Zeno
21-07-2016

Track and trace werkt niet!

Mijn pakket is nu sinds vrijdag onderweg naar een kiala punt. Allleen het track and trace nummer werkt niet dus ik weet niet wanneer mijn pakket er is.

Fre
20-07-2016

Kiala pokke duur geworden sinds vandaag!

kiala is pokke duur geworden sinds vandaag na omschakeling naar ups!

Tmo
19-07-2016

Pakketje tot twee maal toe verkeerd bezorgd

Pakketje is verzonden op 12 juli .. krijg 14 juli een bericht dat ik het af het pakket afkan halen.... in Zoetermeer... (woon in Midden Limburg) het Kiala punt in Zoetermeer gebeld ze zullen het doorsturen naar mn woonplaats Kiala punt om de hoek zoals aangegeven op het pakket....... krijg vandaag 19 juli wederom een bericht kan het afhalen maar dan bij een Kiala punt 4 km verderop... ook weer niet het adres zoals aangegeven op het pakket... nu gebeld met dit Kiala punt... het Kialapunt bij mij om de hoek zou gesloten zijn ! huh? ff bellen... nee hoor we zijn gewoon open... denk dat ik dadelijk maar op de fiets spring... geen Kiala meer voor mij... betaal liever iets meer...

R.

Schandalig.

Een retourzending gedaan naar een bedrijf, pakket alweer bijna 2 weken onder weg, schandalig. Komt niet verder dan het sorteercentrum. Weg iPhone 6. Krijg geen reactie op mijn e-mails. Wees verstandig en verstuur niets via dit bedrijf! Ik doe morgen aangifte van verduistering. Wat heb ik een spijt ...

Patrick
Patrick

Top

Een prima bedrijf zo te horen hahahaha

Slecht hoor!

Els

Zeer slechte service

zeer slechte service.ik zou Kiala afraden je kunt veel beter met post.nl werken.volgens Kiala 2 maal mijn pakket aanwezig op aangeven afhaalpunt want niet zo was. op mijn klacht naar Kiala toe via hun webside werd totaal niet gereageerd

Yvonne
19-07-2016

Pas op pakket omgeleid naar een ander Kiala punt.

Mijn dochter heeft van haar verdiende rapport geld iets besteld via Marktplaats. Netjes een mailtje gekregen met het traceernummer maar nu staat er al een paar dagen dat het pakket omgeleid is. Waarom, waar naar toe, wanneer kunnen we het halen ? Mailtjes helpen niet, bellen kan ik een uur luisteren naar hetzelfde muziekje. En mijn dochter is wel haar geld kwijt, zo sneu.

Had ik maar voor TNT gekozen voor maar 3 euro meer !

Pe

Gedoe

Ik wilde een pakket afleveren bij een nieuw Kialapunt. Nu blijkt dat ik geen bevestiging van aflevering meer mee krijg. De Kialapunt ondernemer kon mij niet vertellen hoe ik de bevestiging dan wel kreeg. Sterker nog hij zij dat hij niet verantwoordelijk was als er iets mis zou gaan. Ik heb het pakket weer mee teruggenomen en ingeleverd bij Post NL.

Voor mij nooit meer Kiala

Monique

Super service

Verstuur regelmatig iets.gaat altijd goed.en voor een zeer lage prijs

Annick
18-07-2016

Pakket zoek -> klant wordt in de steek gelaten

Vaak een pakket laten leveren via Kiala

Tot over 3 maanden geen probleem

Maar nu is mijn laatste pakket zoek.

Samen met nog 16 andere klanten hadden we een mail ontvangen dat ons pakket vertrokken was in het sorteercentrum

Het is echter nooit aangekomen in het afhaalcentrum

Kiala antwoordt met de standaardzin dat het onderzoek lopende is

Maar verder gebeurt er niets

Kiala laat de klanten serieus in de steek als er iets mis loopt

Dit had al lang opgelost kunnen worden

Want de mail die we gekregen hebben dat ons pakket vertrokken was

Die mail was op dinsdag

En het afhaalpunt is op woensdag gesloten

Is de zak met pakketten in een andere winkel afgezet of terug meegenomen naar t sorteerpunt

Een ganse zak met pakketten die zoek gaat

Dankjewel Kiala om ons zo in de steek te laten. GOED BEZIG

John
17-07-2016

Pakketje zoek, Kiala reageert niet meer

We hebben een pakketje verstuurt met Kiala. Het is bij het laatste sorteer centrum aangekomen, maar daarna niet naar het ophaalpunt gestuurd. De ontvanger van het pakketje is teleurgesteld in mij, aangezien het door hen gekochte item niet geleverd wordt. Kiala heeft 2x gereageerd (pas na 2 weken na invulling van het contactformulier). Nu weet men het bij Kiala ook niet meer en stopt men gewoon alle correspondentie. Waardeloze klantenservice.

Georgette
Georgette
17-07-2016

Heel slechte service

ze reageren niet op je vraag waar en wanneer het pakket wordt afgeleverd

Annetje
Annetje
16-07-2016

Geen bericht over pakket afhalen

Ik ben een zeer tevreden klant van Kiala, behalve het laatste pakket.

Na 10 dagen had ik nog steeds geen berichtje op de mail dat ik het pakket kon afhalen bij het door mij opgegven kialapunt.

Ik heb zelf actie ondernomen, maar in de vakantie-tijd kan dat lastig zijn.

Dit kan beter KIALA!

Een foutje is menselijk, maar niet wenselijk...een

verbeterpuntje dus...

Madrie
15-07-2016

Geen klachten over de service bij Kiala!

Wij hebben twee keer een pakket verzonden met Kiala naar Zuid-Spanje. Is prima bevallen. De pakkettten zijn afgeleverd op het Kiala punt in Zuid-Spanje op de afgesproken dag en de bevestiging hebben wij per email ontvangen.

De 'slechte ervaringen' geloof ik niet allemaal, het is maar een enkele keer dat een pakket echt verdwijnt door een onbetrouwbare medewerker, verder is het traject geautomatiseerd.

15-07-2016

Wel afhaalbericht gekregen pakketje niet aanwezig

Ik verstuur regelmatig pakjes via Kiala. Eigenlijk nooit problemen mee. Nu zelf iets laten opsturen via Kiala. Wel mail gekregen dat pakket op afhaalpunt zou moeten zijn. Pakket is er echter niet.

Volgende keer haal ik de spullen alleen op of maak ik gebruik van Postnl.

Nancy
15-07-2016

Pakket al drie weken onderweg, geen reactie op formulier

Contact formulier ingevuld reactie direct na invullen op de site We nemen zo snel mogelijk contact me u. Het Kiala team Kiala onbereikbaar niet via contact formulier niet telefonisch niet. Waar is het pakket, de ontvanger wil graag het pakketje.

14-07-2016

Betaald maar geen verzendcode/sticker

Vandaag 14 juli,wilde pakket verzenden via Kiala maar moest eerst account aanmaken en alle gegevens van pakket en ontvanger invullen.

Betaald via iDEAL maar daarna een fout op de pagina,dus geen verzendcode en sticker kan pakket niet verzenden.Daarna met creditkaart betaald zelfde verhaal

Dus 2 maal betaald en niemand te bereiken ,alles geprobeerd. Dat geld ben ik kwijt dat is toch oplichting

Waarom word dat bedrijf niet aangepakt want zo word het makkelijk geld verdienen voor niet geleverde diensten.

Het is een onderdeel van UPS maar die willen je ook niet helpen Dit verwacht je van buitenlandse bedrijven maar hier toch niet in Nederland ?Mensen doe geen zaken met deze bedrijven want het kost je geld.

14-07-2016

Goed geregeld

Ik had al besteld bij Wiggle en gekozen voor de Kiala verzending. Zag later pas deze site en schrok toen wel even maar i.t.t. de meesten hier is alles perfect verlopen. Zoals door de verkoper aangegeven zou de link wellicht pas na twee dagen zichtbaar zijn maar daarna alles prima te volgen en op de afgesproken/voorspelde dag keurig afgeleverd bij het afhaalpunt (na 4 werkdagen vanaf bestelling). Pakket in prima staat ontvangen.

Ontevreden klant
13-07-2016

Geen contact mee te krijgen

Pakket 168 kilometer veder bezorgd, geen contact te krijgen met Kiala.

Nooit meer!

Kik
12-07-2016

Pakket al twee weken onderweg, geen reactie op formulier

Het Kiala team

Mooi niet.Kiala onbereikbaar niet via contact formulier niet telefonisch niet. Klant gerichtheid en klant vriendelijkheid noppes. Laat dan op zijn minst even weten dat je ermee bezig bent of zeg gewoon dat het zoek is. Het was mijn eerste kennismaking met kiala maar meteen de laatste. Nooit, nooit, nooit meer! Van mij krijgen ze niks geen ster, Je mag tegenwoordig blij zijn als je een baan hebt maar Ik zou mij doodschamen als ik voor zo'n bedrijf zou moeten werken.