AliExpress reviews

1.9

Minne
07-02-2022

Bestelling is op tijd binnen

Niets defect

Precies het goede materiaal

Zeer tevreden

Immanuel
03-02-2022

Jammer dat je sommige speciale zaken alleen via dit malafide bedrijf kan krijgen, maar ik ben al zo vaak teleurgesteld in hun. en nu wil ik een negatieve score geven aan een verkoper, blijkt dat hij 4,8 op 5 heeft in de klantenreviews? Alleen: het is NIET mogelijk voor mij om een review te schrijven, dus. al die reviews zijn gewoon dikke zever. Daarbij komt dat de klantendienst echt de allerslechtste ooit is: alleen antwoorden NAAST de kwestie, en een factuur? Daar kun je naar fluiten. Op de site staat duidelijk hoe je die kunt downloaden in twee stapjes, maar die stapjes slaan nergens op: er IS geen factuur.

Mars
27-01-2022

Heb een aantal bestellingen lopen.

De "Awaiting delivery" status staat op bijna alle bestellingen de laatste tijd op 90+ dagen.

Dat betekend meer dan 3 maanden wachten op je pakketje(s).

Zelfs de 10daagse service waarvoor je meer betaald krijg je pas maanden later.

Ali is niet meer die leuke suikeroom waar je leuke spulletjes kan halen voor weinig geld of je moet (bijv) je kerstspullen in Januari bestellen en dan maar hopen dat het op tijd is.

Misnah
21-01-2022

Ik heb voor t eerst orders gedaan. Heb ze geretourneerd en na 3 maanden nog steeds niets verwerkt bij Klarna

Daarnaast is contactadres niet handig. Ik weet hoe ik ze kan contacten. Als ik mail krijg ik alles in engels maar dan ook heell vaag. Gaat om groot bedrag en dat is balen. Slechte service. Dus nooit meer bij Aliexpress bestellen

Geert
21-01-2022

Ik heb een CO2 meter gekocht bij Shop911267324.

De meter was bij aankomst duidelijk stuk. Veel emails gewisseld. Ofschoon vanuit België geleverd eiste de verkoper dat ik de meter naar China terug stuurde, wat even veel zou kosten als de meter zelf. Als "alternatief" wilde hij wel (zonder retour) een kwart van de aankoopprijs vergoeden.

Ik heb het naar Aliexpress geëscaleerd. Die zeiden eerst dat een case manager zou ingrijpen, en later dat ze gratis retour vouchers hadden die de verkoper had moeten aanbieden. Maar gebeurt er niks en dan ben je gewoon je geld kwijt.

Ze hebben geinig spul, maar als het fout gaat ben je overgeleverd aan een grapjas die je afscheept met de mededeling dat je CO2 meter in ieder geval deels werkt omdat het klokje op het display werkt.

Sacha
10-01-2022

Het zijn oplichters, niets meer of minder. Orders komen nooit aan en naar je geld kun je fluiten. Als je al contact kunt krijgen met iemand van de klantenservice wordt je aan het lijntje gehouden en is het standaard antwoord dat je nu echt binnen 48 een oplossing krijgt. Hou je adem maar niet in want er komt nooit een oplossing en je geld ben je kwijt.

Jaap
08-01-2022

Verschillende pakjes besteld. Géén bevestigingsmail gekregen. Pakjes nooit ontvangen en staan ook niet bij mijn orders.

Eva de helpdeskcomputer heb je ook niets aan. Kortom geld is weg en je hebt geen mogelijkheid tot restitutie.

Niets meer bestellen bij Aliexpress.

Michiel
06-01-2022

Pas op met bestellingen onder de €25,- deze vallen binnen het eigen risico bij je creditcard maatschappij, dat weet Ali Express ook!

Bestelling zogenaamd opgestuurd, maar nooit aangekomen.

DHL track&trace geeft een foutmelding.

Dispuut geopend, wordt gesloten zonder een cent vergoed te krijgen.

Kopersbescherming werkt aboluut niet!

Omer
15-12-2021

Idem zoals zovele anderen, vele malen iets besteld, nooit een probleem gehad tot mijn laatste bestelling. Ik heb betaald zoals de verkoper het opgaf maar aliexpress beweert niets ontvangen te hebben. Bewijzen kunnen opsturen na lang zoeken naar een mogelijkheid hiertoe ( het is verschrikkelijk moeilijk om hen te contacteren) maar hier krijg ik geen antwoord op. Als ik dit nazie op hun site vind ik mijn klacht wel terug maar met het gegeven "geklasseerd". Makkelijk zo.

Advies; zeker niets bestellen bij Miners Tools Shop of Digi-Sat Shop. Dit is mijns inziens een oplichter. Hij heeft echter wel toegang tot mijn accountgegevens, dit heb ik kunnen nagaan. Heb ook geprobeerd hen daarover te verwittigen maar krijg geen respons.

Claudia
23-11-2021

Artikel 3 maanden geleden besteld, maar zending is teruggestuurd door DHL naar afzender omdat het afleveradres incompleet is. Appeals geopend, disputen en e-mails met casenummer en een statement aangeleverd dat de zending retour is gestuurd naar AliExpress. Ik ontvang alleen maar standaard e-mails dat de zending of op het postkantoor ligt (op de trackinginfo en in de e-mail staat duidelijk door DHL aangegeven dat de zending retour afzender is gegaan) of dat ik originele papieren (als ontvanger en particulier) aan moet leveren.

Dus nu heb ik geen pakket en ik krijg mijn geld niet terug. Afzender reageer niet, DHL spreekt er schande van en wist mij te vertellen dat AliExpress niet eens contact met ze heeft opgenomen.

Dus dat zegt al genoeg wat een oplichters het zijn bij Alieexpress. Weg mijn geld. Baal hier ontzettend van. Deze mensen moeten hard aangepakt worden!

Daniel
12-11-2021

Bestelling geplaatst, betaald, nooit meer iets van gehoord, klantenservice is niet te bereiken.echt slecht en dat voor een bedrag van 100 euro!

Hennie
05-11-2021

Ook met mijn 2de bestelling gedoe.

Ze zeggen dat ik niet betaald heb maar heb het op mijn afschrift staan.

De 1 ste bestelling niet gekregen.

Voor mij nooit weer aliexpres, zo is goedkoop toch duurkoop.

Wat een @#€&€#&|bedrijf.

Andre
04-11-2021

Beste mensen singles day en zwart vrijdag komen er weer, maar laat je niet verleiden door zaken bij AliExpress te bestellen, want je bent je geld kwijt in een geschil. Je leest dat er een koper beschermingsregel is maar . helaas, grapje die is er niet.

AliExpress is zelf ook niet te bereiken, om je klacht neer te leggen.

Je wordt opgelicht voor zowel grote als kleine bedragen, hier wordt geen onderscheid in gemaakt.

Ik baal enorm van die hele AliExpress, normen en waarden zijn weer ver te zoeken, het lijkt wel of ze doordraaien zodra ze geld ruiken.

Ik mag geen rasistische opmerking plaatsen, maar die . ze zijn weer niet te vertrouwen.

26-10-2021

Gemiddeld 250 bestellingen die ik per jaar. Allemaal relatief kleine bedragen. Ongeveer de helft van deze bestellingen zijn herhalingen. Zoals lampjes, fietslicht, sensoren, lijm, gereedschap enz enz.

Van deze bestellingen gaat nooit wat mis en als t niet komt, krijg je je geld terug.

Van de andere 125 bestellingen zullen er 20 van zijn die te groot, te klein of stuk zijn. Wat ik heb geleerd is. vink het vakje van terugsturen niet aan. Daarmee gaat het verkeerd. Geld ben je kwijt.

Het beste even contact met de verkoper opnemen. Indien dit niet goed verloopt, de klantenservice via chat. Deze geven je bijna altijd gelijk.

Alexander
11-10-2021

In overleg met de verkoper heb ik een defect product retour gestuurd waarbij ik mijn geld terug zou krijgen. Hiervoor heb ik een retour-label ontvangen. Track en trace bevestigd dat het product is aangekomen bij de verkoper. De verkoper laat niets meer van zich horen en betaald me niet terug. Koop geen Chinese troep bij hen.

Cher
25-09-2021

Voor 599 euro stoelen gekocht, verkeerde binnen gekregen na een maand en retour gestuurd, gesxhil aan gegaan wacht nog steeds op mijn geld? Dit valt onder diefstal

20-09-2021

Babyfoon besteld waarna lang gewacht en op een gegeven moment gaf de leveringsdetail aan dat het pakket bezorgd en afgeleverd was maar ik heb nooit niks ontvangen en er is ook niemand bij mij aan de deur geweest want ik heb de beelden van de bewakingscamera bekeken en daar is niks op te zien dus heb ik een geschil geopend maar de verkoper en ook aliexpress zeggen beiden dat het pakket is afgeleverd en dat ik geen geld terug krijg.

dus mensen bestel er niks want je krijgt het pakketje niet en ook geen geld terug. dit is een goede raad van mij.

13-09-2021

Zaklamp XLM-P70 besteld nul lamp nul geld terug

Zaklamp XLM-P70 besteld nul lamp nul geld terug.

Ik heb alles netjes gedaan, binnen 20 dagen gereageerd dat ik niets ontvangen heb. Krijg een mail dat ik geen geld terug krijg.

daarna nog gemaild dat ik daar niet mee eens was.

Geen reactie.

Ri
11-09-2021

Slecht bedrijf

Artikel geannuleerd. Wel bevestig gekregen. 20-8-21. Tot op heden mijn geld niet terug. Verschillende x chat leverancier gehad. Krijg steeds zelfde antwoord. Refund 20-8. Maar nog geen geld. Alli Express geen kontakt mee te krijgen hierover. Waar is 100% geld retour garantie. Eerste keer nooit meer koop ik bij Alli. Dan maar meer betalen maar tenminste gewoon een Nederlandse klantenservice waarmee je kan communiceren.

Christel
30-08-2021

Spullen besteld niet ontvangen

Inmiddels de 5e of 6e keer dat ik mijn bestelling van AliExpress niet binnen krijg. Mr. Cusion Store en Sweet Tea store zijn in mijn geval de bedrijven op AliExpress waar het om gaat. Dus 1 advies Koop niet bij hun want je betaalt maar krijgt je spullen niet toegestuurd.

Ik heb op tijd een geschil geopend toen ben ik doorgestuurd naar het platform en het platform gestuurd maar weer door naar de verkoper en die heeft het gerschil in zijn beleving opgelost om gewoon het geschil te sluiten. Daar is dan de kous mee Af en heb je niks meer te zeggen want het geschil is afgewerkt. Pure oplichterij nu komen ze met een voorstel dat ik voor een cent iets moet bestellen en dat ze het dan alsnog gaan verzenden als je zo met je klanten om gaat dan ga ik inderdaad in ieder geval mensen erop attenderen dat ze niet bij deze firma's moeten kopen.