Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik heb betaald om een pakket te verzenden, maar nog steeds geen etiket ontvangen.
Als 4x geprobeerd om via de site contact te krijgen. Geen reactie.
Uiteindelijk gebeld (voor 80ct per minuut)
krijg je zo'n flapdrol aan de telefoon die zegt; ja, maar mevrouw..u snapt toch wel dat als u drie keer mailt, en iedereen doet dat, dat we drie keer zo lang met alles bezig zijn?
Uiteindelijk zou hij zorgen dat z'n collega's een etiket zouden regelen. Nog niks gehad...
Echt noooooit doen!
Hij blijft alleen maar bij sorteercentrum hangen!
Je kunt beter een paar euro meer betalen en met postnl ofzo laten bezorgen
heb ze nog een kans gegeven ,nu voor de 2e keer kapotte artikelen , ondanks super goed ingepakt en op alle zijden van de doos breekbaar gezet. nu ben ik er klaar mee ,geen Kiala meer voor mij
Tja, ben erin getrapt om door een leverancier een pakketje naar ons te laten sturen via kiala. Die paar cent dat het scheelt zijn het niet waard: weken wachten, geen mogelijkheid tot contact.
Voor twee euro meer krijg je het in een fractie van de tijd, op een plek waar je bent. Trap er niet in!
Ook ik heb overal gezocht maar het lijkt alsof je als klant op geen enkele manier met Kiala in contact kan komen. Ook de optie voor het verwijderen van het account zie ik nergens. Uiteindelijk heb ik op de link geklikt 'contact voor pers' en heb daar mijn verhaal gedaan met het verzoek mijn account te verwijderen. Zie hier de link: https://www.kiala.nl/over-kiala-nl/rubriek-pers/contact Er is simpelweg geen andere manier om in contact te komen
Moest een pakket ontvangen op een kialapunt maar kreeg bericht op de rubriek "volg je pakket" :
Excuses, uw pakket is bij een verkeerd Kiala Punt afgeleverd. We brengen het zo spoedig mogelijk naar uw Kiala Punt.
Een week later en nog steeds hetzelfde bericht en nog steeds aan het wachten..... ondertussen reeds 2 berichten gestuurd maar kreeg hierop geen antwoord.
Dit bedrijf is puur amateurisme. Onkunde, gebrek aan beleefdheid en respect voor hun klanten.
Ik begrijp niet dat UPS waarvan kiala een dochteronderneming is zo iets toelaat.
Vrijdag is pakket al ingeleverd, nu dinsdag 16.30 uur
nog steeds niet ontvangen.
Nooit meer Kiala , zegt het voort!
Ik ben de ontvanger van een pakketje. ALthans, dat zou ik moeten zijn. Pakketje schijnt al een week te zijn ingescand en dat was t dus. Verder geen verdere info. Wat mij het meest stoort is de klantenservice. Die hebben er ook niet zo zin in om vragen te beantwoorden. Schandalig bedrijf; Nederland onwaardig. Alhoewel, dis is wel een beetje het huidige nivo in dit land momenteel. Waardeloos.
uit de algemene voorwaarden van Kiala:
5.1 De pakketten worden binnen een passend termijn bezorgd, rekening houdend met de operationele infrastructuur van Kiala. Kiala gaat geen enkele resultaatsverbintenis aan met betrekking tot de levertermijn van het pakket.
Dus als je pakket pas na een maand, of helemaal niet aankomt: valt allemaal binnen de passende termijn binnen de operationele infrastructuur van Kiala...
Kiala: Doe het niet!
Ik dacht bij Kiala een goede oplossing gevonden te hebben voor het verzenden van pakketten.
Account aangemaakt, ingelogd, maar dan zie ik bij het invoeren van de ontvanger, dat ik geen adres kan invoeren. Blijkbaar is Kiala gekoppeld aan internetwinkels en louter bedoeld voor zakelijke gebruikers.
Geprobeerd mijn gegevens dan maar te verwijderen...jammer maar dat gaat dus niet zomaar. Contactgegevens gezocht via e-mail ook niet te doen en een telefoonnummer staat er ook niet bij.
Iemand een oplossing?
ik ren naar het kiala punt, want vandaag kan ik 2 pakketjes halen!
Allebei de dozen zijn gevallen. De punt van de doos is helemaal ingedeukt, maar ach.... het algoed ingepakt zijn en tja.... eerst thuis kijken.
De verzender van beide pakketjes heeft het artikel goed ingepakt, maar dit mocht niets baten....
Ook ik kan geen telefoonnummer of iets dergelijks vinden. Probeer te mailen, maar tja.... de site ligt eruit?!
Nee.... doe mij maar DHL....
Pakket ingeleverd, Kialapunt medewerkster scande mijn pakken per abuis als ontvangen ipv verzenden, maar kon het niet veranderen. Ze belde met Kiala en moest van hen een nieuwe sticker erop zetten. Ik heb dus twee traceernummers, maar geen van beide werken (bij het eerste traceernummer krijg ik de melding dat het pakket nog niet is ingeleverd, bij het tweede krijg ik de melding dat het niet in het systeem bekend is). Kiala heeft geen contacttelefoonnummer, alleen een online contactformulier, maar daar reageren ze niet op. Ging terug naar het Kialapunt, maar mijn pakket was al opgehaald en onderweg. Ik ben het dus kwijt, de Kialapunt medewerkster kan mij niet helpen en ik kan niemand bereiken. Nooit, maar dan ook NOOIT meer.
Na een week te hebben moeten wachten, eindelijk bericht dat mijn pakket gevonden is. Het was ingepakt om een orkaan te overleven, en nog hebben ze het weten te vernielen. Daar moet opzet bij geweest zijn.
waardeloos, eerst online betaald en vervolgens kan de barcode niet afgedrukt worden.
online contact met kiala onmogelijk. Dit is dus de laatste keer dat ik kiala gebruik.
Hetzelfde probleem als de meeste anderen hier. Mijn pakket verstuurd binnen Nederland een week geleden, en blijft maar hangen op het sorteercentrum. Totaal flutbedrijf. Inderdaad, als ik dit had geweten had ik er NOOIT gebruik van gemaakt!
Een pakket al online betaald geeft in de winkel een foutmelding bij het scannen. De service in het kialapunt was al nul, bij Kiala telefonisch nog minder: "wij kunnen de barcode niet veranderen voor u". Ik probeer online contact op te nemen om mijn geld terug te krijgen, maar het contactformulier biedt alleen FAQ, geen contact dus
Ik dacht eens te kijken naar het 'alternatief' voor postnl.
Maar na bijna een week is mijn pakket nog steeds niet op de afleverlocatie.
betaal de paar extra euro's, en krijg je pakket gewoon op tijd.
Pakket staat nu al bijna 2 weken als onderweg naar sorteercentrum. Al meerder malen via contactformulier gevraagd waar pakket blijft dat een kleine 2 weken gelden is ingeleverd door de verzender. Totaal geen reactie van Kiala.
na 9 dagen gaan mailen: volgens Kiala: pakket kwijt. Bij inleverpunt gaan kijken: staat ie nog! geklaagd, na weer 5 dagen geen vooruitgang, staat ie er nog!
Laatste verzending met Kiala, zo'n service kan vandaag toch niet bestaan?
- Bewaken de termijn van levering niet.
- Luisteren ze niet naar een klacht.
18 december een pakketje teruggestuurd naar een webwinkel, tot op heden hebben die nog niets ontvangen. Dus mijn geld van de webwinkel ook nog niet retour, helemaal klaar met Kiala. Heeft iemand misschien een telefoonnummer van Kiala waar ik mijn beklag kan doen?