UPS reviews

1.2

Nellie
17-06-2020

Had bezorgtijd gewijzigd, maar pakket weer gewoon bezorgd en moet ik het zelf ergens bij een afhaalpunt ophalen. Slecht werkende website en klantenservice niet bereikbaar. Wat een slecht bedrijf.

Rica
17-06-2020

Ongelooflijk slechte service

Om 12.26 zou het pakketje afgeleverd zijn, terwijl het aan het eind van de dag afgeleverd zou worden.

Geen briefje waar het pakketje is afgeleverd, via de mail stond dat het ergens bij de brievenbus of rond het huis was neergelegd . Dit kan niet waar zijn dacht ik nog. Gaan we zoek zoek ik zie je niet spelen?

Maar geen pakje nergens niet bij de deur niet onder de auto niet onder de heg hahahahah, het werd steeds komischer,maar tegelijkertijd zo triest.

Toen de klantenservice gebeld, aha een robot voor de telefoon en na een ellenlange tekst en geduldig blijven ondanks al die onzin die ze je vertellen konden we doorverbonden worden met een medewerker.

Nee dus alleen maar tuut tuut tuut en toen 20 minuten wachten en ja hoor de verbinding verbroken.

Een zeer zeer slechte service , was is dit voor bedrijf, klantenservice is niet bereikbaar. En als ik de rest van de ervaringen lees lijkt dit niet best

Rica

Maria
15-06-2020

Wat een ramp.

Nu al voor de 6e keer aan het proberen een medewerker aan de lijn te krijgen na het doorlopen van een ellenlange procedure via een robot.

Maar dan.stilte, je hoort echt helemaal niets. Geen muziekje, geen bericht 'u bent de zoveelste in de wachtrij' nada, niente, noppes. Na 20 min maar opgehangen want mijn teller tikt wel door. Ga nooit, maar dan ook nooit met UPS in zee.

Shelley
11-06-2020

Zelfs 1 ster is nog teveel

Zelfs 1 ster is nog teveel! Bij een vraag eerst 5 min aan de lijn gehouden met allerlei onzin, toen de lijn werd verbroken. Toen een formulier ingevuld, wat zeer lastig was. Kreeg ik het bericht dat vanwege onderbezetting het antwoord langer zou duren en werd ik doorverwezen naar een chat service die alleen standaard vragen kan beantwoorden. Totaal GEEN service dus.

UPS brengt mij onterecht inklaringskosten in rekening. COD noemen zij dit. Ik heb contact gehad met de douane, die vertelde mij dat deze kosten niet door hen worden berekend, maar door UPS zelf.

09-06-2020

1 ster is al te veel

Wat een waardeloos bedrijf.

Status updates zijn pertinente leugens en dus fictief. Bezorgtijdvak tussen 14.00 uur en 18.00 uur. Daadwerkelijk aflevert poging 11.50 en vervolgens wordt je pakket 12 km verderop gedumpt. De helpdesk heeft de telefoon uitgeschakeld en op de mail wordt niet geantwoord.

Ga nooit met ups in zee het kost je je ziel en zaligheid.

Daniel
03-06-2020

Eén van de slechtste logistiek dienstverleners.

Volstrekt onduidelijk of en wanneer pakket komt. Dramatische website. Idioot slecht spraakherkenningssysteem i.pv. behoorlijke klantenservice. Oprecht een reden om voor een andere webshop te kiezen als degene die je overweegt van UPS gebruik maakt.

02-06-2020

Thuisbezorgen?

Wij, ruim een week geleden iets besteld via bol.com, blijkt UPS de leverancier te zijn. Géén track- & tracecode ontvangen, het zou afgelopen vrijdag geleverd worden, hoe laat? Ergens tussen 08.00 en 22.00 uur. Heel de dag thuis aanwezig geweest voor dit maar niets gekomen ('t kost een dag) telefonisch contact gezocht met desbetreffend bedrijf, niet bereikbaar of er wordt geschreven:nog even geduld, komt zo. Volgende dag weer contact opgenomen met desbetreffend bedrijf zeggen ze: is geleverd bij U om 14.38 uur door Sebastiaan. Hoe kunnen ze dat bevestigen of bewijzen (zonder track en trace) en ons ervan beschuldigen dat we het wel ontvangen hebben en dat we erbovenop nog, de reeds betaalde rekening van dat product, willen incasseren. Zeer boze mail gestuurd, 2 dagen later antwoord: haal maar op bij dat ups afhaalpunt

Govert
30-05-2020

Steelt UPS?

Ik kreeg 2 dagen geleden bericht dat gisteren het pakket eind vd dag zou worden bezorgd, rond 18.00 uur kreeg ik een update(track en trace) dat het rond 21.00 uur zou zijn. vervolgens keek ik om 21.15 en stond er dat mijn adres "onjuist" was, gek want op de factuur van DELL stond het goed. ingelogd via "" my "choise" en mijn trackingnummer ingevuld en kreeg de melding "onbekend nummer" paar keer geprobeerd en zelfs met copy-paste maar steeds "onbekend nummer". Ik probeer met klanten service te bellen eerste keer na 20 minuten verbinding verbroken, 2de keer na 22 minuten en ik zit inmiddels bij poging 3 bij 16 minuten tegen een oorverdovende stilte te luisteren, zelfs geen muziek of "er zijn nog x wachtende voor u. Als DELL open is bel ik ze en vertel dat ze de bestelling terug mogen halen bij UPS en vorder mijn ruim 6.000 euro terug. Ik zal nooit meer zaken doen met een bedrijf wat met UPS werkt en mensen die dat wel doen zijn gek en horen in een gesticht thuis.

Ivo
29-05-2020

Pakket nooit geleverd en waardeloze klantenservice

Ik kreeg een melding dat ik het pakket bij het UPS punt geweigerd zou hebben en dat het pakket geretourneerd werd naar de afzender. Echter ben ik nooit bij het UPS punt geweest en heb ik dit nooit gezegd. Vervolgens het UPS punt gebeld die aangaven dat ze allang geen UPS punt meer zijn en dat ik contact moest opnemen met UPS. Echter wordt de lijn na 10 seconden consequent opgehangen en wordt er niet gereageerd op mijn email.

Axi
27-05-2020

Dringend advies : Doe geen business met UPS

Via website alles ingevuld voor verzending van pakket naar de US. Vervolgens netjes betaald via ideal en dan blijft het volledig stil bij UPS, geen reacties, geen E-mails en geen contact meer. Ik wil mijn "gestolen" geld terug maar customersupport is schandalig slecht, niet bereikbaar en minuten lange achterlijke menus en uiteindelijk wordt de lijn gewoon verbroken. Op E-mails wordt niet gereageerd. Ik kan iedereen maar een dringend advies geven; doe absoluut geen business met UPS, het zijn boeven.

Max
21-05-2020

Zeer slecht bedrijf, ga nooit meer bestellen als een webshop met UPS werkt

Onmogelijk contact te krijgen met klantenservice. Rare menu’s om vervolgens een uur of langer om in contact te komen en dan lukt het nog niet.

Bezorger heeft niet eens aangebeld en krijg een bericht “uw was er niet”. Je was er zelf niet. Halvegare bezorgers die gewoon geen zin hebben. Pakket zou vervolgens naar een acces point gaan. Is niet gebeurd. Vandaag hemelvaart dus weer een dag extra wachten! Dankjewel dat ik een week op een pakket moet wachten omdat jullie idioten in dienst nemen die hun werk niet doen. Ik laat nooit meer iets leveren via UPS en zal ook niet bestellen bij webshops die met deze organisatie in samenwerking zijn.

Bo
20-05-2020

Slechte klantenservice en duurt zeer lang voordat je uberhaupt iets weet

Pakket is uit Amerika verzonden.

Komt in Nederland aan en blijft daar iig een week.

Ineens moet ik douanekosten betalen a 172,-!?

Dat betaal ik. en daar komt een melding van.

Vervolgens blijft het in apeldoon "Waiting for transit"

Hoe lang kan zoiets duren!? Ik weet nog steeds niets. 15 dagen veder.

Contact zoeken met de klantenservice is helemaal een kansloos verhaal.

By far de slechtste pakketdienst EVER!

Nicole
15-05-2020

'We missed you' & slechte klantenservice

Zeer slecht.

voor de derde keer slechte ervaring. Derde pakketje. Wederom een bericht dat het pakket niet afgeleverd kon worden omdat er niemand thuis was. Los van het feit dat ik door Corona hele dagen thuis werk, zag ik de ups auto via de parkeerplaats van mijn appartementen complex langs en weer doorrijden. Zoveel over 'u was niet thuis'.

Vervolgens probeer ik er weer achteraan te bellen.

geen doorkomen aan via de telefoon. En uiteindelijk bij de optie: wilt u een medewerker spreken - ja zeggen - en dan 30 minuten wachten en helemaal niets horen.

Ik wou dat ik als besteller kon kiezen welke pakket service gebruikt wordt.

14-05-2020

Hoe krijg je je bestelling binnen

Ik zou twee pakketten krijgen er werd er maar een geleverd en daarna is mijn pakket gegijzeld helpdesk proberen te bellen maar naar een heel traject wordt de verbinding verbroken je krijgt geen medewerker aan de lijn

Emily
14-05-2020

Ervaring UPS klantenservice Tip

De telefonische klantenservice van UPS is een grote grap en hun website is ook niet om door heen te komen. Ik heb het geprobeerd via twitter en toen kreeg ik wel een gewoon persoon snel te spreken. Ik weet niet wat er uit gaat komen, maar gewoon contact is tenminste mogelijk. Ze zullen vast ook zo iets hebben op facebook.

Renso
09-05-2020

Eens maar nooit meer.

Zo te zien niet enigste met een klacht over UPS.

Wat een vreselijk slechte service.

Ik zit thuis te wachten op mijn pakketje, krijg ik een melding dat ze langs zijn geweest.

nou ja de volgende dag maar weer proberen, weer een hele dag gewacht want een tijd indicatie is er niet. en ja hoor weer een melding met, "We missed you".

En na de derde poging mag ik het pakketje ophalen op een acces point.

JW
08-05-2020

Slechte informatie, nog geen aflevering

Op 26 april een pakketje besteld en betaald. Levertijd ivm de huidige periode zou 4 tot 5 dagen zijn. Helaas tot op vandaag nog geen pakketje ontvangen, terwijl via de track &trace code de aangegeven aflever datum al voorbij is. Inmiddels is het pakketje opnieuw in Heerenveen (depot) aangeboden!?

Dit betreft ook een ander pakketje.

Helaas ontbreekt iedere vorm van communicatie. Men lijkt zich niet te beseffen dat het om betaalde artikelen van klanten gaat.

Voor mij geldt, zodra een leverancier zaken doet met UPS, worden er geen pakketjes meer besteld.

Noor
08-05-2020

Erg slechte bedrijf

Ik heb een elektrische tandenborstel van €300+ euro gekocht op website van Philips die via UPS bezorgt. Ik heb dit pakketje helemaal niet ontvangen ,maar kreeg ik toch een sms dat mijn pakketje wordt afgeleverd. Ongelooflijk! Nu weet ik helemaal niet waar mijn pakketje is?

Fedde
07-05-2020

Afleveren

Vandaag om 17.00 een melding gekregen dat ze morgen voor het einde van de dag komen( anders is het toch overmorgen?)

Beetje late melding. Service valt erg tegen.

Bluh
01-05-2020

SLECHTE WERKERS

Mensen die bij drop-off point werken weten niksss! Mijn pakket ligde 1 week in drop off point omdat de werkers hebben mijn pakket in verkeerde plek gelegd!