UPS reviews

1.2

Nico
28-07-2018

Werkelijk rampzalig!

Na een paar uur kafkaeske situaties bij een poging iets te verzenden met UPS heb ik het opgegeven. Je twijfelt dan aan je verstandelijke vermogens of aan die van de ontwerper van de site. Jammer genoeg hierdoor 2 x een internationale expressebrief via Post.nl moeten verzenden die dan uiteindelijk toch ook door UPS wordt vervoerd. Als klant ben je dan wel bijna het dubbele kwijt omdat UPS geen werkbare site aanbiedt. De klantenservice geeft toe dat het softwaremarig een zootje is.De zending kwam wel stipt op tijd aan maar toch jammer dat zo’n grote maatschappij geen betere programmeurs kan aantrekken.

Donald
26-07-2018

Het systeem van ups kost veel klanten, voor particulier een ramp.

Wong
25-07-2018

Robot klantenservice

Ik heb via een webwinkel iets besteld dat via UPS wordt geleverd. Jammer genoeg was ik niet thuis, want ik wist weinig over de levering. De link die ik gekregen had van de NL webwinkel verwees naar een Duits deel van de UPS site en dat begreep ik niet. Helaas kreeg ik niet de keuze wat ik wou nadat ik niet thuis was. Daardoor is het direct naar een UPS servicepunt gestuurd; niet naar een van de drie meest centrale en dichtstbijzijnde, maar naar een vierde optie het verste weg op een industrieterrein waar ik nooit kom en ver weg is.

Dit wil ik aanpassen, dus ik kijk op de website. Het is mij onduidelijk wat ik moet doen om dit anders te krijgen. Daarom probeer de klantenservice te bereiken. Ik krijg een bandje waarbij ik woorden moet inspreken. Het gebruik van optie nummers intoetsen is niet mogelijk, behalve de eerste die gaat over de taal. Wanneer je iets niet duidelijk genoeg uitspreekt dan ga je naar het verkeerde menu, heel irritant sinds je vaak niet terug kan keren dus opnieuw moet opbellen om vervolgens weer door alle opties heen te gaan.

Uiteindelijk kom ik aan het eind van de opties van de auto-voice. Ik kon ophangen of weer opnieuw beginnen. Ik belde op om geholpen te worden om mijn servicepunt te wijzigen. Het lukte me niet om iemand aan de lijn te krijgen om mijn vraag op te lossen. En ik vind het een ontzettend onvriendelijke wijze dat alleen een robot/programma mij te woord kan staan. Daarvoor bel ik geen klantenservice op!

Ad
02-07-2018

Incompetent

Leveren gewoon hun spullen niet uit. terwijl ze precies weten hoe het zit

Mari
02-07-2018

Pakket kwijt

Pakket uit depot kwijt, maar ze zeggen dat is in handen van hun partner vervoerder en moet ik bij hun een onderzoek laten starten. Deze heeft helaas hoe raar dan ook, geen klantenservice telefoonnummer noch email. Deze is alleen bereikbaar via een chat functie en van de medewerker hoor je dat het spijt hun zeer dat pakket is zoek geraakt en dat ze hebben geen andere informatie en verwijzen mij naar UPS te bellen, die op zijn beurt verwijs me op opnieuw te gaan chatten! Pakket verzekerd tot 150 euro, inhoud helaas veel hoger in waarde, hele hoge verzendkosten en geen enkele manier om aan je recht om schade vergoeding te komen.

16-06-2018

In 1 woord slecht

Kiala werkte perfect en makkelijk. Wilde dat weer eens doen en kreeg de UPS site voor mijn neus. Wie ontwerpt zoiets!? De meest kansloze, verwarrende en gebruiksonvriendelijke website die ooit meegemaakt heb.

Had ik met veel pijn en moeite een pakket verstuurd, werd het door de begunstigde niet opgehaald. Na een week of wat bezorgde UPS het terug, zonder verder iets te zeggen. Een een week daarna krijg ik een factuur voor €3,23 ("Totale kosten voor residentiele aanpassingen") terwijl ik er nooit om had gevraagd het pakket terug te brengen. Wat zijn dit voor praktijken?

Inderdaad, nooit meer UPS.

15-06-2018

Zo klantonvriendelijk!

Het UPS track-en-trace systeem geeft aan dat mijn pakket op het UPS Access Point in Eerbeek moet liggen, ook de klanten service blijft dat volhouden. Echter het pakket is daar niet volgens de eigenaar van die locatie. Ik moet zelf uitzoeken waar het pakket is gebleven!

21-05-2018

Dramatische website. Nooit meer ups

Vandaag een pakketje moeten verzenden via Kiala. Had dit in het verleden wel meer gedaan. Makkelijk en goedkoop. Wist ik veel dat Kiala overgenomen was door UPC. Maar wat een drama is dat. Hoe kom je erachter hoe je van punt naar punt moet versturen? Verzendkosten pas in beeld als je klaar bent. Met benzinekosten? Heel raar? Doet DHL en de post ook niet. Betalen met iDeal aangeklikt. Blijkt dat niet te kunnen. Zet dat dan niet als optie neer. Echt ben een uur bezig geweest om eea uit te vogelen. Eerste en laatste keer met UPS

Karel
21-05-2018

Verzending maken lukt nog geen eens

Probeer een pakketje te versturen met UPS, kan alle gegevens invullen. maar als ik bij de betaalpagina kom krijg ik geen optie te zien om in te vullen. geprobeerd met verschillende browsers en ook nog geprobeerd met de app. Jammer. toch maar Post.nl

Hein
19-05-2018

Adres onbekend.?

Woon al twintig jaar op dit adres. Tig pakketjes ontvangen via PostNL etc.nu 1pakketje via UPS,krijg ik een mail dat adres onbekend is,en dat ze het niet kunnen vinden.50 meter verderop bij mij in de straat een UPS ophaalpunt pfff .

Fronie
15-05-2018

Onduidelijk waar pakket nu is

Op 7 mei 2018 is er een pakket bij een Access Point afgeleverd. Van de verzender hebben we keurig een trackingnummer gekregen. De verzender heeft ons e-mailadres vermeld, maar we hebben geen mail ontvangen. Geprobeerd een account aan te maken, maar dit lukte niet, uiteindelijk lukte het om voor het trackingnummer een melding per mail te ontvangen. Nu is er vandaag, op 15 mei een alternatief trackingnummer aangemaakt, onduidelijk waarom. Bij elke update zou er een mail gestuurd worden, maar dus wederom niets ontvangen. Het pakket is dus al meer dan een week “onderweg”, maar het is volstrekt onduidelijk waar het zich nu bevindt. Zojuist geprobeerd de klantenservice te bellen, maar die zijn niet bereikbaar, kan ik me voorstellen, het is inmiddels buiten de kantooruren. Dus een mail gestuurd, ook dit lukt niet. Alle velden ingevuld, maar steeds de melding dat niet alles ingevuld is. Terwijl alle verplichte velden ingevuld zijn. Altijd een zeer tevreden klant geweest van Kiala, maar de website van UPS is echt een drama. Enige tijd geleden een pakket proberen te verzenden, maar het was zo onmogelijk om een verzendlabel aan te maken, dat we voor een DHL service punt hebben gekozen, wel wat duurder, maar scheelt een hoop ergernis. Nu proberen we dus al meer dan een week een pakketje op te halen bij het Access Point in ons dorp. Ik bedenk me de volgende keer nog weleens, voor ons geen UPS meer. Wat een ellende!

Raoul
15-05-2018

Ongelooflijke verwarrende site

Vandaag geprobeerd het afleveradres van een zending te veranderen. Mijn eerste ervaring met UPS, maar ik ben echt verbijsterd over de ondoorzichtigheid van de site, en de omslachtige procedures. Met veel moeite aangemeld voor MyUPS, en vervolgens blijkt er niets meer te kunnen. Geprobeer de te bellen, maar omdat ook daar alles is geautomatiseerd duurt dat tientallen minuten zonder dat je iemand aan te telefoon krijgt. Je moet notabene een tracingnummer inspreken, waarbij de computer je regelmatig niet verstaat en je weer overnieuw kunt beginnen. Een zeer slecht doordachte site, slechte klantenservice, en een veel te complex processen, waardoor UPS de tijd van z'n klante verdoent, en eigenlijk alleen maar irritatie sorteert.

H.
11-05-2018

Voortaan naar de concurrent

Het is eenvoudiger een raketmotor te vouwen dan een pakketje te versturen met UPS/KIALA. Ik ben naar de concurrent gegaan, nooit meer UPS/KIALA!

Ed
08-05-2018

Einde Kiala/UPS

Na een half uur zoeken op de site heb ik het opgegeven hoe je een pakje van UPS punt tot UPS punt moet sturen.

WB
30-04-2018

Tot hiertoe geen problemen

Heb nu zo;n 7x gebruik gemaakt van UPS/Kiala, wel alleen in gevallen waarin het niet itmaakt wanneer het pakje komt. Dus geen verjaardagskado of iets wat je snel nodig hebt. 1x problemen gehad maar dat kwam omdat de verzender het pakje op mijn naam naar het adres van het Accespoint had gestuurd. Dus daar konden ze niets aan doen. Andere keren ging het prima duurt 4 dagen ongeveer wanneer het voor 16:00 is ingeleverd. Er is nu weer een pakje onderweg, ben benieuwd maar heb goede moed! Negatieve verhalen lees je altijd, de gewone verhalen worden niet gemeld vaak.

Koos
30-04-2018

Invullen formulier

Wat een ellende, weer geprobeerd,toch niet te doen.

Onlogisch,

Geef mij maar weer Kiala, dat ging wel goed.

Mr Bijverdiensten

Ans
23-04-2018

Wat een doffe ellende

Vandaag wilde ik een pakket verzenden met UPS, nou dat is me niet gelukt, ik werd doorgestuurd naar naar andere bedrijven zoals DHL. Je moet echt van alles invullen, dat ik ben afgehaakt, ik heb mijn pakket verzonden met DHL, wat een gemak, even een bon printen en klaar!

Huib
10-04-2018

Vreemde ervaring.

Ik wilde een retour zending afgeven bij De Wasstraat in Gouda een UPS Access Point. Midden in de middag alleen maar gesloten deuren waarvan er uiteindelijk een werd geopend. Vervolgens werd mij verteld dat het verzenden in plaats van gratis mij 2 Euro ging kosten. Dat bleekt dus uiteindelijk toch gratis te zijn. (Retour naar 123 inkt) Vervolgens deed men nogal omslachtig over het ontvangstbewijs en heb ik, omdat ik het afgeven van emailadres hiervoor wel erg vind gaan, uiteindelijk een copie sticker van het verzendnummer ontvangen. Toen ik naar buiten wilde zat de deur weer op slot en ik moest ik weer terug om iemand te zoeken die mij naar buiten wilde laten. De medewerkers waren wel vriendelijk, maar ik zal niet gauw weer daar een pakketje gaan afgeven. Het lijkt wel of ze daar liever geen klanten in de zaak willen hebben.

El
06-04-2018

Zorgvuldig omgaan met pakketjes

3 bordjes van de 6 verzonden bordjes kapot. Niet zorgvuldig om gegaan met het pakket waarop duidelijk breekbaar staat. Helemaal in bubbeltjesplastic en dik karton verpakt. Dat had goed moeten gaan als men er netjes mee om was gegaan. Daarnaast na een week moeten navragen bij verkoper of ze pakketje al had verzonden want geen melding ontvangen dat het al bij kialapunt stond. Stond er dus al 4 dagen.Kortom erg teleurgesteld in de service en zot nu met 3 kapotte bordjes waar ik dus niks mee kan.

HK
04-04-2018

Zeer slechte ervaring. Site werkt niet goed. Erg ingewikkeld. Bellen kost een zee van tijd met allerlei vragen en bevestigingen. Dan het trackingnummer invoeren. Krijg je iemand van klantenservice moet je nogmaals het trackingnummer opgeven. Terugbellen duurt erg lang. Voor mij nooit meer UPS