Periode202120202019

Eric
27-09-2016

Pakketje verdwenen

Een pakketje voor mij is door het Kialapunt Inkmaster in Zoetermeer doodleuk aan iemand anders meegegeven. Ik heb hemel en aarde moeten bewegen om het geld van webwinkel Esprit terug te krijgen.

Het contactformulier op de Kiala / UPS website invullen is verspilde moeite: klanten worden straal genegeerd, je krijgt helemaal geen antwoord.

Webwinkels die via Kiala/UPS verzenden kun je maar beter links laten liggen.

Ben
27-09-2016

Dubbelop of honderd keer zoveel

Een paar keer nu een pakketje verstuurd met Kiala. De verzendkosten van het tweede pakketje waren wel erg hoog. Kiala vond het nodig om €395 van m'n rekening af te schrijven! (want comma's zijn moeilijk). Na vreselijk veel gezeur via het afhaalpunt uiteindelijk terug gekregen. Nu weer een online betaling gedaan, maar op het moment van betaling flipte de site, en kon ik geen labels printen. Want ik had niet betaald volgens hen, terwijl het toch echt afgeschreven was en ik een bevestiging had! Nope, ik mocht gewoon nog een keer betalen. Contact met Kiala krijgen hierover is onmogelijk! Hopelijk kan m'n bank het nog oplossen. NOOIT meer!

Cora
26-09-2016

Niet normaal te bereiken

Vorige week een pakje willen verzenden label kreeg ik niet uitgeprint, wel van mijn rekening afgehouden. Heb geprobeerd het nummer in Nederland te bellen buiten bereik en de vraag die ik had stond niet op het formulier. Brief geschreven naar Nieuwegein (adres wat trouwens niet bestaat volgens Kiala in België) ook al vreemd dus via via tel.nummer in België gekregen zoals hierboven 08000233403 en zou volgens de meneer aan de telefoon het geld teruggestort krijgen. Ik wacht het af, maar vreemd om via zoveel omwegen het bedrijf te kunnen bereiken.

Angelique
26-09-2016

Al ruim een week aan het wachten op pakket

Voor mijn zoontje een leuke tas besteld. Via Kiala laten verzenden en tot op de dag van vandaag niets ontvangen. Status staat inmiddels op retour naar verkoper, maar die heeft ook niets ontvangen. Kiala punt gebeld en van hen heb ik een telefoonnummer gekregen, waar ik nu dus al ruim een uur wacht op iemand aan de lijn. Wat een KUT bedrijf en serivce. Niet normaal. Emails verstuurd, via het contactformulier om een reactie gevraagd, nergens wordt op gereageerd. Ik hoop dat we het pakketje alsnog gaan ontvangen, maar heb er een heel hard hoofd in. WAT EEN KLOTE BEDRIJF.

Mathilde
22-09-2016

Niet de printen label

Voordat iemand begint te mekkeren over onvoldoende kennis, ik ben ict er kan me goed redden met computers. Het ontvangen pdf bestand is niet te printen met de pdf reader. Heb nu via printscreen en paint het label geprint zonder zekerheid dat de afmetingen nu wel correct zijn. Maar zien of het uberhaupt verzonden kan worden ander mooi 7,5 euro kwijt (internationaal verzenden) Dat wat dit aan frustratie en ergernis oplevert weegt niet op tegen eventueel prijsvoordeel, moet eerst nog maar zien dat het bij de ontvanger aankomt. Ter aanvulling , printer werkt pdf reader werkt, andere pdf bestanden zijn nog steeds uit te printen.

An
20-09-2016

Das pech.pakje weg.

Pakketje aangekomen op verkeerd kiala punt, wordt zsm afgeleverd op uw kiala punt.bijna week later nog niks en op mail geen antwoord.Bij kialapunt kunnen ze ook niks voor je doen.

Harrie
15-09-2016

Pakket kwijt

Bij een Belgische firma iets besteld en is verzonden via Kiala. Dit pakket is afgeleverd bij een verkeerd Kiala punt meer dan 1 week geleden en is sindsdien zoek. Er is geen contact mogelijk met Kiala en ze reageren niet op mailtjes. Slechte service dus niet aan beginnen.

Marc
14-09-2016

Kiala niet doen

Het duurt minstens 4 dagen en de winkelbediende heeft er eigenlijk geen zin in vanwege da lange wachtrij.heel erg slecht en wel goedkoop maar dat begrijp ik nu.NIET DOEN!

Marieke
13-09-2016

Nog steeds geen pakket

Ben al ruim een week aan het wachten. Geen reactie op het online formulier. Ik zou zelf niet met kiala verzenden!

Bart
13-09-2016

Schaamteloos

Schaamteloze organisatie, verzenden duurt oneindig (letterlijk) lang als het pakket al niet kwijtraakt. Iedere vorm van communicatie wordt angstvallig vermeden. Nooit aan beginnen !

David
12-09-2016

Niet versturen met Kiala

Heb nu aantal keer gehad dat na betalen wel label verschijnt maar bij het inchecken van het pakket geen mail ontvangen met bevestiging hiervan. Inloggen is ONMOGELIJK. Contact is ONMOGELIJK. Telkens wordt je op de klantenpagina teruggebracht bij het begin of bij de verzender. Wanneer ik het Kiala-punt bel waar ik het heb weggebracht proberen ze me eerst af te schepen en daarna ontglipt ze dat het 'klote-systeem' van Kiala ze geen enkele informatie geeft. Dat er al honderden keren over de verzendinformatie geklaagd is en zij maar EUR 0,30 per pakket krijgen. Wordt dus aan mij (klant) verteld. Wat moet ik hiermee. SPOTGOEDKOOP maar niet 100% waterdicht en niet 100% betrouwbaar. Na de zoveelste teleurstelling verzend ik niet meer met Kiala. Waardeloos

Ria
12-09-2016

Geen pakket ontvangen

Wacht sinds 15-8 op mijn pakket , staat nog steeds op het sorteer centrum. mail gestuurd , maar krijg geen reactie,, wat moet ik doen !

Valentino
Valentino
10-09-2016

Slechte service en duurt te lang

Slecht bereikbaar, verzending duurt TE lang en voor paar euro meer heb je via TNT post dag erna en is de service stukken beter

Yil
08-09-2016

Slecht

Een pakket weggebracht om te verzenden, maar het pakket is nooit aangekomen.in de status staat dat ik het nooit weggebracht zou hebben terwijl ik wel een verzendbewijs heb en ook 3,95 heb betaald. Ik heb meerdere berichten naar Kiala verzonden, maar geen enkele reactie. Ik heb een telefoonnummer kunnen krijgen van het Kialapunt, maar daar sta je telkens zo lang in de wacht dat je maar ophangt.Erg slecht, ik zal het niet meer gebruiken.

Andre
08-09-2016

Geen contact kiala mogelijk

Wacht al weken op een pakket al info formulier ingevuld maar geen reactie en nergens een telefoonnummer te vinden.

had veel vertrouwen in ze maar dat is nu in een klap naar bijna 0 gedaald.

het lijkt erop dat ze alle vormen van contact proberen te vermijden!

Vincent
07-09-2016

Kiala punt stopt er mee en ik ben mijn pakket kwijt

Toen ik mijn pakket kwam ophalen, vertelde het Kiala punt dat ze d'r mee gestopt waren en alles hadden retourgezonden. Resultaat: mijn pakket weg en Kiala is op geen manier te bereiken. Al diverse berichten gestuurd, maar geen enkele reactie.

Laura
06-09-2016

Geen flexibiliteit met afhaaltermijn =pakket kwijt

De verzending op zichzelf werkt wel, en dat het langer duurt vind ik niet erg, daar zal het wel zo goedkoop om zijn. Maar dat kiala punten op geen enkele manier flexibel kunnen zijn met de termijn waarbinnen je je pakket op moet halen is wel een beetje een kutstreek, eigenlijk. Ik snap niet waarom een pakket niet een paar dagen langer mag blijven liggen. Je hebt voor de verzending en de inhoud van dat pakket betaald, en het is van jou, maar als je niet binnen 10 dagen kan komen (overmacht kan gebeuren), dan maakt het niet uit of je hele huis afgebrand en je familie onder de bus gekomen is, je hebt gewoon pech en het pakket wordt zonder verdere mogelijkheden teruggestuurd aan de verzender. Dus niet binenn 10 dagen opgehaald = pakket weg, inhoud weg, geld weg. Verzender en ontvanger kunnen hier beide niets aan doen en de winkel met het kiala punt kennelijk ook niet.

Tim
05-09-2016

Super bedrijf

Jammer om zoveel negatieve berichten te horen. Als handelaar op marktplaats gebruik ik Kiala wekelijks en ik heb uitstekende ervaringen met Kiala. Behalve dat het dan wat langer duurt om te verzenden 3-5 werkdagen. Maar het is dan ook een stuk goedkoper. Prima verzendmiddel!

Mar
05-09-2016

Super Super Slecht, nooit aan beginnen!

Via marktplaats iets aangeschaft. Uiteindelijke bericht van kiala ontvangen. Ik wacht al meer dan een week op mijn pakketje. Te erg dit gewoon. Er staat al dagen onderweg naar ontvanger, zo te zien komt het uit China. En je kan ook geen contact met ze opnemen. Heb ze een email gestuurd en niets terug ontvangen. Opheven deze boel.

Petra
03-09-2016

Betaald en geen label ontvangen

Vandaag is het 3 sept. 2016 1 sept. label aangemaakt en vooraf betaald, krijg foutmelding, dus geen label en geld kwijt.

Ik krijg vandaag te horen dat UPS Kiala al heeft overgenomen en contact met UPS gezocht, deze schuiven het van zich af. Het wordt tijd dat de grotere bedrijven die geen fatsoenlijke klantenservice hebben een keer aangepakt worden. Ik stel voor dat radar of kassa of wie dan ook dit gaat aanpakken