Fred
21-12-2016

Pakje onvindbaar.

Pakje is een maand geleden verzonden en aangekomen op het laatste sorteercentrum, daarna niks meer van gehoord. Onderzoek is lopende maar al 3 weken niks meer van gehoord. Ik ben klaar met Kiala.

Tine
19-12-2016

Compleet onbetrouwbaar

Mijn pakje is onvindbaar nadat het op 2 verschillende punten zou geleverd zijn. Ik stuurde al 4 vragen door via het contactformulier en krijg daar geen antwoord. telefonisch ook niet bereikbaar.

Carolien
13-12-2016

Gebruik Kiala niet

Pakket op 30/11 ingeleverd door verzender, op 2/12 bericht dat het op het laatste sorteercentrum is aangekomen, inmiddels 11 dagen verder en geen bericht meer gehad dat het is aangekomen op het afhaalpunt. Helaas is het daar nog niet ontvangen blijkt uit navraag. Het nummer 08000233403 gekregen van het afhaalpunt, kom eindeloos in de wacht, zowel bij keuze 1 als keuze 2 van het menu. Ik verzend nooit meer iets via Kiala.

Manuel
12-12-2016

Kiala Primera Waterlandplein

Het pakket wat ik had besteld was volgens de Track&Trace code van PostNL al bezorgd bij het Kiala afhaalpunt. Daar wisten ze van niks. 3 dagen later hadden ze het pas gevonden

12-12-2016

Zeer slechte ervaring met Kiala en eigenaar UPS

Na het invullen van het formulier op de Kiala site op 17 november om een pakketje naar te versturen is het verschuldigde bedrag (3.95 euro) wel van mij rekening afgeschreven. Ik heb echter nooit een terugkoppeling per mail ontvangen en kon dus geen verzendlabel printen. Inmiddels zes keer een klacht ingediend via het hiervoor bestemde formulier op de Kiala site maar ze reageren gewoon niet. Bellen (0,80 cent per minuut) heeft geen zin. Je hebt een klantnummer nodig dat ik nooit heb ontvangen. Gaat mij niet om het geringe bedrag van 3.95 euro maar om het principe. Wel geld innen geen dienst leveren (oplichting) en vervolgens niet op klachten reageren. Contact opgenomen met UPS (eigenaar van Kiala) maar zij geven het volgende aan: Kiala is een zelfstandig- en daardoor ook een ander bedrijf dan UPS. Als u geld retour wenst te krijgen, zou u zich bij het bedrijf aan wie u het geld betaald heeft, moeten richten. Heb inmiddels aangifte gedaan van internet oplichting bij de politie en stuur deze ervaring door naar Radar en de Consumentenbond. Mijn advies: Verstuur NOOOOOOOIT iets met Kila.

Alison
10-12-2016

Kiala, pakket komt niet aan en er is GEEN klantenSERVICE

Op 28/11/2016 pakket weggebracht naar mijn Kialapunt. Op 30/11/2016 aangekomen bij sorteercentrum. Er staat bij dat de ontvangende partij zsm hoort wanneer het pakket bij kialapunt af te halen is. Maar helaas, het is nu 10/12/2016 en de status is nog onveranderd. Het pakket ligt officieel nog op het sorteercentrum. Ik heb inmiddels meerdere contactformulieren ingevuld, maar krijg totaal geen respons van Kiala. Een telefonisch bereikbare klantenservice hebben ze helaas niet, dus NOOIT verzenden met dit bedrijf. En als ik zo de reviews hieronder zie, ben ik niet de enige!

Giorgi
Giorgi
10-12-2016

Pakket verstuurd naar een kiala punt permanent gesloten is.

Wat moet ik hier nog meer over zeggen? stelletje prutsers.

Frans

KIALA WAARDELOZE LEVERING

Twee weken verder. Nog niks geleverd. Enkele mails. ==> niemand reageert. Nog nooit zo een slechte service gezien

Status Pakket wordt getransporteerd

Geschiedenis van uw pakket 01/12/2016 10:47 Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

29/11/2016 14:26 Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.

Kris
09-12-2016

Totaal ontbrekende service als iets misloopt

Pakket werd door Kiala naar verkeerde Kiala punt gebracht. Staat nu reeds meer dan negen dagen op "in transport" en er komt absoluut geen reactie op om het even welke vraag aan Kiala. Vermoed dat het gewoon verloren is maar dat ze een uitvlucht zoeken. Advies: vermijd KIALA

Fabienne
07-12-2016

2 dagen levertijd

Het pakket is maandag 5 december verstuurd en ik kreeg een mailtje op 7 december dat ik het pakket kan afhalen bij het desbetreffende Kiala Punt. Ik heb dus geen problemen ondervonden met Kiala en zou het zeer aanbevelen

Mb
07-12-2016

Niet doen

Ben al twee weken aan het wachten,pakket ligt al 1,5 week op sorteercentrum. geen enkele reactie van klantenservice. Echt heel slecht NIET Gebruiken !

Rianne
06-12-2016

Traag!

Alles wat via Kiala verzonden wordt gaat zo vreselijk traag. Wacht nu al een week op een pakketje van H&M dat in de lokale supermarkt wordt geleverd. Informatie wordt niet geupdate. Levering lukt meestal wel maar geduld is een schone zaak.

Sterre
02-12-2016

Wel betaald maar geen verzending

Via verzendservice online etiket gekocht en betaald, daarna meteen scherm op error. Klantenservice via site niet te bereiken want dan heb je een track en trace nodig. Telefoonnummer weten te achterhalen via deze site maar je komt in oneindige wacht met naar fluitmuziekje. Weg geld dus. Wat een ongelooflijk flut-bedrijf!

Patrick
01-12-2016

Afhandeling Schade

Ik heb in juli 2016 een pakket verzonden. Tijdens het verzenden is de inhoud kapot gegaan, iets wat natuurlijk kan gebeuren.

Heb natuurlijk direct de schade gemeld bij de betreffende afdeling.

Tot op heden ( december 2016 ) niks afgehandeld. Elke keer moet je er achteraan mailen wat de status is, en elke keer vragen ze weer iets nieuws. Heb zelf de bevestiging dat alles compleet is, en een week later zijn ze alle documenten ineens kwijt.moet je alles weer opnieuw sturen.

Wat een drama bedrijf ! Ik zou iedereen ook aanraden elders je paketten mee te versturen.

Piet
01-12-2016

Kiala zeer onbetrouwbaar en niet te bereiken.

Ik ben nu al drie weken bezig om mijn pakje ter waarde van 180 euro te krijgen. Kiala is gewoon niet te bereiken. Ongelofelijk is het en ik ga morgen bij de politie aangifte doen van diefstal. Zeker nooit iets versturen met Kiala!

Bert
29-11-2016

Schade aan mij paket

Slechte ervaring maar heb een telefoonnr gevonden waar je wel antwoord krijgt 08000233403 en dan toets 1

Jolanda
28-11-2016

Achteraf blijkt gewenste Kialapunt niet mogelijk, dus nu 10km verderop

Vier pakketten in één week via Kiala laten verzenden. Niet één binnen de 24 uur die ze beloven!

Eerste pakket wel mail > maar eerst op verkeerd Kialapunt afgeleverd. Dus vertraagde levertijd. Tweede pakket wel mail > maar na 6 dagen nog geen pakket. Derde pakket wel mail > maar na 8 dagen nog geen pakket. Bij de vierde was achteraf het gewenste Kialapunt niet beschikbaar omdat men maar een beperkt aantal pakketten op het Kialapunt "dropt" Nu moet ik notabene naar een Kialapunt 10km verderop mijn pakket ophalen.

Ik raad mensen die een pakket snel en op het gewenste afleverpunt iets willen laten bezorgen dit niet via Kiala te doen! Laat Post.nl wat duurder zijn maar ze doen wel wat ze zeggen.

Gr, Jolanda

Benno
23-11-2016

Niet duur, wel goed

Dat een bedrijf voor zo'n laag tarief pakketten kan vervoeren verbaast mij. En het systeem van afhaalpunten past mij want met andere vervoerders werd het pakje soms weer meegenomen omdat ik niet thuis was. En nu kan ik het na mijn werk zelf afhalen.

Louis
22-11-2016

Dacht goedkoop uit te zijn, spijt spijt. Volgende keer weer Postnl, dat is iets duurder maar je krijgt wel altijd je spullen (en ook nog op tijd).

Lilian
Lilian
22-11-2016

Wel betaald, maar geen verzendlabel

Wel betaald, maar geen verzendlabel gekregen . Ik kan het pakket nu niet versturen. Klantenservice is 80 cent, maar werd tot twee keer afgebroken. Ik ben nu 6 euro verder plus de kosten om het opnieuw te versturen. Geen kiala meer voor mij.