AliExpress reviews

1.9

Rosemarie
11-07-2018

My opinion.

Wat ik super vind is dat hun de bestelling volgen van het begin tot de einde. Je wordt geinformeerd stap voor stap wat en waar de bestelling zich bevindt. Fantastisch! Soms duurd het wel een beetje om te ontvangen en dat hangt af van het bedrag van de bestelling. Als het boven de10,- is, gaat het sneller dan wanneer is onder de10,-. Also I sign in with google, very trustworthy .source. Other I do not recommend. My opi. But, to each their own.

Els
10-07-2018

Wel betaald, nooit ontvangen

Wel betaald, producten nooit ontvangen. Bericht dat order is gecancelde omdat niet zou zijn betaald.

Joyce
08-07-2018

Leuk! tot er iets fout gaat

24 juni heb ik een bedrag betaald voor 6 producten. Geen vet pot maar goed. 3 weken later heb ik allemaal berichten dat de producten gecanceld zijn omdat ze niet betaald zijn. Nu nog rustig neem ik contact op met de klantenservice die mij verzekerde dat alles goed zou komen. Ik moest alleen even met iDEAL contacten om te vragen hoe het zat met mijn geld. iDEAL was geweldig snel met de respons dat het geld gewoon was overgemaakt en dat als er verdere problemen zouden zijn dat AliExpress contact moest zoeken met PPRO (een 3e partij ingehuurd door AliExpress.) dus deze informatie door gegeven aan de 2e contactpersoon genaamd Beyonce. Ook zij verzekerde mij dat alles goed zou komen en dat zij met PPRO contact zou nemen. Die zouden mij dan weer een mail sturen en dan zou het vast opgelost worden. Maar nee! Dus weer contact opgenomen en toen sprak ik met John. Deze was maar passief dan actief en vertelde mij dat ik vooral zelf contact met PPRO moest opleggen ondanks dat ik helemaal geen zaken doe met dit bedrijf. Maar volgens John hadden ze helemaal geen contact met PPRO en als ik mijn geld terug zou willen dan moest ik het zelf maar doen. TOP customer service. Dus nu heb ik alles maar zelf gedaan en is het afwachten of ik mijn geld ooit nog terug krijg. Kers op de taart is wel dat AliExpress reclame maakt voor buyersecurity. Mocht je je product niet binnen een bepaalde tijd ontvangen hebben dan zou je je aankoop bedrag terug moeten krijgen. No such thing. Zwaar teleurgesteld en mijn advies. Koop hier nooit wat!

Reg

Kleurenblind

Veel soorten bloemenzaad besteld in allerlei aparte kleuren blauwe zonnebloemen en ze zijn gewoon geel,afrikaantjes in paars en groen ze zijn geel en oranje,petuniaas zijn paars en wit en geen meerkleuren en ga zo maar door.volgende keer gewoon naar de boerenbond om zaad te halen

Ada
08-07-2018

Lederen Telefoonhoesje bij WEE 3C Products Store gekocht. Slecht.

Ik heb 6 weken geleden telefoonhoesje gekocht. Het lipje ging na 5 weken helemaal scheuren.Contact opgenomen met WWW 3 products store. Antwoord het telefoonhoesje is te oud. Helaas, kan geen nieuwe sturen anders maak ik geen winst. Waarshuwing koop geen producten bij WEE 3C Products Store.

Verder ben ik niet. negatief betreft AliExpress. Alleen betreft de verkoper.

Ada

06-07-2018

Weinig problemen gehad tot nu toe.

Je moet goed lezen wat koopt, ik koop veel elektronica onderdelen. Wat ik krijg werkt prima en dat voor maar een paar centen.

HJ
03-07-2018

Criminelen en geen enkele service!

Betaal veel geld voor namaak producten welke totaal niet deugen! Service 0,00 en enkel de goederen retour voor eigen kosten! Nooit een factuur ontvangen! Koop hier enkel met een creditcard, dan kunt u uw aankoopbedrag terug krijgen van uw bank!

Fleur
01-07-2018

Defect product ontvangen

Heb een defect product ontvangen Contact opgenomen met verkoper. Die wil geen geld teruggeven, alleen een korting op een nieuwe aankoop maar daar ga ik dus niet meer bestellen. Nu wil hij dat ik het terugstuur en dan zal hij een nieuwe opsturen. (hij begrijpt ook wel dat ik dat niet zal doen ivm de kosten) Het lijkt me dat wanneer een product kapot aankomt (bewijs met foto geleverd) dat verkoper het moet vervangen en ook de kosten voor zijn rekening neemt. Dit wordt dus voortaan heel goed nadenken voordat er eventueel nog gekocht wordt bij Aliexpress.

01-07-2018

Fraude

USB 3.0 besteld, een gebrekkige 2.0 is geleverd, Ali heeft ondanks alle bewijzen het geld ''gereleased'' naar de verkoper en zegt ''het ligt niet aan het product'' Order: 91361137760652

Prizzydenny
29-06-2018

Prima site

Een prima site. Ik heb altijd alles ontvangen. Sommige dingen iets later maar dat hoort erbij als het uit Azië moet komen. Ik bestel meestal kleding, make up en accessoires. Als er problemen zijn kun je gewoon met de verkoper chatten en meestal word dat wel opgelost. Ik zou niet aanraden om electronica te gaan bestellen want de kwaliteit is vaak slechter. En met kleding goed op de maten letten. Aziatische maten vallen kleiner uit. En plus size maten zijn soms te groot. Altijd even maattabel checken.

27-06-2018

Waardeloze producten en service of garantie vergeet het maar!

Paar keer iets besteld maar een grote teleurstelling. Een batterij voor mijn mobiel 3800 mAh heeft een capaciteit van maar 2300 mAh en dus veel slechter dan mijn oude batterij die ik eerst had. Het probleem aangemeld en via de leverancier begrepen dat hij een nieuwe zal opsturen. Deze nooit ontvangen en de leverancier antwoord nu helemaal niet meer. Erg lastig om ergens met je klachten terecht te kunnen. Na veel zoekwerk heb ik contact gehad Eva, online servicedesk. Mooie woorden maar dan is het weer stil. Voor mij geen aliexpress meer!

Rita
27-06-2018

Voor de derde keer slecht

Was altijd heel tevreden over AliExpress, maar na de laatste 3 bestellingen heel erg ontevreden. Krijg niet geleverd wat ik bestel en ook nog een slechte kwaliteit. Inmiddels weten de zaakjes die de spullen leveren ook dat terugsturen van hier naar daar heel duur is en niemand dat doet en ze toch hun geld wel krijgen.

Ljiljana Lili

Tevreden, nooit problemen gehad

Bestel hier best vaak, nooit geen problemen gehad en zo wel dan kreeg ik mijn geld terug.

Karel
26-06-2018

Teleurstellend

Drie keer iets besteld; drie keer teleurgesteld. Een keer kreeg ik iets, wat binnen 2 dagen stuk ging. De andere keren niets ontvangen. Kon fluiten naar mijn centjes (pardon, eurootjes.) Drie keer is scheepsrecht. Ik koop niet meer bij Ali Express!

Thomas
26-06-2018

Geen levering

20 april bestelling gedaan.Wel kunnen volgen, maar nog steeds geen levering. Nooit meer AliExpress

Rosita
25-06-2018

Kan niet meer in mijn account

Ik moest mijn wachtwoord veranderen en dat lukte niet. met Alie gechat zouden het door geven aan hogerhand, mijn email opgenomen, en zou een mail krijgen van ze. In de chat kreeg ik een link van ze om te veranderen. Kreeg alleen steeds een schermpje met een code, nadat je een balkje moest schuiven, maar kwam er nog steeds niet in. Uiteindelijk een keer een andere page waar het wel kon, Wachtwoord verandert. krijg melding dat het succesful is gelukt, moet dan weer opnieuw inloggen doet hij het weer niet. Nu ruim een week verder. Kan chatten wat ik wil, maar er gebeurt niets. Moet bij mijn gegevens in mijn account. Zit ik mooi mee

Mw M
21-06-2018

Kledingmaat klopt niet

Mijn eerste ervaring is slecht,de levertijd ging wel supersnel (een week) maar de maten komen totaal niet overeen met wat het hier in NL is. Zelfs voor de zekerheid 2 maten groter besteld en zelfs dit is nog te klein,ook de foto komt niet overeen met wat ik besteld heb,ik had een enkellange ochtendjas besteld en kreeg tot net over de knie. Dit was mijn eerste maar tevens laatste bestelling bij Aliexpress.

20-06-2018

Betrouwbaar goede service

Heb binnen 1 jaar ruim 100 keer een bestelling geplaatst. Ene keer sneller in huis dan andere keer, maar dat weet je. Bij een klacht (dispute) is mijn ervaring dat deze serieus wordt genomen. Is mij tot nu toe 3 keer overkomen en had binnen 2 dagen het geld terug op mijn rekening. Ik koop overigens wel altijd met de buyers protection nooit rechtstreeks bij de leverancier. Een aanrader! John

Ronny
19-06-2018

Lasers

Bestelde lasers bestemd voor onderzoeksdoeleinden nooit geleverd geweest en toch vooraf betaald 'ook veel minderwaardig dan vermelde waarden 'ondbreken ook dikwijls onderdelen 'of kan niet gemonteerd worden 'betwistingen 'zijn onmogelijk 'word nooit op geantwoord 'voor mij als je geluk hebt 'geen probleem maar het lukt maar zelden 'als je kan 'bestel ergens anders 'ik probeer het enkel voor de prijs 'daar het zoveel beterkoop is 'bestel nooit groot bedrag

Ro
17-06-2018

Defect product

Ik heb een netwerk camera besteld. Deze kwam snel aan. Na een hoop moeite heb ik deze geïnstalleerd. Blijkt dat het nachtzicht niet werkt. De Infra-rood lampjes deden het niet. Toen na veel moeite duidelijk was dat het een probleem was, wilden ze me een vervangende LED module sturen. Mocht ik dan zelf repareren. Toen ik het niet accepteerde omdat deze defect aankwam (Dead-On-Arrival DOA) werd ik aan het lijntje gehouden met onzin redenen. Hij zat te dicht aan de muur en zou mijn zicht met de nacht LED's verblinden . hahaha Ze doen het niet! Moest het toch maar doen. Of geld terug en de camera terugsturen ( moest zelf de kosten naar China betalen) Uiteindelijk een 'dispute' geopend om gebruik te maken van de buyers protection van ALI. Deze gaat met de verkoper mee en ik kan fluiten naar mijn geld! Zeker geen Aliexpress meer voor mij!