UPS reviews

1.2

Levent
20-04-2021

Valse "poging levering" melding

Valse "poging levering" melding, chauffeur ups heeft nooit gepasseerd.

Ingrid
19-04-2021

Een groot DRAMA

Wat een superslecht koerier! Enorrrrme prijzen vragen voor een snelle levering en vervolgens de hele boel minstens een week in het magazijn laten staan. NIET bereikbaar zijn. Een dame van de klantenservice belooft dat je binnen 48 uur teruggebeld wordt. Gebeurt NIET. Bellen met importafd.? NIET bestaand nummer gekregen! Mailen? Wordt NIET op gereageerd! Nu weer ruim een half uur aan de telefoon. Ga weer teruggebeld worden. en dat moet je dan maar geloven. Bovendien ONTERECHTE (preferentiële factuurverklaring was bijgevoegd) invoerrechten betaald (die moet je betalen, anders krijg je je zending niet).

Irma
16-04-2021

Zeeeer slecht

Het bachelor diploma van mijn dochter afleveren op een totaal ander adres en daar achterlaten tussen de kliko’s gaat echt nergens over

Dat is zo ongelofelijk slecht

Ik heb er geen woorden voor

Gelukkig heeft desbetreffende bewoner het zien liggen en bij mij afgeleverd.

Nooooooit geen zaken mee doen!

Yvonne
15-04-2021

Neit thuis brief en we waren wel thuis

Op 31 maart lag er een niet thuis briefje in de bus. We waren wel thuis! Pakketje kon ik 10 km verder in een ander dorp halen.Gebeld pakketje zou 2 dagen later alsnog worden bezorgd. Via track and trace zag ik dat ik pakketje nu in Rotterdam op moest halen. Dat is 40 km rijden. Hier heb ik ik 5 keer over gebeld. Pakket zou thuis bezorgd worden. Dus niet het is nu 15 april en pakket is terug naar de leverancier.

Diverse keren gevraagd van wie het pakket was. Kreeg verschillende antwoorden. Mag niet vanwege privacy doeleinden. Kan ik niet zien. En de laatste vertelde wie de leverancier was. LIEGEN? Het pakket is nu terug naar de leverancier. Ze hadden tegen hem gezegd dat ze 3 keer hadden geprobeerd om pakket te leveren. Weet liegen. Ik ga nooit meer iets bestellen als pakket via UPS komt.

Niels
09-04-2021

Komt niet opdagen

Zit je de hele dag trouw te wachten, krijg je om 18:30 opeens dit: "U was er niet. We voorzien een nieuwe afleverpoging de volgende werkdag."

Dat de chauffeur het te laat vind worden kan ik nog enigszins begrip voor opbrengen. Maar om dan de klant de schuld te geven is echt asociaal.

En ja, die volgende werkdag, ben ik er helaas niet. Dus dan komt hij echt voor nop.

Alice
08-04-2021

2 pakketten maar 1 ontvangen

2 pakketten van hetzelfde bedrijf besteld, deze zijn samen verzonden en tegelijk in Eindhoven aangekomen en volgens trackingnummers zouden zij samen afgeleverd worden. Maar helaas maar 1 pakket ontvangen en bij het ander pakket blijft bij het volgen van tracknummer staan "levering einde van de dag". Aan de telefoon werd gezegd dat het pakket vandaag nog geleverd zou worden. Met de vraag waarom niet beide tegelijk afgeleverd zijn kon degene aan de telefoon geen antwoord op geven. Vreemd. Nu morgen maar weer een vrije dag genomen.maar als ik eerlijk ben.ik heb er weinig vertrouwen erin dat het morgen wel bezorgd wordt.

Priscilla
08-04-2021

Pakket niet afleveren maar naar afhaal punt gebracht

Gisteren zou er een pakket binnen moeten komen voor me zoontje, zou tussen 10:30 enn13:30 bezorgd worden hele tijd gewacht de bel in de gaten gehouden me zoontje zat heletijd voor het raam te wachten op zijn pakketje maar het kwam maar niet en duurde wel erg lang later op de dag kreeg ik een bericht dat het pakketje bij een afhaal punt is afgeleverd, het zijn gewoon luie varkens! die te lui zijn om daadwerkelijk het pakketje af te leveren op de aangegeven adres.

ZEER SLECHT

Ze zijn niet eens 1 ster waardig.

Laurien
29-03-2021

Pakket niet geleverd

Dit is al de zoveelste keer dat het pakket NIET bij mij wordt aangeboden en direct naar een UPS punt wordt gebracht. Het is ontzettend frustrerend dat dit nu alweer gebeurd, terwijl ik uiteraard gewoon thuis ben. Sterker nog, mijn werkplek is met zicht op de voordeur. De bezorger is wederom gewoon absoluut niet aan de deur geweest. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Remy
26-03-2021

Dubbele betaling en geen contact mogelijk

Mijn klant betaald het label vooruit, ik lever het pakket af aan de chauffeur. En vervolgens ontvang jk een factuur waarop duidelijk staat NIET betalen met bedrag A. Vervolgens krijg ik een herinnering met een totaal ander bedrag B en dat terwijl het label prepaid is.

Justine
24-03-2021

Verkeerd geleverd, na de klacht werd niets ondernomen

Wij deden een bestelling, deze kwam in 2 pakketten toe. Het ene pakket werd correct geleverd, het andere werd in een andere stad geleverd, maar dezelfde straat en huisnummer als het correcte adres. Ik nam hiervoor meermaals contact op met UPS, ik vulde een claim in, er werd niets ondernomen. Ik ging op zoek naar het adres waar het pakket geleverd werd en kwam zo toch aan mijn bestelling. Met dank aan de eerlijkheid van de foutieve ontvanger, want UPS ondernam niets! We zouden onze bestelling dus gewoon kwijt geraakt zijn. 0,0 service.

MehNick
24-03-2021

Ongelooflijk slecht!

Incredibly bad! Ongelooflijk slecht! Al de reviews die u hier leest kloppen 100%. Een slechtere parcel service bestaat niet.

Suzan
21-03-2021

Zeer slechte service bij zoek raken pakket, geen oplossing

In de zomer is een pakket (ter waarde van ruim 400,-) zoek geraakt. De bezorger heeft genoemd dat het afgeleverd is bij de deur. Volgens de ontvanger is daar geen sprake van. UPS doet vrijwel geen enkele moeite om te onderzoeken wat er mis is gegaan. De claim (wat nog niet zo eenvoudig was om in te dienen) die we hebben ingediend schijnt afgerond te zijn, maar niemand kan ons de uitkomst vertellen. Bovendien hebben ze bij het door hen genoemde "onderzoek" niet eens de moeite genomen om contact op te nemen met de ontvanger. De tweede claim is niet opgepakt. De klantenservice, met wie we ruim 20 keer gebeld hebben, is ronduit slecht. Sommigen waren nog wel vriendelijk luisterend, de meesten ongeïnteresseerd en brutaal er werd geregeld opgehangen. Meermaals is beloofd dat we binnen 24 uur gebeld zouden worden, dit is niet gebeurd. Gezien we telefonisch niet verder werden geholpen, hebben we per mail verschillende keren een contactverzoek ingediend. Ook hier werd niet op gereageerd. We proberen nu schriftelijk een bezwaar in te dienen, hoewel de hoop op een goede oplossing van het probleem dat vrijwel zeker bij UPS ligt, wel vervlogen is.

Joelle
17-03-2021

'U was niet thuis'

Twee keer iets besteld bij ups, twee keer melding gekregen dat 'ik niet thuis was', ik had van tevoren de deurbel nog gechekt en ben zelfs in het raam gaan zitten met uitzicht op de straat, waar ik naar buiten keek terwijl ik de melding ontving dat ik blijkbaar niet thuis was. De eerste keer dat dit gebeurde hebben ze zelfs besloten het pakket naar een afleverpunt te brengen dat op 5 km afstand van mijn adres ligt, terwijl ik alleen beschik over een fiets. Dat was dus 20 minuten heen en 20 minuten terug om een pakket op te halen dat gewoon bezorgd had kunnen worden omdat ik gewoon thuis was. Denk je dit gebeurd nooit meer, gebeurd het de tweede keer gewoon weer. Slechtse service die ik in lange tijd heb meegemaakt, een 1 is nog te hoog.

12-03-2021

Wat een pakketdienst

Keer op keer niet de afgesproken tijden na komen maar wel verwachten dat je thuis blijft voor hun .

Prutsers!

Laurens
11-03-2021

UPS zou ik zeker niet aanbevelen, en een 1 vind ik nog een te hoge waardering.

Ze raken je bestelling kwijt wat ik toen echt nodig had voor mijn werk. 2 maanden later komen ze erop terug, echter koffie wat ik had besteld was al niet meer goed. En onbruikbaar ik heb het geweigerd, maar ze sturen wel gelijk rekeningen.

Roel
08-03-2021

Gewoon thuis, echter er was geen bezorging mogelijk

Afgelopen vrijdag zou er iets bezorgd worden, ik was de hele dag thuis. Ik krijg tot mijn verbazing een bericht dat bezorging niet gelukt is en dat het naar een pakketpunt wordt gebracht. Dit is echter ook pas waarschijnlijk maandagavond het geval.

Dus dan kan een bezorgbedrijf blijkbaar niks bezorgen, wat heb je er dan aan?

01-03-2021

Woedend

Levend koraal besteld en na 5 dagen is het nog niet geleverd. Elke dag geprobeerd contact te zoeken met Ups. Ze helpen je niet tot amper. Klantenservice vertelde ons op dag 5 dat we het pakket zelf op konden halen. Aankomend bij Ups in Eindhoven kregen we te horen dat dit helemaal niet kan. Meneer achter de balie is een grote flapdrol. Koraal nog steeds niet ontvangen en het zal inmiddels wel dood zijn.

YJ
22-02-2021

Dubbel betaald, geen vertrouwen meer.

Een paar weken geleden zou een pakketje afgeleverd worden op een vrijdag, in de app van UPS kon ik zien dat hij onderweg was. Ik was thuis aan het wachten en plotseling kreeg ik een berichtje dat ik niet thuis was.

Dat vond ik heel erg vreemd en daarop één volgend heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen maar daar kwam ik niet doorheen.

Uiteindelijk een dag later op zaterdag kwam het pakketje langs, onverwachts en onaangekondigd.

Het pakketje ontvangen, maar daar kwam nog extra belasting/toeslag op, ongeveer 130 Euro.

De bezorger had geen pinautomaat bij zich, dus hij vroeg ons contant te betalen.

Dat deden we en veertien dagen nadien komt er een onaangename rekening dat we verzuimt hebben te betalen.

Ik heb toen direct weer geprobeerd om de klantenservice te bellen maar ik kwam er niet doorheen.

Dus toch maar betaald en zijn ons geld kwijt.

Na veel e-mails en gebeld te hebben lijkt er toch wat te gebeuren, maar het is afwachten.

Als ik de meeste reviews moet geloven, durf ik bij geen ene webwinkel meer iets te bestellen.

De meeste reviews over de grootste koeriersbedrijven laten meer slechte ervaringen zien dan goede ervaringen.

Ik zal dan ook heel blij zijn als de winkels weer open zijn.

Na heel veel e-mails te hebben verstuurd en het niet opgeven

is het uiteindelijk gelukt om het dubbel betaalde bedrag terug te krijgen.

Maar één ding heb ik er wel mee geleerd, pakketjes die via UPS gaan die laat ik aan mij voorbij gaan.

ASU
19-02-2021

Unbelievably Poor Service - UPS

Als ik een nul zou kunnen geven zou ik dat doen. Zogenaamd door Valentijnsdag, sneeuw en slecht weer is het pakket nu al anderhalve week onderweg. Waarom kunnen andere pakketdiensten dan wel zonder noemenswaardige vertraging blijven leveren? Geen idee waar het pakket nu uithangt, staat al een tijd onveranderlijk op in transit. De klantenservice is slecht bereikbaar: als je na een half uur wachten iemand aan de telefoon krijgt, kom je niks meer te weten dan je al wist. Of je wordt glashard voorgelogen. Kies gewoon een andere dienst en bespaar jezelf een hoop ergernis.

Romee
18-02-2021

Na 2 weken nog steeds geen pakket, meer dan 1 uur wachttijd aan de telefoon

Ik heb op 6 februari iets bestelt voor versiering voor mijn verjaardag op 16 februari. Er stond op de site volgende werkdag geleverd. Nu was dit in eerste instantie niet het geval en werd het een week later ontzettend slecht weer kwa sneeuw. dan snap ik dat het wat langer duurt, maar op de site staat dat het hooguit 2 werkdagen langer is. Ik heb ook elke keer mailtjes ontvangen dat de aankomst datum verandert is. nu is het ondertussen alweer 18 februari en heb ik nog steeds niks binnen gekregen. Nu ben ik al jarig geweest dus heeft het pakketje geen zin meer. op de site kan ik het pakket niet meer annuleren omdat die blijkbaar al verzonden is. Nu hoef ik hem niet meer en wil ik hem gewoon annuleren, ben al meer dan een uur aan het wachten totdat ik geholpen wordt. Heel slecht dit van ze.