UPS reviews

1.3
Positief0%
Neutraal3%
Negatief97%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Mirelle
08-07-2022

Mijn pakket kwam uit het buitenland en ik wist alleen een timeframe van enkele dagen waarbinnen de verzender het zou versturen en dat daarna nog enkele dagen zou duren voordat pakket aankwam. Het pakket werd op donderdag afgeleverd bij een ups afhaalpunt in Zaltbommel wat al vreemd was want zou thuis worden geleverd. De ochtend van de eerste dag dat het pakket af te halen was werd ik door mw van het afhaalpunt ge-appt of ik snel wilde ophalen want het pakket stond in de weg en was groot en zwaar. Terug geappt dat ik een weekendje weg was en direct na het weekend zou ophalen. Tegen de avond kreeg ik bericht dat ze mijn pakket onder een afdak in de tuin had gezet en dat ze (mw van afhaalpunt) liever had gehad dat ik het had opgehaald want nu kon ze niet op terras onder afdak zitten. Omdat het een duur vloerkleed betrof en de weersvoorspelling regen gaf, ben ik van vakantieadres op en neer gereden (> 100 km enkele reis) om mijn vloerkleed dat buiten was gezet te redden. Te bizar!

Youri
01-07-2022

Ongelofelijk. Twee dagen op rij krijg je een mail dat vandaag geleverd gaat worden. Tussen 11:15 - 15:15. Niks. Om 16:40 maar de klantenservice gebeld. Na een hele lange moeilijke automatische onzin eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Ja meneer het pakket ligt nog bij ons op het sorteercentrum. Ja krijg even de tyfus heey. Heel de dag verpest voor absoluut niks. En dit zielige bedrijf levert niet eens op zaterdag, dus nu lekker wachten tot maandag en dan zeker weer heel de dag voor niks thuis blijven. Heel mijn humeur verpest, bedankt.

Maarten
29-06-2022

Het rammelt aan alle kanten. De klantenservice weet en kan ook helemaal niks dus ik zit hier nu maar te wachten met de vraag wat er van de beloftes nog waargemaakt kan worden. Duistere bedoeling.

Tjalf
27-06-2022

Een cijfer1 is al teveel, wat een schijt bedrijf is dit.

Ze wilden dat ik veels te veel invoerkosten zou betalen (dit deden ze ook bij vrienden, bij postnl invoerkosten 27 euro, bij ups 191 euro).

Bij een 2e order deed de pinapparaat het niet dus contant betaald, kreeg ik een week later lekker een bericht of ik nog even die 2e order wou betalen.

3x gebeld, 1e keer gewoon uit de wachtrij gegooid of ik wel het gesprek wou beoordelen. Hoe dan ik heb niemand gesproken. 2e keer 30 min aan de lijn, verbinding weer verbroken.

3e keer wel iemand aan de lijn gekregen maar die kon er niks mee. Ik had de juiste afdeling gekozen, of ik alles op de mail wou zetten.

Binnen een week wel te horen gekregen dat ik het dubbele idd niet hoef te betalen en dat ik mijn geld terug krijg.

Ik wacht al een maand op mijn geld maar nog altijd niks!

Arnaud
24-06-2022

Het kan gewoon niet slechter

Alisa
24-06-2022

Waardeloze service, te veel gedoe, echt niet waard. Nooit meer!

Anne
22-06-2022

Vreselijk. Zou maandag bezorgt moeten worden waren problemen. Werd gebeld door een meneer kwam niet over of hij er zo veel verstand van had wel vriendelijk. Werd verteld dat het morgen dus dinsdag geleverd zou worden.

Word ik dinsdag gemaild dat het allemaal niet in orde is. Weer de zelfde meneer aan de lijn. Zou mij terug bellen. Na 100 minuten toch maar zelf even terug gebeld. Waren ze me vergeten. Heel bijzonder allemaal. Kreeg te horen komt woensdag voor 16.00 uur.

Nou woensdag aangebroken. Niks ontvangen voor 16.00 uur. Even de traceer nummer gekeken. Donderdag!

Ik heb vrijdag me paketje bestel. Maandag had het er moeten zijn. Komt het donderdag. Vereselijk

Guy
21-06-2022

Wat een waardeloze service. Pakketjes worden niet aan huis afgeleverd maar rechtstreeks naar een afhaalpunt.

En dan is dat punt zomaar een aantal dagen gesloten kan je dus niet bij je pakket. Ik heb geklaagd maar niets meer vernomen

Patrick
17-06-2022

Waardeloos bedrijf!

Uren geleden een bericht gehad dat het pakketje is afgeleverd. en geen flauw idee waar! Het is ongekend dit pakketje gewoon zomaar ergens gedropt word.

Met andere woorden leveren gewoon weg de pakketjes niet meer af bij de mensen zoals de meeste bezorgers doen maar dumpen de pakketjes nu gewoon ergens.

Gok
16-06-2022

Meest waardeloze bezorgdienst in Nederland.

Krijg een mail dat ik aan het eind van de dag mn pakketje kan ontvangen. Vervolgens ga ik om 1200 even naar de brievenbus ligt daar een briefje in dat er een poging is gedaan om te bezorgen maar er niemand thuis was.

Ik ben letterlijk de hele dag thuis geweest, en nu kan ik weer naar een afhaalpunt omdat de zelfde klote bezorger die dat briefje in mn brievenbus heeft gedaan te lui was om met zn luie reet het werk te doen waar die voor betaald wordt.

Waardeloze kont bedrijf echt waar.

Ronnie
07-06-2022

Krijg een berichtje dat we niet thuis zijn. Afgeleverd op het pakket punt. Maar we waren gewoon thuis, geen ups gezien, ook onze video deurbel niet.

Dan maar naar het pakket punt. Daar zeggen ze dat het niet is ontvangen. De naam die getekend heeft voor ontvangst kennen ze daar niet…op het moment dat ik de klantenservice aan het bellen ben en in de wacht sta zie ik een kar met pakketjes die opgehaald moet worden. Daar ligt mijn pakket dus op. Hele vreemde gang van zaken. UPS is dus niet betrouwbaar.

Sonja
05-06-2022

Hetzefde als al die andere reviews

- pakket wordt niet bezorgd

- of gedumpt bij een afleverpunt van een particulier die er ook geen zin in heeft. “Ja mijn vader is nu niet thuis”

- waar mijn pakket na twee weken nu is, geen idee

- de klantservice is onbereikbaar

- de ups app is een doolhof

Conclusie: vult u dat zelf maar in. Dhl en PostNL maken er vaak ook een zooitje van, maar UPS is een t*r*ngz**i.

Patrick
19-05-2022

Wederom. voor de zoveelste keer. pakketbezorger die mijn adres overslaat om het bij ophaalpunt af te geven. En daar blijf je dan voor thuis. Jokken mag niet. maar volgens de klantenservice heeft de bezorger echt aangebeld. Dan heeft ie op elke bel geduwd behalve de mijne.

Patrick
08-05-2022

Ik zie de UPS bestelwagen voor mijn deur stoppen, chauffeur stapt uit en steekt een briefje in de bus met de boodschap dat er niemand aanwezig is en ik mijn pakketje zelf moet ophalen.

Ongelofelijke slechte service

Pascal
29-04-2022

Voor informatie over je pakket of voor het kiezen van een afhaalpunt moet je inloggen blablabla.

Dat is toch niet nodig? op alle andere sites van vervoerders kun je gewoon een punt kiezen, zelfs bij het domme DHL.

Francois
19-04-2022

Al dagen te wachten

Komt morgen

Over morgen

In de avond

In de morgen

Uiteindelijk mag ik het toch zelf halen

Hele dag thuis gezeten

Was niet thuis en geen briefje in de bus

Waardeloze firma nooit iets met hun laten vervoeren

Marco
15-04-2022

…vwb UPS (Regio Utrecht) is bij ons de maat vol, en heb geen enkel vertrouwen meer in dit bedrijf. Als kleine ondernemer kan ik het me niet langer permitteren om er nog zaken mee te doen zonder klanten, aanvoerlijn en m’n bedrijf schade te berokkenen. Met name de eindbezorgers laten grove steken vallen. Het meest voorkomende probleem; nu achtste keer (!) in 2 jaar dat we de melding krijgen dat een levering in bepaald tijdsbestek geleverd zal worden, hetgeen niet gebeurd, aan einde dag een bericht op UPS website dat “pakket door klant is geweigerd”, (leugen) of “klant niet aanwezig, bericht achtergelaten” (leugen X2) en het meest pijnlijke: “zending door klant geweigerd, klant accepteert geen COD betaling” waarna hiervan een kennisgeving per e-mail ook naar opdrachtgever verzonden wordt. In ALLE gevallen was er wel degelijk iemand aanwezig, nog nooit is een zending geweigerd, en in ALLE gevallen is bezorger niet langsgekomen.

UPS? NOOIT MEER.

Bill
07-04-2022

Ze willen ECHT niet met je spreken aan de telefoon. Klantenservice: totaal waardeloos. Heb je geen printer? Vergeet het dan maar. Je kan geen dozen sturen. Wat een slecht bedrijf zeg.

Patrick
07-04-2022

Waardeloos bedrijf leveringen kunnen dagen later komen dan de geplande datum.

Cww
06-04-2022

Te bizar voor woorden, bij de eerste levering was ik 1 minuut te laat met de deur openen, want ze waren gelijk weg. Vervolgens kon ik €39,39 betalen om het nog een keer te laten bezorgen. Met tegenzin toch maar betaald. Maar het mooiste komt nog. De volgende dag, status: bezorgd, maar geen pakket. Bleek na een week zoeken, dat het pakket over de schutting gegooid was bij de achter buren. Nu eis ik het geld terug, maar reageren, ho maar! "We reageren de volgende werkdag" nou, na meerdere mails gestuurd te hebben, geen reactie! Als jullie dit lezen, reageer dan aub!? Want dit is erg onprofessioneel en totaal niet klantvriendelijk