UPS reviews

1.2

14-12-2015

Hopeloos bedrijf nooit weer verzend ik hiermee

Bij verzendadres werd ik, invalide, terug naar huis gestuurd om een verzendformulier aan te maken op de pc. Eerst inschrijven een ramp voor een 74-jarige die net

een pc heeft aangeschaft.Dan betaald maar helaas geen bon op pc gekregen dus weg 3,95 euro. Ben nu naar de TNT gegaan en het pakket verstuurd

Erlijne
10-12-2015

Het duurt langer maar wordt gewoon bezorgd

Ik heb nog een aantal keer gebruik gemaakt van verzendingen via kiala (o.a. bij aan- en verkopen via marktplaats).

Het is heel goedkoop, en het wordt niet bij je thuis gebracht, maar alle verzendingen zijn heel goed gegaan.

Als je andere dienstverlening wilt, zul je ook een andere prijs moeten betalen.

09-12-2015

Traceercode ?

Al enkele malen via Kiala iets laten opsturen. Traceercode lijkt af en toe wel een willekeurig ophaalpunt te bedenken want dit klopt eigenlijk nooit. Volgende keer geef ik wel een paar euro extra uit voor PostNL.

08-12-2015

Wat ongelooflijk k#t!

- Vrijdag pakketje voor me ingeleverd.

- Dinsdag om 15 uur op het web alleen nog maar "Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt".

- Maandag al navraag gedaan via webformulier, geen reactie.

- Dinsdag (vandaag) navraag gedaan via webformulier, geen reactie.

- Dinsdag met veel moeite telefoonnummer gevonden (0306014024). Domme reactie.

Uiteindelijke uitleg:

- Vrijdag ingeleverd.

- Zaterdag doen we niks.

- Zondag doen we niks.

- Maandag is het inleverpunt dicht.

- Dinsdag (vandaag) halen we het misschien nog op.

- Woensdag verwerken we het (hopelijk).

- Donderdag komt het aan (hopelijk).

Dus

- Dan is het een WEEK onderweg!

- Informatievoorziening is nietszeggend.

- Op vragen wordt niet gereageerd.

Goedkoop is slakkekoop in dit geval.

Emma
08-12-2015

Nooit meer!

Mijn pakket is 19 november ingeleverd op het kiala punt en is nog steeds niet bezorgd, slecht! Bijna 3 weken. Klacht gemeld,wordt niet op gereageerd.

Nooit meer!

Cecil
07-12-2015

Lang wachten

Pakket voor sinterklaas ( zaterdag ) donderdag ingeleverd en is nog steeds niet bezorgd, slecht!

Yvonne
06-12-2015

Wat een kutbedrijf, nooit meer

een pakket gesteld via kiala voor mijn kinderen om met de sint te kunnen geven . is nu al ruim een week op weg naar het kialapunt vanuit de sorteercentrum. zal nu wel ergens bij een werknemer in huis zijn maar ik zit met 2 verdrietige kinderen en ik met een lege portomonnee want kon nog iets gaan kopen. ze reageren niet op mails en op de kialapunt wordt je bot afgescheept.

wat een kutbedrijf.

Regine
06-12-2015

Zeker al wel 20 keer gebruikt altijd goed gegaan.

Goede ervaring, goedkoop en dat het paar dagen langer duurt daar ga ik gewoon van uit. Pakjes altijd ontvangen!

N.T.
05-12-2015

Slechte ervaring!

Omdat ik werk en niet altijd thuis kan zijn wanneer een online bestelling binnen komt moet ik helaas vaak gebruik maken van de ophaalservice bij een punt zoals Kiala. Ondanks dat ik verschillende Kiala punten heb gebruikt is er te vaak iets mis met het pakketje wat ik op kom halen. De doos is ingedeukt, gescheurd of is zelfs een keer vervangen geweest door een andere doos omdat de inhoud er uit was gevallen door een scheur. Ook duurt het erg lang voordat het pakket beschikbaar is.

Ik heb 1x gebruik gemaakt van Kiala bij het versturen van een pakketje en hierbij is het pakket nooit aangekomen op de bestemming. Omdat ik een verzendbewijs in handen had heb ik alsnog het geld van mijn retour bij een webshop terug gekregen. Een telefoonnummer heeft Kiala niet en op emails wordt er nooit gereageerd.

Ik adviseer om gebruik te maken van een andere verzendservice indien mogelijk!

Dillan
05-12-2015

Zéér goedkoop en vrij snel

Duurde in totaal 4 werkdagen met een weekend ertussen voordat ie aankwam bij mijn punt, kon alles goed vinden met het tracknummer en werkte gewoon perfect.

Annuleren

Probeer te ontdekken hoe ik netjes een pakket wat ik heb aangemeld kan annuleren, nergens te vinden op de site.

Gelukkig alleen maar aangemeld en zou betalen als ik het pakket zou inleveren.

Alles over versturen en hoe goed ze zijn maar zulke info is er niet.

Walgelijk slechte "dienstverlening"

gisteren een pakketje besteld. op 00:47 aangeleverd bij het sorteercentrum van kiala en daarna doodse stilte...

Hoe kan het dat zoiets meer dan een dag moet duren?

helaas word je door de betrokken webshops niet op de hoogte gebracht van deze oplichtingspraktiken?

nooit weer Kiala

Louise

Zeer slecht !

Pakket komt maar niet bij het ophaalpunt.

Wacht al een maand!

Klacht gemeld,wordt niet op gereageerd.

Ben bang dat ik het nooit meer ga krijgen.

Al eerder iets laten versturen omdat t de goedkoopste weg voor de afzender,ook zij kwam klagen bij mij dat t maar niet kwam,uiteindelijk heeft ze t op kunnen halen na 3 wkn.

Ik ga voortaan naar dhl,veel betere service!

Misja
02-12-2015

Goed en goedkoop

Ik heb mijn pakketje van een particuleer verkoper netjes en op tijd ontvangen.

En het scheelt heel veel geld met andere verzenddiensten!

Kaylee de Gardeijn
02-12-2015

Slecht !

De verzender van het pakketje heeft op elke kant van de doos breekbaar gezet en heeeeel goed ingepakt en alsnog kapot aangekomen. Proberen bellen naar kiala niemand neemt op. Echt slecht dit

Ingi
01-12-2015

Ik wacht al 6 maand op geld van verloren gegane pakket

Het pakket heet kwijt te zijn, daar kwam ik pas na 6 weken achter, nu

6 maand later heb ik nog steeds niet mijn geld wat ze behoren en zeiden over te maken..

Dana
01-12-2015

Traag

Normaal goede ervaring met verzenden maar vind ze wel erg traag woensdag is t pakketje ingeleverd zul je denken dat hij vandaag wel binnen is als je de zaterdag mee rekend met verzend dagen maar nee zit nog steeds te wachten...

Mama83

Heel traag

23 november heb ik een bericht gehad dat het pakketje naar de ontvanger is.(dat ben ik)

Tot op heden nog niet mogen ontvangen.

Vind dit heel triest hoop dt het voor 5 december binnen is. Is voor mijn dochtertje. En heb geen geld om wat anders te kopen.

Na alles te hebben gelezen hier onder hou ik me hart vast.

Alstjebliefd zorg ervoor dat mijn pakketje binnen komt

Stefan

Prima

Eerste keer iets ontvangen via Kiala, pakket prima in orde en binnen 3 werkdagen.

Ferk

Tevreden

Logisch dat er alleen mensen hier komen die ontevreden zijn. Maar bij mij stond er enkele werkdagen levertijd en dat was t ook! Ze rijden voor scherpere prijzen door niet elke dag hierheen te rijden en t te brengen naar een bepaalt punt wat prima is.

Post NL is duurder doordat ze vaker rijden en aan huis brengen maar ook hun maken fouten. Ben redelijk vaak een pakket kwijt geraakt door hun waarvan 1 van 100 euro.

Tot nu toe zeer tevreden over kiala. Voor mij geen verrassing hoe t gegaan is. Als je t sneller wil moet je t via post nl doen. Maar deze keer bij kiala waren t drie werkdagen!

Geen probleem als je geen haast hebt