Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Mijn dochter heeft van haar verdiende rapport geld iets besteld via Marktplaats. Netjes een mailtje gekregen met het traceernummer maar nu staat er al een paar dagen dat het pakket omgeleid is. Waarom, waar naar toe, wanneer kunnen we het halen ? Mailtjes helpen niet, bellen kan ik een uur luisteren naar hetzelfde muziekje. En mijn dochter is wel haar geld kwijt, zo sneu.
Had ik maar voor TNT gekozen voor maar 3 euro meer !
Ik wilde een pakket afleveren bij een nieuw Kialapunt. Nu blijkt dat ik geen bevestiging van aflevering meer mee krijg. De Kialapunt ondernemer kon mij niet vertellen hoe ik de bevestiging dan wel kreeg. Sterker nog hij zij dat hij niet verantwoordelijk was als er iets mis zou gaan. Ik heb het pakket weer mee teruggenomen en ingeleverd bij Post NL.
Voor mij nooit meer Kiala
Verstuur regelmatig iets.gaat altijd goed.en voor een zeer lage prijs
Vaak een pakket laten leveren via Kiala
Tot over 3 maanden geen probleem
Maar nu is mijn laatste pakket zoek.
Samen met nog 16 andere klanten hadden we een mail ontvangen dat ons pakket vertrokken was in het sorteercentrum
Het is echter nooit aangekomen in het afhaalcentrum
Kiala antwoordt met de standaardzin dat het onderzoek lopende is
Maar verder gebeurt er niets
Kiala laat de klanten serieus in de steek als er iets mis loopt
Dit had al lang opgelost kunnen worden
Want de mail die we gekregen hebben dat ons pakket vertrokken was
Die mail was op dinsdag
En het afhaalpunt is op woensdag gesloten
Is de zak met pakketten in een andere winkel afgezet of terug meegenomen naar t sorteerpunt
Een ganse zak met pakketten die zoek gaat
Dankjewel Kiala om ons zo in de steek te laten. GOED BEZIG
We hebben een pakketje verstuurt met Kiala. Het is bij het laatste sorteer centrum aangekomen, maar daarna niet naar het ophaalpunt gestuurd. De ontvanger van het pakketje is teleurgesteld in mij, aangezien het door hen gekochte item niet geleverd wordt. Kiala heeft 2x gereageerd (pas na 2 weken na invulling van het contactformulier). Nu weet men het bij Kiala ook niet meer en stopt men gewoon alle correspondentie. Waardeloze klantenservice.
ze reageren niet op je vraag waar en wanneer het pakket wordt afgeleverd
Ik ben een zeer tevreden klant van Kiala, behalve het laatste pakket.
Na 10 dagen had ik nog steeds geen berichtje op de mail dat ik het pakket kon afhalen bij het door mij opgegven kialapunt.
Ik heb zelf actie ondernomen, maar in de vakantie-tijd kan dat lastig zijn.
Dit kan beter KIALA!
Een foutje is menselijk, maar niet wenselijk...een
verbeterpuntje dus...
Wij hebben twee keer een pakket verzonden met Kiala naar Zuid-Spanje. Is prima bevallen. De pakkettten zijn afgeleverd op het Kiala punt in Zuid-Spanje op de afgesproken dag en de bevestiging hebben wij per email ontvangen.
De 'slechte ervaringen' geloof ik niet allemaal, het is maar een enkele keer dat een pakket echt verdwijnt door een onbetrouwbare medewerker, verder is het traject geautomatiseerd.
Ik verstuur regelmatig pakjes via Kiala. Eigenlijk nooit problemen mee. Nu zelf iets laten opsturen via Kiala. Wel mail gekregen dat pakket op afhaalpunt zou moeten zijn. Pakket is er echter niet.
Volgende keer haal ik de spullen alleen op of maak ik gebruik van Postnl.
Contact formulier ingevuld reactie direct na invullen op de site We nemen zo snel mogelijk contact me u. Het Kiala team Kiala onbereikbaar niet via contact formulier niet telefonisch niet. Waar is het pakket, de ontvanger wil graag het pakketje.
Vandaag 14 juli,wilde pakket verzenden via Kiala maar moest eerst account aanmaken en alle gegevens van pakket en ontvanger invullen.
Betaald via iDEAL maar daarna een fout op de pagina,dus geen verzendcode en sticker kan pakket niet verzenden.Daarna met creditkaart betaald zelfde verhaal
Dus 2 maal betaald en niemand te bereiken ,alles geprobeerd. Dat geld ben ik kwijt dat is toch oplichting
Waarom word dat bedrijf niet aangepakt want zo word het makkelijk geld verdienen voor niet geleverde diensten.
Het is een onderdeel van UPS maar die willen je ook niet helpen Dit verwacht je van buitenlandse bedrijven maar hier toch niet in Nederland ?Mensen doe geen zaken met deze bedrijven want het kost je geld.
Ik had al besteld bij Wiggle en gekozen voor de Kiala verzending. Zag later pas deze site en schrok toen wel even maar i.t.t. de meesten hier is alles perfect verlopen. Zoals door de verkoper aangegeven zou de link wellicht pas na twee dagen zichtbaar zijn maar daarna alles prima te volgen en op de afgesproken/voorspelde dag keurig afgeleverd bij het afhaalpunt (na 4 werkdagen vanaf bestelling). Pakket in prima staat ontvangen.
Pakket 168 kilometer veder bezorgd, geen contact te krijgen met Kiala.
Nooit meer!
Contact formulier ingevuld reactie direct na invullen op de site We nemen zo snel mogelijk contact me u.
Het Kiala team
Mooi niet.Kiala onbereikbaar niet via contact formulier niet telefonisch niet. Klant gerichtheid en klant vriendelijkheid noppes. Laat dan op zijn minst even weten dat je ermee bezig bent of zeg gewoon dat het zoek is. Het was mijn eerste kennismaking met kiala maar meteen de laatste. Nooit, nooit, nooit meer! Van mij krijgen ze niks geen ster, Je mag tegenwoordig blij zijn als je een baan hebt maar Ik zou mij doodschamen als ik voor zo'n bedrijf zou moeten werken.
Mijn pakket is bijna 2 weken kwijt, kiala geeft ups schuld, ups geeft kiala schuld en uiteindelijk krijgt de winkelier de schuld die mij geen bewijsje gegeven heeft, maar die zegt zeker het wel aan mij gegeven te hebben, wat niet waar is want vriend heeft ook niets gezien. Uiteindelijk heeft me dit uren en Veel geld gekost omdat mensen me van kastje naar muur sturen en Door niemand iets opgelost wordt. Wat een klote bedrijf zeg. Voor mij niet meer..
Tot op heden geen klachten over Kiala. Nu is een pakket omgeleid omdat mijn dichtstbijzijnde punt "op vakantie" is. Op zich prima en binnen een straat van 2 kilometer zijn er 9 andere punten te vinden. Toch is het pakket omgeleid naar een andere plaats 30 km verder op, wat voor mij niet bereikbaar is.
Invullen van contactformulier door zowel verzender als door mij levert niets op.
Een vorige keer ging het goed, maar sinds ruim twee weken is er een pakketje "in transport" dat maar niet aan wil komen. Op het formulier wordt niet gereageerd (zowel ik als de verzender hebben dat 3x ingevuld), een nummer kan ik op de site niet ontdekken. Geen aanrader dus.
Via marktplaats had ik een pakje via kiala laten verzenden. Een afleverpunt in de buurt via de website van kiala gekozen. Een bericht ontvangen dat het pakketje onderweg was naar het betreffende punt. Ineens bleek het pakketje te zijn bezorgd bij een punt helemaal aan de andere kant van de stad! Met 38 weken zwangerschap, zonder auto heel vervelend! Een klacht/ contactformulier ingevuld met het verzoek een oplossing hiervoor te vinden. Nooit iets op gehoord!
Bij het afhalen van het pakje stond wel het juiste afleverpunt op het pakje. Een groot raadsel dus waarom mijn pakje aan de andere kant van de stad is bezorgd.
Na meer dan twee weken eindelijk mijn pakket ontvangen!
Kon niet sneller want ze gebruikten mijn pakket als deurstopper in het distributie centrum van Koala.
Het is dat er er een telefoontje aan gewaagd heb van 0,80 € per minuut wat ik al een schofterig hoog bedrag vind wat geen enkel fatsoenlijk bedrijf in Nederland zou durven vragen !
Het pakket was er nog een werknemer wou hem gaan gebruiken als anker denk ik.
Afijn het pakket is er alleen totaal aan stukken natuurlijk nou daar gaan ze voor betalen !
Dat dit soort bedrijven geleid door Neanderthalers hier in Nederland actief mogen zijn is toch ongelooflijk We mogen hopen dat niet meer lang gaat duren NOOIT meer iets met KIALA versturen goedkoop is heel duur met Kiala blijkt Wie daar nog ooit iets mee verstuurt die moet zich na laten kijken !
Er gaat was mis, geen email gekregen dat het pakketje onderweg is.
Bellen is onmogelijk. Contactformulier ingevuld, en daar krijg je maar geen reactie op.
Niet aan te raden