UPS reviews

1.0
Positief0%
Neutraal0%
Negatief100%
Periode202120202019
Geen lid

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Leon
20-12-2017

Bedrijf heeft site en administratie niet op orde

In oktober verstuurd pakket via UPS. Online betaald waarna label kon worden uitgeprint. Overigens waardeloze site welke anno 2017 niet meer in de lucht zou mogen zijn. Krijg nu een factuur met allerlei dreigementen bij niet betalen als zijnde niet betaald. Definitief over naar DPD, ook vier euro, stuk makkelijker en nog sneller ook!

Caro
20-12-2017

Nooit meer UPS

Via Kiala altijd prima verstuurd, ik verkoop nl veel op Marktplaats. Toen werd mij in het bedrijf waar ik de pakketjes moest afgeven (Halfords) opeens gevraagd of ik het voortaan op de UPS site kon regelen. Het leek goed te gaan, na twee keer snapte ik hoe het werkte. Want wat een vervelende site, volgens mij verouderd en veel te omslachtig. Je moet er voor gestudeerd hebben zeg maar. Nu, anderhalve maand later krijg ik een nota via de post. Of ik €4,05 wil bijbetalen voor extra gemaakte brandstofkosten? Dit heb ik nog nooit meegemaakt! Waarschijnlijk ben ik akkoord gegaan met deze shit, want laten we eerlijk zijn, ik heb natuurlijk de algemene voorwaarden er nooit allemaal op nagelezen. Maar een tweedehands rokje versturen naar België wordt zo voor een particulier natuurlijk niet te doen.Je komt toch met een prijs op de site en daar ga je wel of niet mee akkoord. Nee,.UPS, voor mij NOOIT meer!

Bert
20-12-2017

Eén groot drama

Werkelijk een uur bezig geweest om iets te versturen. Zelfs een klacht over ingestuurd omdat het me verbaasde dat een modern bedrijf zo'n slechte site heeft. Kreeg een zeer ongeïnteresseerde reactie met wat standaard opmerkingen waar ik niets mee kon. Dat heb ik ze gemaild en daarna heb ik nooit meer iets vernomen. Nu anderhalve maand later krijg ik een factuur. Voor de zending die ik toen al betaald had via Ideal. Koekoek.

Dolf
20-12-2017

Dramatisch slechte site.

Ik was behoorlijk fan van Kiala maar UPS heeft er helaas een zootje van gemaakt na de overname. Ik heb zelden zo'n slechte site meegemaakt. Ontwerp jaren 90 of zo. Eindeloze verwarrende invulvelden, onduidelijke verklaringen, totaal onlogische indeling en structuur en ook eindeloos veel bugs, dingen die niet worden opgeslagen, rare meldingen enz enz enz. Ik ben net een UUR bezig geweest om een verzendsticker te maken. Het idiote vind ik nog wel dat ze een goed werkend concept gewoon weggooien en vervangen door hun eigen gedateerde shit. Onbegrijpelijk. NOOIT meer. Dan maar extra betalen voor PostNL. Of springt een ander in het gat? Slimme ondernemers, kom op.

John
19-12-2017

Lastige site, pakket op moment spoorloos

Na het invoeren op een irritante site, pakket enkele dagen niet goed te traceren. Zit nog steeds te wachten op mail. Echt nooit meer iets met ups

Evert
16-12-2017

Onoverzichtelijk site belachelijke prijzen

Voorheen gebruikte ik altijd Kiala. De UPS site is drama. Post aanbieder lijken een patent te hebben op de meest klantonvriendelijke site. UPS is de winnaar. De site in totaal intern gefocussed om je een belachelijke hoge prijs voor een pakket te laten betalen. Spanje koste 5 euro nu 248 euro. Goedkoop in Europa verzenden is niet meer mogelijk.

Jantien
15-12-2017

UPS Access Point is prima. Probleem lag bij het aanmelden van een pakket via internet.

Deze klacht is opgelost

Slechte site

Via Kiala ging het versturen van pakketten altijd probleemloos. Nu steeds foutmeldingen en steeds meer gegevens nodig van klanten waar het pakket naar toegestuurd moet worden. Ik krijg het niet voor elkaar om een pakket te versturen. Balen. Verder is de site erg onduidelijk en ook dat de prijs nu hoger is dan bij Kiala. Als ik dit wil publiceren moet ik mijn KIALA punt beoordelen. Daar is niks mis mee, maar met het aanmaken van een label via de site.

Reinhart
13-12-2017

Online betaald en toch facturen ontvangen

Voorheen verstuurden we via Kiala en dag ging vrij goed. Toen UPS. Het instructiefilmpje bestudeerd en aan de slag. Ging meteen goed. Alle ca 50 pakketten tot nu toe online betaald. En nu komt het: we krijgen facturen van de verzendingen die we online al betaald hebben, stapels, en nu ook nog de herinneringen. Communicatie met UPS is vrijwel onmogelijk. Collega's die op vakantie zijn gaan erover, of de andere afdeling etc. O ja, er is ook een pakje zoek. 2 uur bezig geweest een formulier in te vullen incl. downloads van bewijsstukken en nooit meer iets van gehoord. We hebben als webshop vandaag de verzendmogelijkheid UPS geschrapt. We hebben wel goede ervaringen met DHL, DPD, GLS en postnl (daar gaat ook wel eens wat mis maar die verzenders hebben wel meedenkend en oplossend vermogen)

Marieke
10-12-2017

Steeds duurder

In een week tijd is de prijs al van € 4,05 naar € 4,06 en vandaag € 4,09 gegaan. Hoe kan dit? En waarom vragen jullie om gegevens van de klant, zodat jullie contact op kunnen nemen en doen jullie vervolgens niets als je die gegevens ontvangt? Jullie behandelen de klanten als stront. Kijk eens hoeveel reacties er hier al staan. Allemaal hetzelfde en jullie doen helemaal niets. En dan durven jullie ook nog de prijs elke paar dagen te verhogen. Schandalig!

Elke
09-12-2017

Onduidelijkheid troef! Niet klantvriendelijk!

Kiala was zo gebruiksvriendelijk en eenvoudig. Nu lukt het me gewoon niet om het pakket te verzenden! Wat een onduidelijke site! Zelden zo'n slechte site meegemaakt. Jammer dat een goed en goedkoop werkend systeem als Kiala zo teniet gaat!

Marcel
06-12-2017

Moeilijke site, 2x zo duur als Kiala!

Ik ben anderhalf uur bezig geweest om een label te printen, site past zelf gegevens aan, ik vul nee in, site veranderd het automatisch in ja. Dat kan toch niet?! Kortom: Onoverzichtelijke site, niet aan te raden! Kiala was goed en goedkoop, UPS is 2 x zo duur, je betaald bijna € 17,- voor een pakketje naar Belgie. (voorheen was dat € 7,50). Voortaan breng ik het pakketje zelf wel naar Belgie met de auto :)

Tilly
06-12-2017

Waardeloos!

Na lange tijd met Kiala tientallen pakketten per week verstuurd te hebben naar volle tevredenheid (snel overzichtelijk, meerdere etiketten aanmaken alvorens te betalen verstuurde ik na de overname nog maar 1a2 pakketjes per week met het nieuwe UPS en dan alleen op uitdrukkelijk verzoek van de klant. Tot mijn verbazing kon ik nergens op site vinden waarom ik naar Terneuzen opeens ruim 11 euro moest betalen, ook de klantenservice wist het niet en moest ik technische diens maar bellen. Via google op deze site gelezen dat het is omdat het een afgelegen gebied betreft? Waarom staat dat nergens op de UPS site dan? Nu het pakket met DHL verzonden voor 5 euro naar Terneuzen en ging nog snel ook zeg.binnen een paar minuten een etiket uit de printer! Jammer dat een goed bedrijf als Kiala zo de nek omgedraaid is.mij zien ze in ieder geval niet meer teug bij UPS als vaste klant! Bagger bagger en nog eens bagger.

Karin
06-12-2017

Verdriedubbeling van de verzendkosten

Heb een pakje verzonden naar finland; eind bedrag wat ik moest betalen aan paypal voor dat ik het etiket kon afdrukken 17,79 euro ( 3 x gecontrolleerd! ) dus verstuur het pakje , goed aangekomen en krijg nu een factuur van 87,97 euro in de brievenbus! en natuurlijk reeds van paypal afgehaald. Ik heb mijn dochter nog eens laten controleren en die kwam juist hetzelfde uit! een schande om mensen zo op telichten

Marc
04-12-2017

Hopeloos UPS, vaarwel Kiala

Hopeloos, verzend nu NIETS meer via UPS, via Kiala verzond ik wekelijks 2 a 3 pakjes. Nu doe ik dan via Post.nl, deze is ook in Belgie aktief. UPS richt zich meer op bedrijven, en NIET klantvriendelijk naar particulieren.

Leon
04-12-2017

Waardeloos, jammer van Kiala!

Kom al niet aan een tarieven lijst, laat staan dat ik nog ga proberen iets te verzenden! Het einde van Kiala en UPS komt er in Nederland nooit goed in op deze wijze! Als Sint het wist zouden ze in de zak gaan!

Jannie
Jannie
03-12-2017

Super

Superrrr superrrr superrrr

Robin
Robin
03-12-2017

Dit is huilen met de pet op

Ik heb massa's pakketten verstuurd met Kiala en nooit een probleem gehad. UPS maakt er zo een ongelofelijke, duurdere warboel van. ik heb nog nooit een bedrijf zichzelf zo de nek zien omwringen. Dit is een service die ik iedereen afraadt. Met Kiala hadden ze goud in handen, maar dit is bagger van de allerlaagste soort.

Yorick
Yorick
02-12-2017

Slechter dan dit bestaat niet

Wat een slechte bezorg service. Dan maar iets meer betalen voor PostNL!

Jolanda
Jolanda
02-12-2017

Drama

Wat een ellende, probeer al drie dagen pakketten te verzenden voor mijn bedraf, steeds op het eind van het invulproces een foutmelding. Nummer gebeld wat er staat, bestaat niet meer, ander nummer gedraaid. Een dame die het ook niet weet. Belt u de technische hulp maar. Gebeld, Engelstalige man vraagt me een momentje te wachten op zijn Nederlands sprekende collega. Half uur gewacht. €€€€ ben r klaar mee, wat een bagger!

Hooijer
29-11-2017

Omline verzendklaar maken is drama

Ik sluit me aan bij alle andere recente klagers. Ik heb nog nooit zón puinhoop gezien. Terwijl het zo eenvoudig kan. Viorheen Kiala was snel en simpel