UPS reviews

1.0
Positief0%
Neutraal0%
Negatief100%
PeriodeLaatste 12 maanden202120202019
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Kees
24-08-2017

Geen reactie van klantenservice

Op 14/8 via Kiala web, vraag gesteld omtrent niet aangekomen pakket, zo wel ik als verzenden , zo ook de ontvanger, beide krijgen we geen antwoord of een bevestiging dat e.e.a in behandeling is, pakket 002AHII blijft aldoor de zelfde status houden dat het naar het distributiepunt gestuurd gaat worden, waar is mijn pakketje ? Mijn slechte ervaring is nu dat je NIETS hoort erover !

Kerim
Deze klacht is opgelost
24-08-2017

Pakket nog steeds niet over 11 dagen BE-NL

Mijn pakket is vorige week maandag op uw ophaalpunt verstuurd via de verkoper vanuit België. Het is al 11e dag ik heb hem nog steeds niet. België is maar 200-300km. Producten vanuit China komen binnen 10 dagen. Dit vind ik echt schande. Ik wil graag informatie hierover.

Ech schande 6 dagen deze bericht op tracing.

18-08-2017 15:00 Excuses, uw pakket is bij een ander Kiala Punt afgeleverd. We brengen het spoedig naar uw Kiala Punt.

Prman
30-08-2017

Het probleem is opgelost na de mail van kiala, Spreken de waarheid wat informatie betreft, Voor de volgende zou ik echter aanraden dat de klanten service duidelijker is. Op de kiala site is het vraag formulier om tot een klacht te komen zeer onduidelijk met heel veel specifieke info waarbij je het formulier niet eens kunt beginnen, Die kiala punten specifiek had ik geen idee over wat voor info je nodig had, Wellicht een directe mail naar het email adres die ik van ups had moeten ontvangen die ik een mail had gestuurd. Verder zou het ook fijn zijn als je binnen een paar uur een mail krijgt hoelang het ongeveer gaat duren tot een reactie want het was wel erg stil.

Deze klacht is opgelost

Pakket aangelever verkeerd kiala punt 15/8 nog steeds niks

Ik ben de ontvanger

Ik heb al een mail gestuurd naar kiala webnl@kiala.com nooit iets ontvangen telefonisch onbereikbaar hoe zit dat nu?

traceer nummer:

002AC9B

https://www.kiala.be/benl/tnt/orderdetails/566C14875241F1B4E0533D01A8C078F5/c2c

Volgens de traceer code is hij op 15 augustus bij een verkeerd punt aangekomen en word hij zo snel mogelijk naar het juiste punt gestuurd post masters nijmegen

Het is nu 24 Augustus, wat is er met het pakket aan de hand? Klantenservice is zeer slecht bereikbaar heb al via de gewezen contact methodes mails gestuurd zonder antwoord met de kiala mail zelfs geen reacties ontvangen

Werner
24-08-2017

Pakket verstuurd op 9-8-'17, 24-8 nog niks.

Tja, wat kan ik zeggen. Kiala is telefonisch onbereikbaar. Reageert niet op mails. Niemand kan mij helpen of iets zinnigs over de status mijn pakket (002A6ZV) melden. Dramatisch! En nu?

Timon
Deze klacht is opgelost
24-08-2017

Lang onderweg

Gemiddelde bezorgtijd: 4 dagen

Inmiddels op dag 4: is het pakket onderweg naar het eerste sorteercentrum. Volgende keer maar een paar euro extra en het pakket sneller hebben.

Ff een kleine tip richting Kiala: De zomervakantie is voorbij! tijd om te werken ;)

Mariska
30-08-2017

Levering van pakketten is echt te langzaam. Ze reageren wel op klachten.

De dag erna was het pakket aanwezig

Deze klacht is opgelost

Waar is mijn pakketje?

Mijn pakket is de 18e ingeleverd en nog steeds op weg naar een sorteercentrum. Kan dat niet sneller?

Code: 002AKEZ

Deborah
Deborah
Deze klacht is opgelost
23-08-2017

Pakket kwijt geraakt?!

Er is op 11 augustus een pakket verstuurd, maar tot nu toe kan ik mijn pakket nog steeds niet ophalen. Ik heb contact proberen te zoeken maar tot op heden heb ik geen antwoord gekregen.

Code is 002ADBO

Myrthe
Deze klacht is opgelost
23-08-2017

Waar is mijn pakketje?

Mijn pakketje is de 18de al ingeleverd en hij staat nog steeds op verzending richting sorteercentrum? Waar is mijn pakketje precies?

Track & trace code: 002AT9V

Robin
Deze klacht is opgelost
22-08-2017

Pakket blijft onder transport staan

Heb pas geleden via marktplaats een modelvrachtwagen gekocht , de verkoper heeft het verzonden via kiala , maar helaas blijft het pakket staan onder ( wordt getransporteerd) Track en trace code : 002AIUQ

Het pakket is de 14-7 ingeleverd bij het kiala punt , en 17-7 was die onderweg van het laatste sorteer centrum naar mijn keuze afhaal locatie , Ben helaas nog steeds aan het wachten tot die binnen is

Graag hoor ik hier meer over

Nicole
22-08-2017

Pakket kwijt

Mijn pakketje ligt ook al vanaf 29-7 in het sorteercentrum. Ik heb een foto moeten sturen van de inhoud, omdat "het etiket mogelijk beschadigd en onleesbaar is" en sindsdien niets meer gehoord. Ik weet niet wat jullie met pakketten doen; erop stampen met spijkerschoenen?

Het was de wens van de koper om met Kiala te versturen omdat het goedkoper was, het was mijn eerste keer. Behalve het feit dat ik geen printer heb en het even wat gedoe was daardoor, leek het me verder wel een goedkopere manier dan post NL, maar ik durf het nu niet meer.

Buiten dat, nu vind ik het ook gewoon zonde dat mijn spullen zijn kwijtgeraakt en de koper met lege handen staat!

0029EG2 is het track en trace nummer.

Marinka
Deze klacht is opgelost
21-08-2017

Pakket ligt nog steeds op een sorteercentrum

De verzender van mijn pakketje heeft het 14/8 afgeleverd. Tot de dag van vandaag 21/8 staat er dat het getransporteerd word. Maar volgens mij kan mijn pakketje met pakketnummer 002AAR2 er niet zo lang over doen. Ik vind dit een slechte service en moet zeker beter kunnen. Ik hoop dat jullie er snel wat aan gaan doen.

Wim Heezen
23-08-2017

Correct behulpzaam

het eerste geval hebben zij opgelost en het tweede probleemgeval was ik zelf en kwam er zelf achter

Deze klacht is opgelost

Lost in translation

Zowel verzender als ontvanger hebben erg veel moeite gedaan om de vinger erachter te krijgen waarom en gewaardeerd collector's item niet in goede orde en binnen redelijke tijd is bezorgd. Een soort van antwoord is toch het minste wat ke kunt verwachten. Juridische stappen lijken ook weiniig zinvol. Ten overvloede worden dubbele afschrijvingen van de creditcard gedaan, waar ook al niet op wordt gereageerd, dus dit is zeker de laatste keer dat ze mijn gegevens in handen krijgen! Sorry, maar Kila is het.

Miranda
Deze klacht is opgelost
20-08-2017

Pakket blijft op status in sorteercentrum staan

Waar blijft mijn pakket? Staat nu een week in het sorteercentrum. 002AQ4X

F.
Deze klacht is opgelost
20-08-2017

Pakje open aangekomen, inhoud gestolen, webformulier werkt niet

Afgelopen week heb ik een pakket met T&T code 002AH9Y opgehaald bij het Kiala punt Gulf Putten aan de Garderenseweg. Toen ik het pakket ging ophalen, werd al gezegd dat ik er niet blij van zou worden. Men overhandigde mij het pakket waarvan de doos aan één zijde open was en de gehele inhoud, make-up t.w.v. ruim € 150,00 was verdwenen. Men vertelde mij dat men reeds melding had gemaakt bij jullie en dat ik dit ook moest doen hangende het interne onderzoek, eventueel aangevuld met foto's. Ik heb zowel foto's van de doos tijdens de overhandiging alsmede foto's van de inhoud van het pakket waarop ik het gekocht heb, alleen werkt het webformulier niet en is er geen mogelijkheid om de foto's te uploaden.

Het dient geen toelichting dat ik hierdoor ernstig gedupeerd ben. Ik heb € 150,00 betaald en heb daar niets voor ontvangen. De verkoper, een particulier, is niet verantwoordelijk en wil het geld begrijpelijkerwijs niet restitueren omdat deze aan de verzendverplichting heeft voldaan. De op jullie website aangegeven vergoeding van een paar Euro per kilo, is ridicuul en niet acceptabel. Zeker aangezien er bij Kiala iets ernstig mis is, gezien de hoeveelheid klachten. Middels dit schrijven, wat ik ook getracht heb te verzenden via jullie website, stel ik jullie aansprakelijk voor gehele schadeloosstelling.

Ik reken op een spoedige en tevredenstellende afhandeling.

Marlot
Deze klacht is opgelost
20-08-2017

Onderweg naar sorteercentrum

Beste Kiala,

Ik zou graag willen weten waar mijn pakketje is. Deze is donderdag afgeleverd bij een Kiala punt in België, maar staat nog steeds op onderweg naar sorteercentrum. In 2017 zou dit toch sneller moeten kunnen? Misschien dat jullie mij kunnen helpen en laren weten wanneer ik mijn pakketje kan verwachten, want ik heb het volgende week nodig! Traceernummer is: 002AR76.

Met vriendelijke groet, Marlot

Esther
Deze klacht is opgelost
20-08-2017

WAARDELOOS

Sinds 9 augustus is mijn pakket onderweg. In de status staat bij het verkeerde Kiala punt afgegeven en sindsdien geen update meer. De klantenservice reageert niet. Dat had ik ook wel verwacht als ik de beoordelingen over dit bedrijf lees. Ik voel me opgelicht!

Bob
23-08-2017

Ballentent

als de enige optie om je pakketje te vinden, via Ervaringen.nl gaat is dat natuurlijk al rampzalig. Maar het antwoord, dat ik ten alle tijde hun kon bellen, is helemaal absurb.

Deze klacht is opgelost

Waardeloos, nooit doen!

De turtle express? 10 dagen om een pakketje binnen Nederland te versturen, zal nog wel langer gaan duren, want ik heb nog steeds niks gehoord.

Je kunt beter iets in China bestellen, dat komt vlugger!

Anke
Anke
Deze klacht is opgelost
17-08-2017

Pakket komt niet aan

Een Mickey Mousetas verkocht via Marktplaats. Op 7 augustus 2017 via een Kialapunt in Zwolle verstuurd naar Eersel. Op 17 augustus 2017 is het nog steeds onderweg. Intussen vraagt de koper zich af of ze is opgelicht. Ik heb haar de e-mails van de verzending gestuurd, zodat ze weet dat het niet aan mij ligt. Maar het is vervelend. Track & tracenr.002A3AW

Daphne
23-08-2017

Klantenservice = slecht Verzenddienst = goed

Zoals gezegd heb ik alleen maar goede ervaringen met het gebruik van Kiala. Nu het een keer misging, liep ik tegen een onmogelijk slechte klantenservice aan. Dat zullen ze echt moeten veranderen. Er kan altijd iets fout gaan, ook bij andere verzenders gebeurt dit regelmatig. Je moet dan bereikbaar zijn voor je klanten en proberen het probleem op te lossen of te verduidelijken.

Deze klacht is opgelost

10/8 verkeerd Kiala punt - geen reacties op webformulier - geen telefoonnummer

Na veel gebruik gemaakt te hebben van Kiala en grotendeels positief - het duurt wat langer maar daar is de prijs ook naar - heb ik nu een zending die vanaf 10/8, na melding dat het bij een ander Kiala punt is afgeleverd, een ongewijzigde geschiedenis heeft. Ik heb twee keer het webformulier ingevuld waarnaar ze verwijzen op hun site en hoor niets. Ik heb gezocht of ze een telefonische klantenservice, chat of andere mogelijkheden hebben om contact te leggen - het is tenslotte 2017 - maar vind alleen maar klachten en negatieve reviews. Aangezien Kiala samengegaan of overgenomen is door UPS Acces Point, heb ik bij UPS een reactieformulier ingevuld. Volgende dag reactie. UPS heeft alle Access Point's overgenomen van Kiala. De zending worden echter afzonderlijk van elkaar verwerkt. UPS heeft geen inzage in de zending van Kiala en Kiala niet in de zending van UPS. Daarom is het voor mij helaas niet mogelijk om dit voor uit te zoeken.

Ik kan u alleen een e-mailadres doorgeven van Kiala, Kiala is telefonisch namelijk niet bereikbaar.

webnl@kiala.com

Zonder zuur te zijn verwacht ik van het e-mailadres hetzelfde als van het webformulier, 0 reactie. Vanzelfsprekend vind ik de verdere inhoud van de reactie ook teleurstellend en vreemd gezien het feit dat ik hier reacties van het UPS Social Team tegenkom maar dat zal wel weer een ander kastje of andere muur zijn.

Graag duidelijkheid in deze kwestie. Zendingnummer 0029XX6

Kiki
17-08-2017
Deze klacht is opgelost

Waar blijft mijn pakket via Kiala?

Ik heb een aantal kleertjes gekocht via marktplaats. Op 8 augustus krijg ik een mailtje dat het pakket wordt klaargemaakt. Nu staat er al sinds 9 augustus dat het pakket getransporteerd wordt. Het is nu 17 augustus en nog is de status hetzelfde en is mijn pakket niet aangekomen op het kiala afhaalpunt van mijn keuze. Waar is mijn pakket? Het traceernummer is: 002A5RF. Het contactformulier via de Kiala site ingevuld zowel door de verzender als mezelf maar geen enkele reactie.