UPS reviews

1.0
Positief0%
Neutraal0%
Negatief100%
Periode202120202019
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Jasmine
Jasmine
03-08-2017
Deze klacht is opgelost

Pakket erg lang onderweg en contact klantenservice

Beste Kiala,

Afgelopen donderdag is er een pakket voor mij op de post gedaan dus 27-7-17. De status staat sinds 29-7-17 op wordt getransporteerd en er komt geen verandering in. Ik heb het contactformulier ingevuld op de site en geen reactie gekregen. Na wat onderzoek op het internet zag ik dat er heel veel dezelfde ervaringen waren, maar dar hun pakket dan ook nog eens zoek is. Dit geeft mij een slecht gevoel, en heb het idee dat mijn pakket ook weg is. De bezorgtijd is 4 werkdagen, dat is nu al een aantal dagen overschreden. (Traceernummer 0029KIP)

Ik hoop een reactie te ontvangen.

Mvg, Jasmine

Selin
Selin
Deze klacht is opgelost
03-08-2017

Slechtste organisatie die ik ken

Ik heb pakketje betaald ad 3,95 maar geen etiket ontvangen. Niemand is bereikbaar, of je moet de klantenservice bellen voor €0,80 pm. Normaal bestel ik bij dhl voor €5, dat gaat altijd prima. Nooit meer Kiala voor mij. Betaal liever €1,05 meer en heb direct resultaat. Wat een amateurs zijn dat. Oplichtersbende

Judith
03-08-2017

Pakket nog steeds niet aangekomen

Tot nu toe had ik goede ervaringen met kiala, maar deze week opeens 2x niet Al sinds 27 juli staat een door mij te ontvangen pakket op 'aangekomen in laatste sorteercentrum (traceernummer 0029CU4). Inmiddels ga ik bijna op vakantie en kan ik het daardoor straks 3 weken niet afhalen. Niet handig, na 2 weken niet afhalen wordt het pakket terug gestuurd!

En van een pakket (traceernummer 0029RNY)dat ik 1augustus rond lunchtijd ingeleverd heb is volgens de status nog niet ingeleverd. Hoe kan dat? De ontvanger denkt al dat hij bedrogen is. Ik krijg ook nooit een inleverbewijs ofzo bij het kialapunt hier.

Anu
Anu
Deze klacht is opgelost
02-08-2017

Al dagen 'pakket wordt getransporteerd'

Mijn pakket is 26 juli ingeleverd op het Kiala Punt waarna deze pas 31 juli is aangekomen op het laatste sorteer centrum. Nu staat de verzending met traceernummer 0029DZA al dagen op 'pakket wordt getransporteerd'. Ik wacht al langer dan een week op mijn pakketje terwijl Kiala beloofd 3-4 werkdagen. Niks van waar! Waarom ligt mij pakketje al dagen in de transport bus?!

Jan
05-08-2017

Heel slecht

De manier van afhandelen van de klantenservice en natuurlijk van het Kialapunt van verzending. Het is schandalig dat een pakketje 3 weken blijft liggen!!!!!!!

Deze klacht is opgelost

Wachten, wachten, wachten!

Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het woord kiala betekent: wachten, wachten en nog eens wachten. Het pakje dat ik moet ontvangen is volgens de status bij Kiala op 18 juli ingeleverd. HET IS NU 02 augustus.! Het laatste wat ik heb gehoord (ja,ja ik heb contact met de Belgische klantenservice): Beste klant,

Na onderzoek blijkt dat uw pakje in het kialapunt van verzending is blijven liggen. Daarvan zijn wij gisteren van op de hoogte geweest, en uw pakketje werd dan pas gisteren verstuurd. Het zou morgen in ons sorteercentrum moeten aankomen en voor het einde van de week in uw kialapunt aankomen. Daarvan zult u een automatische mail van krijgen.

Onze excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groeten.

Als dit zou kloppen moet de status toch zijn aangepast?

Niets is minder waar.

Kiala is leugenachtig.

Ik ga ervan uit dat ik mijn aankoop nooit zal zien.

Wat een bedrijf (Bijna zou ik zeggen frauduleus)

Joyce
01-08-2017

Status blijft op klaarmaken staan.

Op 27 juli 2017 kocht ik een duur pakketje over. Op 29 juli 2017 kreeg ik een mailtje met de traceercode. Bij de status van de traceercode staat: 28 juli pakket wordt klaargemaakt en daarna ingeleverd. Echter is het pakket op 29 juli al ingeleverd en zou op 30 juli meegaan. Tot op heden is de status onveranderd en blijft het op 'wordt klaargemaakt en daarna ingeleverd' staan. Ondertussen al minstens 5x gemaild, nog steeds geen reactie terug.

Wat een schofterig bedrijf. Klantenservice blijkt niet te bestaan bij dit bedrijf. Ik zal nooit meer mijn zaken doen via Kiala.

Oum
Oum
31-07-2017

Pakket onderweg open, inhoud weg!

Eerst was het pakket naar een verkeerde lokatie(zeggen ze). Nu aangekomen, is de inhoud foetsie! Wat krijg ik 3.40 per kg vergoeding. Nou bedankt! Inhoud heeft me 30 euro gekost.

Ruud
Deze klacht is opgelost
31-07-2017

Pakket verdwenen?!

Pakket is naar me verzonden (0029B2F) maar afgeleverd op het verkeerde Kiala punt. Het wordt zo 'snel' mogelijk naar het juiste Kiala punt verstuurd. Nu een week later is de status ongewijzigd. Ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben en of ik uberhaupt het pakket nog kan verwachten.

Ik hoop op een goede afloop, maar deze onduidelijkheid is allerminst prettig. In de huidige tijd met alle mogelijkheden zou je verwachten dat het verzenden van een pakketje tussen vaste punten simpel en minimal transparant zou moeten zijn.

Sebastiaan
Sebastiaan
Deze klacht is opgelost
29-07-2017

Veel beloven weinig geven

Ze komen hun beloftes niet na. Verzending duurt nu al langer dan 4 dagen.

Daan
29-07-2017

Pakket omgeleid naar ander punt

Ik heb de 18de een pakket opgestuurd met kiala naar Nederland. We zijn ondertussen de 29ste en de status van het pakket staat sinds de 25ste op "pakket wordt getransporteerd" ook staat er dat het pakket is omgeleid naar een ander punt! Ik heb dit nooit gevraagd.

Wanneer krijg ik meer informatie?

Sander
29-07-2017

Pakje weg

Doe het niet.

Ik raad je het echt aan want het komt niet aan.

Snah
Deze klacht is opgelost
28-07-2017

Pakje komt niet aan

Wat een ontzettend kutbedrijf is dit. Wel geld vragen en nooit meer iets laten horen als je pakje niet afgeleverd wordt. Zeer onprofessioneel , schofterig zelfs. Ik zal iedereen aanraden NOOIT MET KIALA, want ze laten je vallen als een baksteen

Isa
Deze klacht is opgelost
27-07-2017

Hoe kan ik een reactie krijgen van Kiala?

Mijn pakketje 00297LL werd ingeleverd door verkoper op 22/07. Op 25/07 zou het aangekomen zijn in laatste sorteercentrum. Sindsdien staat status op 'pakket wordt getransporteerd.' Het lijkt me sterk dat een pakket 2 dagen 'getransporteerd' moet worden. Ik heb eerder vandaag een contactformulier ingevuld en daarnet nog één aangezien ik geen antwoord heb ontvangen. Qua service vind ik dit zeer zwak.

Piet
27-07-2017

Men weet niet waar bestelling is

Heb bestelling gedaan bij bol .com deze zou het verzenden met kiala als pakje aankwam kon ik dit afhalen en moest dan geldig legitimatie bewijs meenemen Nu weet kiala niet waar het is en stuurt mij dan een mail of dat ik het heb afgehaald terwijl kiala ook dient te weten dat er een geldig legitimatiebewijs voor nodig is anders geeft men bestelling niet mee Vind dit zeer slecht en klant onvriendelijk als men niet weet waar de bestelling is en het dan zo doet Is vanuit nederland verzonden maar het zal niet uitmaken waar Kiala blijft Kiala ben nu in belgie Is 18 juli bestelt ,en 19 juli verzonden nu is het 27 juli Heb kiala nederland en belgie op de hoogte gebracht dat ik dit zou plaatsen als er vandaag 27 juli geen oplossing is

Linda
Deze klacht is opgelost
27-07-2017

Slechte service!

Nadat mijn pakket met volgnummer 0029B0E bij een verkeerd kiala punt is bezorgd, heb ik niets meer gehoord. Na 2x zonder reactie de klantenservice te hebben gemaild, en vandaag voor de 3e keer contact te hebben gezocht, deze negatieve reactie. Voor mij op deze manier geen kiala meer helaas.

Heel vervelend zo.

T.
26-07-2017

Waardeloos

Ook ik heb een pakketje besteld bij kiala en heb er echt spijt van Al 2 x een formulier ingevuld en je hoort niets terug De 19de zou het getransporteerd worden naar de winkel om op te halen en je hoort niets.Vorige keer is mn pakket noot aangekomen erg vreemd! Ik vind het echt een waardeloos bedrijf en dit is nu al de zoveelste keer!Ik bestel er nie laat hun nooit meer iets versturen!

Julot
Julot
25-07-2017

Geen reactie & pakketje nog steeds dezelfde status.

Al een aantal keer iets laten verzenden via Kiala. Van de keren is hey eigenlijk nooit probleemloos gegaan, wat gewoon erg jammer is. Afgelopen jaar een duur item gekocht, (boven €100,-) dit pakketje is op magische wijze 'kwijtgeraakt', hier meerdere keren achteraan geweest maar vervolgens nooit meer iets van gehoord. Zowel, verzender als ontvanger zijn hier zeker niet over te spreken. Afgelopen vrijdag heb ik weer eens iets laten verzenden via Kiala. Nu staat dit pakketje al 4 dagen op dezelfde status: 'ingeleverd bij Kiala punt'. Helaas is er nog geen beweging geweest sinds vrijdag. Tot 2 keer toe heb ik het contact formulier ingevult, maar helaas ook daar geen reactie op gekregen. Ik vind dit echt niet kunnen, mensen vertrouwen hun gekochte spullen toe aan zo'n bedrijf, en vervolgens wordt dit niet met respect behandeld, zelfs niet even een uitleg of antwoord op de mail. Ik raad Kiala zeker af, 9 van de 10 keer gaat er iets fout.

Hetty
25-07-2017

Hoezo binnen 24 uur?

Op 22 juli is pakketje 00297n1 naar kialapunt gebracht en nu op 25 juli is er nog steeds geen bericht van het afhaal punt binnen. Nooit dingen beloven die je niet waar kan maken.

Anouk
Anouk
24-07-2017

Betaald maar geen etiket

Mijn laatste drie etiketten zijn betaald het geld is afgehouden van rekening maar kan geen etiket afdrukken want volgens Kila moeten ze nog betaald worden ?

LJB
24-07-2017

Kiala, het werkt gewoon niet

Goedkoop is duurkoop. Ooit half jaar geleden eens gebruik van gemaakt, duurde toen drie dagen om iets weg te krijgen. Nu ook weer, website onbereikbaar, wordt als onveilig aangemerkt. Na betaling geen doorverwijzing, geen bevestiging, geen formulieren die ik kan printen. Vervolgens is eigen profiel niet beschikbaar op de site. Kortom, waardeloos. Advies: maak er geen gebruik van