UPS reviews

1.2

Rosita
16-01-2019

UPS moet bekend maken welk point je kan betalen en printen

Wat heel onhandig en stierlijk vervelend is dat er word aangegeven dat je in de winkel kan betalen, maar nergens kan het. Net zoals het printen van de labels. UPS moet aangeven welke points je kan betalen en printen. Het is een heel gezoek dit is onmogelijk

Inge
07-12-2018

Ups afhaalpunten bestaan niet

Probeerde vandaag een pakje af te geven op de Westzijde in Zaandam. Punt is opgeheven. Daarna op weg naar het andere punt dat op de site staat Kleine Tocht Zaandam: ook opgeheven. De meneer van het adres gaf aan dat hij UPS al meerdere keren had gevraagd hun adres van de ups site af te halen. Gebeurt dus gewoon niet.Waardeloos. UPS laat klanten gewoon voor niets komen.

Gerda
26-11-2018

Hoeveel drempels kan je opwerpen?

"Even" een pakje verzenden met UPS. "Even" door de website spitten. Ik kap ermee! Wat een ongelofelijk klantonvriendelijke website. De webdesigner die deze ontwikkeld heeft moet wel sadistisch van aard zijn. GRRRRR.

Nel
16-11-2018

Sinds kort krijgen de ontvanger en ik geen mail maar als het pakketje aangekomen is op het afhaalpunt, ik bel met de klantenservice zegt die mevr. ja u moet ook de trace code gebruiken om een pakje te traceren wij sturen geen mails. Waarom moet ik dan het email adres van de ontvanger en van mij zelf invullen mevr.?

Dat wist ze niet. Beetje jammer zulke mensen bij een klantenservice. Waardeloos bedrijf!

Floor
15-11-2018

Krijg netjes een track dat ze vandaag een pakje komen brengen.

ik kon ze mis lopen daarom een briefje op de deur geplakt met 3 opties.

maken nergens gebruik van en brengen het pakje zo genaamd bij de dichtsbijzijnde depot.

om nu het pakje op te halen kost het meer als de verzendkosten van het pakje zelf.

zal er zelf nooit geen gebruik van maken

Joel
05-11-2018

Doe iets aan je bedrijf

Ik weet hoe erg een review een bedrijf neer kan halen en schaam me er voor. dit is het eerste x dat ik het doe. Maar serieus om mee heen heb ik van iederen allen paar slechte verhalen gehoort van ups. Ik heb zelf een paar x bij jullie besteld en nooit op tijd me pakkje binnen gekregen dat is opzig nog iets waar van je denkt we zijn maar mensen kan iederen gebeuren maar de tracking klopt ook nooit komt op andere adresse aan of bij ups acces points zonder iets te laten weten. Maar dan wel een maand later aan komen je pakket word geretourt en daar ook niks voor terug krijgen. Het is me ook wel eens gebeurt dat me pakket kapot aan is gekom. Ik heb het gevoel dat het grootste pakketjes bedrijf van de wereld gemaakt is door mensen die er geen zien in hadden en niks van wisten hoe het moest. Als je grote merken zoals nike bijv als clant heb wat daar in tegen wel profesionnel is zorg er dan voor dat je in ieder geval een normal werkend system heb en dat het niet x op x laat aan kom of beschadicht of andere problemen. Ik hoop dat jullie iets met dit informtie gaan proberen te doen en dat volgende x kan zeggen dit was top 5 sterren ookal is het een kleine verbetering. Mensen gaan er toch betere revieuws van schrijvenen maakt je eigen werk ook leuker

Myriad
30-10-2018

Extra factuur na verzending en betaling

Ik liet supplementen uit de Usa door Ups sturen voor ongeveer 70 euro. Domme fout.

Ups reed eerst 3 keer naar de verkeerde straat. Serieus hoe dom kun je zijn? Zelfs na de 2e keer en een email van mij over deze fout gingen ze alsnog naar de verkeerde straat.

Uiteindelijk bij de 4e poging kwamen ze het goede adres. Aan de deur eerst 60 euro contant extra aftikken zonder dat er een specificatie wordt getoond. Ik vermoed voor inklaring, administratie en BTW ofzo.

Een week later nog een extra factuur gekregen met volstrekt wazige onderbouwing voor nog eens 13 euro extra kosten.

Ja Upc wat wordt het nou? Eerst vooraf verzendkosten betalen, dan 3 keer keer bij de verkeerde deur staan, mail niet lezen, dan je klant aan de deur 60 contant af laten tikken zonder specificaties en dan nog achteraf bedenken dat je nog 13 euro extra wilt hebben? Een gemiddelde doorgesnoven huisdealer houdt het beschaafder.

Rani
29-10-2018

Pakket is kwijt geraakt door ups.

Ze kunnen mijn pakket niet terug vinden Hierbij ook track and trace code 1Z034WY47994730932

De pakket wordt ook niet vergoed. Let op mensen niet met ups sturen

20-10-2018

Kiala was steengoed, UPS net andersom

Van een goed werkende Kiala website, gebruiksvriendelijk enz naar een rotzooi, hoe doe je dat? UPS natuurlijk!

ik verkoop onmiddellijk mijn aandelen in UPS, geen toekomst in dit model.

Blanca
19-10-2018

Slechte klantenservice

Gisteren een product gekocht via internet. Omdat ik het dringend nodig had, besloot ik de optie UPS te nemen voor de verzending - de duurste! Het pakket ligt sinds 2 uur vannacht in Duitslans (technische storing. kan gebeuren). Maar bel ik met UPS, dan kreeg ik een bandje, geen medewerker. Ik moet het tracknummer inspreken. Onmogelijk, het systeem bleek mij niet te verstaan. Nu zit ik hier zonder pakket, een flinke rekening ivm verzendkosten en niemand van UPS die en klant te woord kan staan om te zeggen wat het gaat gebeuren. Wat mij betreft, UPS nooit meer!

Ineke
13-10-2018

Ups access point

Waardeloos kan alleen een track en trace nummer krijgen als ik mijn email-adres of 06 nummer geef. Respectloos, privacy wordt geschonden, ben niet meer welkom in het access-point. Terwijl een andere medewerker mij vorige keer wel een fysiek labelnummer gaf.

Marja
06-10-2018

Ik wil Kiala terug! Of weet iemand een goede vervanger?

UPS heeft een verschrikkelijke website om uit te zoeken wat het versturen van een pakket kost en ik kan het niet meer naar een pickup point in België sturen voor een betaalbare prijs? En jeetje, wat een werk voor je eindelijk je pakket ingevoerd hebt. Waarom een goedwerkende dienst zo kapot maken? Ook inderdaad een rekening gehad terwijl ik gewoon betaald had.

29-09-2018

Kiala is verpest

De website is zeer onhandig in het gebruik. Men moet alle informatie invullen vooralleer ook maar iets van de prijs te weten te komen. Overigens is de service ook duurder geworden. Niet tevreden.

Dana
25-09-2018

Grijs etiket

Had goede ervaring tot nu toe maar vandaag een drama met de site, uiteindelijkste voor elkaar en betaald krijg ik een grijze pagina i.p.v. etiket! Nu zien Mn geld terug te krijgen want per mail krijg je niks terwijl je tig keer overal je e-mailadres moet invullen!

23-09-2018

2x zo duur!

Ik heb veelvuldig Kiala gebruikt en eigelijk nooi een probleem gehad. Vorige jaar heeft UPS Kiala overgenomen en de priis voor een klein paket is gestegen van EUR 3,95 naar EUR 8,07. Dit is meer dan een verdubbeling van de prijs: BELACHELIJK gewoon!

Anneke
03-09-2018

Slechte informatie en pakket is kwijt:(

Vooraf slechte informatie in de mail en pakket blijkt kwijt. gebeld: heel vervelend mw maar we kunnen hier niet meer aan doen. Lkkr zootje ongeregeld. Bah.

Jaap
28-08-2018

Nooit meer UPS

Als regelmatige verzenden van pakketten werkte ik vrij veel met kiala. Altijd goed en simpel. Toen ups verder ging werd het compleet anders. Een onbegrijpelijke site, veel problemen als je met ideal wilde betalen, achteraf nog facturen van ups ontvangen voor zendingen die al betaald waren (bleek een serie misgegaan te zijn volgens de ene medewerker terwijl een ander dat weer tegensprak). Gevolg was afgelopen januari dat we grotendeels gestopt zijn met ups-zendingen. Als iemand er echt om vroeg deden we het nog wel maar dus liever niet. Vanaf vandaag zijn we echter voor 100% gestopt. Ups begint nu herinneringen te sturen voor nooit ontvangen facturen (hetgeen ook juist is want we betaalden altijd met ideal) van bijna 10 maanden oud. We moeten nu dus gaan reageren op zaken uit oktober 2017. Afwachten maar hoe dit weer af gaat lopen maar in ieder geval: nooit meer ups!

Sandra
21-08-2018

Pakje is oneindig in transit

Heb n pakje besteld via internet, ups zal het bezorgen. Vrijdag voor het einde van de dag volgens de mail. Dat vind ik een vrij ruim begrip, maar zo rond 22 uur 'savonds vermoed ik dat het niet meer gaat gebeuren. Zaterdag lees ik bij de tracking details, dat mijn pakje " in transit" is. Het zweeft ergens. Wordt niet ingepland, ligt op een sorteercentrum te wachten. Het is nu dinsdag, de status is nog steeds " in transit". Als je klantenservice belt, krijg je een bandje. Waar je heel onpersoonlijk alles moet inspreken. Dat is tot daar aan toe, maar het resultaat was nog bedroevender. Ik kreeg een geautomatiseerde stem die zei: "uw pakje is in transit. Zodra het ingepland wordt, ziet u dit in het systeem". Wat heb ik daar nou aan? Daar bel ik toch niet voor? Plan mijn pakje in.

Mario
06-08-2018

Erg onhandig!

Heb veel ervaring met Kiala: simpel en snel! UPS is een drama. 1e keer: na anderhalf uur proberen is het niet gelukt een pakketlabel aan te maken, te ingewikkeld, het werkte niet. 2e keer: ging goed, alleen is de website zo onhandig dat ik geadresseerde en verzender in de verkeerde volgorde had staan (elke andere verzender begint nl. met de geadresseerde, UPS niet) 3e keer: een storing tussen UPS en Ideal (bleek na bellen met een duur 0900 nummer)

Pffff.

01-08-2018

UPS de meest beroerde (niet) bezorger

Zit al een week te wachten op een levering na een fout van ups. Daar staat als ik het goed begrijp en voor zover geloofwaardig mijn pakket. Volg het trackingnummer voor een update is het bericht. Daar gebeurt niets! Klantenservice is uiterst beroerd. Niet te bereiken / toegankelijk en op een e-mail die je er na heel veel moeite doorheen krijgt uiteindelijk volgt geen reactie. Het lijkt mij dat bedrijven die gebruik maken van Ups hun klanten dit niet willen aandoen, als ze de klanten willen houden.