UPS reviews

1.2

Henk de Groot
28-05-2015

Is en blijft een drama

Weer een heel gedoe met Kiala. Na meer dan een week van de verzender het ophaalpunt gekregen, van Kiala zelf hoor je gewoon niets. De aangegeven locatie bleek helemaal aan de andere kant van de stad. (Dit terwijl er een Kiala punt op loopafstand is van ons.) Daar aangekomen wisten ze van geen pakket. Vervolgens maar telefonisch contact gelegd met Kiala. Dit viel niet mee, op de website geen telefoonnummer te vinden. Via de online telefoongids echter wel (jammer voor ze). Kreeg een Franse dame aan de lijn. Met veel moeite een Vlaamstalige dame gesproken. Nou ja proberen te spreken, ze bleek bijna niet te begrijpen. Zo'n Vlaams dialect had ik nog nooit gehoord. Het pakketje zou toch echt op de eerder aangegeven locatie moeten zijn. Ik vroeg nog waarom ik geen E-mail had gekregen en waarom het pakket helemaal aan de andere kan van de stad lag. Dat wist ze niet maar kreeg wel een bevestiging op mijn E-mail adres, dit was dus gewoon bekend bij Kiala. Na veel heen en weer gepraat nog steeds niet begrepen waarom er geen mail was verzonden, maar ze zou een klacht indienen (zal wel). Weer terug naar hetzelfde ophaalpunt aan de andere kant van de stad. Daar samen met de beheerder in de complete stapel met pakketten gedoken. Mijn pakket lag onderop, het was nota bene een week eerder al bezorgd! De beheerder had op vandaag en gisteren gezocht en daar natuurlijk niets gevonden. Tussen neus en lippen door liet de beheerder weten ook erg veel klachten te hebben van Kiala. Voor mij een raadsel hoe zo'n firma als te werk gaat, maar begrijp dat het een Waalse firma is. Die nemen het kennelijk niet zo nauw met de informatieverstrekking. Conclusie, nooit meer Kiala!

Henk de Groot
27-05-2015

Amateurs en drama

Verzending duurt heel erg lang, de ontvanger krijgt geen mail, men heeft geen idee waar het pakket precies is, op mail op de website hoor je standaard niets. Heb het idee dat deze vervoeder alleen maar geïnteresseerd is in het snelle geld, de rest zal ze worst zijn. Zit met spoed op een pakketje te wachten, maar niemand bij Kiala heeft ook maar enige feeling met zijn client. Het was een probeersel, maar doe dit nooit meer. Dom van die club, want ze hadden veel pakken kunnen gaan vervoeren.

Corrie Lodder
20-05-2015

Kan de bon niet uitprinten

Ik vraag me af wat ik verkeerd gedaan heb! Heb een pakketje aangemeld.

Betaald via ideal. En nu kan ik de bon niet uitprinten. Al 2 printers uitgeprobeerd.

Ongelofelijk dit. Contactformulier vragen ze om nummers.

Vraag me af of ik goed gelezen heb dat je het particulier kan doen!

Bettyna
20-05-2015

Vreselijk

Ik wacht al weken op mijn pakket. Via het contactformulier kan ik niks versturen. Telefoonnummer erg moeilijk te achterhalen. Eenmaal aan de telefoon krijg ik een medewerkster die weinig voor mij kan doen en maar blijft zeggen dat IK beleefd moet blijven.

Wat een slechte service, medewerkers en diensten.

Voor mij nooit meer Kiala en raad het ook zeker af!

Ype
15-05-2015

Mijn telefoon via kiala terug gestuurd voor reperatie. Ik zit nu al 1,5 zonder telefoon en het bedrijf waar die naar toe moet heeft hem nog steeds niet ontvangen. Op de mailtjes die ik naar kiala stuur wordt nauwelijks gereageerd. Nu maar hopen dat het goed komt anders ben ik mijn telefoon kwijt.

Waardeloos bedrijf! Nooit meer kiala!

15-05-2015

Drama

drama wordt niet gereageert op je mail ...ligt al 7 dagen bij sorteercentrum

Mimoun

Nooit meer kiala

Ik verstuur en ik ontvang regelmatig pakketjes via kiala. Het gaat soms goed maar als het een keer misgaat dan gaat het ook goed mis. Nadat ik de bevestiging had gekregen dat ik mijn pakket kon afhalen ging ik naar mijn kiala punt. Met klem is mij verteld dat er niets lag. Ik contact opgenomen met kiala a €0,80 p/m. Het pakket bleek te zijn geleverd bij een verkeerd punt in een andere regio. Kortom weken gewacht op mijn pakket. Nu wacht de ontvanger van mijn pakket al sinds 3/5 op zijn pakket en de status staat nog steeds op "pakket wordt getransporteerd" en op emails wordt niet gereageerd. Schandalig en voor mij EEN DIKKE KRUIS op kiala.

Jessica

Traag

Heeft er 4 dgn over gedaan om bij het sorteer centrum te komen, en daar ligt het ondertussen al weer 2 dagen :( echt waardeloos dit, nooit meer Kiala

Zit al 7 dagen te wachten op een mijn bestelling

Dit is zowieso de laatste keer dat ik met kiala iets doe, ben al 7 dagen aan het wachten: ligt bij de laatste sorteerbedrijf! Wat zijn ze daar aan het doen dan?

Advies: gewoon pttpost nemen, heb je het binnen 1 dag!

09-05-2015

Slecht en traag

Op 20 april iets aangeschaft, en door kiala laten bezorgen. Ik kan er kort over zijn. Het duurde ruim 4 weken eer ik mijn pakketje kon halen bij het afhaalpunt. Het was een gewoon een klein pakketje binnen nederland. Ik had het sneller met de fiets gedaan, als ik t zelf was gaan halen. Dat was eens, maar nooit meer kiala!

MS
02-05-2015

Gaat beloftes niet na!

jurk besteld op v&d: voor 21:00 besteld volgende dag in huis. Fijn aangezien ik het gister nodig had voor mn verjaardags feest. Niet dus! Status van mijn paket staat al 4 dagen op Pakket wordt getransporteerd. Nooit meer v&d en kiala voor mij !

Phil
13-04-2015

Betalen bij afhaling.?

Pakketje besteld op internetwinkel, mooi verzendkosten erbij, kom ik in het Kialapunt en daar vragen ze me een euro.... Ik vraag waarom? Omdat het hier afgeleverd is... nou goed, ik betaal die maar krijg geen ticketje of zo.... Thuisgekomen heb ik een wat wrang gevoel ofdat dit wel correct is ofdat ik belazerd ben... Bij deze dus de vraag.... Kan dit .?

Mike
09-04-2015

Business as usual

Ik laat mijn pakketjes ondertussen al 10 jaar leveren door Kiala, tot heden nog geen slechte ervaring gehad. Deze keer ging het over een bestelling van een bedrag van 800 euro dus ik had wel enigszins schrik. Maar alles verliep volgens wens, de nacht van maandag op dinsdag een bestelling geplaatst, op de nacht van woensdag op donderdag kwam het aan in het sorteercentrum. 12 uur later lag het al in het Kiala-punt.

Laptopleon
09-04-2015

Lopen gaat sneller

Op 31 mei een pakje voor naar België afgegeven. Nu, 9 dagen later ligt het nu al een week op het sorteercentrum.. En dit is nog wel een terugstuur-pakketje voor een vaste Kiala klant (webwinkel Brillen24.eu), dus met sticker en al afgeleverd. Dan zou je toch denken dat het soepel moet gaan. Wat een aanfluiting. Moet dit met de trekschuit bezorgd worden of zo?

Sannie
02-04-2015

Perfecte levering

Afgelopen vrijdag pakket weg gebracht, en op dinsdag erna opgehaald .. snel en netjes! En dan van Nederland naar Belgie!

De cuyper chantal
31-03-2015

Ontgoochelend,lavabo in duizend stukjes ontvangen

Een lavabo laten verzenden,en bij afhaling was de tape van de verpakking al geschonden! Zelfs de dame van het kiala punt merkte dit op.het pakketje rammelde en bij thuiskomst vond ik duizend stukjes,wat een ontgoocheling.1ste keer was alles oké dit was men tweede ervaring! Zeer spijtig.

Mark Zwaan
31-03-2015

Trage bezorging, slechte informatie op website

Ik bestelde op vrijdagavond 18:00 vier artikelen bij Bol.com die alle vier de volgende dag geleverd konden worden. Voor mijn gemak wilde ik deze op zaterdag bij een AH ophalen. Zag op zaterdagmorgen dat Bol.com de artikelen om 00.33 uur had klaargezet en afgeleverd bij het Kiala sorteercentrum. Volgens de Kiala website was het pakket om 00:40 uur ontvangen in het sorteercentrum en de status was "wordt getransporteerd". Uiteindelijk werd het pakket pas op dinsdagmiddag afgeleverd, op de Kiala website verder geen meldingen, zoals bij veel andere vervoerders waar je te zien krijgt dat het pakket is geladen of dat de bezorger onderweg is. Vier dagen lang heeft de status op 'wordt getransporteerd' gestaan. Ik heb de klantenservice van Bol.com meerdere malen gebeld en gemaild, maar die hebben geen enkele moeite gedaan om te achterhalen wat er met het pakket was gebeurd. Ik moest gewoon geduldig afwachten tot woensdag en dan zouden ze de bestelling annuleren als hij nog niet binnen was. Gezien de reacties hier ligt het probleem bij Kiala, die gewoon veel te traag is met de bezorging, maar ik vind dat Bol.com niet met zo'n slechte vervoerder in zee zou moeten gaan. De klantenservice heeft nog een poging gedaan om contact te zoeken. Of ik door de weeks op kantooruren even met ze wil bellen, maar dan werk ik, dus dat gaat helaas niet. Op de twee klachten die ik heb ingediend heb ik na drie weken nog steeds geen reactie, dat is blijkbaar te veel moeite.

Dee
26-03-2015

Ligt al een week op het sorteercentrum

Op de website geven ze aan dat het gemiddeld 4 dagen duurt voordat je je pakket hebt ontvangen. Mijn pakket ligt nu al een week op het sorteercentrum.

Emails wordt niet op gereageerd, dit zijn gewoon criminelen. Hoe kan dit in 2015?

Nooit meer kiala voor mij.

Nel vinken
18-03-2015

Diefstal

Ik heb een pakketje ontvangen wat geopend is geweest. Er moesten 2 paar laarzen inzitten. Helaas zat er maar 1 paar in. Waar is het andere paar gebleven?

Anne
18-03-2015

Langzaamste binnenlandse pakketbezorging ooit

Heb hiervoor gekozen bij een webwinkel maar na 5 dagen nog niet aangekomen in het sorteercentrum. Mails naar Kiala worden meestal niet beantwoord, van de drie mails heb ik op eentje gisteren antwoord gehad dat men "verwachtte" dat het vandaag in het sorteercentrum aan zou komen.

Tot op heden nog geen update en verwacht mijn pakket pas een week na verzending door de webshop te ontvangen. Voor een binnenlands geadresseerd pakket vind ik dat al bijzonder lang.

Mijn pakketjes uit Zuid-Korea en Japan komen normaal binnen 3 weken aan en soms als ik geluk heb binnen 2 dus als het de halve wereld af kan reizen binnen 2 weken lijkt het afreizen binnen Nederland binnen 2-3 dagen toch meer dan haalbaar...

Voor menigeen die dit leest: beter iets meer betalen voor een andere pakketbezorging die tijdig bezorgd!