AliExpress reviews

1.9

Cees
20-08-2018

Plug en Play lihgtning/hdmi kabel via leverancier Ahhroou

Product aangesloten, werkte kort en stopte er mee. Leverancier vroeg een YouTube opname. Gestuurd en vervolgens reageert leverancier niet meer. Zonder van het geld! De ervaring heb ik vaker gehad: iets gaat snel kapot, de leverancier reageert alsof hij en iets aan gaat doen en laat vervolgens niets horen. Goedkoop is duurkoop!

Andre
15-08-2018

Al veel gekocht op deze site maar helaas al dikwijls opgelicht ook.een claim indienen is een verspilling van u tijd aangezien deze altijd in het voordeel van de verkoper uitkomt. Een waardeloze bedoening waar ik mijn handen heb van afgetrokken.

Alia

Waardeloze klantenservice

Heb een smart charger voor de auto besteld. deze hangt al 24 uur aan de oplader, maar nog steeds een rode knop. nog niet opgeladen. probeer je klantenservice te bereiken. is er een 06 nummer en een info mailadres. op het 06 een whatsapp bericht geplaatst over de charger met de vraag of dit normaal is of dat het aparaat defect is. welke reactie krijg ik? van een alexander V. van dijl die werkt voor de klantenservice van aliexpress, maar eerst een app stuurt wat zijn doel is voor 2018: nl 1000 NLers helpen uit de schulden te raken. huh? als ik heb hierop aanspreek zegt hij dat hij mij niet meer gaat helpen. een discussie ontstaat maar geen hulp. ik heb mijn klacht ook op hun website geplaatst. en een klacht over hem. maar al met al zit ik nog steeds met een waardeloze charger. dus nee bestel liever elders, waar de klantenservice voor de klant van het bedrijf is, en niet klanten werft bij zijn opdrachtgever!

Albena

Verloren paket

Bij de eerste bestelling had ik geen probleem . maar met de tweede waarde van 253 euro heb ik grote teleurstelling en stress! Nadat het pakket op 20 juli vanuit de Nederlandse Post naar Singapore is verzonden, is het verloren gegaan en kan ik niet eens bijhouden waar het verloren is gegaan! Veel medelijden met mijn geld. Koop geen grote dingen van Alyekpress voor grote bedragen NOOIT!

A.D
08-08-2018

Verkeerde levering moet ik voor opdraaien

Via aliexpress bestel ik een lader voor batterijen. Deze kost 2,49. Ik heb bewust gekozen voor een lader met een eu stekker. Tot mijn verbazing ontvang ik een lader met een us stekker, en een model dat ik helemaal nooit besteld heb. Dispute geopend bewijs aangeleverd, uitspraak aliexpress: stuur de lader terug (dit kost 18 euro) en ik ontvang een terugbetaling van 2,49. Tja klant is koning, maar niet bij aliexpress. Ik moet 18 euro uitgeven om een lader terug te sturen van 2,49 die ik nooit besteld heb. Een beetje omgekeerde wereld, een echte afrader dus, dit is geen betrouwbaar bedrijf

Recht
05-08-2018

Ali expres Zware oplichting

骗子 . 15 dagen de tijd product retourneren volgens overeenkomst Aliexpres. Binnen de 14 de dag gelijk geklaagd en terug betaal verzoek ingediend. Aliexpres vond dat ik nog een dag moest wachten. Dus ik heb de dag daarna gelijk opnieuw verzoek terug betaling gedaan. Aliexpres zij dat ik best nog even kon wachten want soms duurt het even net even wat langer voordat het product binnen komt. Dat wilde ik niet en ik maakte gelijk bezwaar gezien onze overeenkomst. LoveSEXdoll silicone van € 780,- Nooit geleverd en geld kwijt. Ik heb aangiften gedaan bij de Politie. Voor oplichting kan gewoon aangiften gedaan worden. Politie was heel blij met deze aangiften want ik hoorde dat ik niet de eerste ben. Dus oproep aan alle opgelichte klanten vriendelijk doe even aangiften bij de Politie en meld dit even bij TROS RADAR. Alvast bedankt.

03-08-2018

Betaalde goederen worden niet verstuurd

Op 19 juni kreeg ik bericht van AlieExpress, dat ik vooruit betaald had. Op 21 juni kreeg ik bericht, dat de bestelde goederen verstuurd waren. Daarna doodse stilte. De bestelde goederen niet ontvangen. Wat is het Chinese woord voor oplichting?

Ray
31-07-2018

Vind,,, ze goed.

0x van de 40x besteld, nooit problemen gehad.

toppie.

Boy
30-07-2018

Weggegooid geld

Air cooler arctic gekocht voor 27 euro maar wees gewaarschuwd werk voor geen meter aan en uit knop werkt niet water reservoir gaat niet los en het is een slechte copie nagemaakt gaarantie tot in china daarna niets meer . pas dus op bij AliExpress

29-07-2018

U bent gewaarschuwd u wordt bestolen en belazerdt

!0 leesbrillen gekocht in Januari, Daarna een mail dat ze betaald en onderweg zijn. Vervolgens een mail dat ze geleverd zijn, daarop heb ik gereageerd dat er niets ontvangen is. Daarna een hele tijd niets meer gehoord. Toen een mail van Ali dat ze opnieuw verscheept worden omdat er iets fout gegaan is. Uiteindelijk is er niets geleverd. U bent gewaarschuwd ik heb met Ideal betaald dus is het ook niet verzekerd. Het is nu bijna Augustus 7 maanden na bestelling. een bestolen klant m. vr. gr. Jan van der Linden

Josje
28-07-2018

Bloemenhanger macrame

Bloemenhanger besteld, andere gekregen, krijg geen antwoord op mijn bericht, buiten de dg.

27-07-2018

Retourzending ontvangen

Camera gekocht bij zongdian factorystore, na ontvangst bleek het een retourzending te zijn geweest. Dus ja hoor defect na vele mails over en weer kon ik 2 euro korting bij een volgende aankoop krijgen. Niet geaccepteerd, dus geen geld geen camera.

Oplichters

Jolanda
24-07-2018

Opgelicht

Mijn order werd geplaats na mijn betaling zegt aliexpress dat mijn betaling in orde was per email en in die zelfde email doorgeeft dat aliexpress zelf mijn email heeft gecanceld, tot de dag van vandaag heb ik nog steeds mijn geld van aliexpress niet terug, geen product ook ,want de supplier kreeg mijn bestelling niet door eerst zegt Aliexpress via chat en facebook dat mijn bank mijn geld had, na mijn bewijs van mijn afschrift dan zeggen ze dat ik op mijn refund moet wachten,ik wacht nog steeds en 20 dagen zijn al lang voorbij nog geen geld, nu gaat mastercard het geld zelf halen,dat kost weer wacht tijd,opgepast met Aliexpress ze zijn oplichters,

Kitty
22-07-2018

Als je niet op tijd reageert ben je je geld kwijt

Schoenen besteld maar niet aangekomen. En naar mijn geld terug kan ik fluiten, te laat gereageert volgens hun! dus niks meer bestellen via ALIEXPRESS

Wiro
21-07-2018

Verkeerd product

Verkeerd product ontvangen van verkoper Jingyu Jiang. We wachten n al meer dan 2 maanden op het juiste product. Het ziet er niet naar uit dat het juiste product geleverd gaat worden. Het geld zijn we kwijt.

Eduard
21-07-2018

Spullen gaan snel kapot!

Geen slechte ervaring met leveringen. Echter gaat alles na 4/5 maanden kapot. kwaliteit is zeer slecht. Eigenlijk kun je dit ook wel verwachten voor deze prijzen.

Natalie
20-07-2018

Artikelen nooit gekregen en geen geld terug

Heb op 20-2 een bestelling gedaan en zag dat deze gecanceld was, direct contact op genomen met de verkoper, QIANG B. Ik moest me geen zorgen maken het was onder weg , ik moest even geduld hebben. Dit schrijft hij tot op de dag van vandaag. Lekker handig want dan kun je geen dispute meer openen. Dus geld weg en geen artikelen. Nooit bestellen bij deze verkoper dus , die houd je aan het lijntje totdat je niks meer kunt en heeft hij zijn geld binnen.

Yvonne
17-07-2018

Zeer snelle geldteruggave

Ik had een produkt besteld en na 2 maanden nog niet ontvangen. Dus de verkoper van het produkt gemaild en mijn geld terug gevraagd. Nog niks gehoord. Toen contact opgenomen met klantenservice aliexpress. Die gaven verkoper 3 dagen tijd om te reageren hierop. Dat deed hij niet, en ik kreeg binnen 4 dagen mijn geld terug. Zeer fijn dank zij de klantenservice. Heel erg bedankt hiervoor.

Teddie
15-07-2018

Betalingen

Een tijdje geleden had ik kleine beertjes besteld via Aliexpress. Toen ik mijn bestelling nakeek zag ik dat ik een fout had gemaakt en heb ik de bestelling direct geannuleerd en een nieuwe bestelling geplaatst. Wat schetste mijn verbazing. Er werd 8 x het bedrag afgeschreven. Echt waar, 8 keer. Zowel uit Engeland en China. Ik heb 2 artikelen gekregen en ze hebben mij uiteindelijk 2 keer een bedrag terugbetaald. Maar van de andere 4 bedragen heb ik nooit meer iets gezien. Geen geld terug en geen artikelen. Ik raad ieder af om hier nog iets te bestellen. En dan durven ze zich ook nog op te stellen voor bemiddelen. Nee, als het fout gaat is er niemand die je helpt en kun je fluiten naar je geld of producten.

Dick
12-07-2018

Zending retour, maar geen geld retour

Bestelde een hoes voor mijn Ipad Pro, maar moest extra invoerrechten betalen. Die waren bijna hoger dan de hoes zelf. Zending laten weigeren en retour afzender laten sturen. Maar AliExpress weigert gewoon het geld retour te geven. Je komt in een oneindige discussie lus met ze.