Ma
03-06-2021

Betaald aan chauffeur.

Ik kreeg via UPS een pakket uit GB.

Er kwam een SMS van DPD, dat ik het geld moest overmaken, maar ik heb die link niet geopend. 15 minuten later stond de UPS chauffeur aan de deur en ik moest bij de chauffeur contant afrekenen, anders werd het pakket niet afgeleverd.

Ik liet hem de SMS zien en hij zei dat het spam was.

De chauffeur kon niet terug geven en heb ik iets meer betaald (hiervan heb ik 2 getuigen).

Een uur later kreeg ik weer een SMS van DPD, dat de factuur betaald moest worden en dit heeft zich nog een paar keer herhaald.

Nu 14 dagen later krijg ik een factuur dat rekening nog openstaat en praten ze over een toeslag van € 40 er bovenop.

Hier moet iets fouts zijn, of de chauffeur heeft het geld zelf gehouden.

Gebeld met UPS en een heel menu doorgelopen en krijg je te horen dat ze beperkt open zijn en je moet emaillen. Voor email contact moet je eerst alles invullen en registeren.

Eerste en laatste keer dat ik via UPS iets laat komen.

Chay
02-06-2021

Slechtste bedrijf ooit!

Zijn nooit aan de deur geweest, claimen van wel. Klantenservice heel nonchalant alsof het ze niks uitmaakt. Waardeloos

Hélène
Hélène
02-06-2021

Slechte service

Bezorger ad deur, ik onder douche, man thuis in belangrijke vergadering. Ik neem via Ring op en zeg dat ik akkoord geef om het pakketje naast de voordeur te leggen, we halen het binnen 2 minuten weg en houden het in de gaten.

Bezorger weigert.

Bij andere bezorgdiensten geen probleem, maar bij die van de UPS wel.

Geen klantvriendelijkheid, mijnheer had niks te maken met andere bezorgservices, ja en IK wel!

Zo vaak zulke negatieve ervaringen gehad met UPS!

Snap niet dat ze nog bestaan!

Nu moet ik naar de andere kant van de stad om m’n pakketje op te halen.

klantenservice? Amehoela!

Nesla
28-05-2021

Slecht service

Ik haat ups slechte service en klanten service ook

Jaapie
26-05-2021

We troffen U helaas niet aan?

Ik was thuis met briefje op de voordeur "ik ben in de achtertuin", gewoon niet verder kijken en briefje achterlaten,. Dit gaat bij de andere postbezorgers persoonlijker en dus beter.

Michel
23-05-2021

Pakket weg

Pakket ligt zogenaamd al 2 maand bij het UPS acces point, klaar om opgehaald te worden.

Het bedrijf waar het heen moet geeft geen gehoor, en UPS krijg je ook geen contact mee.

Mischien een idee om iets van een customer support te regelen voor je klanten?

Sabrin
Sabrin
18-05-2021

De slechtste koerier dienst ooit

Ik wacht al ruim 4 weken op een pakket dat bij douane ligt. Ik heb alle benodigde informatie verzonden en mijn pakket zou gewoon vrijgegeven moeten worden.

Ik heb sinds 29 april 2021 elke dag gebeld met de klanten service en ik kom geen steek verder. Klantenservice is van alle kanten dichtgetimmerd en managers dekken zich zelf op deze manier, zodat zij de klanten niet te woord staan.

Ik heb meerdere e-mails gestuurd naar de ups brokerage, want zij zijn de tussen persoon voor de douane ene rita de bruin en zij verdomd om iets te doen, het enige antwoord wat ik van haar krijg, is i” k stuur nogmaals e-mails met verzoek je pakket vrij te geven”.

En nu reageert ze niet eens meer. Ik heb een boos brief gestuurd en daarop ook geen reactie ontvangen.

Ik vind dit koeriersdienst echt een stelletje amateurs en oplichters en een stelletje lui lakken. Er word absoluut geen moeite gedaan om de klant te helpen, zoals ze claimen op hun website ( klantenservice hebben ze hoog in het vaandel) 🖕.

Ik waarschuw iedereen die een pakket wil versturen met ups. Doe het niet.

Ravinder
11-05-2021

Geen of weinig info over pakket. staat meer dan 4 werkdagen in opslag

Geen communicatie over invoerrechten.

geen of weinig info over pakket. staat meer dan 4 werkdagen in opslag.

ook geen klacht behandeling,

dit was dus de laatste pakket via UPS

Marlies
10-05-2021

Slechte service, reageren niet

Sturen onterecht facturen voor invoerrechten, ik heb de pakketten namelijk geweigerd of niet ontvangen. Telefonisch kom ik er niet uit en via de mail reageren ze gewoon niet. Wat een vreselijk bedrijf. Maar ondertussen zit ik met facturen en betalingsherinneringen.

Lex
Lex
07-05-2021

Wat een slechte service, nooit meer!

Paar keer een pakket besteld bij Thomann en er is iedere keer wel iets mis. U was niet thuis, pakket op te halen. Was wel degelijk thuis! Vandaag zou het pakket thuis worden afgeleverd, einde va de dag. Goed op blijven letten op bel en raam. Komt er mailbericht dat het pakket is op te halen in een ander dorp! Nooit meer dit! UPS is slecht, lui, leugenachtig.

Ruud
05-05-2021

UPS Service " Wat een blamage "

Ik krijg een sms met een pakketje wat ergens voor mij zou liggen. Als ik de link open die er bij zit moet ik persé een ups app installeren omdat de link aan mijn mobiele nummer gekoppeld is. Ik denk dat het een soort fishing sms is. Als ik iemand telefonisch wil spreken begint de ellende. Je wordt van her kastje naar de muur gestuurd en vervolgens wordt het telefoongesprek automatisch beëindigd. Wat een blamage als je iemand wil spreken. Geen mogelijkheid om iemand van vlees en bloed te spreken.

Waardeloos!

Luc
05-05-2021

TIJDVERLIES BIJ KLACHTEN

Constante verkeerde facturatie bij import uit Turkije.

Er worden steeds invoerrechten aangerekend voor

producten waar geen invoerrechten van kracht zijn.

Alle documenten zijn steeds in orde.

Bij klacht duurt het maanden om een antwoord te krijgen met de melding dat er een dossier zal aangemaakt worden.

Klant beslist uiteindelijk om met UPS te verzenden.

Voor verzendingen gebruik ik UPS nooit meer.

Wat mij betreft administratief bende knoeiers.

GR
26-04-2021

Diep trieste service bij UPS

Triest bedrijf UPS, zeer slechte service. Wacht al dagen op een belangrijk pakket en vreesde al voor UPS na eerdere slechte ervaringen. Toch bestelling geplaatst bij de leverancier die met UPS werkt, omdat het nergens anders te krijgen was, maar weer dikke ellende met de bezorging. Krijg de informatie dat het voor het einde van de dag wordt afgeleverd. Na een dag voor niets wachten ontvang ik dan 's ochtends een bericht dat het niet is gelukt en dat er geen nieuw informatie beschikbaar is. Dan de volgende dag begint dit weer opnieuw, steeds voor niets wachten, thuisblijven en niets ontvangen.

Levent
Levent
20-04-2021

Valse "poging levering" melding

Valse "poging levering" melding, chauffeur ups heeft nooit gepasseerd.

Ingrid
19-04-2021

Een groot DRAMA

Wat een superslecht koerier! Enorrrrme prijzen vragen voor een snelle levering en vervolgens de hele boel minstens een week in het magazijn laten staan. NIET bereikbaar zijn. Een dame van de klantenservice belooft dat je binnen 48 uur teruggebeld wordt. Gebeurt NIET. Bellen met importafd.? NIET bestaand nummer gekregen! Mailen? Wordt NIET op gereageerd! Nu weer ruim een half uur aan de telefoon. Ga weer teruggebeld worden. en dat moet je dan maar geloven. Bovendien ONTERECHTE (preferentiële factuurverklaring was bijgevoegd) invoerrechten betaald (die moet je betalen, anders krijg je je zending niet).

Irma
16-04-2021

Zeeeer slecht

Het bachelor diploma van mijn dochter afleveren op een totaal ander adres en daar achterlaten tussen de kliko’s gaat echt nergens over

Dat is zo ongelofelijk slecht

Ik heb er geen woorden voor

Gelukkig heeft desbetreffende bewoner het zien liggen en bij mij afgeleverd.

Nooooooit geen zaken mee doen!

Yvonne
15-04-2021

Neit thuis brief en we waren wel thuis

Op 31 maart lag er een niet thuis briefje in de bus. We waren wel thuis! Pakketje kon ik 10 km verder in een ander dorp halen.Gebeld pakketje zou 2 dagen later alsnog worden bezorgd. Via track and trace zag ik dat ik pakketje nu in Rotterdam op moest halen. Dat is 40 km rijden. Hier heb ik ik 5 keer over gebeld. Pakket zou thuis bezorgd worden. Dus niet het is nu 15 april en pakket is terug naar de leverancier.

Diverse keren gevraagd van wie het pakket was. Kreeg verschillende antwoorden. Mag niet vanwege privacy doeleinden. Kan ik niet zien. En de laatste vertelde wie de leverancier was. LIEGEN? Het pakket is nu terug naar de leverancier. Ze hadden tegen hem gezegd dat ze 3 keer hadden geprobeerd om pakket te leveren. Weet liegen. Ik ga nooit meer iets bestellen als pakket via UPS komt.

Niels
09-04-2021

Komt niet opdagen

Zit je de hele dag trouw te wachten, krijg je om 18:30 opeens dit: "U was er niet. We voorzien een nieuwe afleverpoging de volgende werkdag."

Dat de chauffeur het te laat vind worden kan ik nog enigszins begrip voor opbrengen. Maar om dan de klant de schuld te geven is echt asociaal.

En ja, die volgende werkdag, ben ik er helaas niet. Dus dan komt hij echt voor nop.

Alice
08-04-2021

2 pakketten maar 1 ontvangen

2 pakketten van hetzelfde bedrijf besteld, deze zijn samen verzonden en tegelijk in Eindhoven aangekomen en volgens trackingnummers zouden zij samen afgeleverd worden. Maar helaas maar 1 pakket ontvangen en bij het ander pakket blijft bij het volgen van tracknummer staan "levering einde van de dag". Aan de telefoon werd gezegd dat het pakket vandaag nog geleverd zou worden. Met de vraag waarom niet beide tegelijk afgeleverd zijn kon degene aan de telefoon geen antwoord op geven. Vreemd. Nu morgen maar weer een vrije dag genomen.maar als ik eerlijk ben.ik heb er weinig vertrouwen erin dat het morgen wel bezorgd wordt.

Priscilla
08-04-2021

Pakket niet afleveren maar naar afhaal punt gebracht

Gisteren zou er een pakket binnen moeten komen voor me zoontje, zou tussen 10:30 enn13:30 bezorgd worden hele tijd gewacht de bel in de gaten gehouden me zoontje zat heletijd voor het raam te wachten op zijn pakketje maar het kwam maar niet en duurde wel erg lang later op de dag kreeg ik een bericht dat het pakketje bij een afhaal punt is afgeleverd, het zijn gewoon luie varkens! die te lui zijn om daadwerkelijk het pakketje af te leveren op de aangegeven adres.

ZEER SLECHT

Ze zijn niet eens 1 ster waardig.