UPS reviews

1.2

Frank de boer
02-04-2017

Niet doen

Niet iets verzenden via kiala je zult er spijt van krijgen. Echt een t**ing bedrijf je pakketje komt nooit aan en je krijgt er ook niks meer van te horen. Waarom word zo een bedrijf niet aangepakt mensen verliezen het geld waar ze voor hebben gewerkt.

01-04-2017

Geweldig bedrijf

Geweldig bedrijf, scheelt een aantal euro vergeleken met Post NL, krijg namelijk via Post NL vaak game's(PS4) met gebroken doosjes binnen(al 4 keer voorgekomen en nog goed verpakt ook!), nog wonderbaarlijk en of mazzel dat de schijfjes zelf niet doormidden waren! Maar goed Kiala meestal binnen 3 dagen binnen en nog nooit(ff afkloppen) problemen mee gehad!

Latifa
29-03-2017

Kiala is waardeloos

Ik heb keurig netjes alle stappen doorgelopen en mijn pakket afgegeven bij een kiala punt. Mijn pakket heeft iets langer als een week rondgezweefd bij een sorteercentrum en brachten ze het pakket weer terug bij af in het kiala punt. Eindstand € 4 armer en het pakket is niet bij de ontvanger aangekomen en 9 dagen verder. Telefonisch niet bereikbaar en reageren ook niet op email of klachtenformulier. Voor mij noooiiiit meer kiala!

Enny
27-03-2017

Waardeloos!

Er is al meer dan 2 weken geleden een groot pakket voor mij onderweg? Na informeren bleek het bij een verkeerd punt te zijn geleverd, dat is inmiddels een week geleden en het is nog steeds niet op het juiste punt geleverd. Ik krijg geen antwoord op mails en de vraag is of ik mijn pakket nog wel krijg. Mooi waardeloos.

Geertje
24-03-2017

DUUR!

.dan betaal je € 0,90 per minuut, ook alsjeblieft wordt doorverbonden, met een maximum van € 45,00! Meteen opgehangen, smerige afzetters. Klagen dus maar niet doen, beter het kapotte artikel voor dat geld opnieuw kopen en met een andere vervoerder laten bezorgen. NOOIT MEER!

Barbara
22-03-2017

Verstuur geen dure dingen

Ik heb verschillende pakketten verstuurd, waarbij merendeel goed ging en binnen een week aankwam. Een keer een pakket verstuurd, dat wel is aangekomen op het eindpunt, maar de ontvanger heeft het nooit af kunnen halen omdat het daar niet lag. Erg vreemd. Nu ruim een jaar later probleem nog niet opgelost, en ontvanger heeft niets. Ongeveer 4 maanden geleden heb ik een pakket verstuurd dat zwaar beschadigd is aangekomen. Ik heb alle bewijzen opgestuurd, maar vervolgens duurde het 2 maanden voordat ik eindelijk reactie had. De schade werd geaccepteerd, maar ik zou slechts 3,50 euro uitgekeerd krijgen (waar ik overigens nog steeds op wacht), terwijl de waarde van het pakket 20 euro is. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en via de mail duurt het eindeloos. Ondertussen loopt het nog steeds. waardeloos. Nu blijkt dat ik het pakket moeten verzekeren om meer vergoed te krijgen. Dan kom ik echter uit een bedrag dat ik bij PostNL ook betaal, dus volgende keer gewoon via PostNL. Dat is nog sneller ook, en is altijd verzekerd. Op momenten dat het pakket wel gewoon aankomt (zonder schade) kan het wel tot 2 weken duren voordat het op de bestemming is. Waarom krijg ik geen tussentijdse mails waar het pakket op dat moment is? Andere vervoersbedrijven doen dat wel. Overigens krijgt de ontvanger soms de mail in het Frans, terwijl ik toch echt via de site Kiala.NL het label aanmaak.

17-03-2017

Nooit weer !

Pakketje spoorloos, heb een product gekocht via marktplaats en verkoper heeft een dikke week geleden het pakketje opgestuurd.Hij heeft een klacht ingediend maar laten hem gewoon in het ongewisse ,,ik zie zoveel klachten over kiala ,waarom schenkt het programma kassa op Nederland 1 er geen aandacht aan. Het zou niet mogen bestaan zo'n bedrijf

Jacqueline
23-05-2017

Luisteren goed

Betalingsverkeer is sterk verbeterd.

Slechtste pakkettenwebsite ooit!

Website onoverzichtelijk, moeilijk te navigeren als je iets specifieks zoekt. Als je dan eenmaal besluit om via hen een pakket te verzenden, lijkt het in eerste instantie goed te gaan tot je aan de betaling toekomt, vanaf dat moment loopt alles in het honderd. Na diverse malen geprobeerd te hebben om te betalen, uiteindelijk bij klantenservice gaan zoeken, via PARTICULIER. Bij de FAQ's geen antwoord gevonden, dus geprobeerd een telefoonnummer te zoeken: niet te vinden. Dan maar via contactformulier; hier kun je alleen verder als je je website-gegevens invoert (dus voor bedrijf, wat ik niet ben), of je Track&Trace nummer, wat ik nog niet heb omdat ik niet kan betalen. Wat een armoe!. Ik ga direct weer terug naar de website van DHL, veel beter!

Jarno
12-03-2017

Pakket zoek status aanwezig

Sinds de eerste keer heb ik een merkwaardige Kiala ervaring. Toen ik iets had laten opsturen naar een Kialapunt in mijn woonplaats, kreeg ik maar geen bericht dat het pakket was binnen gekomen. De verkoper van mijn verzonden item mailde dat het pakket voor mij klaar lag op het afhaalpunt en dat ik het niet was komen ophalen. Dat wist ze van Kiala. Toen ik het pakket kwam afhalen, kon de winkelier niets vinden. geen pakket, geen volgcode, geen naam van mij en ook geen gegevens van de verkoper. Ik had nog geinformeerd bij het andere afhaalpunt maar daar lag het ook niet. Toch als ik mijn volgcode invoer (de) is nog steeds te zien dat het pakket klaar ligt. Het is nu een maand geleden. De verkoper had ook contact opgenomen met Kiala en die zei dat het ook twee weken kan duren eer het pakket retour wordt gezonden. Toch hoop ik dat binnen nu en korte tijd uitkomt wat er met mijn pakket is gebeurd. Hoe kan zoiets nou 'zoek' raken.? De andere ervaringen waren wel goed. Maar toch zal ik nu eerder voor PostNL kiezen als ik iets laat verzenden. Daarom raad ik Kiala liever niet aan, helaas.

Joyce
08-03-2017

Pakket spoorloos

Mijn pakket is een maand gelden door de verkoper ingeleverd en ik heb t nog nooit binnen gekregen. Naar veel gebel en gezeur willen ze mij een onkosten Vergoeding betalen ben benieuwd ik verzend nooit meer met Kiala doe mij maar post.nl. Dat zei ik haar dus net ook aan de telefoon en wat denk je wat ze zei dan verzend je in t voortaan toch lekker met post.nl en toen verbrak ze de verbinding wat een waardeloos slecht bedrijf.

L.
08-03-2017

KIALA NIET GEBRUIKEN MENSEN!

Deze status is al 14 dagen zo!

"Excuses, uw pakket is bij een ander Kiala Punt afgeleverd. We brengen het spoedig naar uw Kiala Punt."

Reageren niet op mails en zijn telefonisch niet te bereiken!

Echt spijt dat ik die 4 euro meer niet heb betaald voor PostNL :(

Erick
24-05-2017

Matig

probleem heeft zichzelf opgelost is uiteindelijk afgeleverd maar niet door Kiala

Pakket blijft in sorteercentra liggen

Zelf gebeld met Kiala nav negatieven revieuws Dame aldaar gesproken en gevraagd naar de status nav 2 eerder gezonden mails waar het pakket blijft. Het pakket is een week gelden ingeleverd in Belgie. Wat blijkt het saat daar nog steeds. Mogelijk vergeten.? Wie zal het zeggen. Verzoek gedaan of het pakket door verzender weer teruggehaald kan worden en opnieuw verzonden kan worden met DHL of iets dergelijks. Volgens de vrouw was dat wel mogelijk eerst maar even overleggen met de verzender voor het pakket echt van de aardbodem is verdwenen. Inhoud pakket is wel 500,- dus alle belang bij dat het retour komt.

Panky
04-03-2017

Pakketje gebroken aangekomen

Na 17 dagen! is het pakketje dan eindelijk bij Kialapunt aangekomen, in 7 stukken gebroken, Het lijkt erop dat Kiala de doos moedwillig in elkaar gestampt heeft, of erop heeft gestaan, met kracht is de doos n.l. beschadigd. De afzender had het heel degelijk en goed ingepakt. Heb het bedrijf geadviseerd om Kiala op te doeken om nog meer teleurstellingen te voorkomen. Een welgemeend advies: GA NOOIT IN ZEE MET KIALA

Wouter
28-02-2017

Ontvanger kreeg pakket niet mee, zeer slechte klantenservice

Via Marktplaats verkoop gedaan en pakketje verzonden via Kiala. Blijkbaar was de ontvanger minderjarig en blijkbaar mag een minderjarige van Kiala geen pakketjes in ontvangst nemen, want hij kreeg onder geen beding het pakketje niet mee van het Kiali afhaalpunt. Zelfs niet na een belletje van mij naar de betreffende tabakswinkel. Een uitermate vervelende bureaucratische houding van de man van de tabakshop als je het mij vraagt, maar goed dat terzijde.

De Kiala klantenservice is vervolgens niet te bereiken om het op te lossen. In totaal 3 keer een webformulier ingevuld. Mailen en bellen doen ze niet aan zo blijkt. Maar zelfs na drie keer aandringen en smeken om de arme knul zijn computeronderdeel op te mogen laten halen steeds onduidelijke mails terug. Vanuit een Belgische helpdeskmedewerker, in gebrekkig Nederlands.

En nu na 3 maanden wordt het pakketje teruggestuurd naar het Kialapunt waar ik het ingeleverd heb. 4 euro uitgegeven, vele appies en mailtjes verstuurd en geen enkel resultaat.

Kiala is echt de slechtste bezorgdienst die ik ooit meegemaakt heb. Hoewel het niet op mogen halen van het pakketje vervelend en volkomen onnodig is (want waarom mag een 17-jarige geen pakketje afhalen?!) val ik vooral over de wijze waarop Kiala geen enkele vorm van service biedt om het probleem op te lossen. Zelfs niet na 3 keer een verzoek te hebben ingediend. Een sterke afrader dus!

Jw

OPLICHTERS

In 2 maanden tijd heeft deze prutsclub 4 van mijn pakken kwijtgeklungeld in een GESLOTEN circuit. 2 naar mij toe en 2 die ik verzond.

Het systeem is slecht, zo lek als een mandje. Dozen van 50 x 50 x 50 cm kwijtraken? Het wordt gestolen, het zijn onbetrouwbare lui met een asociale ongeïnteresseerde houding als je ze na 45 minuten aan de lijn krijgt.

Kiala staat voor tuig, zigeuners van het laagste soort

23-02-2017

Totaal geen bericht dat pakket al op kiala punt is aangekomen

Wat een waardeloos bedrijf ik had wat gekocht en laten verzenden door Kiala na een week nog geen bericht mail gestuurd geen reactie gebeld tegen kwart over vijf s middags niemand aan de lijn na een kwartier nog niet en dan krijg je te horen wij zijn vanaf half zes niet meer bereikbaar voor mij niet weer een waardeloze service

23-02-2017

Pakket in sorteercenter Kiala wordt nog geleverd

Ongeloofelijk. Pakket "ligt in hun sorteercenter", maar ze leveren al 1.5 weken niet. Op emails weigeren ze te antwoorden. Vermijd het gebruiken van deze firma met alle middelen. Het zijn oplichters die pakjes stelen.

22-02-2017

Verzend nooit iets met Kiala

Ongeveer de eerste 10 keren ging het versturen met Kiala goed. Ik was al bijna fan. Helaas raakte ze toen een pakket kwijt. De waarde was 150 euro. Ik kon een schade claim indienen voor paar euro per kg. Klantenservice bijna onbereikbaar. Na veel moeite kreeg ik iemand aan de lijn. Geen excuses, geen begrip, geen moeite om pakket te vinden.

Na paar jaar weer voorzichtig begonnen met kleine pakketten te verzenden (waarde 20-50 euro). Dat ging prima. Na weer ongeveer 10 keer ging het weer mis. Net bij een groot pakket ter waarde van 120 euro.

Kiala NOOIT meer!

Ingrid
20-02-2017

Pakket verdwenen

Ik ben vanmiddag naar het Kiala punt gegaan omdat ik zaterdag bericht kreeg dat het op het kiala punt opgehaald kon worden. Ik kom daar zojuist vandaan, is mijn pakket onvindbaar. Eens maar nooit weer Kiala. Waardeloos. Dat dit soort bedrijven nog kunnen bestaan!

Danny
19-02-2017

Eerste keer gelijk de laatste keer

Bijna 3 wkn geleden een pakket voor retour laten versturen, status staat nog steeds op: dat het in sorteercentrum is. Ik weet niet wat daar allemaal aan de hand is met dat bedrijf. Zo ga je verdomme niet om met spullen. Wanneer pakt de overheid dit soort bedrijven aan wegens wanprestaties. om nog maar te zwijgen over criminelen wat men daar in dienst heeft. Door die klojo's ben ik een pakket kwijt van 80 euro.