UPS reviews

1.2

Madrie
15-07-2016

Geen klachten over de service bij Kiala!

Wij hebben twee keer een pakket verzonden met Kiala naar Zuid-Spanje. Is prima bevallen. De pakkettten zijn afgeleverd op het Kiala punt in Zuid-Spanje op de afgesproken dag en de bevestiging hebben wij per email ontvangen.

De 'slechte ervaringen' geloof ik niet allemaal, het is maar een enkele keer dat een pakket echt verdwijnt door een onbetrouwbare medewerker, verder is het traject geautomatiseerd.

15-07-2016

Wel afhaalbericht gekregen pakketje niet aanwezig

Ik verstuur regelmatig pakjes via Kiala. Eigenlijk nooit problemen mee. Nu zelf iets laten opsturen via Kiala. Wel mail gekregen dat pakket op afhaalpunt zou moeten zijn. Pakket is er echter niet.

Volgende keer haal ik de spullen alleen op of maak ik gebruik van Postnl.

Nancy
15-07-2016

Pakket al drie weken onderweg, geen reactie op formulier

Contact formulier ingevuld reactie direct na invullen op de site We nemen zo snel mogelijk contact me u. Het Kiala team Kiala onbereikbaar niet via contact formulier niet telefonisch niet. Waar is het pakket, de ontvanger wil graag het pakketje.

14-07-2016

Betaald maar geen verzendcode/sticker

Vandaag 14 juli,wilde pakket verzenden via Kiala maar moest eerst account aanmaken en alle gegevens van pakket en ontvanger invullen.

Betaald via iDEAL maar daarna een fout op de pagina,dus geen verzendcode en sticker kan pakket niet verzenden.Daarna met creditkaart betaald zelfde verhaal

Dus 2 maal betaald en niemand te bereiken ,alles geprobeerd. Dat geld ben ik kwijt dat is toch oplichting

Waarom word dat bedrijf niet aangepakt want zo word het makkelijk geld verdienen voor niet geleverde diensten.

Het is een onderdeel van UPS maar die willen je ook niet helpen Dit verwacht je van buitenlandse bedrijven maar hier toch niet in Nederland ?Mensen doe geen zaken met deze bedrijven want het kost je geld.

14-07-2016

Goed geregeld

Ik had al besteld bij Wiggle en gekozen voor de Kiala verzending. Zag later pas deze site en schrok toen wel even maar i.t.t. de meesten hier is alles perfect verlopen. Zoals door de verkoper aangegeven zou de link wellicht pas na twee dagen zichtbaar zijn maar daarna alles prima te volgen en op de afgesproken/voorspelde dag keurig afgeleverd bij het afhaalpunt (na 4 werkdagen vanaf bestelling). Pakket in prima staat ontvangen.

Ontevreden klant
13-07-2016

Geen contact mee te krijgen

Pakket 168 kilometer veder bezorgd, geen contact te krijgen met Kiala.

Nooit meer!

Kik
12-07-2016

Pakket al twee weken onderweg, geen reactie op formulier

Het Kiala team

Mooi niet.Kiala onbereikbaar niet via contact formulier niet telefonisch niet. Klant gerichtheid en klant vriendelijkheid noppes. Laat dan op zijn minst even weten dat je ermee bezig bent of zeg gewoon dat het zoek is. Het was mijn eerste kennismaking met kiala maar meteen de laatste. Nooit, nooit, nooit meer! Van mij krijgen ze niks geen ster, Je mag tegenwoordig blij zijn als je een baan hebt maar Ik zou mij doodschamen als ik voor zo'n bedrijf zou moeten werken.

Ellis

Geld kwijt

Mijn pakket is bijna 2 weken kwijt, kiala geeft ups schuld, ups geeft kiala schuld en uiteindelijk krijgt de winkelier de schuld die mij geen bewijsje gegeven heeft, maar die zegt zeker het wel aan mij gegeven te hebben, wat niet waar is want vriend heeft ook niets gezien. Uiteindelijk heeft me dit uren en Veel geld gekost omdat mensen me van kastje naar muur sturen en Door niemand iets opgelost wordt. Wat een klote bedrijf zeg. Voor mij niet meer..

Do

Omgeleid 30 km verderop

Tot op heden geen klachten over Kiala. Nu is een pakket omgeleid omdat mijn dichtstbijzijnde punt "op vakantie" is. Op zich prima en binnen een straat van 2 kilometer zijn er 9 andere punten te vinden. Toch is het pakket omgeleid naar een andere plaats 30 km verder op, wat voor mij niet bereikbaar is.

Invullen van contactformulier door zowel verzender als door mij levert niets op.

Julia
12-07-2016

Pakket al twee weken vermist, geen reactie op formulier

Een vorige keer ging het goed, maar sinds ruim twee weken is er een pakketje "in transport" dat maar niet aan wil komen. Op het formulier wordt niet gereageerd (zowel ik als de verzender hebben dat 3x ingevuld), een nummer kan ik op de site niet ontdekken. Geen aanrader dus.

Ny
11-07-2016

Zeer slecht!

Via marktplaats had ik een pakje via kiala laten verzenden. Een afleverpunt in de buurt via de website van kiala gekozen. Een bericht ontvangen dat het pakketje onderweg was naar het betreffende punt. Ineens bleek het pakketje te zijn bezorgd bij een punt helemaal aan de andere kant van de stad! Met 38 weken zwangerschap, zonder auto heel vervelend! Een klacht/ contactformulier ingevuld met het verzoek een oplossing hiervoor te vinden. Nooit iets op gehoord!

Bij het afhalen van het pakje stond wel het juiste afleverpunt op het pakje. Een groot raadsel dus waarom mijn pakje aan de andere kant van de stad is bezorgd.

Herman
08-07-2016

Waardellos bedrijf !

Na meer dan twee weken eindelijk mijn pakket ontvangen!

Kon niet sneller want ze gebruikten mijn pakket als deurstopper in het distributie centrum van Koala.

Het is dat er er een telefoontje aan gewaagd heb van 0,80 € per minuut wat ik al een schofterig hoog bedrag vind wat geen enkel fatsoenlijk bedrijf in Nederland zou durven vragen !

Het pakket was er nog een werknemer wou hem gaan gebruiken als anker denk ik.

Afijn het pakket is er alleen totaal aan stukken natuurlijk nou daar gaan ze voor betalen !

Dat dit soort bedrijven geleid door Neanderthalers hier in Nederland actief mogen zijn is toch ongelooflijk We mogen hopen dat niet meer lang gaat duren NOOIT meer iets met KIALA versturen goedkoop is heel duur met Kiala blijkt Wie daar nog ooit iets mee verstuurt die moet zich na laten kijken !

Lieke
07-07-2016

Geen contact mee te krijgen

Er gaat was mis, geen email gekregen dat het pakketje onderweg is.

Bellen is onmogelijk. Contactformulier ingevuld, en daar krijg je maar geen reactie op.

Niet aan te raden

Marie
07-07-2016

Paketje verstuurd nooit aangekomen

pakketje verstuurd nooit aangekomen waar ik het afgegeven heb stuur me naar kiala en waar het aan moest komen ook 08000233403 nummer van koala zeg dat het uitgeschakeld is 0306014024 nummer is altijd in gesprek en als je er dan 1 keer door komt hang je meer al een uur in de wacht en wordt er nog niet geantwoord mail reageren ze niet op terug en heb contact opgenomen met upc waar ze mee zouden moeten samen werken en die kunnen er niets aan doen en geen antwoordt opgeven weten zelf nog geen nummer waar je ze wel op kan bereiken of houden zich van de domme want ze zeggen wij werken niet samen maar werken soms voor hun zeggen ze daar raar raar raar ik zeg nooit meer iets met versturen want het is goedkoper maar 1 keer gaat het mis kan naar 20 keer zijn als je geluk heb maar kan ook na 2 keer zijn en dan ben je duurder uit

Ppouw
06-07-2016

Als je TNT post gewend bent is dit wel een afknapper.

Pakket is al dagen onderweg volgens de site.

Is ie lopend onderweg of wat!

Nee dit was eenmalig zeker afrader.

Denise
06-07-2016

"Goedkoop is duurkoop"

Nooit laten verzenden via Kiala! Voor die paar centen dat het goedkoper is bezorgt het je namelijk een hoop gezeik. Pakket is al dagen onderweg en er is geen klantenservice die jou per telefoon te woord staan. Alles via mail en dan belandt het op de volgende hoop.

Lens
05-07-2016

Super geregekd

Nu een aantal keren zowel pakketjes verstuurd als naar mij toe laten sturen via Kiala, pakketten komen redelijk snel aan en het informstuesysteem werkt feilloos

Mich
04-07-2016

Kiala roemt alleen zichzelf. En eigen roem stinkt!

Ik wacht al een week op een pakje uit België. Het duurt al drie dagen voor het van het inleverpunt bij het sorteercentrum is en dan nog drie vier dagen voor het (misschien?) eens bij jou is.

Nee als dit service betekent.

Boze klant

Wacht al 21 dagen op pakket

Het is het slechte verzendbedrijf binnen Nederland. Wacht al 21 dagen op pakket . Krijg bij een telefoontje naar klantenservice een super onbeschofte trut aan de lijn met een grote bek met de mededeling "je heb pech helaas pindakaas".

Schandalig.

Mensen NOOIT via Kiala verzenden of laten opsturen.

Betaal iets meer bij Post NL, dan kun je het traceren en je weet dat het aankomt

Sylvia

Pakje spoorloos

Mijn pakje schijnt gepost te zijn en heb daar een email bevestiging van gehad met tack en trace.

Fijn, mijn afhaalpunt schijnt niet te bestaan volgens de Kiala website. Het pakje volgen met het hun opgegeven codenummer kan dus niet.

Pakje blijkt op het afhaal punt (wat dus wel degelijk bestaat ! ) ook niet te zijn.

Nu ben ik 5 dagen verder en niemand weet waar het uithangt.

Voor mij een leermoment.

Ik gebruik dus lang van zijn leven geen KIALA meer.

Bij het bellen naar mijn KIALA punt vertelde de dame mij dat ik "te hoge verwachtingen had.........(!) tav de verzending.

Dat zou zomaar best eens kunnen.

WAARDELOZE bezorgservice!