UPS reviews

1.2

Sylvia
04-07-2016

Pakje spoorloos

Mijn pakje schijnt gepost te zijn en heb daar een email bevestiging van gehad met tack en trace.

Fijn, mijn afhaalpunt schijnt niet te bestaan volgens de Kiala website. Het pakje volgen met het hun opgegeven codenummer kan dus niet.

Pakje blijkt op het afhaal punt (wat dus wel degelijk bestaat ! ) ook niet te zijn.

Nu ben ik 5 dagen verder en niemand weet waar het uithangt.

Voor mij een leermoment.

Ik gebruik dus lang van zijn leven geen KIALA meer.

Bij het bellen naar mijn KIALA punt vertelde de dame mij dat ik "te hoge verwachtingen had.........(!) tav de verzending.

Dat zou zomaar best eens kunnen.

WAARDELOZE bezorgservice!

Boorden
01-07-2016

Kiala van Nederland naar spanje, SUPER!

Wij sturen regelmatig een groot pakket van 15 kg. Naar

Een Kiala punt in een dorpje in Spanje. Zeer tevreden over

De snelheid - altijd binnen een week- tegen een zeer

Redelijk tarief -14€ of 17€ verzekerd-, super!

Hopen hier nog lang gebruik van te kunnen maken!

Angela
01-07-2016

Lang wachten

Heb nu voor het eerst een pakket met kiala laten verzenden, maar na ruim een week kan ik het nog niet ophalen. Op de zelfde dag ook een pakket laten posten door tnt, die werd gewoon netjes de volgende dag bezorgd. Volgende keer liever wat extra betalen, maar wel een normale service. Voor mij nooit meer met Kiala.

Yan
30-06-2016

Pakket 80 km verder omgeleid

Het door mij geselecteerde Kialapunt bleek niet meer te bestaan, alhoewel het op hun site nog steeds als Kialapunt te selecteren is. Mijn pakket is toen omgeleid, naar een punt 80 km verderop! Tweemaal het contactformulier ingevuld maar geen reactie ontvangen.

Maurice Snel
30-06-2016

Slechte recensies volkomen onterecht

Het lijkt erop of er mensen doelbewust Kiala aan het zwartmaken zijn. Ik heb de afgelopen jaren tussen de 50 en 100 keer een pakket via Kiala verstuurd. Het is 1x gebeurd dat een pakket een paar dagen zoek was (maar dit is weer goed gekomen). In alle andere gevallen ging het vlekkeloos. Het enige nadeel is dat het gemiddeld 5 dagen duurt voor een pakketje is afgeleverd. Je krijgt keurig een track & trace bewijs en de kosten zijn iets meer dan de helft van wat het versturen via PostNL kost.

Henry
29-06-2016

Pakket omgeleid

Zonder opgave van redenen het pakket naar een Kiala punt 30 km verder gestuurd. Gevraagd naar reden, wordt niet op gereageerd. Laatste keer Kiala voor mij.

Thea
29-06-2016

Binnen bezorging 24 uur is loze belofte

Ik stuur regelmatig met Kiala omdat ik post.nl nog minder vertrouw. Het ergert mij mateloos dat pakketten minimaal 3 dagen op "Pakket wordt getransporteerd" staat. Terwijl er beloofd wordt dat het binnen 24 uur bij het afhaalpunt is.

Nog nooit gelukt.

Mm

Altijd later dan laat

Je denkt zeker te zijn dat een pakket de volgende dag wordt bezorgd, maar nee helaas. Ik twijfelde nog even dat ik het wel via Kiala zou laten bezorgen maar dacht dat de tijd eea opgelost zou hebben. Helaas niet het geval

Reinhart
27-06-2016

Pakket zoek en pakket omgeleid (naar inleverpunt)

De afgelopen jaren vele honderden pakketten verzonden via Kiala. Die zijn allemaal aangekomen. Een paar maanden geleden zijn onze inleverpunten overgestapt op een nieuw systeem waarbij het pakket wordt gescand en de inleveraar geen verzendbewijs meer krijgt. Het is er sindsdien niet beter op geworden.

1 pakkket is zoek, met veel moeite een contactpersoon gevonden die het zou uitzoeken, maar daar is het bij gebleven

Een ander pakket wordt volgens de track and trace gegevens omgeleid (terug naar het inleverpunt), dit terwijl de pakbon goed is ingevuld.

Neen, qua service en communicatie is het slecht gesteld. Kiala mag dan goedkoper zijn dan DHL en PostNl, wij adviseren onze klanten toch voor de iets duurdere varianten te kiezen. Advies voor Kiala: maak het gemakkelijker voor klanten in contact te komen en wees transparanter.

Jim

Pakket geblokkeerd

14.6.2016 : pakkete aangekomen op laatste sorteercentrum. 21.06.2016 pakket tijdelijk geblokkeerd in sorteercentrum...het is vandaag 27.06.2016, na 3 mails met de vraag naar meer info nog steeds geen reactie, gewoon niks... Dit vind ik echt ongehoord, schandalig.

Annemieke
25-06-2016

Fout afhaaladres

Mijn pakket is correct verstuurd, naar heerhugowaard.

krijg ik na een week een melding dat ik het in almere! Kan afhalen. Gebeld met kiala punt en daar ligt het inderdaad. Ze zouden het gaan doorsturen maar niks van te zien. Nu maar voor de derde keer een klacht ingediend maar de eerste 2 keer hebben geen enkele reactie opgeleverd. Dus of het wat wordt? Voortaan alles behalve kiala gebruiken! Wat een sof bedrijf.

Hela
25-06-2016

Waardeloos! geen verzendlabel ontvangen onbereikbaar!

Waardeloze prutsers! Na betaling geen verzendlabel ontvangen en ik ben zo te lezen niet de enige! Om erachter te komen dat een verzender geen contactformulier in kan vullen en NERGENS staat er een tel nr vermeld dit heb ik uiteindelijk via google op een andere klachtensite gevonden.. ronduit asociaal om klanten zo in de kou te laten staan, dit was eens maar NOOIT meer via deze amateurs! PRUTSERS

Trijnie
24-06-2016

Pakket

pakket een week op moeten wachten bleek al lang bij het afhaalpunt te liggen ,maar kiala verzuimd om een mail te sturen naar de klant .

de eigenaar van het afhaalpunt is ook al niet al te vriendelijk

als ik de volgende keer iets koop en de verkoper zegt dat hij het verstuurd met kiala mag hij het houden, of met een ander versturen (postnl).

wil niets meer met kiala te doen hebben

LD
23-06-2016

Goede Service

Op vrijdag een Pakket vanuit België laten versturen.

deze was na 2 dagen al op het juiste adres geleverd !

Prima Service Dus !

Niels

Winst boven Klant

Nou mijn ervaring is niet erg positief.

Ik heb in totaal 8 dagen op mijn pakketje moeten wachten.

Het is allemaal leuk en aardig zo'n kiala punt maar als ze het zonder aan te geven het gewoon op andere punten afleveren dan heb je hier dus niets aan. Ze houden totaal geen rekening met bezorgtijden. Ze bezorgen het volgens mij ook alleen wanneer er meerdere pakketten naar een punt worden gestuurd. Moet bijvoorbeeld alleen jouw pakketje naar een punt dan wijzigen ze het gewoon zonder pardon naar een ander punt waar bijvoorbeeld wel meerdere pakketjes afgeleverd moeten worden of wachten ze gewoon een week. Alles dus voor de winst van het bedrijf en de klant moet niet zeuren.

Scott

Kapotte spullen

Ik heb via marktplaats een serviesje gekocht. Is opgestuurd en het kwam helemaal kapot aan. Kopjes en schoteltjes waren kapot, alhoewel goed verpakt.

Waardeloos bedrijf

heb 2 keer schade gehad; ze weigeren zelfs maar de verzendkosten te vergoeden; ze hebben toch geen goede dienst geleverd als -aanwijsbaar- door hun schuld mijn pakketjes totaal verpletterd uit de postzak komen. ze reageren nergens op, behalve verwijzing naar de voorwaarden. daarin staat bijvoorbeeld dat er geen breekbare spullen mogen worden verstuurd. iemand heeft mij een pakketje waarop "breekbaar' duidelijk vermeld stond gezonden via kiala. als er geen breekbare spullen mogen worden verzonden dan moeten ze het toch weigeren als het zichtbaar op de doos vermeld staat?

kort samengevat; een verschrikkelijk slecht kutbedrijf waarmee je geen redelijke oplossing kunt vinden voor hun uitzonderlijk slechte bedrijfsvoering; geen zaken mee doen en hopen dat ze heel snel failliet gaan; de beste oplossing voor slechte bedrijven. ik adviseer DHL als zeer betaalbaar alternatief; die doen hun werk wel goed, net als het duurdere post.nl alhoewel ik met oa aangetekende pakketjes alsook met de klantenservice ook met post.nl bijzonder slechte ervaringen heb.

JJ

Geen reacties op klachten

21-06-2016

Heb pakketje verstuurd en kreeg geen ontvangstbewijs.

Had een pakketje bij harman 's-Gravendeel ingeleverd en kreeg daar geen ontvangstbewijs nu heb ik een probleem want het is al 8 dagen geleden en de webshop weigerd het te vergoeden want zei zeggen dat ik het nooit heb verzend.

Geerte
20-06-2016

Pakketje nog steeds op transport

Ik zit al bijna twee weken op een pakketje te wachten, het staat nog steeds op transport.

Dit is de eerste en laatste keer dat ik met Kiala te maken wil hebben, bij het afhaalpunt hebben ze mij al verteld dat deze gang van zaken heel normaal is voor Kiala!

Dus voor mij nooit meer, gewoon Post.nl dus, nooit geen problemen meegehad.