UPS reviews

1.2

05-08-2017

Heel slecht

De manier van afhandelen van de klantenservice en natuurlijk van het Kialapunt van verzending. Het is schandalig dat een pakketje 3 weken blijft liggen!!!!!!!

Wachten, wachten, wachten!

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het woord kiala betekent: wachten, wachten en nog eens wachten. Het pakje dat ik moet ontvangen is volgens de status bij Kiala op 18 juli ingeleverd. HET IS NU 02 augustus.! Het laatste wat ik heb gehoord (ja,ja ik heb contact met de Belgische klantenservice): Beste klant,

Na onderzoek blijkt dat uw pakje in het kialapunt van verzending is blijven liggen. Daarvan zijn wij gisteren van op de hoogte geweest, en uw pakketje werd dan pas gisteren verstuurd. Het zou morgen in ons sorteercentrum moeten aankomen en voor het einde van de week in uw kialapunt aankomen. Daarvan zult u een automatische mail van krijgen.

Onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groeten.

Als dit zou kloppen moet de status toch zijn aangepast?

Niets is minder waar.

Kiala is leugenachtig.

Ik ga ervan uit dat ik mijn aankoop nooit zal zien.

Wat een bedrijf (Bijna zou ik zeggen frauduleus)

Joyce
01-08-2017

Status blijft op klaarmaken staan.

Op 27 juli 2017 kocht ik een duur pakketje over. Op 29 juli 2017 kreeg ik een mailtje met de traceercode. Bij de status van de traceercode staat: 28 juli pakket wordt klaargemaakt en daarna ingeleverd. Echter is het pakket op 29 juli al ingeleverd en zou op 30 juli meegaan. Tot op heden is de status onveranderd en blijft het op 'wordt klaargemaakt en daarna ingeleverd' staan. Ondertussen al minstens 5x gemaild, nog steeds geen reactie terug.

Wat een schofterig bedrijf. Klantenservice blijkt niet te bestaan bij dit bedrijf. Ik zal nooit meer mijn zaken doen via Kiala.

Oum
31-07-2017

Pakket onderweg open, inhoud weg!

Eerst was het pakket naar een verkeerde lokatie(zeggen ze). Nu aangekomen, is de inhoud foetsie! Wat krijg ik 3.40 per kg vergoeding. Nou bedankt! Inhoud heeft me 30 euro gekost.

31-07-2017

Pakket verdwenen?!

Pakket is naar me verzonden (0029B2F) maar afgeleverd op het verkeerde Kiala punt. Het wordt zo 'snel' mogelijk naar het juiste Kiala punt verstuurd. Nu een week later is de status ongewijzigd. Ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben en of ik uberhaupt het pakket nog kan verwachten.

Ik hoop op een goede afloop, maar deze onduidelijkheid is allerminst prettig. In de huidige tijd met alle mogelijkheden zou je verwachten dat het verzenden van een pakketje tussen vaste punten simpel en minimal transparant zou moeten zijn.

Sebastiaan

Veel beloven weinig geven

Ze komen hun beloftes niet na. Verzending duurt nu al langer dan 4 dagen.

Daan
29-07-2017

Pakket omgeleid naar ander punt

Ik heb de 18de een pakket opgestuurd met kiala naar Nederland. We zijn ondertussen de 29ste en de status van het pakket staat sinds de 25ste op "pakket wordt getransporteerd" ook staat er dat het pakket is omgeleid naar een ander punt! Ik heb dit nooit gevraagd.

Wanneer krijg ik meer informatie?

Sander

Pakje weg

Doe het niet.

Ik raad je het echt aan want het komt niet aan.

Snah
28-07-2017

Pakje komt niet aan

Wat een ontzettend kutbedrijf is dit. Wel geld vragen en nooit meer iets laten horen als je pakje niet afgeleverd wordt. Zeer onprofessioneel , schofterig zelfs. Ik zal iedereen aanraden NOOIT MET KIALA, want ze laten je vallen als een baksteen

Isa
27-07-2017

Hoe kan ik een reactie krijgen van Kiala?

Mijn pakketje 00297LL werd ingeleverd door verkoper op 22/07. Op 25/07 zou het aangekomen zijn in laatste sorteercentrum. Sindsdien staat status op 'pakket wordt getransporteerd.' Het lijkt me sterk dat een pakket 2 dagen 'getransporteerd' moet worden. Ik heb eerder vandaag een contactformulier ingevuld en daarnet nog één aangezien ik geen antwoord heb ontvangen. Qua service vind ik dit zeer zwak.

27-07-2017

Men weet niet waar bestelling is

Heb bestelling gedaan bij bol .com deze zou het verzenden met kiala als pakje aankwam kon ik dit afhalen en moest dan geldig legitimatie bewijs meenemen Nu weet kiala niet waar het is en stuurt mij dan een mail of dat ik het heb afgehaald terwijl kiala ook dient te weten dat er een geldig legitimatiebewijs voor nodig is anders geeft men bestelling niet mee Vind dit zeer slecht en klant onvriendelijk als men niet weet waar de bestelling is en het dan zo doet Is vanuit nederland verzonden maar het zal niet uitmaken waar Kiala blijft Kiala ben nu in belgie Is 18 juli bestelt ,en 19 juli verzonden nu is het 27 juli Heb kiala nederland en belgie op de hoogte gebracht dat ik dit zou plaatsen als er vandaag 27 juli geen oplossing is

Linda

Slechte service!

Nadat mijn pakket met volgnummer 0029B0E bij een verkeerd kiala punt is bezorgd, heb ik niets meer gehoord. Na 2x zonder reactie de klantenservice te hebben gemaild, en vandaag voor de 3e keer contact te hebben gezocht, deze negatieve reactie. Voor mij op deze manier geen kiala meer helaas.

Heel vervelend zo.

T.
26-07-2017

Ook ik heb een pakketje besteld bij kiala en heb er echt spijt van Al 2 x een formulier ingevuld en je hoort niets terug De 19de zou het getransporteerd worden naar de winkel om op te halen en je hoort niets.Vorige keer is mn pakket noot aangekomen erg vreemd! Ik vind het echt een waardeloos bedrijf en dit is nu al de zoveelste keer!Ik bestel er nie laat hun nooit meer iets versturen!

Julot
25-07-2017

Geen reactie & pakketje nog steeds dezelfde status.

Al een aantal keer iets laten verzenden via Kiala. Van de keren is hey eigenlijk nooit probleemloos gegaan, wat gewoon erg jammer is. Afgelopen jaar een duur item gekocht, (boven €100,-) dit pakketje is op magische wijze 'kwijtgeraakt', hier meerdere keren achteraan geweest maar vervolgens nooit meer iets van gehoord. Zowel, verzender als ontvanger zijn hier zeker niet over te spreken. Afgelopen vrijdag heb ik weer eens iets laten verzenden via Kiala. Nu staat dit pakketje al 4 dagen op dezelfde status: 'ingeleverd bij Kiala punt'. Helaas is er nog geen beweging geweest sinds vrijdag. Tot 2 keer toe heb ik het contact formulier ingevult, maar helaas ook daar geen reactie op gekregen. Ik vind dit echt niet kunnen, mensen vertrouwen hun gekochte spullen toe aan zo'n bedrijf, en vervolgens wordt dit niet met respect behandeld, zelfs niet even een uitleg of antwoord op de mail. Ik raad Kiala zeker af, 9 van de 10 keer gaat er iets fout.

Hetty
25-07-2017

Hoezo binnen 24 uur?

Op 22 juli is pakketje 00297n1 naar kialapunt gebracht en nu op 25 juli is er nog steeds geen bericht van het afhaal punt binnen. Nooit dingen beloven die je niet waar kan maken.

Anouk

Betaald maar geen etiket

Mijn laatste drie etiketten zijn betaald het geld is afgehouden van rekening maar kan geen etiket afdrukken want volgens Kila moeten ze nog betaald worden ?

LJB
24-07-2017

Kiala, het werkt gewoon niet

Goedkoop is duurkoop. Ooit half jaar geleden eens gebruik van gemaakt, duurde toen drie dagen om iets weg te krijgen. Nu ook weer, website onbereikbaar, wordt als onveilig aangemerkt. Na betaling geen doorverwijzing, geen bevestiging, geen formulieren die ik kan printen. Vervolgens is eigen profiel niet beschikbaar op de site. Kortom, waardeloos. Advies: maak er geen gebruik van

Cindy
24-07-2017

Pakketje kwijt, geen goede klanten service

Vandaag is het 24.07.2017, status pakketje waarop ik wacht is sinds 21.06.2017: uw pakketje is op het laaste sorteercentrum aangekomen. Een medewerkster van Kiala zou het uitzoeken en bij mij terugkomen, nooit meer wat van gehoord. Via verkoopster te horen gekregen dat Kiala haar heeft meegedeeld dat het waarschijnlijk zoekgeraakt is omdat het adreslabel heeft losgelaten, terwijl de verkoopster zegt dat die onmogelijk is omdat het heel stevig en goed met duct tape is vastgemaakt! Waar ik zo van baal is dat ik het gevoel heb dat je maar een nummer bent en geen klant die ze graag willen behouden. Ik werk zellf op de customer service en begrijp heus wel dat er altijd een pakketje per abuis kwijt kan raken. Maar zorg er in ieder geval voor dat er een goede klanten service is die er alles aan doen om de klant te helpen en een stukje medegevoel tonen. Nu wordt er gewoon niet gereageerd en het stilgezwegen, de klant (ik in dit geval) blijft met het verlies en de vraag achter waar het pakketje is (want het moet toch ergens zijn). Het lijkt ze niet te interesseren. Door deze negatieve ervaring zou ik Kiala dus zelf niet meer gebruiken, nog andere mensen aanbevelen Kiala te gaan gebruiken. Echt jammer :-(

H.

Verkeerd kialapunt

Ik zou Kiala zeker niet aanraden, hoe goedkoop het ook mag zijn. Eerst is volgens de code het pakketje niet ingeleverd, terwijl dit wel het geval is. Uiteindelijk kon ik na een paar dagen toch het pakketje volgen (tot vanmiddag dan, want toen lag de hele website er uren uit), blijkt mijn pakketje gewoon bij het verkeerde kialapunt bezorgd te zijn! Nu kan ik waarschijnlijk weer dagen gaan zitten wachten op mijn pakketje, als ze überhaupt al de weg weten te vinden naar het juiste punt. Betaal gewoon die paar euro extra en laat het door een ander bedrijf bezorgen. Scheelt je een hoop frustratie.

Jennifer
20-07-2017

Kiala is een betrouwbare verzending

Ik maak minimaal 10 x per week al jaren lang gebruik van de diensten van Kiala. Alle pakketten komen aan en zijn eenvoudig te volgen.

Voordeel is dat Kiala een stuk goedkoper kan verzenden dan andere transportdiensten. Het verzenden is makkelijk aangezien het pakket niet aan allemaal regeltjes moet voldoen. Het pakket is makkelijk te volgen.

Het pakket doet er doorgaans 2 werkdagen langer over dan andere transportdiensten.

Ik ben erg positief over Kiala.

Maxime

Traceercode

Nog geen problemen gehad met Kiala tot nu misschien? Mijn traceercode werkt niet meer. Vanmorgen stond er "Pakket wordt getransporteerd". Nu geeft dezelfde code als foutmelding "Wij hebben geen enkel pakket gevonden dat overeenstemt met de referentie die u hebt ingevoerd". Kunnen jullie mij helpen Alvast bedankt