AliExpress reviews

1.9

Sam
11-08-2020

Hoax.Nooit meer.

Nooit meer! Computer van Euro 710 is fake! Comuter terug naar AE agent. Geen refund. Klacht zonder resultaat. CROOKS!

Hanny
09-08-2020

Bestelling nooit ontvangen!

Ik heb 2 producten besteld helaas nooit ontvangen, dus nooit meer bestellen! Zo vaak contact opgenomen, ze belazeren je!

Fred
06-08-2020

No refund

Artikel nooit aangekomen geen refund 90dagen wachten op niets, waardeloos nooit meer iets bestellen. Trump heeft gelijk Chinezen oplichters

Wally
05-08-2020

Bestel niet meer dan voor €10

Wat een .bedrijf. Als je voor een klein bedrag besteld, dan wil het nog wel geleverd worden. Daarvan doet de helft het niet. Ze gokken er op dat je voor dat bedrag niet aan de bel trekt. Heb ik dus ook niet gedaan. Als de bestelling duurder is, dan zie in een keer dat de bestelling voltooid is. Dus je wacht in afwachting van de bestelling. Noop dus. Ze geven aan dat hij geleverd is dus je geschil wordt niet gehonoreerd. Dus naar het afhaalcentrum, maar ja daar ligt niks. De 3 duurdere producten zijn niet geleverd. Dure les. Nooit meer AliExpress

03-08-2020

Soms goed, soms niet. LIGÉ SMARTWATCH, SUPERSLECHT.

Ik bestel af en toe kleine dingetjes, zoals kabeltjes enzo. Nu heb ik omdat het eigenlijk niet kan maar toch eens proberen een smartwatch gekocht van het bedrijf LIGÉ. Prijs 20 euro. En wat ik al zei was ook zo, eigenlijk kan het niet. Ik open de verpakking, zet het aan, zit het uurwerk er scheef in. Grote beloftes op hun site, 100% tevredenheidsgarantie, gegarandeerd geld terug, gratis retourneren. Jaja, waarschijnlijk zijn chinezen heel vergeetachtig want toen ik het wilde terug sturen begon de ellende. Allereerst begonnen ze met 2 dollar korting, let op, dollar, dat is 1,50 euro. Ik denk dat dit dollarverhaal expres wordt gedaan. Toen ik niet accoord ging werd het 4, toen 5 en 6 dollar. Ik ben niet accoord gegaan. Toen ik een officiële klacht indiende met foto's erbij kreeg ik gelijk van zo'n officiële aliexpress knakker maar in zijn verslag schreef de knakker ook dat de client de retourzending moet betalen. En ook dat dit alles binnen 10 dagen moest gebeuren met als bewijs een track&tracenummer van de retourzending. Ik protesteerde weer vanwege dat op de site staat gratis retourneren en je raad het al, de 10 dagen zijn voorbij en klacht is afgehandeld en gesloten. Heeft Trump toch gelijk gehad, chinezen zijn niet te vertrouwen. Dus wees gewaarschuwd, LIGÉ, niet doen.

02-08-2020

Geen spullen, geld weg

Electrisch apparaat van ruim 58 euro besteld. Volgens tracking info is het apparaat wel verstuurd maar nooit aangekomen in Europa. Aliexpress doet niets. Al wekenlang krijg ik bericht dat de klacht in behandeling is en telkens krijg ik het advies om "nog 10 dagen te wachten". Wat een grap. Oplichters.

02-08-2020

Laatste 3 pakjes niet bezorgd

Bestellingen zijn altijd goed gegaan.

Maar laatste 3 bestellingen niet gekregen helaas.

Ga niks meer bestellen!

Over en uit!

Colin
30-07-2020

Helemaal klote . Het gaat vaak goed maar je wordt ook geregeld bedondert

Goedkoop is duurkoop . Iedereen komt een x aan de beurt bij Ali . Je wordt vanzelf opgelicht

Ruby
29-07-2020

Wachten wordt beloond

Een vervolg op mijn eerdere klacht over AliExpress.Uiteindelijk is mijn pakket na 4 maanden toch nog netjes bezorgd ??

Gabriël
26-07-2020

Zeer goede website ( ik had mondmaskers besteld)

Heel goede website ,

ik had mondmaskers besteld en in 1 week had ik ze al thuis.Nooit slechte ervaring gehad met AliExpress

Missing
24-07-2020

Kleine bedragen worden terugbetaald

Voor mij nooit geen Aliexpress meer. Had een klok besteld van 124€. Verkoper had een fake tracknr ingevuld. Een week later was de klok al geleverd en getekend ergens in Shangai. Verkoper gecontacteerd die zei dat het onderweg is naar Belgie. Na meer dan een maand leugens en Aliexpress gecontacteerd, een dispute geopend. Verkoper zei dat de Belgische douane het had teruggestuurd (leugens). Nu staat Aliexpress volledig aan zijn kant. Dispute is afgelopen maar moet nog 2 dagen wachten omwille van tijdzone? Een bende oplichters zijn het. Ofwel is het meestal brol dat je krijgt, ofwel pakken ze u geld. NOOIT meer!

Alexander
23-07-2020

Slechte kwaliteit product en wekenlange aflevering

Ik heb een aantal producten bij AliExpress gekocht en ben ik erg ontevreden over de kwaliteit van de producten en de beleid van de Chinese bedrijf. De producten die ik kapot ontvangen heb of die binnen 24 uur kapot gingen worden niet volledig terug betaald. Slechte ervaringen met meerdere producten. Het lijkt op een oplichterij bedrijf. Ik heb voor sandalen rond 15€ betaald die binnen 1 minuut kapot gegaan zijn en kreeg ik slechts 30% compensatie voor artikel dat moet weggegooid worden. Trist bedrijf.

Andy
23-07-2020

Slechte ervaring KINWORKS shop

Via Ali express een golf hulpmiddel aangeschaft van zo'n € 10,00 bij KINEWORKS. Op de site stond ook nog "free return". Na vele weken het product eindelijk ontvangen, bleek het niet te werken. Contact opgenomen, mocht naar een adres in NL retour maar geen gratis retour, kon de postzegel zelf betalen. Niks meer van gehoord na meerdere kontakten mijnerzijds kreeg ik te horen, dat ze het niet hebben ontvangen. Had al zo'n vermoeden, dat het zo zou aflopen. Weg geld en wat een tijdverspilling. Ref. bestelnr. 8014702329564697.

Rick
20-07-2020

Positieve ervaring t.o.v. alle negatieve hier.

Bij tijd en wijlen bestel ik bij AliExpress en herken die negatieve ervaringen hier niet. Tuurlijk, een enkele keer gaat het mis maar dan open ik een dispuut en krijg ik mijn geld terug. Lange levertijden zijn er wel en dat ligt aan de post (zowel uit China als Nederland waar het ingeklaard moet worden). AliExpress is goedkoop maar weet daarom wel wat je koopt. Ook in Nederland is goedkoop soms duurkoop.

19-07-2020

Bestelling gedaan, rekening ontvangen, bestelling verdwenen

Bestelling gedaan, order stond duidelijk bij mijn account, rekening van klara gekregen, kijk ik 2 dagen later, is mijn bestelling verdwenen alsof ik niets heb besteld, wel de rekening van klara die ik moet gaan betalen. Wat een waardeloze bedoeling, kan met niemand contact krijgen om duidelijkheid te krijgen, klacht bij klara neergelegd, moet zelf maar contact opnemen met de leverancier maar die is onbereikbaar.

Bestel niets bij aliexpress, je krijgt niets maar de rekening mag je vervolgens wel betalen!

Gijs
18-07-2020

Prima vlotte levering

Op 5 juli herenkleding ter waarde van ruim €90 besteld, het artikel werd op 9 juli aangeboden bij de luchtvaartmaatschappij, arriveerde op 13 juli in Luik en werd vanmiddag (18 juli) bezorgd. Geen BTW of kosten berekend. Kortom, niks mis mee.

17-07-2020

Gereedschap voor racefiets

4 artikelen besteld bevestiging per e-mail gekregen track and tracé mail ontvangen pakketten zijn in land van bestemming aangekomen maar dan houd ook alles op en wordt er niet afgeleverd.

Track and tracé blijft staan op laatste stukje traject en wacht nu al 2 maanden op pakketten.

Dus zeer slechte service en op het postkantoor zeggen ze vriendelijk er zijn al zoveel mensen met de zelfde vragen hier geweest dus denk niet meer dat u de pakketten nog ziet/ ontvangen.

Voor mij geen Aliexpress meer.

Toon

Product niet ontvangen!

Na 2,5 maanden ,bestelling niet ontvangen.

Sturen mij naar postkantoor, daar weten ze van niets.

Bedrijf schuift dus probleem naar mij toe.

Beneden alle peil!

Ik ben klaar met aliexpress, nooit meer!

Leo
15-07-2020

Product niet geleverd en dispuut openen helpt niet

4 bestellingen gedaan bij Aliepress. Drie met veel te veel vertraging uitgeleverd. 1 wordt niet geleverd en ligt al meer dan 1 maand in Nederland volgens Aliexpress bij het locale postkantoor. Er is geen aflever poging gedaan en bij de supermarkt is het ook niet te vinden. Oftwel er gaat niet meer geleverd worden. Met de klachten procedure ("een dispuut") stuurt Aliexpress je het bos in, zonder van plan te zijn om het op te lossen of terug te betalen. De klanten service is een niet werkende bot met de naam Eva. Met de distributie nu vanuit Luik, lijkt Aliexpress een dikke afrader om er ooit nog te bestellen.

Debbie

Spookbestelling

Ik heb op 10 juli een bestelling geplaatst, maar geen enkele mail daarvan ontvangen. Als ik in mijn account bij 'My Orders' kijk, zie ik ook niks staan. Daardoor weet ik ook niet bij welke winkel ik de bestelling heb geplaatst. Het lijkt alsof de bestelling nooit heeft plaats gevonden, alleen is het bedrag wel van mijn rekening gehaald. Ik heb mezelf al wezenloos gezocht naar een e-mailadres van een echt persoon (die robotchat draait telkens op niks uit, waardeloos), maar niks gevonden. Heb al een bericht gepost op de fb pagina van één of andere ali-express, vanochtend terug gaan kijken, blijkt dit gewoon te zijn weggehaald. Schandalig. Ik koop hier NOOIT nog!