UPS reviews

1.2

12-07-2017

Normaal best tevreden maar dit .

Mijn Kialapunt was afgelopen week dicht voor vakantie dus alles opgespaard. Maandag online gecontroleerd en het punt stond vermeld als open, dus alle bonnen betaald en afgedrukt. Kom ik net met een stapel pakjes bij het punt, is het blijkbaar na hun vakantie meteen opgegeven. Daar sta je dan met een stapel betaalde pakjes die je dan maar op een of andere manier weg moet krijgen, want dit dorp heeft,wel, had, maar 1 Kialapunt, en ik heb geen auto. En bij navraag blijken de pakjes in mijn richtig gedirigeerd te zijn naar andere Kialapunten hier in de omgeving, dus wat moet ik nu? Er is geen enkele communciatie van Kiala uit, je moet er blijkbaar maar zelf achterkomen. Niet fraai.

Carla
12-07-2017

Nog nooit geen problemen gehad

Na 20 pakjes verstuurd te hebben, nog nooit geen enkel probleem gehad. Altijd netjes afgeleverd en ontvangen. Mijn eerste keus in verzenden omdat het de goedkoopste optie is en bovendien netjes te volgen via track en trace. Ik ben wel pakjes kwijtgeraakt via PostNL waarbij je 2x zoveel betaald voor minder service en zeker geen garantie krijgt. Daarom voor mij Kiala.

Leonie
11-07-2017

Schandalig.

Ben een deel van het pakket kwijt. pakket is supergoed verpakt op post gegaan heb een deel nooit gekregen. Bel je met ze op word ineens de verbinding verbroken naar 16 minuten. weer terug bellen nogmaals 19 minuten aan de telefoon. is in totaal 35 minuten a 0.90 c per minuut. terwijl de waarde van mijn pakket 20,00 euro was. Wil je een klacht indienen heb je een code nodig. om te kunnen mailen. Ben zoooooo Boos. Dit was mijn eerste maar ook mijn laatste keer via Kiala. Nooit meer. Kunnen we ze niet voor de rechter slepen als je hier leest wat er allemaal fout gaat. een groot super claim maken

Natalie
10-07-2017

Kiala Pakket te lang onderweg, erg slechte servise

Op 5 juli Kiala pakket verstuurd, steeds status" pakket is aangekomen op het laatste soorteercentrum " Drie email berichten gestuurd/- geen antwoord Net gebeld - ze willen zelfs niet praten- contact met particulier alleen via email Het is pure diefstal Nioit meer iets met Kiala

Elma
10-07-2017

Mijn wachtwoord is ineens onbekend geen label.wel betaald

Ik heb zojuist een betaling gedaan van 7.50 Ik moet nu een label uitprinten .die heb ik niet ontvangen. Zoals ik ergens anders lees moet ik inloggen en zoeken bij mijn verzendingen. Maar nu weigeren ze mijn wachtwoord (onbekend staat er nu)en kom ik niet meer in mijn account Wie weet wat ik moet doen? HELP!

Rianne
08-07-2017

Pakket vermist

Aankoop gedaan via Marktplaats, netjes weggebracht door de verzender, om vervolgens in de track en trace te blijven hangen op 'uw pakket is aangekomen op het laatste sorteerpunt'. Contact opgenomen met Kiala via contactformulier, bericht gekregen dat mijn pakket vermist is. En dat ik middels klachtenformulieren wellicht nog 3,40 (per kg) vergoeding kan krijgen. Mijn pakket woog niet zo zwaar, dus aan die 3,40 heb ik weinig, maar de inhoud was meer waard. Ik kan niet begrijpen hoe mijn pakket zomaar opeens zoek kan zijn (en naast mij dus ook die van vele anderen). En dat er dan makkelijk wordt gezegt; 'helaas uw pakket is zoek, hier heeft u een klachten formulier'. Ik zou zeggen beter zoeken! Pakketten verdwijnen niet zomaar! Wat een slechte service! Ik zou het enorm waarderen als mijn pakket alsnog boven water komt en wordt afgeleverd! Zo niet, biedt dan een goede en klantvriendelijke oplossing. Geen Kiala meer voor mij op deze manier.

Ruben

Klantenservice kiala

Beste mensen,

Van de week iets gekocht vanuit belgie, aangezien deze ook via kiala verstuurd word heb ik hier een paar tips om de klantenservice te bereiken. Aangezien mijn pakketje al 3 dagen op de zelfde status stond ging ik maar eens bellen. Naar een lange zoektocht naar een nummer deze dan toch eindelijk gevonden "0800 0233 403". Zo braaf als ik ben luister ik het keuze menu af en druk op 2"particulier". Bij keuze twee was de wachttijd 45 minuten , Toen met een andere telefoon keuze 1"Zakelijk" gekozen waarna ik binnen 1 minuut iemand aan de lijn kreeg. Bij deze succes verder met de service van Kiala en ik hoop hierbij mensen goed geholpen te hebben.

Een prettig weekend.

Emma

Geen mail

Afgelopen week iets 2e hands gekocht en is verstuurd vanuit België met Kiala. Woensdag bericht gekregen van de verkoper dat het afgeleverd is op het Kiala punt in België, echter heb ik nog steeds geen mail ontvangen van Kiala om het pakket te kunnen volgen.

Cynthia
07-07-2017

Waar gaat mijn pakket naar toe?

Op 5 juli 2017 is mijn pakket ingeleverd en zou naar het sorteer centrum gaan. Daar blijft de status nog steeds op staan. Echter ben ik er ook achter gekomen dat het pakket niet zal gaan aankomen op het kiala afhaalpunt want deze is opeens gesloten. Ik heb al contact proberen op te zoeken maar krijg helaas geen reactie terug. De eerste keer had ik ook al problemen met kiala, nu de 2de keer weer, ik dacht ik geef ze nog eens een kans maar helaas weer problemen.

07-07-2017

Pakketjes lang onderweg één daarvan nog steeds op laatste sorteercentrum

Ik verzend al jaren met Kiala honderden pakjes verstuurd en nooit problemen gehad maar de laatste maand is het goed mis met Kiala geven geen antwoord op mijn mailtjes en telefonisch niet te bereiken .wordt je niet blij van .boze klant terwijl ik er niets aan kan doen

Joy
06-07-2017

Pakketjes

Ik heb op 18 mei een pakket retour gestuurd en op 10 juni nog een via kiala. Webwinkel heeft nooit iets ontvangen, heb 2 weken terug kiala gemaild maar geen respons. Hang inmiddels al langer dan een uur (!) in de wacht, er wordt gewoon niet opgenomen. Ik heb er nog een mail achteraan gestuurd. Wat moet ik doen om die pakketjes op de juiste plek te krijgen.

Dieuwke

Geen telefoonnummer.?

Ik krijg van een andere particulier een pakketje via Kiala, maar die ligt nu sinds 29 juni op het sorteercentrum. Maar Kiala is niet te bereiken, dus geen idee hoe ik meer info kan krijgen over de status, daarom probeer ik het maar zo. Het traceernummer is 0027TM8.

Jochem

Pakket al dagen 'wordt getransporteerd'

Sinds 29/6 geen verandering in de levering. Kiala reageert ook niet op de mail. Graag reactie (dan wel via UPS)

Thijs
05-07-2017

Matig

Pakket lag op de afhaallocatie, zonder dat de status aangepast was

Rommel

29 juni heb ik iets laten verzenden, 4 juli is de status nog steeds 'Pakket wordt getransporteerd'. Wat is dit voor toko?

Rebecca
04-07-2017

Nog steeds niks bij het kialapunt geleverd.

Vorige week maandag al het pakket weggebracht. en nog steeds staat er dat het 29 juni is gearriveerd bij het laatste sorteercentrum.de track en trace is nog steeds niet bijgewerkt. inmiddels zijn we een week verder. Ik had iets verstuurd naar een koper via marktplaats, zij zit helaas ook nog steeds te wachten.

Anne
04-07-2017

Wel betaald, maar geen adressticker gekregen

Wilde gister een pakket versturen. T/m het betalen ging alles goed. Maar ik kreeg geen adres sticker + barcode op mijn scherm.

Ben nu zomaar 3,95 euro kwijt

Michel
03-07-2017

Laat nooit iets leveren door Kiala

Via marktplaats heb ik iets gekocht, de verkoper bood mij aan om het via postnl te doen of via kiala, aangezien ik met kiala nog nooit eerder te maken heb gehad heb ik hiervoor gekozen. Echt daar heb ik nu heel veel spijt van omdat mijn pakketje in het sorteercentrum blijft steken sinds 29 juni.

Op mails reageren ze niet via de site en een telefoon nummer hebben ze niet eens.

Ham

Pakket verzonden

Ik heb een pakketje verzonden naar een dame via kiala. Op de track en trace code staat er dat het pakketje afgehaald kan worden op locatie van de ontvanger sinds zaterdag. Maar mevrouw is al een aantal keren naar de winkel gegaan maar geen pakket? hoe kan dit?

Het is inmiddels als gelukt het duurde alleen wat langer.

Nina

Kiala - pakket kwijt?

Op 21-5-7 heb ik een Tommy Hilfiger webshop bestelling terug gebracht naar de Tommy Hilfiger winkel aan Kalverstraat 117 te Amsterdam. Zij zouden hem via een Kiala punt terugsturen naar het sorteercentrum van Tommy. Ik heb een Kiala Track & Trace code gehad. Via de code zie ik op 23-5-17 dit bericht: Het pakket is ontvangen in het sorteercentrum van Kiala en wordt teruggezonden naar uw webshop - Uw webshop zal na ontvangst van uw pakket u verder kunnen informeren.

Hierna is er niks meer met het pakket gebeurd, althans volgens de T&T niet. Ik heb al 5 mails gestuurd naar Kiala webnl@kiala.com maar nooit reactie op gehad. Er is geen telefoon nummer bekend? Ik wil echt zo snel mogelijk te horen krijgen waar mijn pakket is, aangezien er aan een behoorlijke waarde aan kleding in zit waarvan ik het geld terug wil krijgen. Het is inmiddels bijna 1,5 maand verder en dit probleem mag nu weleens opgelost worden.

Kiala code: 306 514 976

Corina
01-07-2017

Geduld moet je wel hebben

Ik was even bang dat het mis ging met het pakketje. Want als de verzender het pakketje afleverd bij een Kiala punt krijg je als ontvanger blijkbaar dus geen bericht, terwijl dat wel op de site staat. Maandag ingeleverd en pas woensdag bericht dat het is ingeleverd. De verzender krijgt geen bon als inlever bewijs en ik als ontvanger moet de verzender dan op haar woord geloven. Gelukkig is alles wel op tijd ontvangen, dus heb geduld en vertrouwen!