Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Heb wel betaald Geen email gehad voor uitteprinten In eens komt mijn email adres niet meer voor in hun bestand :-( Er raar dit en ze zijn niet bereikbaar
Ik heb Kiala al meerdere malen zonder problemen gebruikt. Deze keer ligt mijn pakket (wat 10-06 verzonden is) echter al sinds 13-06 op het laatste sorteercentrum. Via de mail krijg ik geen antwoord. Ik vraag mij af of het überhaupt nog aan gaat komen. Zeer ontevreden over Kiala.
Ik heb altijd met Kiala pakketjes verstuurd maar nu ze samen zijn gegaan mer UPS is het waardeloos. Pakketjes komen veel te laat aan of belanden ergens anders. Klanten service is niet of amper te bereiken. Vandaag weer ruim 30min in de wacht en nog niemand aan de lijn gekregen. Contactformulier werkt met codes voor de. Kialapunten.HEEL onlogisch. Ik stop met het verzenden met Kiala
Ik heb mijn pakket op 7 juni bij een Kiala punt afgegeven. De status is sinds dien: Pakket wordt geretourneerd naar de de verkoper. Dit is dus al 2 weken het geval. Contact opnemen via het formulier levert niets op. Prutsers zijn het.
Pakket 3 weken onderweg Slechte klantenservice
Ik stuur mijn pakket terug naar bol.com en deze is inmiddels 5 dagen onderweg. Dit heb ik nog nooit bij andere bezorgdienst meegemaakt. vrees het ergste maar wacht maar af want na 10 uur email sturen nog geen reactie.
1 juni weg gebracht naar kiala punt in almere Nu al 19 dagen onderweg,krijg alleen maar als antwoord dat er een onderzoek loopt ,maar het pakket ligt nog steeds op het sorteercentrum Na woensdag 14 juni niets meer gehoord Dus vandaag 19 juni weer een klacht opgestuurd Is ook de enigste manier ,alleen via email naar klantenservice Geen telefoonnummer bekend ,kan alleen nog een brief sturen naar belgie Hj burgemeester Almere
Voordat ik kon afdrukken was de verzendlabel alweer weg, en niet terug te vinden. Telefoonnummer om te infoemeren, niet te vinden. klachtenformulier verstopt achter veel onduidelijke koppelingen. geen bevestiging van ontvangst. Dus, geen verzendingen meer met Kiala.
Ik heb 3 weken geleden een pakket opgestuurd naar het buitenland, maar nog steeds niet aangekomen. Sinds 30 mei is het pakket bij het sorteercentrum aangekomen. Ik heb meerdere malen een contactformulier ingevuld, maar tot op heden niks gehoord. Een kleine meid zit op haar fiets te wachten, die waarschijnlijk is zoek geraakt.
Tot mijn verbazing zie ik dat een pakket wat ik verstuurd heb geblokkeerd is in een sorteercentrum op mijn mail heb ik nog steeds geen antwoord gekregen . een ander pakket welk naar mij onderweg is is nog steeds in het sorteercentrum met vermelding het kan enkele dagen duren eer het naar land van bestemming gaat dat is nu van de 13de juni geleden . ik vind het jammer zoals iedereen hier dat je nergens met je vraag terecht kan . ik wil er wel bij vermelden dat ik al meer dan 50 pakketten heb ontvangen en verzonden via kiala maar enkel deze keer gaat het mis wegens communicatie problemen graag een reactie mvg dimitri
Vanaf de 11e juni is mijn pakket al onderweg. Gezien de ervaringen die hier staan weer gegeven heb ik er een hard hoofd in. Ook nog geen reactie ontvangen op de mail die ik had gestuurd.
Vul al de verzendgegevens in, betaal via bancontact, en krijg mail met twee verzendnummers van hetzelfde pakje , kijk op mijn bankrekening tweemaal afgerekend! Dus actuele zijn €9 ipv €4,5. Contact formulierop website bied enkel traceernummer aan dus van echte klantendienst kan je niet spreken alhoewel het als dusdanig wordt vermeld.
Via de vreemde site eerst een verkeerd afhaalpunt geselecteerd, beetje dom maar de koper zag dit gelukkig op tijd. By het kialapunt heeft toen de manager geregeld dat het pakket werd omgeleid naar de goede locatie (top!) want volgends kiala moet je dan nog een keer verzendkosten betalen (wat ik vreemd vind wanneer het nog op het kiala punt ligt en dus nog niet is verzonden) 1-6 verzonden en het pakket is sinds 1-6 al onderweg. Ik & de koper hadden beiden nog geen ervaring met Kiala maar vind dit echt een zeer slecht bedrijf. Het is ook een babyknuffel en ze heeft nu een kindje die niet slaapt, voel me er mega rot over. Ook Telefonisch/Mail geen antwoord. Ik ga voortaan voor PostNL
3 juni een pakket verzonden. Deze zou naar een paar dagen in het afhaalpunt in Maastricht beschikbaar moeten zijn. Nu 13 dagen later is de status nog steeds dat deze getransporteerd wordt naar het sorteercentrum. Degene die nu op het pakket wacht wordt ook ongeduldig. Waar is mijn pakket?
Ik heb zaterdagmiddag een pakketje proberen te versturen via Kiala. Na online betaald te hebben krijg ik geen vervolgscherm te zien dus kan ik de barcode niet printen.Het geld is wel afgeschreven. Ontving ook geen bevestigingsmail van Kiala, Dus maandagavond heb ik opnieuw poging gedaan en tweede keer betaald dus, toen ging het wel goed maar wel 3,95€ armer.
Gr. I. B.
16 mei jongstleden heb ik een pakket afgeleverd bij een kiala-punt. Tot op heden staat status op 'onderweg naar sorteercentrum'. Persoon heeft pakket nooit ontvangen. Waar o waar is het pakket? Ben al bij het punt langsgeweest en hang inmiddels ruim een uur aan de lijn. Je verkoopt iemand iets in onderling vertrouwen. Kiala schaadt dit! En zit er sowieso wel iemand achter de telefoon?!?
Volgens gegevens Amazon is het pakje in het sorteercentrum van Kiala gescand, maar daar blijft het steken, terwijl het allang bij het afhaalpunt had moeten zijn. Amazon verschillende malen gecontacteerd en ze zouden erachteraan gaan. Maar ik krijg niet te horen waar het pakje nu werkelijk is en wanneer het geleverd gaat worden. Het volgnummer van het pakje wordt niet eens teruggevonden op de website van Kiala. Via een formulier het verloren gaan van het pakje gemeld bij Kiala, maar niks gehoord. Telefonisch zijn ze niet bereikbaar. Tot mijn schrik lees ik overal op internet massa's negatieve kritiek over Kiala. Dit gebeurt me dus noooooooit meer !
Het maakt mij niet uit wat de rede is. Ik betaal op maandag de portokosten om 13.00 uur en de volgende dag op dinsdag weer rond 13.00 uur krijg ik pas mijn verzendbon om het pakket te verzenden. Na echt uren van stress en heen en weer gemail! Je kijkt steeds of de bon er al is, zowat om het kwartier. De klant die het pakket moet ontvangen, hijgt ook in je nek als verkoper. Logisch ook! Ze verontschuldigen zich niet eens bij Kiala. En ik ben niet de enige zo te zien. Ik kan er echt geen respect voor opbrengen! Nu afwachten of de levering nog goed verloopt! Jullie in elk geval bedankt voor de goede dienst!
Heb vanmiddag een pakketje proberen te versturen via Kiala. Na online betaald te hebben krijg ik geen vervolgscherm te zien dus kan ik de barcode niet printen. Ook krijg ik geen mail. Het geld is wel afgeschreven.
Probeer ze te bereiken, maar mijn vraag staat niet tussen de vragen. Na veel moeite een telefoonnummer kunnen vinden. Na 10 minuten eindelijk iemand aan de lijn. Blijkt van UPC te zijn en kan me onmogelijk verder helpen. Heb wel een mailadres ontvangen.
En nu? Heel slecht vind ik dit! Nu staat mijn pakket hier en ik kan niks
Op 5 juni is het pakket naar het Kiala punt verstuurd, op 6 juni aangemeld bij het sorteercentrum en vanaf deze datum staat de status op "pakket wordt getransporteerd" . Ik vraag mij af waarheen, de maan? In ieder geval niet naar het Kialapunt wat door de verzender is opgegeven (of misschien via de maan, dan duurt het inderdaad wat langer, ik heb nog hoop)
Op 9 juni jl een pakket aangemaakt op Kiala. Ook betaald maar geen email bevestiging gekregen.
Ook zie ik niks terug in mijn account. Wel zie ik een afschrijving van de bank dat er betaald is.
Ik moet dus nu weer een pakket aanmaken want tja het zal toch verstuurd moeten worden.
Het vreemde is wel dat de de site zich vreemd gedroeg.