PeriodeLaatste 12 maanden202020192018

Giorgi
Giorgi
10-12-2016

Pakket verstuurd naar een kiala punt permanent gesloten is.

Wat moet ik hier nog meer over zeggen? stelletje prutsers.

Frans
10-12-2016

KIALA WAARDELOZE LEVERING

Twee weken verder. Nog niks geleverd. Enkele mails. ==> niemand reageert. Nog nooit zo een slechte service gezien

Status Pakket wordt getransporteerd

Geschiedenis van uw pakket 01/12/2016 10:47 Pakket aangekomen op laatste sorteercentrum. U krijgt een bericht zodra het pakket op uw Kiala Punt beschikbaar is.

29/11/2016 14:26 Pakket is ingeleverd op het Kiala Punt en wordt naar het sorteercentrum gestuurd.

Kris
09-12-2016

Totaal ontbrekende service als iets misloopt

Pakket werd door Kiala naar verkeerde Kiala punt gebracht. Staat nu reeds meer dan negen dagen op "in transport" en er komt absoluut geen reactie op om het even welke vraag aan Kiala. Vermoed dat het gewoon verloren is maar dat ze een uitvlucht zoeken. Advies: vermijd KIALA

Fabienne
07-12-2016

2 dagen levertijd

Het pakket is maandag 5 december verstuurd en ik kreeg een mailtje op 7 december dat ik het pakket kan afhalen bij het desbetreffende Kiala Punt. Ik heb dus geen problemen ondervonden met Kiala en zou het zeer aanbevelen

Mb
07-12-2016

Niet doen

Ben al twee weken aan het wachten,pakket ligt al 1,5 week op sorteercentrum. geen enkele reactie van klantenservice. Echt heel slecht NIET Gebruiken !

Rianne
06-12-2016

Traag!

Alles wat via Kiala verzonden wordt gaat zo vreselijk traag. Wacht nu al een week op een pakketje van H&M dat in de lokale supermarkt wordt geleverd. Informatie wordt niet geupdate. Levering lukt meestal wel maar geduld is een schone zaak.

Sterre
02-12-2016

Wel betaald maar geen verzending

Via verzendservice online etiket gekocht en betaald, daarna meteen scherm op error. Klantenservice via site niet te bereiken want dan heb je een track en trace nodig. Telefoonnummer weten te achterhalen via deze site maar je komt in oneindige wacht met naar fluitmuziekje. Weg geld dus. Wat een ongelooflijk flut-bedrijf!

Patrick
01-12-2016

Afhandeling Schade

Ik heb in juli 2016 een pakket verzonden. Tijdens het verzenden is de inhoud kapot gegaan, iets wat natuurlijk kan gebeuren.

Heb natuurlijk direct de schade gemeld bij de betreffende afdeling.

Tot op heden ( december 2016 ) niks afgehandeld. Elke keer moet je er achteraan mailen wat de status is, en elke keer vragen ze weer iets nieuws. Heb zelf de bevestiging dat alles compleet is, en een week later zijn ze alle documenten ineens kwijt.moet je alles weer opnieuw sturen.

Wat een drama bedrijf ! Ik zou iedereen ook aanraden elders je paketten mee te versturen.

Piet
01-12-2016

Kiala zeer onbetrouwbaar en niet te bereiken.

Ik ben nu al drie weken bezig om mijn pakje ter waarde van 180 euro te krijgen. Kiala is gewoon niet te bereiken. Ongelofelijk is het en ik ga morgen bij de politie aangifte doen van diefstal. Zeker nooit iets versturen met Kiala!

Bert
29-11-2016

Schade aan mij paket

Slechte ervaring maar heb een telefoonnr gevonden waar je wel antwoord krijgt 08000233403 en dan toets 1

Jolanda
28-11-2016

Achteraf blijkt gewenste Kialapunt niet mogelijk, dus nu 10km verderop

Vier pakketten in één week via Kiala laten verzenden. Niet één binnen de 24 uur die ze beloven!

Eerste pakket wel mail > maar eerst op verkeerd Kialapunt afgeleverd. Dus vertraagde levertijd. Tweede pakket wel mail > maar na 6 dagen nog geen pakket. Derde pakket wel mail > maar na 8 dagen nog geen pakket. Bij de vierde was achteraf het gewenste Kialapunt niet beschikbaar omdat men maar een beperkt aantal pakketten op het Kialapunt "dropt" Nu moet ik notabene naar een Kialapunt 10km verderop mijn pakket ophalen.

Ik raad mensen die een pakket snel en op het gewenste afleverpunt iets willen laten bezorgen dit niet via Kiala te doen! Laat Post.nl wat duurder zijn maar ze doen wel wat ze zeggen.

Gr, Jolanda

Benno
23-11-2016

Niet duur, wel goed

Dat een bedrijf voor zo'n laag tarief pakketten kan vervoeren verbaast mij. En het systeem van afhaalpunten past mij want met andere vervoerders werd het pakje soms weer meegenomen omdat ik niet thuis was. En nu kan ik het na mijn werk zelf afhalen.

Louis
22-11-2016

Dacht goedkoop uit te zijn, spijt spijt. Volgende keer weer Postnl, dat is iets duurder maar je krijgt wel altijd je spullen (en ook nog op tijd).

Lilian
Lilian
22-11-2016

Wel betaald, maar geen verzendlabel

Wel betaald, maar geen verzendlabel gekregen . Ik kan het pakket nu niet versturen. Klantenservice is 80 cent, maar werd tot twee keer afgebroken. Ik ben nu 6 euro verder plus de kosten om het opnieuw te versturen. Geen kiala meer voor mij.

El

Pakket zoek

Na een aantal positieve ervaringen nu een hele negatieve: Pakket is nooit aangekomen en is kwijt. Daarbij de mededeling: Pech gehad. Ik ga het vanaf nu niet meer gebruiken.

Jacqueline
22-11-2016

Geen contact mee te krijgen.

Pakket is vorige week verstuurd maar de pakket status wordt sindsdien niet meer bijgewerkt. loopt ergens vast in het sorteercentrum zo lijkt het. Pakket bevat belangrijke items die met spoed nodig zijn. Probeer contact te krijgen, meerdere mails gestuurd, maar krijg geen gehoor. Telefonisch is Kiala niet te bereiken. zeer slechte service! Dit was de eerste en tevens de laatste keer Kiala voor mij!

Mina
17-11-2016

Etiket niet te printen

Ik dacht leuk iets bij te verdienen via MP voor het eerst bij KIALA gelijk voor het laatst. Het lukt me niet om het etiket te printen, kan verder alles printen, echt heel vervelend. Plus dat ik het nu via TNT kan versturen dus extra duur uit als verkoper want de persoon die het iets kocht kan hier niets aan doen. Mail gestuurd maar nog niets gehoord. Vette afrader!

John
15-11-2016

Geen code ontvangen wel betaald

Tot nu toe zeer traag maar altijd goed geleverd, nu geen code ontvangen wel betaald

Mar
12-11-2016

Geen verzendbewijs

Sinds kort krijg ik bij het (gratis) retourneren via Kiala geen verzendbewijs meer. Niet echt betrouwbaar.

Bastiaan
11-11-2016

Levering duurt zeer lang zonder informatie

Ik wacht al twee weken op een pakket dat volgens de website in het laatste sorteercentrum is aangekomen. Geen reactie op mails van de klantenservice en geen telefoonnummer te vinden. Totdat ik hieronder een nummer vind 0800-0233403, het bel, braaf optie 2 kies voor particulieren en wie schetst mijn verbazing, er neemt meteen een vriendelijke Vlaamse mevrouw op die mij in drie tellen verteld dat het pakket naar een verkeerd punt was gebracht en dat het morgen aan zou moeten komen.