UPS reviews

1.2

Axel
04-11-2022

Na 3 maanden dat het packet bijbups ligt krijg ik al 2 maand geen enkele reactie meer.

Ongelofelijk dat dit bedrijf nog bestaat!

Lies
27-10-2022

Thuis gebleven geen ups gezien of gehoord. In een mailtje gelezen dat ik niet thuis zou zijn geweest. Vandaag een nieuwe kans, heb een briefje in de bus gekregen dat ik niet thuis was en dat de zending naar een ups punt is gebracht. De hele dag wel thuis geweest, geen seconde buiten de kamer geweest.Echt ongelofelijk wat een sjit bedrijf is dit! Nooit in zee gaan met deze gasten, want je wordt opgelicht. Nu maar hopen dat de zending bij het ups punt ligt! Ik hou m'n hart vast!

De
24-10-2022

De meest vreselijke ervaring om klantendienst te bereiken. Als je dan finaal ieman hebt bereikt, dan kan die u niet helpen, ook al begrijpen ze de vraag en het probleem, ze blijven halsstarrig hetzelfde generieke antwoord geven.

U moet de factuur betalen op uw UPS account.

Ik heb geen factuur staan of betalingsmail gekregen.

U moet de factuur betalen op uw UPS account.

En opnieuw en opnieuw en opnieuw .

Alle andere koerier diensten die zakelijk werken, sturen je gewoon een factuur na voor de inklaring en houden de goederen niet tegen. Blijkbaar is dat voor UPS onmogelijk?

Ahmed
11-10-2022

Slechte service. Geen respect voor de tijd van de klant. Er is geen informatie over de aankomsttijd. Je moet een hele dag thuis zitten wachten tot je bestelling binnenkomt. Ik moest twee dagen achter elkaar vrij nemen van mijn werk om te wachten op het geschenk van mijn zoon dat ik moest ondertekenen om te ontvangen. Klantenservice is erg slecht. Ze weten van niets en kunnen je ook niet helpen. Mijn zoon huilde veel omdat zijn cadeau niet op de eerste dag arriveerde. Ik heb meer dan eens geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice, maar ze wilden me niet helpen .

17-09-2022

We hebben een pakket laten verzenden uit de UK door UPS. Op 21 juli bericht gekregen dat het pakket was verzonden.

Op 25 juli bericht gekregen dat benodigde formulieren niet aanwezig waren (hadden we nota bene zelf met de verpakking reeds opgestuurd naar de verzender). Alle papieren nog maar eens opgestuurd, daar kregen op 23 augustus een bevestiging van.

Vervolgens eindeloos bellen waar het pakket bleef (niemand weet iets bij de klantenservice: "het pakket is al in Nederland", "het pakket is nog in Engeland", "het pakket is zoekgeraakt" etc.). Inmiddels is het 17 september en geeft de traceer pagina aan dat er vertraging is opgetreden, lijkt me na bijna 2 maanden wel duidelijk.

Kortom, tenzij je graag wilt dat de zaken zoek raken en blij bent met een incompetente klantenservice kan ik iedereen adviseren niet met UPS in zee te gaan voor verzendingen.

Eve
13-09-2022

UPS komt de straat inrijden maar chauffeur stapt niet uit. Wel bericht dat pakket is bezorgd om 14.08 uur. Direct contact opgenomen met klantenservices, maar ja dan ben je wel gelijk een uur verder. Kunnen de chauffeur niet traceren, onderzoek zal worden opgestart. Nu maar hopen dat de persoon die mijn pakket heeft een vreselijke huiduitslag zal krijgen van de door mij bestelde en betaalde Jo Malone parfum.

Jalon Livan
07-09-2022

Bezorger belde aan, heb opgenomen, geen antwoord gekregen. Vervolgens krijg ik een mailtje dat hij me heeft gemist.

Slechte service, nooit meer laten bezorgen door UPS.

Ivan
27-08-2022

Ik kregen een ongewenst pakket uit Amerika. Ik heb het dus aan de deur geweigerd. Nu achtervolgd UPS mij al 8 maanden met facturen voor iets wat ik niet besteld en niet ontvangen heb. Meermaals gemaild en gebeld. Uiteindelijk geven ze toe dat het een fout was… 3 maanden later begint het opnieuw… weer een factuur voor het geweigerde pakket. :-(

Merve
11-08-2022

Ik heb een droogrek van Amazon teruggestuurd via UPS. De berekeningen en aantal kilos heb ik via UPS website doorgegeven en printlabel aangemaakt. Vervolgens kreeg ik een factuur na zogenaamde audit dat afmetingen niet kloppen met paar centimeters en ze hebben aantal kilos 3x meer aangegeven. Dit klopt dus totaal niet. Krediet afdeling heeft mij gevraagd om bewijs te sturen over de afmetingen van het product en dat heb ik gedaan. Wij zijn nu 3 maanden verder en net heb ik weer een standaart email gekregen waarbij ze opnieuw vragen voor bewijzen alsof ik helemaal geen emails gestuurd heb. Ik kreeg ook krediet nota van een andere medewerker en zij heeft aangeveven dat het verkeerde berekende bedrag mij terugbetaald zal worden maar ze hebben dus ipv dat opnieuw de case geopend zonder aan te geven dat ze dat wel doen. UPS is echt maffia en hun taktiek is mensen blijven facturen sturen en dreigen totdat je de onterwchte factuur gaat betalen. Echt schandalig hoe ze met klanten omgaan!

Tineke
05-08-2022

Mijn pakket is gewoon weggegooid.

27 juli heb ik een pakket verzonden met ups. Na 6 dagen nog niets te hebben gehoord heb ik gebeld. Het label was 6 minuten geleden aangemaakt, ook toevallig.

Nu geeft ups aan.

Het pakket raakte beschadigd. Alle goederen werden weggegooid en de afzender wordt hiervan op de hoogte gebracht.

Het moet toch niet mogelijk zijn dat ze mijn spullen weggooie, ter wijl ik ze in goed vertrouwen door hun laat verzenden.

Wat een bedrijf zeg

Vandaag 5 aug. Nog steeds niets gehoord.

Ben bang dat mijn karel appel nu bij een personeelslid van ups aan de muur hangt te schitteren.

29-07-2022

Uit Engeland een motorzaden besteld . het bedrijf gebruikt UPS als verzendservice.weet ik veel.als ik het had geweten.enfin op maandag krijg ik een SMS dat het dinsdag 26 juli tussen 12.30 en 16.30 wordt bezorgd. die dag kwam mij slecht uit dus via hun site verplaatst naar donderdag 28 juli.

ik volg track en trace en zie ondanks mijn veranderde dag Dinsdag tussen 12.30 en 16.30 komt uw pakket.niks natuurlijk. woensdagop travk en trace.uw pakket wordt afgegeven tussen 12.30 en 16.30. neeee dan ben ik werken

de donderdag. jaaa vrij dus laat vroeg de hond uit.maar niks. .levertijn nog onbekend. om 18.45 kijk ik weer .sttaat er pakket afwegeleverd achterdeur. HUH we zijnvde hele dag thuis 4 personen.een scheelle bel maar geen UPS. .en geen pakket.

Wat kan er loos zijn. morgen maar kost 1 .10 euro per minuut. ooit was UPS een ģoed bedrij⁷

Jill Roestenburg
27-07-2022

19 juli 2022 had ik een tasje besteld bij het merk MAJE uit frankrijk het zou ongeveer 5/6 werkdagen duren tot het bezorgd zou worden. ik had zelf al 2x het pakketje gemist op de dagen 22 juli 2022 en 25 juli 2022. vandaag had ik mijn pakketje gekregen (27 juli 2022) ik helemaal blij, de doos zag er niet verzorgd uit en het etiket van mijn adders en naam zag er niet netjes uit. ik open het pakketje. zitten er nederlandse schoolboeken in van iddink? ik meteen bellen naar de klantenservice van UPS na 3x raden geen klote geholpen. nu afwachten op een telefoontje binnen 24 uur en anders ga ik even gezellig langs het bedrijf in utrecht. (waarschijnlijk is het gestolen of pakket kwijt geraakt en hebben ze mijn etiket op een verkeerde pakket opgeplakt) #UPSkansloos #UPSstopvoorjeeigenbestwil

Nick
25-07-2022

UPS weet te melden dat je niet thuis was, zonder ook maar een poging te hebben gedaan om het pakketje af te leveren.

UPS is een ZEER slecht bedrijf!

Tewelde
21-07-2022

Ik ben nog nooit zo'n verschrikkelijk bezorgbedrijf tegengekomen. De slechtste service ooit. Ik had geen idee dat dit soort bedrijven in de wereld van vandaag bestaan. Als je om hulp vraagt, beweren ze dan van alles om van je af te komen. Hun digitale service is ook waardeloos. Ze blijven de bezorgstatus telkens bijwerken, eind van de dag, morgen, weer morgen tot je geen kracht meer hebt om te checken. Ze komen nooit hun belofte na. Het is alsof ze er zijn om je opzettelijk kwaad te maken. Het is niet te geloven. Tenzij je voor de lol de hel wilt ervaren, raad ik je aan UPS nooit als je bezorgbedrijf te gebruiken. Je bent gewaarschuwd!

Mirelle
08-07-2022

Mijn pakket kwam uit het buitenland en ik wist alleen een timeframe van enkele dagen waarbinnen de verzender het zou versturen en dat daarna nog enkele dagen zou duren voordat pakket aankwam. Het pakket werd op donderdag afgeleverd bij een ups afhaalpunt in Zaltbommel wat al vreemd was want zou thuis worden geleverd. De ochtend van de eerste dag dat het pakket af te halen was werd ik door mw van het afhaalpunt ge-appt of ik snel wilde ophalen want het pakket stond in de weg en was groot en zwaar. Terug geappt dat ik een weekendje weg was en direct na het weekend zou ophalen. Tegen de avond kreeg ik bericht dat ze mijn pakket onder een afdak in de tuin had gezet en dat ze (mw van afhaalpunt) liever had gehad dat ik het had opgehaald want nu kon ze niet op terras onder afdak zitten. Omdat het een duur vloerkleed betrof en de weersvoorspelling regen gaf, ben ik van vakantieadres op en neer gereden (> 100 km enkele reis) om mijn vloerkleed dat buiten was gezet te redden. Te bizar!

Youri
01-07-2022

Ongelofelijk. Twee dagen op rij krijg je een mail dat vandaag geleverd gaat worden. Tussen 11:15 - 15:15. Niks. Om 16:40 maar de klantenservice gebeld. Na een hele lange moeilijke automatische onzin eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Ja meneer het pakket ligt nog bij ons op het sorteercentrum. Ja krijg even de tyfus heey. Heel de dag verpest voor absoluut niks. En dit zielige bedrijf levert niet eens op zaterdag, dus nu lekker wachten tot maandag en dan zeker weer heel de dag voor niks thuis blijven. Heel mijn humeur verpest, bedankt.

Maarten
29-06-2022

Het rammelt aan alle kanten. De klantenservice weet en kan ook helemaal niks dus ik zit hier nu maar te wachten met de vraag wat er van de beloftes nog waargemaakt kan worden. Duistere bedoeling.

Tjalf
27-06-2022

Een cijfer1 is al teveel, wat een schijt bedrijf is dit.

Ze wilden dat ik veels te veel invoerkosten zou betalen (dit deden ze ook bij vrienden, bij postnl invoerkosten 27 euro, bij ups 191 euro).

Bij een 2e order deed de pinapparaat het niet dus contant betaald, kreeg ik een week later lekker een bericht of ik nog even die 2e order wou betalen.

3x gebeld, 1e keer gewoon uit de wachtrij gegooid of ik wel het gesprek wou beoordelen. Hoe dan ik heb niemand gesproken. 2e keer 30 min aan de lijn, verbinding weer verbroken.

3e keer wel iemand aan de lijn gekregen maar die kon er niks mee. Ik had de juiste afdeling gekozen, of ik alles op de mail wou zetten.

Binnen een week wel te horen gekregen dat ik het dubbele idd niet hoef te betalen en dat ik mijn geld terug krijg.

Ik wacht al een maand op mijn geld maar nog altijd niks!

Arnaud
24-06-2022

Het kan gewoon niet slechter

Alisa
24-06-2022

Waardeloze service, te veel gedoe, echt niet waard. Nooit meer!