UPS reviews

1.2

Anne
22-06-2022

Vreselijk. Zou maandag bezorgt moeten worden waren problemen. Werd gebeld door een meneer kwam niet over of hij er zo veel verstand van had wel vriendelijk. Werd verteld dat het morgen dus dinsdag geleverd zou worden.

Word ik dinsdag gemaild dat het allemaal niet in orde is. Weer de zelfde meneer aan de lijn. Zou mij terug bellen. Na 100 minuten toch maar zelf even terug gebeld. Waren ze me vergeten. Heel bijzonder allemaal. Kreeg te horen komt woensdag voor 16.00 uur.

Nou woensdag aangebroken. Niks ontvangen voor 16.00 uur. Even de traceer nummer gekeken. Donderdag!

Ik heb vrijdag me paketje bestel. Maandag had het er moeten zijn. Komt het donderdag. Vereselijk

Guy
21-06-2022

Wat een waardeloze service. Pakketjes worden niet aan huis afgeleverd maar rechtstreeks naar een afhaalpunt.

En dan is dat punt zomaar een aantal dagen gesloten kan je dus niet bij je pakket. Ik heb geklaagd maar niets meer vernomen

17-06-2022

Waardeloos bedrijf!

Uren geleden een bericht gehad dat het pakketje is afgeleverd. en geen flauw idee waar! Het is ongekend dit pakketje gewoon zomaar ergens gedropt word.

Met andere woorden leveren gewoon weg de pakketjes niet meer af bij de mensen zoals de meeste bezorgers doen maar dumpen de pakketjes nu gewoon ergens.

Gok
16-06-2022

Meest waardeloze bezorgdienst in Nederland.

Krijg een mail dat ik aan het eind van de dag mn pakketje kan ontvangen. Vervolgens ga ik om 1200 even naar de brievenbus ligt daar een briefje in dat er een poging is gedaan om te bezorgen maar er niemand thuis was.

Ik ben letterlijk de hele dag thuis geweest, en nu kan ik weer naar een afhaalpunt omdat de zelfde klote bezorger die dat briefje in mn brievenbus heeft gedaan te lui was om met zn luie reet het werk te doen waar die voor betaald wordt.

Waardeloze kont bedrijf echt waar.

Ronnie
07-06-2022

Krijg een berichtje dat we niet thuis zijn. Afgeleverd op het pakket punt. Maar we waren gewoon thuis, geen ups gezien, ook onze video deurbel niet.

Dan maar naar het pakket punt. Daar zeggen ze dat het niet is ontvangen. De naam die getekend heeft voor ontvangst kennen ze daar niet…op het moment dat ik de klantenservice aan het bellen ben en in de wacht sta zie ik een kar met pakketjes die opgehaald moet worden. Daar ligt mijn pakket dus op. Hele vreemde gang van zaken. UPS is dus niet betrouwbaar.

Sonja
05-06-2022

Hetzefde als al die andere reviews

- pakket wordt niet bezorgd

- of gedumpt bij een afleverpunt van een particulier die er ook geen zin in heeft. “Ja mijn vader is nu niet thuis”

- waar mijn pakket na twee weken nu is, geen idee

- de klantservice is onbereikbaar

- de ups app is een doolhof

Conclusie: vult u dat zelf maar in. Dhl en PostNL maken er vaak ook een zooitje van, maar UPS is een t*r*ngz**i.

19-05-2022

Wederom. voor de zoveelste keer. pakketbezorger die mijn adres overslaat om het bij ophaalpunt af te geven. En daar blijf je dan voor thuis. Jokken mag niet. maar volgens de klantenservice heeft de bezorger echt aangebeld. Dan heeft ie op elke bel geduwd behalve de mijne.

08-05-2022

Ik zie de UPS bestelwagen voor mijn deur stoppen, chauffeur stapt uit en steekt een briefje in de bus met de boodschap dat er niemand aanwezig is en ik mijn pakketje zelf moet ophalen.

Ongelofelijke slechte service

Pascal
29-04-2022

Voor informatie over je pakket of voor het kiezen van een afhaalpunt moet je inloggen blablabla.

Dat is toch niet nodig? op alle andere sites van vervoerders kun je gewoon een punt kiezen, zelfs bij het domme DHL.

Francois
19-04-2022

Al dagen te wachten

Komt morgen

Over morgen

In de avond

In de morgen

Uiteindelijk mag ik het toch zelf halen

Hele dag thuis gezeten

Was niet thuis en geen briefje in de bus

Waardeloze firma nooit iets met hun laten vervoeren

15-04-2022

…vwb UPS (Regio Utrecht) is bij ons de maat vol, en heb geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf. Als kleine ondernemer kan ik het me niet langer permitteren om er nog zaken mee te doen zonder klanten, aanvoerlijn en m’n bedrijf schade te berokkenen. Met name de eindbezorgers laten grove steken vallen. Het meest voorkomende probleem; nu achtste keer (!) in 2 jaar dat we de melding krijgen dat een levering in bepaald tijdsbestek geleverd zal worden, hetgeen niet gebeurd, aan einde dag een bericht op UPS website dat “pakket door klant is geweigerd”, (leugen) of “klant niet aanwezig, bericht achtergelaten” (leugen X2) en het meest pijnlijke: “zending door klant geweigerd, klant accepteert geen COD betaling” waarna hiervan een kennisgeving per e-mail ook naar opdrachtgever verzonden wordt. In ALLE gevallen was er wel degelijk iemand aanwezig, nog nooit is een zending geweigerd, en in ALLE gevallen is bezorger niet langsgekomen.

UPS? NOOIT MEER.

Bill
07-04-2022

Ze willen ECHT niet met je spreken aan de telefoon. Klantenservice: totaal waardeloos. Heb je geen printer? Vergeet het dan maar. Je kan geen dozen sturen. Wat een slecht bedrijf zeg.

07-04-2022

Waardeloos bedrijf leveringen kunnen dagen later komen dan de geplande datum.

Cww
06-04-2022

Te bizar voor woorden, bij de eerste levering was ik 1 minuut te laat met de deur openen, want ze waren gelijk weg. Vervolgens kon ik €39,39 betalen om het nog een keer te laten bezorgen. Met tegenzin toch maar betaald. Maar het mooiste komt nog. De volgende dag, status: bezorgd, maar geen pakket. Bleek na een week zoeken, dat het pakket over de schutting gegooid was bij de achter buren. Nu eis ik het geld terug, maar reageren, ho maar! "We reageren de volgende werkdag" nou, na meerdere mails gestuurd te hebben, geen reactie! Als jullie dit lezen, reageer dan aub!? Want dit is erg onprofessioneel en totaal niet klantvriendelijk

Ger
01-04-2022

Het is met UPS weer hetzelfde als vorige keer,

inmiddels is er al drie keer een mail met een nieuwe geplande bezorgtijd aan ons doorgegeven,

en al drie keer komt er niemand opdagen.

Wel zorgen we iedere keer dat we thuis zijn, maar zitten iedere keer tevergeefs te wachten.

UPS is volstrekt onbetrouwbaar.

Met andere leveranciers gaat het wel goed

Mohammad
31-03-2022

Onvriendelijke klantenservice. Bezorging te laat.

Ann
25-03-2022

Heb UPS gecontacteerd omdat mijn bestelling al een maand (!) op een van hun access-points ligt. Klantenservicemedewerkers liegen om maar zo snel mogelijk van je af te zijn.

Medewerker 1 (via mail): “Dit pakket staat vandaag uit voor levering”

*één dag later, pakket status is nog steeds ongewijzigd*

Medewerker 2 (aan de telefoon): “Ik zie dat uw pakket volgende week maandag wordt verzonden”

Medewerker 3 (via mail, zelfde dag, half uur later): “We zijn een onderzoek gestart naar uw verloren pakket”

(De medewerker die de telefoon gewoon ophing heb ik niet meegeteld)

Het gaat om een verzending van Hoofddorp naar Amsterdam… dat is 30 kilometer. Binnen Nederland. Hoe moeilijk kan het zijn om zo’n pakketje gewoon tijdig en correct te bezorgen?

19-03-2022

Nooit met ups verzenden.

Ik heb een jaar met ups verzonden. Pakket werden niet goed afgeleverd. De maten van de pakket klopten alleen vanuit ups meten totaal iets anders dat ik grote toeslagen kreeg van 150euro per pakket extra. De account maneger zal dit op lossen maar van die belofte komt niet te recht op eens werk de account manager er niet meer en heb je 3 andere die het ook niet op gaan lossen voor je tot dat ze je moe zijn en je een mail sturen dat je ze niet meer mag mailen en niet meer wordt gereageert op je mail. Dat je alleen nog met hun juridische afdeling contact het de die drijgen alleen maar met extra kosten.

Of te wel kost gewoon duizende euros bij ups en je komt niks verder als hun een probleem maken dat er niet is en je kan gewoon betalen. Ook al staat het zwart op wit dat niet klopt.

Slecht bedrijf zal beste zijn als de mede werker van eindhoven daar zijn werk is juist doen.

Andrea
17-02-2022

Ik heb niets dan problemen gehad. Ik gebruikte de service voor kleine bedrijven, kreeg een toeslag van 23 euro te zien toen ik mijn factuur kreeg, het is 30+

ook pakketten worden verzonden met de juiste douaneformulieren, maar locatie Eindhoven heeft nu twee keer aangegeven dat ze niet op het pakket staan.Ik moet items zorgvuldig volgen om te zien of die melding gebeurt, hoewel er staat dat ze contact met mij opnemen, ups neemt nooit contact met me op, dus ik moet ze de formulieren e-mailen als ze zeggen dat ze ze niet hebben ontvangen en hopen dat ze zullen leveren mijn pakket vertraagd zoals het is. Niemand reageert op mijn e-mails.

Ik moet items blijven volgen om te zien of het goed wordt bijgewerkt. Ik hoop dat ze de ontvangstbewijzen die ik heb verstrekt voor de huidige factuur die ze me hebben gestuurd met te hoge kosten bekijken, aangezien mijn verzendgeschiedenis het exacte bedrag laat zien dat ze in rekening hadden moeten brengen.

Annie
28-01-2022

Fiets moest van Veendam naar Middelburg, zou volgende dag bezorgd worden. We moesten tweemaal betalen, al kregen we dat terug. Fiets zou 4x worden bezorgd, maar kwam niet. We kregen nietszeggende mailtjes. Uiteindelijk was fiets kwijt en naar later bleek is hij op 4 adressen in Duitsland geweest. Geen excuses.

Hebben een juridisch loket ingeschakeld, moesten er 95€ betalen. Er kwam schot in en na 7 weken kwam de fiets hier aan, maar was totaal beschadigd. Ze wilden hem ophalen. Wegens wantrouwen naar eigen fietsenmaker gebracht en we moesten 85,40€ betalen voor reparatie. Foto’s van beschadiging en rekening doorgestuurd naar UPS en er nooit meer wat van gehoord. Wanneer gaat die zaak failliet, geen service, geen excuses. Nooit meer UPS.