb nog steeds niks ontvangen en ik kan geen contact met de verkoper opnemen

Evert

Beetje jammer hoor!

Ik heb via AliExpress schoenen besteld bij "Gabriels Fashion". De schoenen hebben mij €84,90 gekost [inclusief verzendkosten €125,88]. Echter zijn na zes weken de schoenen al zover beschadigd dat het leer is gescheurd en de zool loskomt van het leer. Beetje jammer na ongeveer 10x dragen. Nu wil Gabriels Fashion mij het geld van de schoenen terugstorten, maar dan moet ik wel op eigen kosten de schoenen weer terugsturen. Bij elkaar kost mij dit geintje €157,88 waarvan zij €84,90 terug willen storten. Wat een service. AliExpress zegt niets voor mij te kunnen doen.

Geert
26-08-2016

Geld retour bij niet ontvangen goederen!

Geld terug ontvangen is afhankelijk van de verkoper en niet van AliExpress, ik heb al een voorstel ingrediënt bij AliExpress om verkopers die niet het geld terug betalen om ze op een Blacklist te plaatsen, maar daar heb ik nog geen antwoord op gehad.

Bob
25-08-2016

Gewoon echt slechter dan slecht

Heb hier voor de gein verschillende dingetjes besteld en bij verschillende leveranciers. Mijn conclusie: slechter dan slecht. Incomplete leveringen, je krijgt soms ook bestelde goederen helemaal niet. Refund zeggen ze te doen maar doen ze natuurlijk niet. Open dispute als je incomplete leveringen hebt ontvangen worden zeer traag beantwoord en dan op zo onnozele wijze dat men vraagt om foto's van ongeopende verpakkingen ha ha ha :-) Ze stellen allerlei domme vragen maar lossen een simpel probleem niet op maar kletsen er omheen. Water naar zee dragen om met dat soort malloten in discussie te gaan. Het is een sfeertje waaruit blijkt dat men in deze gebieden neerkijken op het westen op basis waarvan ze met hun idioot overkomende vraagstellingen je in de maling nemen en blijven nemen. De kwaliteit van geleverde producten is gewoon echt om te gieren. Staat echt in schril contrast met datgene we in het westen gangbaar vinden. Datzelfde geld voor de service. Je denk goedkoop uit te zijn en natuurlijk wil iedereen dat maar voor een paar knaken meer haal je meer kwaliteit in huis en als er dan wat is, wat altijd kan gebeuren, wordt het netjes en professioneel opgelost. Dus weet waar je aan begint. Wij zijn nog de meeste onnozele omdat we er dingen blijven kopen en dat weet men heel goed. Vandaar dat men onnozele reacties geeft en niets oplost.

Angelique
25-08-2016

2x betalen?

Ik heb afgelopen vrijdag 6 artikelen besteld bij verschillende verkopers ( voor de eerste keer ) Ik kon via ideal alles tegelijk betalen. Ik heb vanaf maandag al verschillende mails gehad van sommige verkopers dat ze het geld nog niet hebben ontvangen. Als ik naar mijn bestellingen ga dan zie ik onder een artikel: traceren, en daaronder bestel bevestiging. Scroll ik naar beneden dan kom ik weer dezelfde 6 artikelen tegen en staat er onder ieder artikel: betaal nu. Wat heb ik verkeerd gedaan? Ik heb op mijn bank gekeken en daarop staat ik ik dat geld vrijdag al over heb gemaakt naar alipay. Wat moet ik nou doen? Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met aliexpres maar dat lukt maar niet.

Gurneer
24-08-2016

Top

Voor het eerst besteld binnen 2,5 weken alles gekregen top kwaliteit ook van de kapper pop en nagel diys super

Nick
20-08-2016

Voor het eerst besteld gelijk bij de doane

Heb een bluetooth headset besteld wacht al 3 weken krijg ik net post van post nl dat ze het niet aan hadden gegeven en nu bij de doan ligt

Gerry
19-08-2016

Niet aangekomen spullen

Heb 2 keer besteld eerste keer 4 shirts waarvan ik er maar een heb binnen gekregen en de tweede keer een zonnebril nooit ontvangen dus voor mij nooit aliexpress

Loor
18-08-2016

Goed

Heb al vele dingen besteld en een paar keer ging het verkeerd maar super opgelost door de verkoper

Ik bestel er zeker weer

Minou
15-08-2016

Geweldig

ik had een paar shirts besteld en dacht dat het super lang zou duren voor dat ze binnen kwamen want er stond 20 tot 38 dagen maar het was er al binnen 3 dagen echt een aanrader

K.dulmus
15-08-2016

Schoenen

Ik heb 3 weken geleden schoenen besteld van 17 euro nou blijkt die winkel (verkoper) niet meer te bestaan, hoe krijg ik m'n geld nou terug?

Stickie
11-08-2016

Slecht Chinese kwaliteit

Ik dacht een origineel artikel besteld te hebben...tenminste dat staat in de beschrijving. Na ontvangst blijkt het een namaakproduct te zijn en het werkt niet. Na overleg met de leverancier krijg ik de helft van het geld terug. Hier ga ik niet meer bestellen

Nienke
09-08-2016

Verkeerde kleur

Ik heb al 3 keer wat besteld, elke keer netjes optijd binnengekregen. Ik heb vandaag weer een ketting binnengekregen, alleen wel in de verkeerde kleur.... Dat is het enige minpunt, verder is het allemaal top!

René
09-08-2016

Betrouwbaar maar oppassen

Mijn ervaringen zijn over het algemeen zeer positief.

Ik heb wel gekochte goederen overschat. Kleine vismaterialen die net niet waren wat ik hoopte. Daarnaast heb ik ook heel veel goede ervaringen op hengelsportgebied. Hierbij valt te denken aan wartels, lampjes, pluggen, een zonnebril, kleine gadgets ed. Daarnaast heb ik overhemden besteld en daarvan is de maatvoering niet goed(niet Europees vergelijkbaar). Dus dat raad ik iedereen af. Terugsturen werkt niet (denk ik). Daarnaast zijn ze volgens mijn vrouw slecht strijkbaar tov mijn normale overhemden. Anderzijds is één keer een pakket niet door mij ontvangen. Ik heb dit aangegeven en de leverancier heeft de retour ontvangst bevestigd. Zonder problemen heb ik mijn geld retour gehad. Mijn ervaringen zijn gemiddeld goed.