UPS reviews

1.2

Inge Dordrecht
06-09-2014

Waaaaardeloos

Ik moest wachten op een email dat mijn zending van Bol kon opgehaald worden, via pakket volgen las ik dat het pakket de dag ervoor al op vrijdag 5 september bij het afhaalpunt Halfords Dordrecht afgeleverd was, krijg dan doodleuk pas op zaterdag om 06:27 uur een mail van hun...... gewoon te laat dus. Arme Bol dat zij met dit soort bedrijven zaken moeten doen. Enne de Halfords is dus gewoon dicht om 06:27 en er zit dan echt niemand in die winkel die pakketten scant dat ze er zijn dus ik vermoed dat de automatisering van Kiala nogal gebrekkig is. Mijn uitgebreide klacht gaat naar Bol want ik heb 2 keer gebeld met de Halfords, met wacht de mail maar af en 3 keer gemaild zonder reactie van Kiala. Voor mij is dit de eerste en laatste keer dat ik überhaupt iets laat afleveren bij Kiala

Jason
05-09-2014

Uitstekende service kiala

kiala is een handig als je vaak niet thuis bent omdat je pakket altijd direct klaar ligt bij een kialapunt in de buurt.

bijna alle klachten die ik hier lees zijn niet de schuld van kiala maar van de verzender die een pakket al aanmeld maar nog helemaal niet verzend.

Bianca
04-09-2014

Waar-de-loos!

Ik heb nu 14 pakjes via kiala verstuurd, maar als het fout gaat, gaat het ook goed fout. De meeste Kiala punten doen maar wat. Ze hebben totaal geen kennis van zaken en hebben geen respect voor andermans eigendommen. Klantenservice reageert wel, maar ik kreeg het gevoel dat ze schijt aan me hebben. "Pff, geld is binnen, dus niet zeiken". Ik stop dus met onmiddellijke ingang met Kiala. PostNl is ook waardeloos, maar iets minder dan Kiala.

S. van de Geest
20-07-2014

Zeer klantonvriendelijk Kiala-punt en nog slechtere Kiala 'klantenservice'

Op 28 juni met veel moeite via de website (waardeloos!) van Kiala een klacht ingediend over een Kiala-punt in Breda. Hierop geen enkele reactie ontvangen... Dit had ik gemaild:

Vanmorgen wilde ik een pakket afgeven bij Cees van der Horst. Ik kreeg van een medewerker de volgende opmerking: 'Ze zijn boven bezig en dat kan wel even gaan duren'. Oftewel: ik weet niet hoe ik een retourzending moet scannen en een retourtje in de computer moet zetten en mijn collega is boven bezig (wat blijkbaar veel belangrijker was) dus u kunt wachten voor onbepaalde tijd of u gaat weg. Daar kwam het op neer en ik was niet de enige. Er stond nog een vrouw te wachten, die na 10 min. maar wegging, want blijkbaar kon de bewuste collega die wel snapt hoe je een retour moet inboeken, NIET tussendoor even naar beneden komen om 2 klanten te helpen. Ik vind dit echt belachelijk en zeer klantonvriendelijk en onbeschoft gedrag! Ik hoop dat u dit Kiala-punt hier op z'n minst op aanspreekt, want zij zetten hiermee Kiala bepaald niet in een goed daglicht.

Mike
13-07-2014

Pay peanuts get monkeys!

Eerste ervaring met kiala is zeer slecht na bijna een week geen wijziging te zien op de kiala website maar besloten verhaal te gaan halen op het kiala punt.

daar bleek dat het pakket niet in te scannen was door de winkel medewerkster.

van ellende het pakket maar weer meegenomen om via een andere partij te laten verzenden

eens maar nooit meer, nu nog zien mijn 3,95 terug te krijgen van deze boevenclub.

Szandor
02-07-2014

Prima

Snelle bezorging, voldoende afhaalpunten, duidelijke t&t.

Jennifer
15-06-2014

Vreselijk

Pakket besteld en werd via Kiala bezorgd. Het zou 1 dag na de dag van bestelling geleverd worden. Een week later en ik wacht nog steeds op het pakketje. Track and Trace systeem werkt ook niet! Dus al met al geen goede service! :@

Len
23-05-2014

Kiala is slordig!

Er is met pakketten heel slordig omgegaan op het KIALA afhaalpunt. De dozen waren kapot en de inhoud lag er al bijna uit. 'Oh, er zal wel iets bovenop gelegen hebben' werd mij gezegd. Ik maak hier geen gebruik meer van. Waardeloos!

Dirk
13-03-2014

Wat een waardeloze organisatie

ongelofelijk! een pakket verzonden met een waarde van 100 euro na 2 weken nog steeds niks van vernomen. na lang zoeken een telefoonnummer kunnen vinden 08000233403 hier zijn ze op te bereiken het hele verhaal verteld en vervolgens kreeg ik te horen dat er een onderzoek werd ingesteld. na 2 dagen kreeg ik per mail het bericht dat ze het kwijt zijn en dat ik een formulier in kon vullen voor een schade vergoeding met een maximum van 17 euro! oftewel door de slechte service van KIALA ben ik 80 euro verloren! BEDANKT PRUTSERS

Hella
03-02-2014

Beschadigd pakket

4 dagen laterer dan beloofd is het oakket afgeleverd bij het Kialapunt. Het is zwaar beschadigd, alsof er een auto overheen gereden is. Ook de inhoud is beschadigd.

Gerrit
03-01-2014

echt waardeloos, pakket ligt al wekenlang in hun distributiecentrum, te wachten. Vraag over pakket stellen kan via contactformulier, alleen dat werkt niet. Bij invullen van het pakketnummer geeft hij wel netjes weer dat het pakket herkend is, maar na invullen van de rest komt dan de foutmelding dat er wel een pakketnummer ingevuld moet worden.

30-12-2013

Waardeloos, wachten wachten en niet bereikbaar voor vragen. Nooit meer!!

David
10-12-2013

schande,de eerste en laatste keer dat ik iets via kiala laat verzenden

het heeft bijna 2 weken geduurd voor een pakket van meeuwen naar beverlo te verzenden

ik betaal nog liever het dubbele van de verzendkosten dan dat ik ooit nog beroep doe op hun diensten

grtz david

31-10-2013

op hun site staat dat ze 24 miljoen hebben geinversteerd. Maar waarin dan? Pakjes komen niet aan, en ze reageren amper op klachten. Heel het internet staat vol met klachten over kiala, laat ze dan het lef hebben om hier op te reageren. Maar niets, helemaal niets hoor je er van.

Krijg je na bijna twee weken wachten toch een sms dat je het pakket kan afhalen, dan is het pakket dus niet aanwezig. Ze doen maar wat daar. Die toko had allang failliet moeten zijn. Blijkbaar trappen er nog steeds mensen in. Ik kan iedereen afraden om met hun zaken te doen.

Josz
27-08-2013

Gekozen in bestelling voor afhalen van het pakket bij het Kiala afhaalpunt in Harmelen. Email van Kiala komt maar niet.. Dus maar even naar het afhaalpunt. Blijkt dat gesloten ivm verbouwing!

Ik moet wachten tot het afhaalpunt weer open gaat.

Duidelijk dus dat Kiala de procesgang niet onder controle heeft.

Nog erger is dat Kiala op geen enkele manier is te bereiken. Telefoonnummers die op sommige sites staan werken niet.

Mijden deze pakketdienst!