Joyce
25-07-2016

Kiala: nooit doen! Pakketje kwijt, geld kwijt

Het pakketje is nooit aangekomen. Dikke kans dat Kiala over een tijdje een webwinkel in goederen-allerlei heeft. Want: waar blijft het spul anders?

De webwinkel zegt niet verantwoordelijk te zijn, dus: Pakketje kwijt én geld kwijt.

DIKKE NUL STERREN

Liza
25-07-2016

Pakket nu al twee weken in laatste sorteercentrum

Pakketje bestelt op marktplaats, laten verzenden via Kiala. De website geeft aan dat het pakketje twee weken geleden bij het laatste sorteercentrum is gekomen en nu wordt getransporteerd. Ik heb echter nog steeds geen melding gehad dat het bij het afhaalpunt is aangekomen.

Contactformulier vorige week ingevuld. Geen reactie. Geen telefoonnummer o.i.d. te vinden.

Ben super benieuwd of het ooit nog aankomt, want ik baal nu wel als een stekker.

Als iemand nog tips heeft over hoe ik erachter kan komen waar mijn pakket is of het nummer heeft van een klantenservice dan hoor ik het graag.

Hetty
25-07-2016

Wat is er bij Kiala aan de Hand?

Tot vandaag geen problemen met Kiala. Nu verzendkosten betaald maar daarna site van Kiala verdwenen. Verzendlabel printen dus niet mogelijk. Zal mijn geld dus wel kwijt zijn.

KIALA DOWN MET UP(S)

Met Kiala gingen alle zendingen prima, Belgie en Frankrijk geen probleem. Nu is Kiala onbereikbaar, kan geen zending meer aanmelden. UPS wel, maar tegen de hoofdprijs, en dan nog brengen ook, en de ontvanger nog afhalen ook. Nee, het wordt weer Post.NL cq. Belgische Post, met aflevering op huisadres. Dat was een dure overname voor UPS als je zo je omzet door je vingers laat glippen en alles maar op zijn beloop laat.

24-07-2016

Ik werk al heel lang met kiala, vrijwel geen problemen gehad tot nu!

Ik zit nu sinds 3 weken op een pakket te wachten wat niet niet binnenkomt, er moet wel wat aan de hand zijn. ook kan ik sins vandaag niet meer op de kiala site komen, geen idee wat er nu in een keer mis gaat

Jos
24-07-2016

Spullen worden raken zoek en stuk

In het verleden veel met Kiala gewerkt. Zelden problemen mee gehad.

Sinds begin Juli 2016 niets dan ellende. Van de drie pakketten is er een zoek en zijn er twee gehavend binnen gekomen.

Raad iedereen aan naar een ander bedrijf te zoeken. Jammer dat ik niet minder dan een 1 kan scoren, die hebben ze niet verdiend.

Michel
23-07-2016

Kiala is OK maar UPS is shit

Ingewikkeld onduidelijk waardeloos gewoon. We doen het maar met de post.

Jenny
Jenny
23-07-2016

Geen reacties niks nada... mijn pakketje kan ik vergeten belachelijk!

Kath

KIALA WORDT UPS EEN GROTE FLOP

Vroeger gebruikte ik Kiala om pakketjes versturen. Dit was heel gemakkelijk en vrij goedkoop.

Kiala wordt UPS en wie dacht dat het even eenvoudig zou zijn om pakketten te versturen, is er aan voor de moeite !

Vandaag geprobeerd om een pakket te versturen van België naar Nederland. Na lang proberen, heb ik het opgegeven. De kosten springen van € 7.12 naar €9.31 of verspringen zelfs naar USD. Heb een andere oplossing gezocht én gevonden. Post NL werkt wel vlot !

McGuyver

What The Fuck ?

Vandaag tot mijn afgrijzen moeten vasttstellen dat Kiala er niet meer is :-( :-( Ik heb zeer veel met hen gewerkt en had er nooit problemen mee ...maar nu ... UPS ? WAT EEN GEDOE zeg .... en NETTO 2 euro per pakje DUURDER om iets van Belgie naar Nederland te sturen ? .... zomaar ? Wees maar gerust dat ik andere altenatieven ga zoeken ... EN VINDEN ! :-(

Chris
Chris

Onbetrouwbaar en onbereikbaar

zeer slechte service, pakketten worden zomaar omgeleid zonder dat je zelf kan kiezen waarheen, tientallen contactformulieren onbeantwoord, ander pakket werd verkeerd gesorteerd is al 10 dagen op den dool zit ergens 300 km verder in het land.. wanneer ik ooit het pak zal zien? Kortom, ik kies nooit meer voor kiala en laat het al de winkels die daarmee verzenden weten en linknaar deze website..

Frank

Kiala wordt UPS een mislukking

Vroeger veel met Kiala gewertk tot grote tevredenheid.

Sedert de overname van UPS loopt het verkeerd. Je kan ook met niets of niemand contact nemen als de zaken niet kloppen. Het is zeer zeer slecht geworden.

Francisca

Kiala - brokkenmakers

De afgelopen maand twee keer een pakket verstuurd, één keer vanuit België naar België en vanuit Nederland naar Nederland. Megagoed verpakte porseleinen artikelen kwamen beiden in 1000 stukken aan. Het betere gooi- en smijtwerk zal er de oorzaak van zijn. Diverse malen een e-mail verstuurd naar Kiala, maar het blijft er oorverdovend stil.

Kiala: nee, dank u!

Lavie
22-07-2016

Geen reacties, niet te bereiken

Mijn pakketje blijft al meer dan 2 weken bij het laatste sorteercentrum steken. Al meerdere keren een contactformulier ingevuld, geen reactie.

Het is toch schandalig dat ze niet bereikbaar zijn, niks laten horen..jij bent je geld en je spullen kwijt..

Dit kunnen we toch niet zomaar met z'n allen laten gebeuren?

Marco

Waardeloos bedrijf!

Ik ben al ruim 4 weken op een pakketje aan het wachten.

Route van Belgie naar Nederland.

Reeds vele schriftelijke reacties via hun site gestuurd.

Helaas noppes reactie terug.

Geen telefoonnummer te vinden, oftewel: klant, zoek het maar lekker zelf uit!

Wat een waardeloze service.

NOOIT meer Kiala voor mij.

Nico
21-07-2016

Mega teleurstellend

Verschrikkelijk bedrijf.pakket zoek.geen dienstverlening

geen antwoord op mail telefoon wordt niet beantwoord.

pakket inmiddels een week onderweg en onvindbaar

Zeno
21-07-2016

Track and trace werkt niet!

Mijn pakket is nu sinds vrijdag onderweg naar een kiala punt. Allleen het track and trace nummer werkt niet dus ik weet niet wanneer mijn pakket er is.

Fre
20-07-2016

Kiala pokke duur geworden sinds vandaag!

kiala is pokke duur geworden sinds vandaag na omschakeling naar ups!

Tmo
19-07-2016

Pakketje tot twee maal toe verkeerd bezorgd

Pakketje is verzonden op 12 juli .. krijg 14 juli een bericht dat ik het af het pakket afkan halen.... in Zoetermeer... (woon in Midden Limburg) het Kiala punt in Zoetermeer gebeld ze zullen het doorsturen naar mn woonplaats Kiala punt om de hoek zoals aangegeven op het pakket....... krijg vandaag 19 juli wederom een bericht kan het afhalen maar dan bij een Kiala punt 4 km verderop... ook weer niet het adres zoals aangegeven op het pakket... nu gebeld met dit Kiala punt... het Kialapunt bij mij om de hoek zou gesloten zijn ! huh? ff bellen... nee hoor we zijn gewoon open... denk dat ik dadelijk maar op de fiets spring... geen Kiala meer voor mij... betaal liever iets meer...

R.
19-07-2016

Schandalig.

Een retourzending gedaan naar een bedrijf, pakket alweer bijna 2 weken onder weg, schandalig. Komt niet verder dan het sorteercentrum. Weg iPhone 6. Krijg geen reactie op mijn e-mails. Wees verstandig en verstuur niets via dit bedrijf! Ik doe morgen aangifte van verduistering. Wat heb ik een spijt ...