Ivo
29-05-2020

Pakket nooit geleverd en waardeloze klantenservice

Ik kreeg een melding dat ik het pakket bij het UPS punt geweigerd zou hebben en dat het pakket geretourneerd werd naar de afzender. Echter ben ik nooit bij het UPS punt geweest en heb ik dit nooit gezegd. Vervolgens het UPS punt gebeld die aangaven dat ze allang geen UPS punt meer zijn en dat ik contact moest opnemen met UPS. Echter wordt de lijn na 10 seconden consequent opgehangen en wordt er niet gereageerd op mijn email.

Axi
27-05-2020

Dringend advies : Doe geen business met UPS

Via website alles ingevuld voor verzending van pakket naar de US. Vervolgens netjes betaald via ideal en dan blijft het volledig stil bij UPS, geen reacties, geen E-mails en geen contact meer. Ik wil mijn "gestolen" geld terug maar customersupport is schandalig slecht, niet bereikbaar en minuten lange achterlijke menus en uiteindelijk wordt de lijn gewoon verbroken. Op E-mails wordt niet gereageerd. Ik kan iedereen maar een dringend advies geven; doe absoluut geen business met UPS, het zijn boeven.

Max
21-05-2020

Zeer slecht bedrijf, ga nooit meer bestellen als een webshop met UPS werkt

Onmogelijk contact te krijgen met klantenservice. Rare menu’s om vervolgens een uur of langer om in contact te komen en dan lukt het nog niet.

Bezorger heeft niet eens aangebeld en krijg een bericht “uw was er niet”. Je was er zelf niet. Halvegare bezorgers die gewoon geen zin hebben. Pakket zou vervolgens naar een acces point gaan. Is niet gebeurd. Vandaag hemelvaart dus weer een dag extra wachten! Dankjewel dat ik een week op een pakket moet wachten omdat jullie idioten in dienst nemen die hun werk niet doen. Ik laat nooit meer iets leveren via UPS en zal ook niet bestellen bij webshops die met deze organisatie in samenwerking zijn.

Bo
20-05-2020

Slechte klantenservice en duurt zeer lang voordat je uberhaupt iets weet

Pakket is uit Amerika verzonden.

Komt in Nederland aan en blijft daar iig een week.

Ineens moet ik douanekosten betalen a 172,-!?

Dat betaal ik. en daar komt een melding van.

Vervolgens blijft het in apeldoon "Waiting for transit"

Hoe lang kan zoiets duren!? Ik weet nog steeds niets. 15 dagen veder.

Contact zoeken met de klantenservice is helemaal een kansloos verhaal.

By far de slechtste pakketdienst EVER!

Nicole
Nicole
15-05-2020

'We missed you' & slechte klantenservice

Zeer slecht.

voor de derde keer slechte ervaring. Derde pakketje. Wederom een bericht dat het pakket niet afgeleverd kon worden omdat er niemand thuis was. Los van het feit dat ik door Corona hele dagen thuis werk, zag ik de ups auto via de parkeerplaats van mijn appartementen complex langs en weer doorrijden. Zoveel over 'u was niet thuis'.

Vervolgens probeer ik er weer achteraan te bellen.

geen doorkomen aan via de telefoon. En uiteindelijk bij de optie: wilt u een medewerker spreken - ja zeggen - en dan 30 minuten wachten en helemaal niets horen.

Ik wou dat ik als besteller kon kiezen welke pakket service gebruikt wordt.

Tom
14-05-2020

Hoe krijg je je bestelling binnen

Ik zou twee pakketten krijgen er werd er maar een geleverd en daarna is mijn pakket gegijzeld helpdesk proberen te bellen maar naar een heel traject wordt de verbinding verbroken je krijgt geen medewerker aan de lijn

Emily
Emily
14-05-2020

Ervaring UPS klantenservice Tip

De telefonische klantenservice van UPS is een grote grap en hun website is ook niet om door heen te komen. Ik heb het geprobeerd via twitter en toen kreeg ik wel een gewoon persoon snel te spreken. Ik weet niet wat er uit gaat komen, maar gewoon contact is tenminste mogelijk. Ze zullen vast ook zo iets hebben op facebook.

Renso
09-05-2020

Eens maar nooit meer.

Zo te zien niet enigste met een klacht over UPS.

Wat een vreselijk slechte service.

Ik zit thuis te wachten op mijn pakketje, krijg ik een melding dat ze langs zijn geweest.

nou ja de volgende dag maar weer proberen, weer een hele dag gewacht want een tijd indicatie is er niet. en ja hoor weer een melding met, "We missed you".

En na de derde poging mag ik het pakketje ophalen op een acces point.

JW
08-05-2020

Slechte informatie, nog geen aflevering

Op 26 april een pakketje besteld en betaald. Levertijd ivm de huidige periode zou 4 tot 5 dagen zijn. Helaas tot op vandaag nog geen pakketje ontvangen, terwijl via de track &trace code de aangegeven aflever datum al voorbij is. Inmiddels is het pakketje opnieuw in Heerenveen (depot) aangeboden!?

Dit betreft ook een ander pakketje.

Helaas ontbreekt iedere vorm van communicatie. Men lijkt zich niet te beseffen dat het om betaalde artikelen van klanten gaat.

Voor mij geldt, zodra een leverancier zaken doet met UPS, worden er geen pakketjes meer besteld.

Noor
Noor
08-05-2020

Erg slechte bedrijf

Ik heb een elektrische tandenborstel van €300+ euro gekocht op website van Philips die via UPS bezorgt. Ik heb dit pakketje helemaal niet ontvangen ,maar kreeg ik toch een sms dat mijn pakketje wordt afgeleverd. Ongelooflijk! Nu weet ik helemaal niet waar mijn pakketje is?

Fedde
07-05-2020

Afleveren

Vandaag om 17.00 een melding gekregen dat ze morgen voor het einde van de dag komen( anders is het toch overmorgen?)

Beetje late melding. Service valt erg tegen.

Bluh

SLECHTE WERKERS

Mensen die bij drop-off point werken weten niksss! Mijn pakket ligde 1 week in drop off point omdat de werkers hebben mijn pakket in verkeerde plek gelegd!

Verschrikkelijk slechte klanten service

Je krijgt echt geen hulp of info.

Zo slecht maak je het zelden mee

O. yigit

Waardelos klantenservice

Snap niet dat klantenservice noemt!

al 4 keer gebeld om de 5 minuten door medewerker weggedrukt.

en nog steeds niet beken waar mijn pakket is!

Agnes
30-04-2020

Extreem klantonvriendelijk

Bezorger zou langs geweest zijn en me gemist hebben, maar ik was de hele dag thuis. Probeerde daarop klantenservice te bereiken maar nadat je door een ellenlang keuzemenu bent gegaan volgt er telefonisch totale stilte of, als je kiest voor contact per e-mail, weer een nieuw keuzemenu waarin je onbegrijpelijke keuzes moet maken en dat vervolgens vastloopt. Zeer frustrerend, om woedend van te worden.

Dra
29-04-2020

Niet langs geweest

Mijn laptop zou voor reparatie door ups opgehaald worden maar koerier nooit langs geweest, geen brief in de bus en ook telefonisch niet bereikbaar. volgens track and trace zijn ze wel langs geweest?!

Rob
24-04-2020

Onbereikbaar

Totaal onbereikbaar, de ene computer na de andere aan de telefoon, ondertussen voor honderden euros aan verzendkosten vragen maar totaal geen service leveren.

wil je spullen kwijt verstuur het met ups

Gust
23-04-2020

UPS is het slechtste bedrijf ooit

Mijn zending: 1ZJ9T24W6800005810 is nooit bij de klant aangekomen.

3maanden langs claims indienen, documenten en vragenlijsten invullen met informatie die ze reeds gekregen hebben en wekelijks bel ik in om te weten te komen wat de status is van het pakket. Niemand kan me helpen of ze leggen gewoon de telefoon af. Het is absurd dat deze wantoestanden zomaar kunnen. Niet alleen zijn hun verzendkosten veel hoger dan marktconform (circa €46) ook is hun service heel onrespectvol naar de klant toe.

Tom
20-04-2020

Belachelijk hoge factuur achteraf

Ik verkocht een schilderij via marktplaats. De afmetingen waren 100 cm x 100 cm. De koper kwam uit België en vroeg me het pakket te verzenden op haar kosten. Ik heb het schilderij goed ingepakt met karton en hardboard zodat het ook heelhuids aan zou komen. Via de ups website alles ingevuld wat trouwens super omslachtig werkt (met de verpakking erbij was de verpakking 107 x 108 x 7 cm en 14 kilo totaal) de verzendkosten kwamen neer op 29 euro. Die kosten heb ik netjes doorgegeven aan de koper. Het pakket is verzonden en enkele dagen later goed aangekomen.

2 weken later krijg ik een factuur van ups, of ik naast de betaalde (en door ups berekende) 29 euro, nog eens 87,98 wil betalen. Wat denk je zelf?! Belachelijk dit! Maar als ik dan hier naar de reviews kijk van hun klanten, ben ik niets verbaasd. Ik betaal in elk geval niks!

Umair
Umair