Ellis
Ellis

Geld kwijt

Mijn pakket is bijna 2 weken kwijt, kiala geeft ups schuld, ups geeft kiala schuld en uiteindelijk krijgt de winkelier de schuld die mij geen bewijsje gegeven heeft, maar die zegt zeker het wel aan mij gegeven te hebben, wat niet waar is want vriend heeft ook niets gezien. Uiteindelijk heeft me dit uren en Veel geld gekost omdat mensen me van kastje naar muur sturen en Door niemand iets opgelost wordt. Wat een klote bedrijf zeg. Voor mij niet meer..

Do

Omgeleid 30 km verderop

Tot op heden geen klachten over Kiala. Nu is een pakket omgeleid omdat mijn dichtstbijzijnde punt "op vakantie" is. Op zich prima en binnen een straat van 2 kilometer zijn er 9 andere punten te vinden. Toch is het pakket omgeleid naar een andere plaats 30 km verder op, wat voor mij niet bereikbaar is.

Invullen van contactformulier door zowel verzender als door mij levert niets op.

Julia
12-07-2016

Pakket al twee weken vermist, geen reactie op formulier

Een vorige keer ging het goed, maar sinds ruim twee weken is er een pakketje "in transport" dat maar niet aan wil komen. Op het formulier wordt niet gereageerd (zowel ik als de verzender hebben dat 3x ingevuld), een nummer kan ik op de site niet ontdekken. Geen aanrader dus.

Ny
11-07-2016

Zeer slecht!

Via marktplaats had ik een pakje via kiala laten verzenden. Een afleverpunt in de buurt via de website van kiala gekozen. Een bericht ontvangen dat het pakketje onderweg was naar het betreffende punt. Ineens bleek het pakketje te zijn bezorgd bij een punt helemaal aan de andere kant van de stad! Met 38 weken zwangerschap, zonder auto heel vervelend! Een klacht/ contactformulier ingevuld met het verzoek een oplossing hiervoor te vinden. Nooit iets op gehoord!

Bij het afhalen van het pakje stond wel het juiste afleverpunt op het pakje. Een groot raadsel dus waarom mijn pakje aan de andere kant van de stad is bezorgd.

Herman
08-07-2016

Waardellos bedrijf !

Na meer dan twee weken eindelijk mijn pakket ontvangen!

Kon niet sneller want ze gebruikten mijn pakket als deurstopper in het distributie centrum van Koala.

Het is dat er er een telefoontje aan gewaagd heb van 0,80 € per minuut wat ik al een schofterig hoog bedrag vind wat geen enkel fatsoenlijk bedrijf in Nederland zou durven vragen !

Het pakket was er nog een werknemer wou hem gaan gebruiken als anker denk ik.

Afijn het pakket is er alleen totaal aan stukken natuurlijk nou daar gaan ze voor betalen !

Dat dit soort bedrijven geleid door Neanderthalers hier in Nederland actief mogen zijn is toch ongelooflijk We mogen hopen dat niet meer lang gaat duren NOOIT meer iets met KIALA versturen goedkoop is heel duur met Kiala blijkt Wie daar nog ooit iets mee verstuurt die moet zich na laten kijken !

Lieke
07-07-2016

Geen contact mee te krijgen

Er gaat was mis, geen email gekregen dat het pakketje onderweg is.

Bellen is onmogelijk. Contactformulier ingevuld, en daar krijg je maar geen reactie op.

Niet aan te raden

Marie
07-07-2016

Paketje verstuurd nooit aangekomen

pakketje verstuurd nooit aangekomen waar ik het afgegeven heb stuur me naar kiala en waar het aan moest komen ook 08000233403 nummer van koala zeg dat het uitgeschakeld is 0306014024 nummer is altijd in gesprek en als je er dan 1 keer door komt hang je meer al een uur in de wacht en wordt er nog niet geantwoord mail reageren ze niet op terug en heb contact opgenomen met upc waar ze mee zouden moeten samen werken en die kunnen er niets aan doen en geen antwoordt opgeven weten zelf nog geen nummer waar je ze wel op kan bereiken of houden zich van de domme want ze zeggen wij werken niet samen maar werken soms voor hun zeggen ze daar raar raar raar ik zeg nooit meer iets met versturen want het is goedkoper maar 1 keer gaat het mis kan naar 20 keer zijn als je geluk heb maar kan ook na 2 keer zijn en dan ben je duurder uit

Ppouw
06-07-2016

Als je TNT post gewend bent is dit wel een afknapper.

Pakket is al dagen onderweg volgens de site.

Is ie lopend onderweg of wat!

Nee dit was eenmalig zeker afrader.

Denise
06-07-2016

"Goedkoop is duurkoop"

Nooit laten verzenden via Kiala! Voor die paar centen dat het goedkoper is bezorgt het je namelijk een hoop gezeik. Pakket is al dagen onderweg en er is geen klantenservice die jou per telefoon te woord staan. Alles via mail en dan belandt het op de volgende hoop.

Lens
05-07-2016

Super geregekd

Nu een aantal keren zowel pakketjes verstuurd als naar mij toe laten sturen via Kiala, pakketten komen redelijk snel aan en het informstuesysteem werkt feilloos

Mich
04-07-2016

Kiala roemt alleen zichzelf. En eigen roem stinkt!

Ik wacht al een week op een pakje uit België. Het duurt al drie dagen voor het van het inleverpunt bij het sorteercentrum is en dan nog drie vier dagen voor het (misschien?) eens bij jou is.

Nee als dit service betekent.

Boze klant

Wacht al 21 dagen op pakket

Het is het slechte verzendbedrijf binnen Nederland. Wacht al 21 dagen op pakket . Krijg bij een telefoontje naar klantenservice een super onbeschofte trut aan de lijn met een grote bek met de mededeling "je heb pech helaas pindakaas".

Schandalig.

Mensen NOOIT via Kiala verzenden of laten opsturen.

Betaal iets meer bij Post NL, dan kun je het traceren en je weet dat het aankomt

Sylvia
Sylvia

Pakje spoorloos

Mijn pakje schijnt gepost te zijn en heb daar een email bevestiging van gehad met tack en trace.

Fijn, mijn afhaalpunt schijnt niet te bestaan volgens de Kiala website. Het pakje volgen met het hun opgegeven codenummer kan dus niet.

Pakje blijkt op het afhaal punt (wat dus wel degelijk bestaat ! ) ook niet te zijn.

Nu ben ik 5 dagen verder en niemand weet waar het uithangt.

Voor mij een leermoment.

Ik gebruik dus lang van zijn leven geen KIALA meer.

Bij het bellen naar mijn KIALA punt vertelde de dame mij dat ik "te hoge verwachtingen had.........(!) tav de verzending.

Dat zou zomaar best eens kunnen.

WAARDELOZE bezorgservice!

Boorden
01-07-2016

Kiala van Nederland naar spanje, SUPER!

Wij sturen regelmatig een groot pakket van 15 kg. Naar

Een Kiala punt in een dorpje in Spanje. Zeer tevreden over

De snelheid - altijd binnen een week- tegen een zeer

Redelijk tarief -14€ of 17€ verzekerd-, super!

Hopen hier nog lang gebruik van te kunnen maken!

Angela
Angela
01-07-2016

Lang wachten

Heb nu voor het eerst een pakket met kiala laten verzenden, maar na ruim een week kan ik het nog niet ophalen. Op de zelfde dag ook een pakket laten posten door tnt, die werd gewoon netjes de volgende dag bezorgd. Volgende keer liever wat extra betalen, maar wel een normale service. Voor mij nooit meer met Kiala.

Yan
30-06-2016

Pakket 80 km verder omgeleid

Het door mij geselecteerde Kialapunt bleek niet meer te bestaan, alhoewel het op hun site nog steeds als Kialapunt te selecteren is. Mijn pakket is toen omgeleid, naar een punt 80 km verderop! Tweemaal het contactformulier ingevuld maar geen reactie ontvangen.

Maurice Snel
30-06-2016

Slechte recensies volkomen onterecht

Het lijkt erop of er mensen doelbewust Kiala aan het zwartmaken zijn. Ik heb de afgelopen jaren tussen de 50 en 100 keer een pakket via Kiala verstuurd. Het is 1x gebeurd dat een pakket een paar dagen zoek was (maar dit is weer goed gekomen). In alle andere gevallen ging het vlekkeloos. Het enige nadeel is dat het gemiddeld 5 dagen duurt voor een pakketje is afgeleverd. Je krijgt keurig een track & trace bewijs en de kosten zijn iets meer dan de helft van wat het versturen via PostNL kost.

Henry
29-06-2016

Pakket omgeleid

Zonder opgave van redenen het pakket naar een Kiala punt 30 km verder gestuurd. Gevraagd naar reden, wordt niet op gereageerd. Laatste keer Kiala voor mij.

Thea
29-06-2016

Binnen bezorging 24 uur is loze belofte

Ik stuur regelmatig met Kiala omdat ik post.nl nog minder vertrouw. Het ergert mij mateloos dat pakketten minimaal 3 dagen op "Pakket wordt getransporteerd" staat. Terwijl er beloofd wordt dat het binnen 24 uur bij het afhaalpunt is.

Nog nooit gelukt.

Mm
27-06-2016

Altijd later dan laat

Je denkt zeker te zijn dat een pakket de volgende dag wordt bezorgd, maar nee helaas. Ik twijfelde nog even dat ik het wel via Kiala zou laten bezorgen maar dacht dat de tijd eea opgelost zou hebben. Helaas niet het geval