UPS reviews

1.0
Positief0%
Neutraal0%
Negatief100%
PeriodeLaatste 12 maanden202120202019
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Albert
03-01-2018

Label aanmaken kost een uur en onterechte factuur

Door dat Kiala niet meer mogelijk was een pakket via UPS verstuurd. Het duurt bijna een uur voordat je een verzendlabel aangemaakt door onduidelijke informatie bij de vragen. Op die dag ook het verschuldigde bedrag aan UPS betaald. Vervolgens krijg je 7 weken later een factuur met het verzoek om een extra bedrag van 4,07 euro. Gebeld met UPS en de factuur blijkt onterecht, gevraagd of ze dat ook kunnen bevestigen maar dat kan niet. Ga er maar vanuit dat ik deze niet hoeft te betalen. Maar voor mij nooit meer UPS

Henk
01-01-2018

1 brok ellende om pakket te versturen met UPS

Wat al eerder is aangegeven raad ik iedereen aan om niet met UPS een pakket te vesturen. Je bent er een uur mee bezig om een label te fabriceren, gegevens invullen enz. Wat een gebruiksonvriendelijke site! Je moet universitair geschoold zijn en dan nog heb ik mijn twijfels. Het mag dan goedkoper zijn als bij post.nl maar je krijgt er 25 euro frustratie bij.

Bakstenen
29-12-2017

Drama drama

Wat een drama,ongelooflijk,ik heb gelukkig maar een paar keer wat verzonden met UPS,wil wel andere mensen waarschuwen voor de bak ellende die je over je heen krijgt,gewoon netjes vooraf betaald,moet zelf controleren wanneer iets aankomt dan wordt het ergens op een ander punt bezorgd enz. En tot overmaat van ramp krijg je nog een paar facturen hiervan,ikke niet begrijpen. En ja hoor geen mail adres,en dan nog doodleuk erop zetten"betaling moet plaatsvinden binnen 14 dagen"anders boete,mag ik ook een boete gaan rekenen voor dit alles?

Arthur
27-12-2017

Doolhof UPS

Al eerder iets verstuurd via Kiala, Dat was een hele goede ervaring. Nu weer geprobeerd maar kom bij ups uit en nergens terug te vinden hoe ik dan voor een normale prijs een pakket binnen NL stuur. Dacht dat ik redelijk slim was maar UPS weet mijn ego aardig naar beneden bij te stellen. Ze slaan de plank totaal mis met de vele vragen en onduidelijke site. Hopelijk lezen ze deze ervaringen site ook. Nu maar overgestapt op DPD. Is invullen en wegbrengen. Gewoon zoals het hoort.

Hendrik
27-12-2017

Waardeloos

Kiaka was makkelijker en de goedkope tarieven naar Belgie en nog enkele andere landen zijn om zeep geholpen. Waardeloos. Weet iemand een ander goedkoop tarief

Angelique
26-12-2017

Veel te duur en omslachtig

Nergens nooit een melding gehad dat Kiala nu UPS is geworden. Verzenden naar België was altijd €7,50, nu €10,15. DHL is goedkoper dus adios UPS!

Alex
25-12-2017

Een ramp

Kiala werkte, maar nu het UPS is lijkt het wel of ze van Kiala af willen. Veel te omslachtig en stukken duurder. M.a.w. geen Kiala meer en nooit UPS.

Ge
23-12-2017

Waardeloze overgang Kiala naar UPS

De overgang van Kiala naar UPS is absoluut geen verbetering. Erger nog, het is een drama. Voordat je klaar ben en een pakje kunt versturen ben je een kwartier verder. Vandaag (23 dec) probeerde ik wat via de economy service te versturen maar kwam op een bedrag uit van 14,39 voor de zending, goedkoopste mogelijkheid. Welke afleverdatum of inleverdatum ik ook probeerde. De servicedesk gebeld, nou ja, service desk?, kwartier in de wacht gestaan en kwam er ook niet uit. De goede man wilde het gaan uitzoeken. Heb gezegd laat maar zitten, maak wel een DHL verzendlabel aan. Dus vanaf nu geen UPS meer, geef mij Kiala maar terug.

M.
22-12-2017

Verschrikkelijke website

Website blijft maar vragen om adres en plaats, alles is al lang ingevuld. Een drama. Kiala was prima, dit is niets waard. Probeer DHL of betaal iets meer. Nooit meer!

JayGib
21-12-2017

COMPLETE RAMP!

Kiala was tenminste goed, ups heeft alles naar de zak geholpen. Ups hun website is compleet omslachtig en moeilijk navigeerbaar, je vind nergens iets fatsoenlijk terug. Met kiala was het klikken op verzenden, je gegevens invullen en de bon afdrukken, bij ups ben je eerst een halfuur bezig te zoeken naar het juiste verzendmenu! Kiala = goed Ups = shit!

Ups, wanneer gaan jullie er wat aan doen? fix your shit website! Ik verkies momenteel bpost over jullie, en dat zegt veel!

Leon
20-12-2017

Bedrijf heeft site en administratie niet op orde

In oktober verstuurd pakket via UPS. Online betaald waarna label kon worden uitgeprint. Overigens waardeloze site welke anno 2017 niet meer in de lucht zou mogen zijn. Krijg nu een factuur met allerlei dreigementen bij niet betalen als zijnde niet betaald. Definitief over naar DPD, ook vier euro, stuk makkelijker en nog sneller ook!

Caro
20-12-2017

Nooit meer UPS

Via Kiala altijd prima verstuurd, ik verkoop nl veel op Marktplaats. Toen werd mij in het bedrijf waar ik de pakketjes moest afgeven (Halfords) opeens gevraagd of ik het voortaan op de UPS site kon regelen. Het leek goed te gaan, na twee keer snapte ik hoe het werkte. Want wat een vervelende site, volgens mij verouderd en veel te omslachtig. Je moet er voor gestudeerd hebben zeg maar. Nu, anderhalve maand later krijg ik een nota via de post. Of ik €4,05 wil bijbetalen voor extra gemaakte brandstofkosten? Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Waarschijnlijk ben ik akkoord gegaan met deze shit, want laten we eerlijk zijn, ik heb natuurlijk de algemene voorwaarden er nooit allemaal op nagelezen. Maar een tweedehands rokje versturen naar België wordt zo voor een particulier natuurlijk niet te doen.Je komt toch met een prijs op de site en daar ga je wel of niet mee akkoord. Nee,.UPS, voor mij NOOIT meer!

Bert
20-12-2017

Eén groot drama

Werkelijk een uur bezig geweest om iets te versturen. Zelfs een klacht over ingestuurd omdat het me verbaasde dat een modern bedrijf zo'n slechte site heeft. Kreeg een zeer ongeïnteresseerde reactie met wat standaard opmerkingen waar ik niets mee kon. Dat heb ik ze gemaild en daarna heb ik nooit meer iets vernomen. Nu anderhalve maand later krijg ik een factuur. Voor de zending die ik toen al betaald had via Ideal. Koekoek.

Dolf
20-12-2017

Dramatisch slechte site.

Ik was behoorlijk fan van Kiala maar UPS heeft er helaas een zootje van gemaakt na de overname. Ik heb zelden zo'n slechte site meegemaakt. Ontwerp jaren 90 of zo. Eindeloze verwarrende invulvelden, onduidelijke verklaringen, totaal onlogische indeling en structuur en ook eindeloos veel bugs, dingen die niet worden opgeslagen, rare meldingen enz enz enz. Ik ben net een UUR bezig geweest om een verzendsticker te maken. Het idiote vind ik nog wel dat ze een goed werkend concept gewoon weggooien en vervangen door hun eigen gedateerde shit. Onbegrijpelijk. NOOIT meer. Dan maar extra betalen voor PostNL. Of springt een ander in het gat? Slimme ondernemers, kom op.

John
19-12-2017

Lastige site, pakket op moment spoorloos

Na het invoeren op een irritante site, pakket enkele dagen niet goed te traceren. Zit nog steeds te wachten op mail. Echt nooit meer iets met ups

Evert
16-12-2017

Onoverzichtelijk site belachelijke prijzen

Voorheen gebruikte ik altijd Kiala. De UPS site is drama. Post aanbieder lijken een patent te hebben op de meest klantonvriendelijke site. UPS is de winnaar. De site in totaal intern gefocussed om je een belachelijke hoge prijs voor een pakket te laten betalen. Spanje koste 5 euro nu 248 euro. Goedkoop in Europa verzenden is niet meer mogelijk.

Jantien
15-12-2017

UPS Access Point is prima. Probleem lag bij het aanmelden van een pakket via internet.

Deze klacht is opgelost

Slechte site

Via Kiala ging het versturen van pakketten altijd probleemloos. Nu steeds foutmeldingen en steeds meer gegevens nodig van klanten waar het pakket naar toegestuurd moet worden. Ik krijg het niet voor elkaar om een pakket te versturen. Balen. Verder is de site erg onduidelijk en ook dat de prijs nu hoger is dan bij Kiala. Als ik dit wil publiceren moet ik mijn KIALA punt beoordelen. Daar is niks mis mee, maar met het aanmaken van een label via de site.

Reinhart
13-12-2017

Online betaald en toch facturen ontvangen

Voorheen verstuurden we via Kiala en dag ging vrij goed. Toen UPS. Het instructiefilmpje bestudeerd en aan de slag. Ging meteen goed. Alle ca 50 pakketten tot nu toe online betaald. En nu komt het: we krijgen facturen van de verzendingen die we online al betaald hebben, stapels, en nu ook nog de herinneringen. Communicatie met UPS is vrijwel onmogelijk. Collega's die op vakantie zijn gaan erover, of de andere afdeling etc. O ja, er is ook een pakje zoek. 2 uur bezig geweest een formulier in te vullen incl. downloads van bewijsstukken en nooit meer iets van gehoord. We hebben als webshop vandaag de verzendmogelijkheid UPS geschrapt. We hebben wel goede ervaringen met DHL, DPD, GLS en postnl (daar gaat ook wel eens wat mis maar die verzenders hebben wel meedenkend en oplossend vermogen)

Marieke
10-12-2017

Steeds duurder

In een week tijd is de prijs al van € 4,05 naar € 4,06 en vandaag € 4,09 gegaan. Hoe kan dit? En waarom vragen jullie om gegevens van de klant, zodat jullie contact op kunnen nemen en doen jullie vervolgens niets als je die gegevens ontvangt? Jullie behandelen de klanten als stront. Kijk eens hoeveel reacties er hier al staan. Allemaal hetzelfde en jullie doen helemaal niets. En dan durven jullie ook nog de prijs elke paar dagen te verhogen. Schandalig!

Elke
09-12-2017

Onduidelijkheid troef! Niet klantvriendelijk!

Kiala was zo gebruiksvriendelijk en eenvoudig. Nu lukt het me gewoon niet om het pakket te verzenden! Wat een onduidelijke site! Zelden zo'n slechte site meegemaakt. Jammer dat een goed en goedkoop werkend systeem als Kiala zo teniet gaat!