Kaat
24-01-2018

Omslachtig niet gebruikers vriendelijk, noch tijdige levering

Aantal uur bezig geweest om mijn pakket verstuurd te krijgen. Met Kiala was het zo klaar. 18 januari zou het geleverd worden, dat is pas 20 januari geworden. 1 week onderweg. Erg fijn voor mijn klanten. Niet dus.

Olga
24-01-2018

UPS waar blijf je met excuses en verbeteringen?

Net als hele velen met mij. Kiala was top! ups is een ramp, echt een drama. Wat anderen geschreven hebben over een superonduidelijke website (hoe verzend ik een godsnaam een pakket, zoals ik eerst super gemakkelijk en goedkoop via kaila deed?) is allemaal, helemaal waar. Het is gewoon niet te doen. Mensen haken af. Geen alternatief voorhanden, dus mensen stappen toch maar massaal terug naar postnl. Die zijn er blij mee. Is er toch nog iemand blij. Ups moet zich diep, diep schamen dat ze kiala, een zo'n klantvriendelijke, goedkope, dankbare verzendwijze van vooral particulieren, om zeep hebben geholpen! kiala, kun je ups niet aanklagen of zo? radar/kassa, kunnen jullie niet helpen? zovelen de dupe, wie kan hier iets aan doen?

Wim
Wim
24-01-2018

Onnodig veel vragen en uiteindelijk na een paar minuten is pas de prijs duidelijk. Als verkoper moet je wel eerst het pakket hebben ingepakt, oftewel vooraf een verzendprijs communiceren in de "dealmaking" met je klant is niet mogelijk.

Per
23-01-2018

Onbegrijpelijke prijsstelling, make ups greedY again

Kiala was duidelijk, betrouwbaar voor particulier voor de MKB, v.d. klant, overzichtelijk. UPS complex, onduidelijk, DUUR (nl mijn WERK tijd om dingen uit te zoeken per leverancier). Niet meer doen. Afhaker voor Nederland. Jammer van de MKB die zich als ophaalpunt opgeven. Post NL plaatst pakketten v.d. deur, bij onbetrouwbare/werkloze/ buren, dat is geen alternatief! Nog erger propt dingen niet die niet gevouwen mogen, door de bus. make u p s greedy again. stupid 1970's corss selling website approach. Zero points in the euro-posting-song festival.

23-01-2018

Nooit meer UPS, kosten onduidelijk, verzend gegevens invullen waardeloos, onnodig veel vragen, invervolg alleen maar via Postnl verzenden, iets duurder maar bezorgen aan huis. Jammer dat Kiala niet meer bestaat!

Li
22-01-2018

Kiala Top.UPS omslachtig!

Vorig jaar voor het eerst gebruik gemaakt van Kiala. Helemaal TOP! Duidelijke site, makkelijk toegankelijk, duidelijk prijsoverzicht. Nu wil ik weer een pakketje via Kiala versturen en "verdwaal" ik in een warboel. Zit ik zomaar, zonder dat ik het weet, op de website van UPS. Nou dan toch maar eens kijken hoe ik hier een pakketje vandaan moet versturen.weer één en al onduidelijkheid en onduidelijke vragen, waarbij ik angstvallig in de gaten houdt of de prijs bij elke toetsaanraking omhoog gaat. Uiteindelijk toch maar de "zending geannuleerd". Ik zoek wel verder. maar niet via UPS

Mar
21-01-2018

Weerbaarheid Ups site

Heel erg Waardeloos

Marcel
Marcel
20-01-2018

Kiala Top - UPS grote Flop

Hier valt niet mee te werken. Veel te veel vragen, geen vaste prijslijst waardoor prijsopgave aan kopers niet vooraf te doen is (te omslachtig) - Zolang dit niet veranderd zal er door mij niets via UPS verzonden worden.

Paul
19-01-2018

Afrader

Zolang ze niet eenvoudig klik en klaar maken met voor de klant vooraf duidelijke webpagina.net als kiala. ABSOLUUT afrader door te veel kleine lettertjes , pagina's vol met informatie in vullen voor dat je ook maar 1 pakketje klaar hebt, dat is niet te doen. en ja zo als verwacht ook nog eens duurder dan voorheen. zelfs bij het access point snapte mijn uitgeprinte en aangemelde bon niet eens. en na het versturen kreeg ik een e-mail van de klant waar zijn pakketje bleef?. was vertraagt en niet naar het service punt gestuurd.

Arie
19-01-2018

De meest klant-onvriendelijke website!

Of men wil van de oude Kiala klanten af of wijzig/verbouw de website.!

Xxx
17-01-2018
Deze klacht is opgelost

Extra factuur van 4,07 euro

Vandaag factuur ontvangen van 4.07 euro, terwijl ik altijd al van te voren had betaald voor alle pakketjes, voor de labels uitgeprint kunnen worden. eerst uitgezocht om welk pakje het ging, betaling gecheckt en gebeld met UPS (gelukkig niet al te lang in de wacht), blijkt dat ze landelijk naar iedereen(?) deze onjuiste factuur van 4,07 euro hebben verstuurd. hoef je dus niet te betalen. Maar ja, hoeveel mensen gaan dit uitzoeken en bellen etc,? ben je ook weer best wat tijd mee kwijt. ik vind dit echt heel slecht, nooit meer een pakje met UPS! veel te veel gedoe.

Stijn
14-01-2018

Omslachtig en duur

Het vroegere Kiala is officieel dood. UPS is heel omslachtig en uiteindelijk ook stukken duurder. Bovendien werd mijn pakketje niet eens geleverd naar het gevraagde access point, maar een heel eind verder. Dat doen ze soms zonder vragen indien het druk is.

Jasper
12-01-2018

Langzaam, verwarrend, ondoorzichtig

Er is geen heldere prijslijst en het kost je een hoop tijd om een pakje te vrzenden. Alles wat Kiala goed maakte is er niet meer. Waarom heeft UPS Kiala dan overgenomen? voor de locaties die Kiala punt waren? Nu versturen ze er niks meer lijkt me zo. Niemand die er nu nog gebruik van maakt.

Kimo
12-01-2018

Terug naar de middeleeuwen

Kiala werkte perfect maar bij UPS is er geen doorkomen aan. Zelf een prijslijst is niet meer te vinden op de site. Nee, je moet alles invullen en dan maakt UPS een prijsje voor je, het lijkt wel de markt in een derdewereldland. Wat een drama dat we weer terug moeten naar PostNL.

Robert
09-01-2018

Wat een ramp

Jarenlang Kiala tot volle tevredenheid gebruikt voor het versturen van pakjes naar Nederland, België, Frankrijk en Spanje, Nu is de UPS website een grote puzzel - waarom kunnen zie neit zoals de collega's van DPD en DHL een speciale consumentenpagina maken? Wat een amateurisme.

Marion
06-01-2018

KIALA top: UPS een drama

Op 30 dec. een factuur van UPS ontvangen of ik E4,07 wil overmaken voor een verzending die half november is verstuurd Deze is nl al betaald, voordat je een label kunt uitprinten.

Dreigende taal of je maar voor 3 januari wilt betalen, anders. Sterker nog, mijn creditcard zou verlopen zijn, die heb ik niet eens! Ik heb een klacht ingediend via KLACHT.NL en KLACHTENKOMPAS. UPS reageert hierop dat ik hun moet bellen, echter heb ik dat in het verleden eenmaal geprobeerd en dat ga ik niet wederom doen. Lang in de wacht staan, dat kost me nog meer geld en energie. Ups blijft erbij dat ik hen moet bellen om tot een oplossing te komen, dat is toch de omgekeerde wereld. Zij eisen geld van mij en dan moet ik er achter aan? Ik heb aangeboden om een copie van mijn betaalde verzending mee te sturen en voorgesteld dat zij mij moeten bellen want mijn telefoonnummer hebben ze. Ze blijven erbij dat ik ze moet bellen en op beide sites is te zien dat de klacht is opgelost, misschien voor hen maar voor mij zeker niet. Ik hoor niets meer en ben van plan om het Juridisch Loket in te schakelen voor advies.

Een hele slechte zaak ook gezien de klachten die over UPS binnenkomen.

Een goedkopere en betrouwbare manier voor verzenden is DHL, aan huis voor 5,75 of ophalen 5 euro. En ze zijn doorgaans supersnel.

Ed
06-01-2018

Wat een ongelofelijk drama> wordt de klant nog serieus genomen

Wat een ongelofelijke verslechtering toen kiala het standaard ups invulformulier werd. Ongelofelijk dat dit soort giganten er zo'n ongelofelijke teringsooi van kunnen maken. Vriendelijke mensen aan de telefoon als je eindelijk na 20 min verbinding hebt maar, maar iets oplossen ho maar: ze kunnen mogen niets. DRAMATISCH> een simpele verzending aanmaken en je bent een uur verder

Natascha
Natascha
05-01-2018

Ups dubbel betalen achteraf nog facturen sturen

Vandaag ook 3 facturen binnen gekregen snap er niks van moet betalen , maar heb netjes alles betaald per pakket en nu moet ik dubbel betalen , dacht het niet waar is kiala. mis het

vieze laaie lichters nooit meer UPS NOOIT MEER

DDQ
05-01-2018

UPS wat een ramp en duuuuuuuur!

Kiala was reuze, alles eenvoudig en goedkoop. Maar UPS wat een ramp! Website is onduidelijk, omslachtig en heel klantonvriendelijk. Als je dan toch eindelijk op de website ergens uw weg hebt gevonden, staat linksonder de verzendprijs, eerst was het 4.35€, ik dacht, wow, goedkoper dan kiala, tot ik de afmetingen en gewicht van mijn pakket moest ingeven: de prijs was opeens gestegen naar 12.65€! Schande UPS! Zo zul je niet veel klanten maken, ik zal wel iets anders vinden om mijn pakket te versturen. Zelfs bpost is goedkoper

RRR
05-01-2018

Verschrikkelijk omslachtig en geen prijs bekend

Ik verkoop veel via sites als Marktplaats en gebruikte altijd Kiala en daarna UPS. De site nu is een verschrikking, en erger nog. Er is nergens een prijsopgave te vinden. Pas als ALLE gegevens zijn ingevuld krijg je een prijs. Omslachtig en belachelijk. Ik ben hier klaar mee. Verzenden weer via PostNL. Dan maar wat duurder. voor de 1,50 euro verschil hoef ik deze ellende niet.