AliExpress reviews

1.9

Kris
28-02-2019

Aankoop externe harde schijf

Ik heb in december een externe harde schijf gekocht van 1 tera van het merk "western digital wd elements" dit zouden moeten goede schijven zijn heeft een computerspecialist gezegd. we krijgen dit na een maand thuis en die werkt niet. bij een computerspecialist geweest en laten testen. Het was een kapotte schijf, slechte productie! Ik dien klacht in , zoals vermeld stond bij de bestelling zou ik mijn geld terug krijgen. Ze hebben me tot nu in de draai gehouden hiermee, met als antwoord. u mag uw kapotte schijf houden en krijgt 0 euro terug . corruptie en bedrog noem ik dat . je betaald alles netjes van op voorhand in vertrouwen. maar ze zijn niet te vertrouwen. Het ziet er mooi uit op de site maar de werkelijkheid is het tegenovergestelde. Ik ben mijn geld kwijt en zal op zoek gaan naar een nieuwe schijf. dubbele kost, doe ik nooit meer .

Marja
27-02-2019

Goedkoop is duurkoop bij AliExpress

Had voor 130 euro aan lampen besteld. Toen de lampen na 7 weken arriveerden moest ik eerst 50 euro importheffingen betalen. Anders kreeg ik de lampen niet.

Dit doe ik dus nooit meer!

Ruben
27-02-2019

Een MOD e sigaret gekocht

Jammer werkt niet en dan de robot waar je niks mee kan! antwoorden slaan echt nergens op ,, dan ga je zoeken hoe je het op andere manieren kunt terug krijgen via facebook ook een klote robot! zijn er nog andere opties nee

Zolang alles goed gaat zijn klanten blij maar owee als het fout gaat dat ben je het geld kwijt! bijna 60 euro weg

Harry
26-02-2019

Nooit doen

Had artikel gekocht voor 10 euro. Betaald met ideal. Kreeg verzendstatus en track en trace, maar op de dag dat ik het zou ontvangen krijg ik bericht dat de bestelling is geannuleerd omdat er niet zou zijn betaald. Wel dus! Geschil starten gaat niet want de bestelling is officieel vervallen door de annulering. Geld is dus kwijt.

Eerste en laatste keer dus bij deze slechte site. Wil ik iets uit China ga ik wel via Wish, dat werkt wel prima met fijne klantenservice.

Linda
26-02-2019

Chinese dienst na verkoop

Sturen onbruikbare artikelen en als je dit meld krijg je aankoopbonnetje van enkele centiemen die zelfs niet in de buurt komen van de bestelde artikelen.

Ik koop niets meer bij Aliexpress het is weken wachten op kapotte artikelen

Voor mij niets meer

Cas
20-02-2019

90% is rommel

Ik heb een aantal keren besteld. Kleding valt klein en voelt goedkoop aan, de foto van het product is bijna altijd bewerkt, op elk product staan tal van negatieve reviews. Als het product al overeenkomt met het plaatje, dan vertoont het vaak toch nog mankementen. Je hebt in veel gevallen geen poot om op te staan, ondanks de mooie praatjes.

Kwaliteit en levensduur vallen eigenlijk altijd tegen.

Je kan dan beter bij action, of primark langsgaan, of een andere prijzenschieter, als je per se goedkoop wilt hebben. Dure producten zou ik al helemaal niet hier aanschaffen, dan betaal je dikke invoerkosten en loop je enorm risico serieus geld te verliezen, i.p.v. te besparen.

Speelgoed/batterijen/elektrische apparatuur is niet gekeurd en vaak defect, soms zelfs giftig - denk aan verf met lood erin.

20% van de bestellingen komt überhaupt niet aan.

China en regeltjes. Mja. Had er al een hard hoofd in, gelukkig ben ik er niet heel rouwig om, maar goedkoop is in dit geval echt duurkoop.

Cindy
17-02-2019

Goeie service

Goeie service vaker daar iets besteld en snel geleverd top?

Cynthia
16-02-2019

Jullie moeten allemaal even nadenken wat je koopt op deze site

Ik zie hier allemaal ontevreden mensen die zeggen dat ze hun nep iphone niet hebben ontvangen. Wat denk je nou echt als je op aliexpress een iphone koopt. dit zijn allemaal chinese reject items. Geen kwaliteit verwachten dus. Daarnaast is het allemaal ook heel goedkoop dus ik weet niet waarom jullie denken dat het topproducten zijn.

Wees slim en koop alleen van vertrouwde verkopers (google het gewoon, er komt vast wel iets.) Geef ook alsjeblieft niet meer dan 5 euro per item uit jongens. Het is echt nooit gegarandeerd dat het aankomt of dat het goede kwaliteit is.

ik hoop dat dit wel helpt, peace out boys

Feride
08-02-2019

Artikelen komen niet.

6 telefoonhoesjes besteld, waarvan 2 gekomen zijn. En ene was niet eens het goeie model! Oplichterij!

Cor
03-02-2019

Niet kopen bij AliExpress

Waardeloos communiceren,voorgedrukte robot antwoorden.

Bestelling van mij gecanceld omdat er niet betaald zou zijn.

Zeker weten dat betaling is gedaan,maar zie het maar recht te krijgen.

Het bedrag is 11 euro,dus ik zie van verdere pogingen af,mijn tijd is duurder.

Dus weest gewaarschuwd,niets kopen dus!

Sunil
29-01-2019

Alieexpress is gewoon top

Ben middels al geruime tijd klant bij Alieexpress en heb heel wat zoals klein tot grootte spullen besteld alles tot nu toe ontvangen binnen 2a3 weken ook communicatie b.v. berichtje gestuurd via e-mail direct antwoord.

Dus heb heel goede ervaring met Aliexpress .

Alieexpress is gewoon top ?.

Henry
29-01-2019

AliExpress laat je in de steek als het misgaat

Ik koop veel uit China.

Als je het vergelijkt met Ebay en Banggood is de Buyer Protection van AliXpress een lege huls.

De verkoper meldt gewoon dat hij het geleverd heeft en daarna laat AliExpress je gewoon weg in de steek.

Het gaat gelukkig om lage bedragen, maar ik houd het voortaan bij de andere Chinese webwinkels

Ingrid
28-01-2019

Wisselende ervarng

Tot voor kort was ik heel tevreden, zeker 50 dingen besteld,maar sinds november/december gaat het mis, veel niet aangekomen, of gebroken. Vast de kerstdrukte.Van het gebroken item probeer ik mn geld terug te krijgen, maar zeggen het 29 dec gestort te hebben, nergens te vinden.Zij laten mij wel een soort afschrijft zien, waar wat van mijn credit nrs op kloppen.Als ik klachten heb, moet ik Aliexpress mailen, zegt het bedrijf.Het Email-adres van Aliexpress nergens te vinden, alleen zo'n stomme robot die standaard antwoordt.Ik wacht nog op 3 knuffels, met die winkel heb ik contact en vragen netjes of ik nog even geduls heb, dus afwachten of het komt en of ik lsl het niet komt min geld terug krijg. Ik heb ook met meerder bedrijven goede ervaringen

25-01-2019

Wel betalen niets ontvangen.

Heb sd cart gekocht betaald.in mijn bestelgeschiedenis stond succes vol afgeleverd helaas nooit ontvangen contact met de winkel gehaddeze zeggen het is met succes afgeleverd punt uit. einde discussie

DUS ADVIES geen aliexpres of je moet van je geld afwillen. Frank.

Natalie

Defecte bestelling ontvangen

Ik heb bewakingscamera in november 2018 als een nieuwe gekocht, pakket ontvangen het bleek gebruikte bewakingscamera te zijn. Ik dacht al hij maar werkt vind ik prima. Voor de kerst doet bewakingscamera niet meer open dispute, foto's gestuurd. Ik moet bewakingscamera terug sturen kost mij weer € 24 verzendkosten, dispute gesloten met vermelding "Refund tranfered" Tot heden heb ik Refund van camera €54 niet terug, totaal €78 ben ik kwijt door Aliexpress. Voorzichtig met Aliexpress beste lezers!

Jef
24-01-2019

Geen zekerheid op levering of kwaliteit, geen klantenservice

De klantenservice is niet meer dan show, een doekje voor het bloeden.

Een bende oplichters, maffia.

Bruno
24-01-2019

Onmogelijk te bereiken klantenservice na defect toestel.

Er werd een product gezonden dat niet voldeed aan de beschrijving en ook niet werkte.

Overleg met de verkoper leverde niets op.

Contact met Aliexpress klantenservice wordt bewust zo goed als onmogelijk gemaakt. Enkel mogelijk via een heel gebruiksonvriendelijke chat met een robot. Deze chat is goed weggestopt. Na verschillende pogingen toch een mens tegenover mij gekregen. Men zou mijn klacht bekijken en me op de hoogte houden. Toen werd het weer stil (al twee keer). Vandaag werd ik weer behandeld door een robot die me laat weten dat ik over enkele dagen bericht zal krijgen.

Dit lijkt me een bewuste strategie om mensen aan het lijntje te houden. Nu al twee maand.

Antony

Defecte / gebruikte Moederbord ontvangen

Ik heb een moederboord gekocht voor € 132 status een nieuw op de site van Aliexpress. Aliexpres sluit de behandeling laat me over tussen verkopen en Ik, I moest defecte moederbord terug sturen € 24. Dus ben ik mijn tijd en € 24 voor niks kwijt geweest.

Bedankt Aliexpress, ik ga voortaan bij wish.com bestellen, met afterpay.

21-01-2019

32% bestellingen komt nooit aan

Beter om niets bij deze Chinese chaoten te bestellen. van de 63 bestelde artikelen in de afgelopen 11 maanden is 1/3 nooi aangekomen. van deze 1/3 heb ik de helft van de aankoop terugontvangen. resterende bedragen krijg ik blijkbaar niet. bedenk daarbij dat het soms 12 weken duurde voordat ik iets ontving . dit alles in aanmerking genomen kun je beter voor het dubbele in euro’s bij een NL website bestellen!

Joop
20-01-2019

Goed opletten op aantal bestellingen en review

Een nieuwe seller koop ik niet van.

Sellers die al langer meegaan en meerdere producten met hoge aantallen bestellingen en goede reviews hebben, koop ik van.

In al die jaren met vele tientallen bestellingen is het met deze tactiek tot nu toe maar 1x fout gegaan.

Wel even opletten op de douane tax mensen, geen dingen van 30 of 40 dollar bestellen want dan ga je het schip tenminste als de seller het juiste orderbedrag vermeldt.