Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik kregen een ongewenst pakket uit Amerika. Ik heb het dus aan de deur geweigerd. Nu achtervolgd UPS mij al 8 maanden met facturen voor iets wat ik niet besteld en niet ontvangen heb. Meermaals gemaild en gebeld. Uiteindelijk geven ze toe dat het een fout was… 3 maanden later begint het opnieuw… weer een factuur voor het geweigerde pakket. :-(
Ik heb een droogrek van Amazon teruggestuurd via UPS. De berekeningen en aantal kilos heb ik via UPS website doorgegeven en printlabel aangemaakt. Vervolgens kreeg ik een factuur na zogenaamde audit dat afmetingen niet kloppen met paar centimeters en ze hebben aantal kilos 3x meer aangegeven. Dit klopt dus totaal niet. Krediet afdeling heeft mij gevraagd om bewijs te sturen over de afmetingen van het product en dat heb ik gedaan. Wij zijn nu 3 maanden verder en net heb ik weer een standaart email gekregen waarbij ze opnieuw vragen voor bewijzen alsof ik helemaal geen emails gestuurd heb. Ik kreeg ook krediet nota van een andere medewerker en zij heeft aangeveven dat het verkeerde berekende bedrag mij terugbetaald zal worden maar ze hebben dus ipv dat opnieuw de case geopend zonder aan te geven dat ze dat wel doen. UPS is echt maffia en hun taktiek is mensen blijven facturen sturen en dreigen totdat je de onterwchte factuur gaat betalen. Echt schandalig hoe ze met klanten omgaan!
Mijn pakket is gewoon weggegooid.
27 juli heb ik een pakket verzonden met ups. Na 6 dagen nog niets te hebben gehoord heb ik gebeld. Het label was 6 minuten geleden aangemaakt, ook toevallig.
Nu geeft ups aan.
Het pakket raakte beschadigd. Alle goederen werden weggegooid en de afzender wordt hiervan op de hoogte gebracht.
Het moet toch niet mogelijk zijn dat ze mijn spullen weggooie, ter wijl ik ze in goed vertrouwen door hun laat verzenden.
Wat een bedrijf zeg
Vandaag 5 aug. Nog steeds niets gehoord.
Ben bang dat mijn karel appel nu bij een personeelslid van ups aan de muur hangt te schitteren.
Uit Engeland een motorzaden besteld . het bedrijf gebruikt UPS als verzendservice.weet ik veel.als ik het had geweten.enfin op maandag krijg ik een SMS dat het dinsdag 26 juli tussen 12.30 en 16.30 wordt bezorgd. die dag kwam mij slecht uit dus via hun site verplaatst naar donderdag 28 juli.
ik volg track en trace en zie ondanks mijn veranderde dag Dinsdag tussen 12.30 en 16.30 komt uw pakket.niks natuurlijk. woensdagop travk en trace.uw pakket wordt afgegeven tussen 12.30 en 16.30. neeee dan ben ik werken
de donderdag. jaaa vrij dus laat vroeg de hond uit.maar niks. .levertijn nog onbekend. om 18.45 kijk ik weer .sttaat er pakket afwegeleverd achterdeur. HUH we zijnvde hele dag thuis 4 personen.een scheelle bel maar geen UPS. .en geen pakket.
Wat kan er loos zijn. morgen maar kost 1 .10 euro per minuut. ooit was UPS een ģoed bedrij⁷
19 juli 2022 had ik een tasje besteld bij het merk MAJE uit frankrijk het zou ongeveer 5/6 werkdagen duren tot het bezorgd zou worden. ik had zelf al 2x het pakketje gemist op de dagen 22 juli 2022 en 25 juli 2022. vandaag had ik mijn pakketje gekregen (27 juli 2022) ik helemaal blij, de doos zag er niet verzorgd uit en het etiket van mijn adders en naam zag er niet netjes uit. ik open het pakketje. zitten er nederlandse schoolboeken in van iddink? ik meteen bellen naar de klantenservice van UPS na 3x raden geen klote geholpen. nu afwachten op een telefoontje binnen 24 uur en anders ga ik even gezellig langs het bedrijf in utrecht. (waarschijnlijk is het gestolen of pakket kwijt geraakt en hebben ze mijn etiket op een verkeerde pakket opgeplakt) #UPSkansloos #UPSstopvoorjeeigenbestwil
UPS weet te melden dat je niet thuis was, zonder ook maar een poging te hebben gedaan om het pakketje af te leveren.
UPS is een ZEER slecht bedrijf!
Ik ben nog nooit zo'n verschrikkelijk bezorgbedrijf tegengekomen. De slechtste service ooit. Ik had geen idee dat dit soort bedrijven in de wereld van vandaag bestaan. Als je om hulp vraagt, beweren ze dan van alles om van je af te komen. Hun digitale service is ook waardeloos. Ze blijven de bezorgstatus telkens bijwerken, eind van de dag, morgen, weer morgen tot je geen kracht meer hebt om te checken. Ze komen nooit hun belofte na. Het is alsof ze er zijn om je opzettelijk kwaad te maken. Het is niet te geloven. Tenzij je voor de lol de hel wilt ervaren, raad ik je aan UPS nooit als je bezorgbedrijf te gebruiken. Je bent gewaarschuwd!
Mijn pakket kwam uit het buitenland en ik wist alleen een timeframe van enkele dagen waarbinnen de verzender het zou versturen en dat daarna nog enkele dagen zou duren voordat pakket aankwam. Het pakket werd op donderdag afgeleverd bij een ups afhaalpunt in Zaltbommel wat al vreemd was want zou thuis worden geleverd. De ochtend van de eerste dag dat het pakket af te halen was werd ik door mw van het afhaalpunt ge-appt of ik snel wilde ophalen want het pakket stond in de weg en was groot en zwaar. Terug geappt dat ik een weekendje weg was en direct na het weekend zou ophalen. Tegen de avond kreeg ik bericht dat ze mijn pakket onder een afdak in de tuin had gezet en dat ze (mw van afhaalpunt) liever had gehad dat ik het had opgehaald want nu kon ze niet op terras onder afdak zitten. Omdat het een duur vloerkleed betrof en de weersvoorspelling regen gaf, ben ik van vakantieadres op en neer gereden (> 100 km enkele reis) om mijn vloerkleed dat buiten was gezet te redden. Te bizar!
Ongelofelijk. Twee dagen op rij krijg je een mail dat vandaag geleverd gaat worden. Tussen 11:15 - 15:15. Niks. Om 16:40 maar de klantenservice gebeld. Na een hele lange moeilijke automatische onzin eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Ja meneer het pakket ligt nog bij ons op het sorteercentrum. Ja krijg even de tyfus heey. Heel de dag verpest voor absoluut niks. En dit zielige bedrijf levert niet eens op zaterdag, dus nu lekker wachten tot maandag en dan zeker weer heel de dag voor niks thuis blijven. Heel mijn humeur verpest, bedankt.
Het rammelt aan alle kanten. De klantenservice weet en kan ook helemaal niks dus ik zit hier nu maar te wachten met de vraag wat er van de beloftes nog waargemaakt kan worden. Duistere bedoeling.
Een cijfer1 is al teveel, wat een schijt bedrijf is dit.
Ze wilden dat ik veels te veel invoerkosten zou betalen (dit deden ze ook bij vrienden, bij postnl invoerkosten 27 euro, bij ups 191 euro).
Bij een 2e order deed de pinapparaat het niet dus contant betaald, kreeg ik een week later lekker een bericht of ik nog even die 2e order wou betalen.
3x gebeld, 1e keer gewoon uit de wachtrij gegooid of ik wel het gesprek wou beoordelen. Hoe dan ik heb niemand gesproken. 2e keer 30 min aan de lijn, verbinding weer verbroken.
3e keer wel iemand aan de lijn gekregen maar die kon er niks mee. Ik had de juiste afdeling gekozen, of ik alles op de mail wou zetten.
Binnen een week wel te horen gekregen dat ik het dubbele idd niet hoef te betalen en dat ik mijn geld terug krijg.
Ik wacht al een maand op mijn geld maar nog altijd niks!
Het kan gewoon niet slechter
Waardeloze service, te veel gedoe, echt niet waard. Nooit meer!
Vreselijk. Zou maandag bezorgt moeten worden waren problemen. Werd gebeld door een meneer kwam niet over of hij er zo veel verstand van had wel vriendelijk. Werd verteld dat het morgen dus dinsdag geleverd zou worden.
Word ik dinsdag gemaild dat het allemaal niet in orde is. Weer de zelfde meneer aan de lijn. Zou mij terug bellen. Na 100 minuten toch maar zelf even terug gebeld. Waren ze me vergeten. Heel bijzonder allemaal. Kreeg te horen komt woensdag voor 16.00 uur.
Nou woensdag aangebroken. Niks ontvangen voor 16.00 uur. Even de traceer nummer gekeken. Donderdag!
Ik heb vrijdag me paketje bestel. Maandag had het er moeten zijn. Komt het donderdag. Vereselijk
Wat een waardeloze service. Pakketjes worden niet aan huis afgeleverd maar rechtstreeks naar een afhaalpunt.
En dan is dat punt zomaar een aantal dagen gesloten kan je dus niet bij je pakket. Ik heb geklaagd maar niets meer vernomen
Waardeloos bedrijf!
Uren geleden een bericht gehad dat het pakketje is afgeleverd. en geen flauw idee waar! Het is ongekend dit pakketje gewoon zomaar ergens gedropt word.
Met andere woorden leveren gewoon weg de pakketjes niet meer af bij de mensen zoals de meeste bezorgers doen maar dumpen de pakketjes nu gewoon ergens.
Meest waardeloze bezorgdienst in Nederland.
Krijg een mail dat ik aan het eind van de dag mn pakketje kan ontvangen. Vervolgens ga ik om 1200 even naar de brievenbus ligt daar een briefje in dat er een poging is gedaan om te bezorgen maar er niemand thuis was.
Ik ben letterlijk de hele dag thuis geweest, en nu kan ik weer naar een afhaalpunt omdat de zelfde klote bezorger die dat briefje in mn brievenbus heeft gedaan te lui was om met zn luie reet het werk te doen waar die voor betaald wordt.
Waardeloze kont bedrijf echt waar.
Krijg een berichtje dat we niet thuis zijn. Afgeleverd op het pakket punt. Maar we waren gewoon thuis, geen ups gezien, ook onze video deurbel niet.
Dan maar naar het pakket punt. Daar zeggen ze dat het niet is ontvangen. De naam die getekend heeft voor ontvangst kennen ze daar niet…op het moment dat ik de klantenservice aan het bellen ben en in de wacht sta zie ik een kar met pakketjes die opgehaald moet worden. Daar ligt mijn pakket dus op. Hele vreemde gang van zaken. UPS is dus niet betrouwbaar.
Hetzefde als al die andere reviews
- pakket wordt niet bezorgd
- of gedumpt bij een afleverpunt van een particulier die er ook geen zin in heeft. “Ja mijn vader is nu niet thuis”
- waar mijn pakket na twee weken nu is, geen idee
- de klantservice is onbereikbaar
- de ups app is een doolhof
Conclusie: vult u dat zelf maar in. Dhl en PostNL maken er vaak ook een zooitje van, maar UPS is een t*r*ngz**i.
Wederom. voor de zoveelste keer. pakketbezorger die mijn adres overslaat om het bij ophaalpunt af te geven. En daar blijf je dan voor thuis. Jokken mag niet. maar volgens de klantenservice heeft de bezorger echt aangebeld. Dan heeft ie op elke bel geduwd behalve de mijne.