UPS reviews

1.2

David

Uitblinken in niets doen

Ik heb een artikel gekocht bij een particulier. Deze heeft op 27 juli het pakketje afgegeven bij het verzendpunt. Ik kreeg hier keurig netjes een mail van via Kiala. Maar daar begon de ellende al, het tijdstip van innemen van het pakketje lag voor het aanmaken van de verzending.

Daarna kon ik alleen via het linkje van de trackcode de zending vervolgen. Als ik de code handmatig invoer, krijg ik een hele andere zending te zien. Deze was al afgehandeld.

Vervolgens is de status op 30 juli aangepast, naar "ligt op het sorteercentrum" en toen werd het akelig stil. Meerder mailtjes er aan gewaagd. Geen reactie, geen statement of iets te vinden van Kiala nog van UPS.

Hier wordt een bedrijf (Kiala/UPS) vakkundig door het eigen personeel de strot omgedraaid. Ik doe nooit meer zaken met Kiala en zal het een ander ook ten zeerste afraden.

Ik heb nog geen 10 pakketten verstuurd 2 zoek geraakt

Belachelijk, eerst in Limburg daar was een kiala punt ineens niet meer beschikbaar.

na het kiezen van een alternatief was door mij verstuurde pakket onvindbaar.

Een naar spanje verstuurd pakket 21-07 verstuurd naar spanje nu nog in in sorteercentrum?

we zijn 2 weken verder

, gisteren een formulier in gevuld om te achterhalen waar het pakket zich bevind... geen reactie, ook niet we gaan ons best doen om te acterhalen.

5 dagen sorteercentrum

Mijn ervaring is dat het ook erg lang duurt, mijn pakket ligt al 5 dagen in het sorteercentrum.

Maschavanderburgt

Pakketje hangt ergens

19 juli 2016 pakketje verstuurd door een webwinkel, vandaag 8 augustus 2016 is het nog steeds niet duidelijk wanneer deze zou aankomen. UPS reageert niet, webwinkel bevestigt dat er veel problemen zijn na de overname van Kiala door UPS maar mijn pakketje heb ik nog steeds niet! In het verleden vaak gebruik gemaakt van Kiala en altijd tevreden geweest, deze keer wordt echter de laatste!

Vn

Klantenservice onbereikbaar

Vandaag voor het eerst van mijn leven getracht een pakketje te verzenden via Kiala. Na betaald te hebben lukte het me niet een print te maken van de streepjescode en het adreslabel. Telefonisch contact bleek niet mogelijk

Matt
08-08-2016

Kwaliteit en snelheid is volledig achteruit gegaan

Ik heb in de afgelopen jaren heel erg goede ervaringen gehad met Kiala, altijd vlotte levering. Ook internationaal liep het goed (ik woon deels in België en bestel vaak uit NL).

Maar de laatste paar maanden is het structureel hopeloos. Levertijden lijken alleen maar langer te worden. Waar eerder de levering in België van een webbestelling bij een NLse winkel een dag of drie was is het nu minimaal een week langer? Nu ook weer precies hetzelfde met een pakket van Amazon uit Frankrijk, het staat al zes dagen op "Pakket aangekomen op sorteercentrum van Kiala". Vervelend ook dat ze niet te bellen zijn, op het contactformulier wordt niet gereageerd.

Er gaat ergens iets helemaal niet goed, ook gezien de vele reacties hier. Jammer (dan maar iets meer betalen en van een concurrent met klantenservice gebruik maken).

Liesje

Kiala bezorging

Vorige week dinsdag iets via facebook gekocht woensdag heeft ze het op de post gedaan en woensdagavond weg gegaan mailtje gekregen dat het pakketje bij het kiala punt is gebracht om opgestuurd te worden 3 dagen niks meer van gehoord de code werkte niks bij na 3 dagen stond er bij in laatste sorteercentrum daar is die nu nog steeds niet vanaf ik mijn kiala punt opgebeld die ik had gekozen om naartoe gestuurd te worden en zeiden dat mijn pakketje er allang was maar nooit een mailtje er van gekregen ... toch een snelle levering gehad alleen een beetje jammer dat de codes nooit veranderen waardoor het lijkt alsof je pakketje er nog niet is terwijl die er wel is ..

Voor de rest harstikke tevreden

Dikkiedik
07-08-2016

Het is goed gekomen uiteindelijk

Spullen besteld op Marktplaats en verstuurd via Kiala. Na 4 dagen kreeg ik bericht: pakket ligt klaar in Dordrecht alleen woon ik in Zuid-Limburg. In Dordrecht gebeld maar daar was geen pakketje voor mij afgeleverd. Ik zag de bui al hangen maar wonder boven wonder twee dagen weer bericht en het lag op het juiste afhaalpunt. Opgelucht maar nooit meer via Kiala. Wat een gestress.

Bibi
06-08-2016

Zeer goed ingepakt en in scherven aangekomen

Ik heb afgelopen week een pakketje verzonden via de prutsers van Kiala. Zeer goed ingepakt en aan ALLE kanten BREEKBAAR! erop gezet. Na een lange 5 dagen kwam de inhoud totaal in gruzelementen bij de ontvanger aan. Wat doen ze ermee? Ook al weten ze dat het breekbaar is gewoon maar mee gooien of zo? Het was de eerste maar tegelijk ook de laatste keer. Wat een prutsers.

Tamaar

Duurt lang

Mijn pakket staat inmiddels ook al een week op dezelfde status. Hij is nog steeds bij het sorteercentrum.

Kimna
06-08-2016

Nooit meer kiala echt waardeloos.

28-7-2016 pakket verzonden door verkoper (marktpalaats)

Is nu 6-8-2016 en nog steeds niets ontvangen sterker nog het staat al vanaf 30-8-2016 op het laatste sorteercenter.

Het WAS een cadeau voor mijn dochter maar die datum is inmiddels verstreken al mails naar kiala gestuurd maar ook wij krijgen geen reactie.

Dus waarschijnlijk zijn ook wij ons geld kwijt.

Wat een in en in trieste en criminele bende daar.

Ipse

Lang wachten

iets bij bol.com besteld. zou de volgende dag bezorgd kunnen worden maar dan zou ik niet thuis zijn. Gekozen voor Kialapunt in de buurt, dan zou ik het na mijn werk kunnen ophalen. Nu drie dagen later ligt het pakje nog steeds in het sorteercentrum van Kiala.. Lekker dan. Dat is dan de laatste keer dat ik iets via Kiala regel.

Rozalia_choo

Pakket nog niet ontvangen

Ik ben erg geschrokken na het lezen van de reviews. Mijn pakketje is inmiddels al een week bij het sorteercentrum. Na het contactformulier te hebben ingevuld, geen reactie ontvangen. Ben bang dat ik ook de dupe ervan ben.

Roos

Pakket nog niet ontvangen

Anouk
05-08-2016

Pakket al 4 weken in sorteercentrum!

Nooit weer!

Ben bang dat ik mijn te ontvangen pakketje nooit zal krijgen..

Waardeloos..geen enkele reactie

Pakket verstuurd naar servicepunt maar zonder opgaaf van reden verstuurd naar servicepunt 200 (!) km verwijderd van geselecteerde servicepunt.

Inmiddels 3 weken verder, meerdere ingevulde contactformulieren maar totaal geen reactie van 'klantenservice'.

Zo slecht nog nooit meegemaakt en dat gaat dan over naar UPS...waardeloos!

Mirbres

Niks ontvangen

Pakket is al een week geleden op kialapunt afgegeven en is nog steeds onderweg naar het sorteercentrum?

Ook een goede ervaring

Ik heb een audioapparaat verkocht aan iemand in België. Op verzoek van de koper heb ik het apparaat via Kiala verstuurd. Ik had nog niet van dit bedrijf gehoord en keek even op deze site. Ik schrok van de negatieve beoordelingen. Gelukkig is mijn pakket in vier dagen in goede orde aangekomen bij de koper.

Frandiau
04-08-2016

Wat een asociaal bedrijf.

Ik stuur voor het eerst een pakje naar het buitenland. Kiala was veel goedkoper dan Post nl. Het pakje ligt al twee weken volgens de site in het sorteercentrum. Ik hoop het dan kan het nog goed komen. Nog een pakje een week later gestuurd maar daar gaat het ogenschijnlijk goed mee. Het is toch belachelijk dat de klantenservice niet meer bestaat. Volgens de telefonist zitten ze niet meer in het gebouw. UPS wil het ook niet oplossen. Wij kunnen het niet nakijken zeggen ze dan. Lijkt mij sterk. Misschien met z'n allen weer naar Kassa.