UPS reviews

1.2

19-12-2017

Lastige site, pakket op moment spoorloos

Na het invoeren op een irritante site, pakket enkele dagen niet goed te traceren. Zit nog steeds te wachten op mail. Echt nooit meer iets met ups

Evert
16-12-2017

Onoverzichtelijk site belachelijke prijzen

Voorheen gebruikte ik altijd Kiala. De UPS site is drama. Post aanbieder lijken een patent te hebben op de meest klantonvriendelijke site. UPS is de winnaar. De site in totaal intern gefocussed om je een belachelijke hoge prijs voor een pakket te laten betalen. Spanje koste 5 euro nu 248 euro. Goedkoop in Europa verzenden is niet meer mogelijk.

Jantien
15-12-2017

UPS Access Point is prima. Probleem lag bij het aanmelden van een pakket via internet.

Slechte site

Via Kiala ging het versturen van pakketten altijd probleemloos. Nu steeds foutmeldingen en steeds meer gegevens nodig van klanten waar het pakket naar toegestuurd moet worden. Ik krijg het niet voor elkaar om een pakket te versturen. Balen. Verder is de site erg onduidelijk en ook dat de prijs nu hoger is dan bij Kiala. Als ik dit wil publiceren moet ik mijn KIALA punt beoordelen. Daar is niks mis mee, maar met het aanmaken van een label via de site.

Reinhart
13-12-2017

Online betaald en toch facturen ontvangen

Voorheen verstuurden we via Kiala en dag ging vrij goed. Toen UPS. Het instructiefilmpje bestudeerd en aan de slag. Ging meteen goed. Alle ca 50 pakketten tot nu toe online betaald. En nu komt het: we krijgen facturen van de verzendingen die we online al betaald hebben, stapels, en nu ook nog de herinneringen. Communicatie met UPS is vrijwel onmogelijk. Collega's die op vakantie zijn gaan erover, of de andere afdeling etc. O ja, er is ook een pakje zoek. 2 uur bezig geweest een formulier in te vullen incl. downloads van bewijsstukken en nooit meer iets van gehoord. We hebben als webshop vandaag de verzendmogelijkheid UPS geschrapt. We hebben wel goede ervaringen met DHL, DPD, GLS en postnl (daar gaat ook wel eens wat mis maar die verzenders hebben wel meedenkend en oplossend vermogen)

Marieke
10-12-2017

Steeds duurder

In een week tijd is de prijs al van € 4,05 naar € 4,06 en vandaag € 4,09 gegaan. Hoe kan dit? En waarom vragen jullie om gegevens van de klant, zodat jullie contact op kunnen nemen en doen jullie vervolgens niets als je die gegevens ontvangt? Jullie behandelen de klanten als stront. Kijk eens hoeveel reacties er hier al staan. Allemaal hetzelfde en jullie doen helemaal niets. En dan durven jullie ook nog de prijs elke paar dagen te verhogen. Schandalig!

Elke
09-12-2017

Onduidelijkheid troef! Niet klantvriendelijk!

Kiala was zo gebruiksvriendelijk en eenvoudig. Nu lukt het me gewoon niet om het pakket te verzenden! Wat een onduidelijke site! Zelden zo'n slechte site meegemaakt. Jammer dat een goed en goedkoop werkend systeem als Kiala zo teniet gaat!

06-12-2017

Moeilijke site, 2x zo duur als Kiala!

Ik ben anderhalf uur bezig geweest om een label te printen, site past zelf gegevens aan, ik vul nee in, site veranderd het automatisch in ja. Dat kan toch niet?! Kortom: Onoverzichtelijke site, niet aan te raden! Kiala was goed en goedkoop, UPS is 2 x zo duur, je betaald bijna € 17,- voor een pakketje naar Belgie. (voorheen was dat € 7,50). Voortaan breng ik het pakketje zelf wel naar Belgie met de auto :)

Tilly

Waardeloos!

Na lange tijd met Kiala tientallen pakketten per week verstuurd te hebben naar volle tevredenheid (snel overzichtelijk, meerdere etiketten aanmaken alvorens te betalen verstuurde ik na de overname nog maar 1a2 pakketjes per week met het nieuwe UPS en dan alleen op uitdrukkelijk verzoek van de klant. Tot mijn verbazing kon ik nergens op site vinden waarom ik naar Terneuzen opeens ruim 11 euro moest betalen, ook de klantenservice wist het niet en moest ik technische diens maar bellen. Via google op deze site gelezen dat het is omdat het een afgelegen gebied betreft? Waarom staat dat nergens op de UPS site dan? Nu het pakket met DHL verzonden voor 5 euro naar Terneuzen en ging nog snel ook zeg.binnen een paar minuten een etiket uit de printer! Jammer dat een goed bedrijf als Kiala zo de nek omgedraaid is.mij zien ze in ieder geval niet meer teug bij UPS als vaste klant! Bagger bagger en nog eens bagger.

Verdriedubbeling van de verzendkosten

Heb een pakje verzonden naar finland; eind bedrag wat ik moest betalen aan paypal voor dat ik het etiket kon afdrukken 17,79 euro ( 3 x gecontrolleerd! ) dus verstuur het pakje , goed aangekomen en krijg nu een factuur van 87,97 euro in de brievenbus! en natuurlijk reeds van paypal afgehaald. Ik heb mijn dochter nog eens laten controleren en die kwam juist hetzelfde uit! een schande om mensen zo op telichten

04-12-2017

Hopeloos UPS, vaarwel Kiala

Hopeloos, verzend nu NIETS meer via UPS, via Kiala verzond ik wekelijks 2 a 3 pakjes. Nu doe ik dan via Post.nl, deze is ook in Belgie aktief. UPS richt zich meer op bedrijven, en NIET klantvriendelijk naar particulieren.

Leon
04-12-2017

Waardeloos, jammer van Kiala!

Kom al niet aan een tarieven lijst, laat staan dat ik nog ga proberen iets te verzenden! Het einde van Kiala en UPS komt er in Nederland nooit goed in op deze wijze! Als Sint het wist zouden ze in de zak gaan!

Jannie
03-12-2017

Super

Superrrr superrrr superrrr

Robin
03-12-2017

Dit is huilen met de pet op

Ik heb massa's pakketten verstuurd met Kiala en nooit een probleem gehad. UPS maakt er zo een ongelofelijke, duurdere warboel van. ik heb nog nooit een bedrijf zichzelf zo de nek zien omwringen. Dit is een service die ik iedereen afraadt. Met Kiala hadden ze goud in handen, maar dit is bagger van de allerlaagste soort.

Yorick
02-12-2017

Slechter dan dit bestaat niet

Wat een slechte bezorg service. Dan maar iets meer betalen voor PostNL!

Jolanda
02-12-2017

Drama

Wat een ellende, probeer al drie dagen pakketten te verzenden voor mijn bedraf, steeds op het eind van het invulproces een foutmelding. Nummer gebeld wat er staat, bestaat niet meer, ander nummer gedraaid. Een dame die het ook niet weet. Belt u de technische hulp maar. Gebeld, Engelstalige man vraagt me een momentje te wachten op zijn Nederlands sprekende collega. Half uur gewacht. €€€€ ben r klaar mee, wat een bagger!

Hooijer
29-11-2017

Omline verzendklaar maken is drama

Ik sluit me aan bij alle andere recente klagers. Ik heb nog nooit zón puinhoop gezien. Terwijl het zo eenvoudig kan. Viorheen Kiala was snel en simpel

Alfons
29-11-2017

Hoe verlies ik mijn klanten

Pakket aangemeld voor ophalen bij een UPS access point voor de prijs van €4,00. Heel veel gegevens moeten invullen en uiteindelijk kan ik via ideal betalen. Totaal prijs €5,39. Aanmelding is niet meer te annuleren, weg winst van de verkoop. Is mijn eerste maar tevens laatste pakketje via UPS. Ga in het vervolg via DPD versturen naar een ophaalpunt voor €4,00. UPS bedankt.

Hielke
28-11-2017

Helemaal waardeloos

Destijds met Kiala veel pakketten verzonden tot volle tevredenheid. Nu met UPS is het niet meer te doen, ik snap geen biet van de website, wat een onoverzichtelijke bedoeling.

Lekker naar de concurrent.

DOEI!

Jikkie
27-11-2017

Spullen stuk

Ik had een schaal en kan opgestuurd alles netjes verpakt Maar het was beide stuk(hier is echt niet netjes mee omgegaan) Kiala wil mijn klacht niet in behandeling nemen ! Wat een slechte service Bij het Kialapunt waar ik het had gebracht zeiden ze dat de chauffeurs de dozen gewoon neergooiden

27-11-2017

UPS, waarom makkelijk doen als het moeilijk kan!

Vreselijk, wat een klantonvriendelijke en omslachtige website. Probeer nu al drie dagen een pakket voor verzending aan te melden en een verzendlabel te printen. Probeer eerst je weg eens te vinden in het doolhof van de UPS site, vervolgens moet te overdreven veel informatie verstrekken en heb je dat allemaal gedaan, dan kun je geen verzendlabel afdrukken. Omslachtig allemaal terwijl het zo makkelijk kan zijn! Op deze manier drijf je de klanten makkelijk naar de concurrent. Opdracht nu dus maar geannuleerd, ik ga maar eens kijken bij PostNL en GLS - kost wellicht iets meer maar zoveel makkelijker en klantvriendelijker!