Laurien
Laurien
29-03-2021

Pakket niet geleverd

Dit is al de zoveelste keer dat het pakket NIET bij mij wordt aangeboden en direct naar een UPS punt wordt gebracht. Het is ontzettend frustrerend dat dit nu alweer gebeurd, terwijl ik uiteraard gewoon thuis ben. Sterker nog, mijn werkplek is met zicht op de voordeur. De bezorger is wederom gewoon absoluut niet aan de deur geweest. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.

Remy
Remy
26-03-2021

Dubbele betaling en geen contact mogelijk

Mijn klant betaald het label vooruit, ik lever het pakket af aan de chauffeur. En vervolgens ontvang jk een factuur waarop duidelijk staat NIET betalen met bedrag A. Vervolgens krijg ik een herinnering met een totaal ander bedrag B en dat terwijl het label prepaid is.

Justine
Justine
24-03-2021

Verkeerd geleverd, na de klacht werd niets ondernomen

Wij deden een bestelling, deze kwam in 2 pakketten toe. Het ene pakket werd correct geleverd, het andere werd in een andere stad geleverd, maar dezelfde straat en huisnummer als het correcte adres. Ik nam hiervoor meermaals contact op met UPS, ik vulde een claim in, er werd niets ondernomen. Ik ging op zoek naar het adres waar het pakket geleverd werd en kwam zo toch aan mijn bestelling. Met dank aan de eerlijkheid van de foutieve ontvanger, want UPS ondernam niets! We zouden onze bestelling dus gewoon kwijt geraakt zijn. 0,0 service.

MehNick
24-03-2021

Ongelooflijk slecht!

Incredibly bad! Ongelooflijk slecht! Al de reviews die u hier leest kloppen 100%. Een slechtere parcel service bestaat niet.

Suzan
21-03-2021

Zeer slechte service bij zoek raken pakket, geen oplossing

In de zomer is een pakket (ter waarde van ruim 400,-) zoek geraakt. De bezorger heeft genoemd dat het afgeleverd is bij de deur. Volgens de ontvanger is daar geen sprake van. UPS doet vrijwel geen enkele moeite om te onderzoeken wat er mis is gegaan. De claim (wat nog niet zo eenvoudig was om in te dienen) die we hebben ingediend schijnt afgerond te zijn, maar niemand kan ons de uitkomst vertellen. Bovendien hebben ze bij het door hen genoemde "onderzoek" niet eens de moeite genomen om contact op te nemen met de ontvanger. De tweede claim is niet opgepakt. De klantenservice, met wie we ruim 20 keer gebeld hebben, is ronduit slecht. Sommigen waren nog wel vriendelijk luisterend, de meesten ongeïnteresseerd en brutaal er werd geregeld opgehangen. Meermaals is beloofd dat we binnen 24 uur gebeld zouden worden, dit is niet gebeurd. Gezien we telefonisch niet verder werden geholpen, hebben we per mail verschillende keren een contactverzoek ingediend. Ook hier werd niet op gereageerd. We proberen nu schriftelijk een bezwaar in te dienen, hoewel de hoop op een goede oplossing van het probleem dat vrijwel zeker bij UPS ligt, wel vervlogen is.

Joelle
Joelle
17-03-2021

'U was niet thuis'

Twee keer iets besteld bij ups, twee keer melding gekregen dat 'ik niet thuis was', ik had van tevoren de deurbel nog gechekt en ben zelfs in het raam gaan zitten met uitzicht op de straat, waar ik naar buiten keek terwijl ik de melding ontving dat ik blijkbaar niet thuis was. De eerste keer dat dit gebeurde hebben ze zelfs besloten het pakket naar een afleverpunt te brengen dat op 5 km afstand van mijn adres ligt, terwijl ik alleen beschik over een fiets. Dat was dus 20 minuten heen en 20 minuten terug om een pakket op te halen dat gewoon bezorgd had kunnen worden omdat ik gewoon thuis was. Denk je dit gebeurd nooit meer, gebeurd het de tweede keer gewoon weer. Slechtse service die ik in lange tijd heb meegemaakt, een 1 is nog te hoog.

Ronald
12-03-2021

Wat een pakketdienst

Keer op keer niet de afgesproken tijden na komen maar wel verwachten dat je thuis blijft voor hun .

Prutsers!

Laurens
11-03-2021

Slechte service

UPS zou ik zeker niet aanbevelen, en een 1 vind ik nog een te hoge waardering.

Ze raken je bestelling kwijt wat ik toen echt nodig had voor mijn werk. 2 maanden later komen ze erop terug, echter koffie wat ik had besteld was al niet meer goed. En onbruikbaar ik heb het geweigerd, maar ze sturen wel gelijk rekeningen.

Roel
08-03-2021

Gewoon thuis, echter er was geen bezorging mogelijk

Afgelopen vrijdag zou er iets bezorgd worden, ik was de hele dag thuis. Ik krijg tot mijn verbazing een bericht dat bezorging niet gelukt is en dat het naar een pakketpunt wordt gebracht. Dit is echter ook pas waarschijnlijk maandagavond het geval.

Dus dan kan een bezorgbedrijf blijkbaar niks bezorgen, wat heb je er dan aan?

Erik
Erik
01-03-2021

Woedend

Levend koraal besteld en na 5 dagen is het nog niet geleverd. Elke dag geprobeerd contact te zoeken met Ups. Ze helpen je niet tot amper. Klantenservice vertelde ons op dag 5 dat we het pakket zelf op konden halen. Aankomend bij Ups in Eindhoven kregen we te horen dat dit helemaal niet kan. Meneer achter de balie is een grote flapdrol. Koraal nog steeds niet ontvangen en het zal inmiddels wel dood zijn.

YJ
22-02-2021
Deze klacht is opgelost

Dubbel betaald, geen vertrouwen meer.

Een paar weken geleden zou een pakketje afgeleverd worden op een vrijdag, in de app van UPS kon ik zien dat hij onderweg was. Ik was thuis aan het wachten en plotseling kreeg ik een berichtje dat ik niet thuis was.

Dat vond ik heel erg vreemd en daarop één volgend heb ik geprobeerd de klantenservice te bellen maar daar kwam ik niet doorheen.

Uiteindelijk een dag later op zaterdag kwam het pakketje langs, onverwachts en onaangekondigd.

Het pakketje ontvangen, maar daar kwam nog extra belasting/toeslag op, ongeveer 130 Euro.

De bezorger had geen pinautomaat bij zich, dus hij vroeg ons contant te betalen.

Dat deden we en veertien dagen nadien komt er een onaangename rekening dat we verzuimt hebben te betalen.

Ik heb toen direct weer geprobeerd om de klantenservice te bellen maar ik kwam er niet doorheen.

Dus toch maar betaald en zijn ons geld kwijt.

Na veel e-mails en gebeld te hebben lijkt er toch wat te gebeuren, maar het is afwachten.

Als ik de meeste reviews moet geloven, durf ik bij geen ene webwinkel meer iets te bestellen.

De meeste reviews over de grootste koeriersbedrijven laten meer slechte ervaringen zien dan goede ervaringen.

Ik zal dan ook heel blij zijn als de winkels weer open zijn.

Na heel veel e-mails te hebben verstuurd en het niet opgeven

is het uiteindelijk gelukt om het dubbel betaalde bedrag terug te krijgen.

Maar één ding heb ik er wel mee geleerd, pakketjes die via UPS gaan die laat ik aan mij voorbij gaan.

ASU
19-02-2021

Unbelievably Poor Service - UPS

Als ik een nul zou kunnen geven zou ik dat doen. Zogenaamd door Valentijnsdag, sneeuw en slecht weer is het pakket nu al anderhalve week onderweg. Waarom kunnen andere pakketdiensten dan wel zonder noemenswaardige vertraging blijven leveren? Geen idee waar het pakket nu uithangt, staat al een tijd onveranderlijk op in transit. De klantenservice is slecht bereikbaar: als je na een half uur wachten iemand aan de telefoon krijgt, kom je niks meer te weten dan je al wist. Of je wordt glashard voorgelogen. Kies gewoon een andere dienst en bespaar jezelf een hoop ergernis.

Romee
18-02-2021

Na 2 weken nog steeds geen pakket, meer dan 1 uur wachttijd aan de telefoon

Ik heb op 6 februari iets bestelt voor versiering voor mijn verjaardag op 16 februari. Er stond op de site volgende werkdag geleverd. Nu was dit in eerste instantie niet het geval en werd het een week later ontzettend slecht weer kwa sneeuw. dan snap ik dat het wat langer duurt, maar op de site staat dat het hooguit 2 werkdagen langer is. Ik heb ook elke keer mailtjes ontvangen dat de aankomst datum verandert is. nu is het ondertussen alweer 18 februari en heb ik nog steeds niks binnen gekregen. Nu ben ik al jarig geweest dus heeft het pakketje geen zin meer. op de site kan ik het pakket niet meer annuleren omdat die blijkbaar al verzonden is. Nu hoef ik hem niet meer en wil ik hem gewoon annuleren, ben al meer dan een uur aan het wachten totdat ik geholpen wordt. Heel slecht dit van ze.

Jeroen
16-02-2021

Slechtste ervaring ooit!

Slechtste ervaring ooit met een bedrijf! Er was een pakket afgegeven op een afhaalpunt, aangezien ik niet thuis was op het moment van leveren. De openingstijden van het afhaalpunt weken af van wat UPS mij heeft doorgegeven. Hierdoor stond ik voor een dichte deur. Om mijn onvrede hierover te uiten én om andere klanten hiervoor te behoeden, nam ik contact op met UPS. Na 20 minuten in de wacht een gebrekkig Engels sprekende mevrouw, die mij beloofde dat ik binnen 24 uur zou worden gebeld. Na 3 dagen zelf contact opgenomen. Weer 20 minuten in de wacht. het gesprek dat volgde sloeg werkelijk alles. De dit keer Nederlands sprekende medewerker, gaf eerst aan dat ik gisteren terug gebeld zou zijn, wat niet waar is en liet mij vervolgens "live" mee genieten van zijn chat gesprek met de supervisor. Daarbij liet meneer al merken zelf ook niet zo blij te zijn met de gang van zaken binnen zijn bedrijf en met de reacties van de supervisor. Lang verhaal kort: UPS kon er niks aan doen dat het afhaalpunt verkeerde openingstijden doorgeeft. En de supervisor had het zo druk dat zij het maar vervelend vond dat de klantenservice medewerker haar lastig viel hierover. Ook werd nogmaals gelogen door te zeggen dat ik gisteren al gebeld was door haar. Daar moest ik het mee doen. Geen excuses gehad, geen belofte dat zij het zouden aanpassen. Heel knullig en amateuristisch allemaal. Te gek voor woorden. Dit kan gewoon niet. Heb dit bij de winkel ook al gemeld waar ik mijn pakket besteld had. Zouden zij met zo'n bedrijf willen samenwerken? Ik kan het me onmogelijk voorstellen!

Gerard
16-02-2021

Rijdt rondjes, levert niet af, zending retour. communiceert niet met de klant

UPS particulieren. Is een samenraapsel van co-contracters. Los personeel, lastiger aan te sturen. Communiceren niet met de klant Rijden rondjes en zetten m.i. zonder reden mijn pakket een tijdje in een magazijn. En dan komt mijn pakket beschadigd weer terug. Stuurt behalve betaling bij vertrek krijg ik ook nog een tweede factuur.

Waar die voor is? UPS presteerde in deze case immers helemaal niets. Maar UPS wil wel zoveel mogelijk cashen. Tot aan een nabetaling (?) van wel EUR 40,-.Niet inhuren hoor! .

Werner
Werner
12-02-2021

Aflevertijden kloppen niet.

Gisteren zou er een zending worden bezorgt.(donderdag)

Die is uitgesteld naar vandaag. (vrijdag)

Maar ook vandaag komt er niks.

Zojuist de koerier gesproken die toevallig bij de buren stond en hij zei:

komt het uit Duitsland? ja inderdaad.

o dan wordt het pas dinsdag want die container staat nog in Duitsland.

terwijl ket pakket volgens de track and trace nog steeds vandaag moet komen.

Dus UPS liegt. laten ze dan gewoon vertellen hoe het werkelijk zit. Aan leugens heb je niks. En bellen naar de klantenservice na een raar menu te hebben doorlopen ( als je even tussendoor hoest is de vituele assistent al van slag) schiet ook niet op want dat duurt meer dan een kwartier!

Bert
06-02-2021

Erg slecht, weer.

Bijzonder verhaal, pakket kan op verschillende plaatsen tegelijk zijn. Dan wel de Franse tak van UPS, maar ook werken met de franse slag, klopt dus helemaal niets van. En wil je updates ontvangen moet je een taal selecteren, maar Hollandais, Netherlands, Dutch, Pay Bas, maakt niet uit, elke taal of land is te vinden, alleen wij niet. Echt bizar.

Dennis
27-01-2021

Slechte website. Wel de betaling doen, maar geen diensten geleverd

Pakket is nooit opgehaald en ben nu al maanden bezig om mijn geld terug te krijgen. Dit is echt de slechtste pakketvervoerder

Gerard
26-01-2021

Heel slechte klantbenadering.Er wordt nooit iets uitgelegd.

Pakket wordt een paar keer van Utrecht naar Vaduz en terug gereden. Dan gaat het pakket in een magazijn. De toelichting waarom er op en neer wordt ge jo-jo't; wordt niet verteld. Was er een natuurramp en is stad VADUZ weggevaagd? Niets van gehoord.Moest de koerier zijn auto inrijden? Had 't even gezegd.Waarom ligt mijn pakket in een magazijn. Is dat afgebrand? (ik hoop van niet hoor) Kortom. UPS legt niet en nooit iets uit.

Paul
25-01-2021

Jokkebrokken

Zou zaterdagochtend besteld worden, ik de hele ochtend thuis. geen bezorging. Maar dan wel een sms-je "We hebben je gemist". Hoezo? Contact opnemen? Nada! Maandagochtend wordt het alsnog bezorgd. Vriendelijke bezorger: "U heeft gelijk er is niemand van UPS bij u aan de deur geweest". Conclusie: UPS jokkebrokt en verstop zich. Foei!