UPS reviews

1.2

Asdf

Levertijd veel te lang

Mijn pakket staat nu al ruim een week op de status "Pakket wordt getransporteerd" terwijl er veel snellere levertijden op de website worden geclaimd. Hopelijk komt hij ooit nog aan. Traceernummer 002CI47.

Pakket vast in Utrecht?

Pakketje 1ZL764MTYZ00000414 is de 19e verstuurd en ligt sinds de 20e in Utrecht bij een UPS Access Point? Ook helemaal geen email ontvangen van verzending/vordering terwijl ik dit wel zou moeten krijgen.

Wat is hier aan de hand?

Monica
22-09-2017

Pakket al te lang onderweg en nog niks

Het pakket is op 15-09-2017 ingeleverd bij een kialapunt van de verkoper en sinds 18-09 staat het op pakket aangekomen in sorteercentrum maar nu 4 dagen verder staat het pakket nog steeds op getransporteerd en ik weet niet of mijn pakket uberhaubt nog gaat aankomen bij mijn kiala punt :( een ander pakket 2 dagen eerder verstuurd was al binnen 3 dagen af te halen op het zelfde kiala punt.

29-09-2017

Na aktie van de kant van de klant wordt er wat gedaan. Het zou beter als ze daar zelf eerder aan werken

Status pakket

Op 14 september een pakket verstuurd met Kiala. Op 18 september blijkt dat het pakket op een onjuist ophaalpunt is afgeleverd door hen. Dit zou z.s.m. worden opgelost. Nu 4 dagen later is er nog steeds niets bekend.

Contact opnemen via het reactieformulier is onmogelijk aangezien dit niet werkt. Ook het telefoonnummer vanuit de KvK is niet bereikbaar.

Nienke
22-09-2017

Pakketje blijft op ''wordt getransporteerd'' staan

Mijn pakketje is nu al meer dan een week onderweg. Blijft nu al een paar dagen staan op pakket wordt getransporteerd. Een ander pakketje welke ook met kiala op dezelfde dag is verzonden, was al na een paar dagen binnen! Waar is dit pakketje? Traceernummer; 002CKF5

Sietske

Al dagenlang niks gehoord

Mijn pakket is sinds 19-9 aangekomen op laatste sorteerpunt maar ik wacht dus al dagen op een bericht dat ik het af kan halen!

M.j

Waar ben je?

Vorige week is pakket afgeleverd door verkoper. Inmiddels een week verder., staat weer in volgende depot. echt joh.van Leiden naar Gouda.meer dan een week ? niemad bereikbaar. WAAR IS HET PAKKET?

Janine
22-09-2017

Pakketje aangekomen maar nergens te bekennen

Ik heb een pakketje laten verzenden met Kiala, en vervolgens een mail ontvangen dat het vanaf 20-09 al bij het afhaalpunt lag. Inmiddels al 2x op het afhaalpunt geweest maar mijn pakketje (002CHSV) is daar dus niet. Een pakketje voor de verjaardag voor mijn kleine meiske, dat is wat het nog erger maakt. Het contactformulier op de website van Kiala werkt gewoonweg niet en telefonisch zijn ze dus ook niet te benaderen. Ik ben benieuwd of mijn pakketje nog boven water komt.

Annelies

Al 5 dagen 'pakket wordt getransporteerd '

Op 14 september kreeg ik een pakket met traceercode 002CLOT opgestuurd via Kiala, maandag 18 september kwam het aan bij het laatste sorteercentrum. Nu is het 22 september en is de status dus al voor de 5de dag ' pakket wordt getransporteerd' Dat lijkt me echt veel te lang . Waar is het pakket?

Mathilde
21-09-2017

Pakket verstuurd 9 september, nog steeds niet bij de ontvanger!

Netjes bevestiging gehad van kiala dat ik het pakket heb verstuurd. Nu heeft de ontvanger nog steeds niets gehad! Dit is wel erg slecht en bereikbaar zijn ze ook al niet!

Jacqueline
29-09-2017

Omdat ik het probleem zelf heb opgelost.

Pakketje nu al een week onderweg

Ik kreeg eerst een melding dat mijn pakketje was omgeleid naar een ander Kiala punt. Vervolgens werd ie naar naar het juiste Kiala punt gestuurd en daar is ie nog steeds niet aangekomen. Begin nu toch wel ongerust te worden. Mijn traceercode is 002CLOO.

Duurt veel te lang!

Angela
21-09-2017

Het duurt wat langer, maar wel €10,- goedkoper

Vorige week via Kiala een pakket laten versturen omdat dit toch echt €10,- goedkoper is als de concurrent. Na het lezen van de reviews kreeg ik het toch wel een beetje benauwd. Vandaag (klein weekje later) mijn pakket opgehaald. Duurt wel iets langer, maar bespaar liever €10,- Super blij en voor mij volgende keer toch echt weer Kiala

Otto

Pakje toch nog aangekomen bij KIALA punt in RIJEN

Na een snelle reactie van KIALA/UPS is het pakje toch nog aangeleverd bij het KIALA punt in RIJEN. Het vertrouwen is weer terug!

Mariet

Status verzending?

Mijn pakketje duurt ook wel wat lang nu en begin me wat zorgen te maken. De “4 werkdagen” zijn inmiddels verstreken. 14 september is mijn pakketje (002CM1Z) aangemeld en de status blijft hangen op 15 september: “Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.”

Ik ben benieuwd waar het blijft?!

Marjo
28-09-2017

Kwijt raken, lange levertijd

2 pakketten al lang onderweg!

Vorige week 11 september voor het eerst 2 pakketten weggebracht bij Kiala en beide nog steeds op weg naar de ontvanger en het is nu al 9 dagen zo. waar zijn ze? 002C9EO en 002C839. Slechte 1e ervaring dus! De beide ontvangers zijn nu ook ongerust, waar blijven ze? Voortaan PostNL dus, goedkoop blijkt dus maar weer duurkoop. dan maar een paar euro meer. Maar dan heb je tenminste de zekerheid dat het binnen 1 a 2 dagen ontvangen is. Jammer. daar kan de overnemer UPS echt wat aan gaan doen.

Judith

Probleem snel opgelost

Heb gisteravond een review geschreven over dat pakketje na 11 dagen nog bij laatste sorteercentrum was. Verder kwam hij niet. Vanmiddag kreeg ik al een bericht dat het pakketje terecht was en gewoon op het afhaalpunt lag. Hij was gewoon niet gescand, dus nooit bericht gehad over het ophalen. Ik weet niet wie er moet scannen, de winkelier waar de pakketjes binnenkomen of degene van Kiala die ze aflevert. Dus misschien lag het probleem dan wel niet aan Kiala. Omdat ik nooit eerder klachten heb gehad wil ik nu ook een positief mailtje sturen.

Neeltje

Verdwenen?

7 september een pakket afgeleverd bij Kialapunt, intussen zijn we 19 september en de klant wacht nog steeds op zijn pakketje. Contactformulier werkt niet. Betreft traceernr 002C412

Hilde

Vertraging.?

Ik heb onlangs een aankoop via marktplaats gedaan en houd mijn zending sindsdien in de gaten. Deze staat al sinds 14 september op 'aangekomen in laatste sorteercentrum'. Gaat dit goed? Mijn ordernummer is 002CECR. Hoor graag heel spoedig van jullie.

Marleen
19-09-2017

Mijn pakket is niet te traceren

Hallo,

Ik kan het pakket niet traceren wat ik zou ontvangen. Het contactformulier werkt niet en er staat geen telefoonnummer om iemand te bereiken. Slechte service. Kan ik met iemand van Kiala contact opnemen? Ik wil graag weten waar mijn pakket zich bevindt.

19-09-2017

Pakket al dagen in sorteer centrum.

Ik heb via marktplaats wat gekocht bij een particulier. Pakket is 002C832 08-09-2017 aangemeld en 09-09-2017 ingeleverd bij Kiala. Vanaf (ook al lang) 12-09-2017 in het sorteercentrum aangekomen, maar daarna gebeurt er niets? Ook het klantenformulier op de website van Kiala werk totaal niet? Dus kortom een zeer slechte service!