UPS reviews

1.2

Kimi
31-05-2017

Betaald en daar stopte alles. Dit bedrijf is werkelijk een nachtmerrie.

Ik wilde een pakketje versturen en heb alles online netjes ingevuld, alles netjes afgemeten en afgewogen. Vervolgens netjes betaald en na betaling ging er ineens iets fout? Het geld is wel van mijn rekening geboekt. Ik heb na lang zoeken een telefoonnummer kunnen vinden, lang gewacht bij de klantenservice en wat bleek? Ik belde UPS en Kiala is niet meer telefonisch bereikbaar! Voer maar een contactformulier in zei de medewerker van UPS nog, maar dat kan alleen als je een webshop hebt! Guess what? Die heb ik niet als particulier! Zwaar geirriteerd, nu kan ik het pakketje vandaag niet meer opsturen want ik ga zeker geen dubbele kosten betalen. Nu is mijn geld weg en er is geen mogelijkheid om hen te contacteren.

Via ervaringen.nl wilde Kiala mijn klacht oplossen en er werd gevraagd om een klantnummer die ik nooit van hen heb gehad!

Lyd
31-05-2017

Niet bereikbaar

Heb vanmiddag een pakketje proberen te versturen via Kiala. Na online betaald te hebben krijg ik geen vervolgscherm te zien dus kan ik de barcode niet printen. Ook krijg ik geen mail. Het geld is wel afgeschreven.

Probeer ze te bereiken, maar mijn vraag staat niet tussen de vragen. kan wel een contactformulier invullen maar dan heb je een webadres nodig en die heb ik niet. Na veel moeite een telefoonnummer kunnen vinden. Na 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn. Blijkt van UPC te zijn en kan me onmogelijk verder helpen.

En nu? Heel slecht vind ik dit!

Egs
22-05-2017

Pakket van particulier nooit aangekomen

Verstuurd door particulier via kiala. Klantenservice laat niets van zich horen naar meermaals het contactformulier te hebben verstuurd.

Versturen met kiala doe ik nooit weer. Pakket is kwijt, geld kwijt.

Rovers.

Beau
19-05-2017

Kiala nooit weer! Nachtmerries krijg je ervan!

Kort samengevat: 24 april jl pakket opgestuurd, 3 mei bericht gekregen dat het was aangekomen, 2 dgn later ga ik het ophalen en blijkt het retour gezonden en kwam ik dus voor niets!? Tot op heden nog geen pakket.willen het ophalen in Belgie omdat dit per mail is aangegeven, maar nu blijkt het daar niet te zijn? Het is werkelijk onbeschrijflijk hoe Kiala met zijn klanten omgaat.voor mij nooit weer!

Lex

Kiala, beter niet doen

Deze week voor het eerst in mijn leven Kiala gebruikt op verzoek van de ontvanger. Na lang zoeken op hun verwarrende site lukte het zowaar om een zending te betalen bon af te drukken. Pakketje kon weg en is nog niet bij de klant, maar oke. Gisteren bij een pakket naar België uren tijd verloren. Na het doen (en afschrijven) van de betaling geen bon of bevestiging of wat ook. Geld kwijt, pakket staat hier nog en Kiala servicedesk reageert niet op mijn vraag. Kiala-punt weet van niks en verwijst me naar 0900--2255877 waar ze ook van niks zeggen te weten. Frustreert onnodig; absoluut geen aanrader.

David
17-05-2017

Pakketten naar Zuid Frankrijk

Beste jongens en meisjes.

Verzend je pakket met geduld! Goedkoop is inderdaad lang wachten.! Als je 2 weken de tijd hebt zal je pakketje echt wel aankomen.

08-05-2017 verzonden NL 17-05-2017 aangekomen correct in Zuid Frankrijk.

Sinds Kiala is overgenomen door UPS zijn ze zeer goed.

Zelfde levering met UPS kost je een vermogen, maar dan heb het binnen 1 werkdag.

Yvonne

Communicatie onvoldoende

Blijven moeilijk bereikbaar. Communicatie is echt onvoldoende, ook al is het uiteindelijk opgelost. Ik zal zelf niet meer voor Kiala kiezen of het iemand aanraden

Pakket verkeerd verstuurd. Zijn onbereikbaar, dus zit er niets anders op van Rotterdam naar Soest te gaan rijden om daar mijn pakketje op te halen.

Arjan
15-05-2017

Trage verzending, geen service, verkeerde levering

Het pakket werd op een verkeerd punt geleverd (1 uur en 10 minuten rijden) Voordat hij daar was waren er al 4 dagen voorbij. Vervolgens het betreffende pakketpunt gebeld. Die verwijzen mij door naar het nummer van Kiala.

Ik heb inmiddels al meer dan een uur in de wacht gestaan, 3 mails gestuurd, 4 keer het contactformulier ingevuld, echter geen respons.

Kortom: Slechte/geen service Trage/geen levering Verkeerde/geen levering

Mijn advies: Betaal gewoon meer en gebruik PostNL

Daniel
12-05-2017

UPS levert niet op zaterdag en laat pakketje niet bij buren achter!

(Deze review gaat over UPS NL, maar dat is sinds kort gefuseerd met Kiala, dus is dit momenteel de beste plek voor deze review)

Ik heb een paar dagen geleden wat besteld bij Calumet Photographic, een fotorolletje Kodak Ektar 100 wat ik nodig had voor een fotografieopdracht dit weekend. Het zou vandaag worden geleverd, maar ik was vandaag de hele dag weg. Maar ik had wel gedacht dat de bezorger van UPS zo slim zou zijn om mijn pakket gewoon bij de buren af te leveren. Ik woon immers in een nette buurt, dus geen zorgen over pakketten die bij buren "verdwijnen". Blijkbaar te veel gevraagd, want meneer de bezorger is leuk weer weggegaan met mijn pakketje, en ze bezorgen 'm pas maandag, te laat dus! Het kost mij een belangrijke opdracht! Kan de bezorger niet nadenken? Het is toch logisch dat als je het de volgende dag niet komt brengen, het toch bij buren achterlaat? Dat was zelf een optie op het briefje wat hij achterliet, en nergens stond dat mijn medewerking nodig was! PostNL, wat ik een baggerbedrijf vind, kan het nog beter dan dit. Zegt veel! Ik denk dat ik voortaan maar bij een andere winkel koop om zo UPS te mijden.

Laura
12-05-2017

Kiala onbereikbaar

Kiala betaald om iets te verzenden, formulier moest via Adobe geopend. Wat niet lukte, vervolgens was de pagina ook weg waar je het formulier moest openen, inloggen lukt totaal niet dus kan het betaalde formulier ook niet openen. En contact zoeken met Kiala lijkt onmogelijk! Geen mail en geen telefoonnummer niks. Wat een flut bedrijf, nu maar via post nl dus nog eens 6,95 extra betalen. Nooit en dan ook nooit meer via Kiala.

Jeff
04-05-2017

Vreselijk traag

Pakket al meer dan een week onderweg. Track tracé niet geüpdate. Nooit meer gebruiken

09-05-2017

Nog onvoldoende

Ik kreeg een mail dat mijn pakket bij het verkeerde afhaalpunt was bezorgd. Maar het is op een of andere manier niet mogelijk om bericht te krijgen waar het pakket dan wel is. Het bleek gewoon bij een ander punt in mijn stad te liggen. Net als het andere punt slechts drie tot 4 minuten fietsen. Als ik er niet achteraan gegaan was, was het pakket waarschijnlijk weer retour gegaan en had alles nog langer geduurd. Nu had ik pakket een week later en dat had dus helemaal niet gehoeven. Er is dus op logistiek gebied nog veel werk aan de winkel bij Kiala/UPS.

Pakket dichterbij dan ik dacht

Mijn mening is dat je ook moet vertellen hoe een en ander afgelopen is, nadat je een klacht hebt gepost. Bij deze dus.

Ik schreef hier afgelopen week een review over Kiala. Ik schrok ook van de vele negatieve ervaringen die ik tegenkwam op internet. Maar mijn pakket is boven water.

Het was bezorgd bij een ander afhaalpunt in mijn stad. Ik kreeg wel een mail dat het pakket bij het verkeerde punt was afgeleverd, maar kreeg niet te horen waar het dan wel naar toe gebracht was. Welnu, dat bleek naar een ander punt heel dichtbij te zijn. Daar kwam ik vandaag achter na contact via deze site met UPS. Dit probleem had dus helemaal geen probleem hoeven zijn. Gewoon een kwestie van aangeven waar het pakket dan wel is afgegeven. Het 'oude' systeem van Kiala kan dat niet handelen. Er wordt aan gewerkt heeft men mij verteld.

Laurens
03-05-2017

Geen problemen

Heb vorige week ps4 van andere particulier aangekocht, deze laten verzenden via kiala. had erna paar reviews opgezocht, en natuurlijk schrik gekregen. Gisteren pakket ontvangen en alles nog in orde ( geen schade)

Dus opgelucht en toch wel tevreden van de service qua prijs enzo.

Wijnda
01-05-2017

Geen klachten

Ik heb geen problemen gehad met het pakket, heb geen mail gehad maar volgens de verkoper komt dit dat de verkopende partij niet de mail van de koper vermeld

29-04-2017

Kansloos

3 pakketten zijn afgegeven 2 dagen later niets nada noppes. staat overal nog niet afgegevdn drie paketten. via verschillende punten echt te belachelijk voor woorden dit !

Sjaak
25-04-2017

Pakket kwijt

Nooit aan beginnen! waardeloze service en onbereikbaar. ook het nummer 0800 0233403 is een ramp.

Klara
21-04-2017

Niet gelukt

Vandaag wilde ik mijn pakje eens via Kiala versturen. Het is onnodig ingewikkeld. Ik ben meer dan een uur bezig geweest en het is niet gelukt. Misschien is dat wel de bedoeling. Ik heb de boel opgepakt en gewoon maar via Post NL.

Lisa
19-04-2017

Pakketje verkeerd getransporteerd

Mijn pakketje was bij een verkeerd punt aan gekomen dat was 8 april nu staat er nog steeds dat het pakketje onderweg is naar het juiste kiala punt.

JOSE
17-04-2017

WAARDELOOS BEDRIJF, NIET AAN BEGINNEN

VOOR HET EERST AANGEMELD, ACCOUNT GEMAAKT, NA VEEL GEDULD E.E.A. OP DE RAILS GEKREGEN MAAR BON NIET UIT KUNNEN PRINTEN, DAN MAAR VOOR KPN GEKOZEN. ECHTER TOCH 3,95 VAN REKENING AFGETROKKEN, PROBEER MAAR EENS KONTACT MET DIE GASTEN TE KRIJGEN, LUKT NIET, KAN NIET EN ZAL OOK NIET GEBEUREN. INLOGGEN OP ACCOUNT OOK NIET MEER MOGELIJK, KENT OPEENS MIJN EMAIL ADRES NIET MEER. ZAAKJE VOOR OPGELICHT IN HET BINNENLAND. BALLENTENT DUS NOGMAALS NIET AAN BEGINNEN.

08-04-2017

Lamp in honderden stukken

Vandaag voor het eerst op aanraden van de verkoper een pakket opgehaald in Middenmeer. Ik had een mooie melkglazen lamp gekocht. De verkoper had hem correct ingepakt met bubbelfolie. Op het pakket staat met duidelijke letters breekbaar. Nou breekbaar was het .het is in honderden stukjes aangekomen. Dit was onze eerste keer. Ik heb zelf 31 jaar gewerkt bij PTT post. Maar zo onrespectvol heb ik nog nooit een pakket ontvangen. Ik mag toch hopen dat Kiala tot een vergoeding over gaat. Ron Laurier