UPS reviews

1.2

ASE
02-08-2019

Onvriendelijk Robot "klantenservice" die niet werkt.

Onmogelijke inlog mogelijkheden & eeuwig wachten op een nieuwe inlog mogelijkheid. Een starre frustrerende website. Een robot als klantenservice aan de telefoon met een miljoen keuzes die je niet wilt maken en waar je geen tijd voor hebt. En dat terwijl ik alleen maar een UPS service point wil aanwijzen om mijn aankomende pakket op te halen omdat ze gaan leveren op een werkdag. Waardeloze Non Service.

06-07-2019

Bezorger vergeet pakket, enz., enz.

UPS verzorger levert maar één van de uit twee dozen bestaande zending, terwijl je daar een hele dag voor thuis bent.

Volgende dag neemt hij niet de moeite om naar de buren te lopen terwijl dit met een groot briefje op de deur staat! Schrijft meteen z’n briefje en voor ze bij hem is rijdt hij al weg!

Via app (die je MOET) aanmaken kan je geen ander adres aangeven voor bezorging. Alléén een afhaalpunt.

Ik had de dag van bezorging Naar UPS gebeld maar die zeggen doodleuk wij kunnen pas weer wijzigen als er niemand thuis was!

Kortom zeer klantonvriendelijk, waardeloze chauffeur waardoor pakket uiteindelijk 4 dagen later zélf afgehaald moet worden!

WAARDELOOS BEDRIJF!

Niels
04-07-2019

UPS is stuk, het werkt helemaal niet.

Geprobeerd om pakketje op te laten halen in Amsterdam:

1) 08000991300 - zegt bel

2) 09002255877 - zegt bel

3) 0205040500 (Amsterdam) die geeft

4) Een "AI dame" - keuze niet aanwezig, daarna

5) Een DUITSE dame (WTF) daarna gevraagd om engels, daarna

6) Een loop van een onverstaanbaar engels achtige dames computerstem die nummers en letters brabbelt

Wat is is dit een slecht bedrijf zeg, ongehoord.

HA
24-06-2019

UPS - slechtste bezorger?

Ls iets bij mij wordt afgeleverd door UPS gaat er altijd wel iets mis, met als constante factor dat er niet eens wordt geprobeerd het pakket werkelijk af te leveren, maar direct (en lekker makkelijk) wordt doorgereden naar een afhaalpunt. Met als onaangename bijkomstigheid dat er dus ook geen briefje in de brievenbus wordt achtergelaten.

Werkelijk de slechtste bezorgdienst die denkbaar is. De service en het begrip - ofwel het gebrek daaraan - op het afhaalpunt, Hubo van Hees te Breda, maakt de weerzin tegen UPS niet kleiner.

H.A. Stein

Breda

Arie
13-06-2019

UPS een drama!

UPS: Verschrikkelijk!

Helaas ben ik niet de eerste en vast en zeker ook niet de laatste:

Ik zat te wachten op een pakket (vervanging c.q. omruiling van stofzuiger).

Helaas geen track code en dus maar wachten.

Zo ook afgelopen dinsdag, de gehele dag thuis geweest! Echter: geen deurbel, geen UPS!

Oei: wel een kaartje in de bus: “U was niet thuis!”

Hier wel code op vermeld, zodat ik het systeem kon raadplegen. Geweest om 15.01 uur, aldus het systeem. Ik zat op dat moment WK Damesvoetbal te kijken…….erg vreemd….wel thuis dus!

Om geen risico te nemen besloot ik woensdag middag vanaf 14.00 uur ruim anderhalf uur op het balkon te gaan staan: geen auto van UPS in de straat gezien. Toch: systeem geeft ineens aan: “ om 15.05 uur was u weer niet thuis!”

Verder ook geen kaartje in de bus…………absurd dus!

Maar eens gebeld met de klantenservice van UPS en na nogal wat moeite te hebben moeten doen kreeg ik een aardige dame aan de lijn en zij toonde volop begrip.

Dit kan natuurlijk niet!, Aldus deze dame. Zij zei toe de klacht door te spelen en ik wordt in elke geval binnen een uur teruggebeld, Zij gaan er alles aan doen het pakket alsnog vandaag te laten bezorgen!

Klinkt goed, maar zoals al door velen geschreven: terugbellen? Ho maar! Nog steeds geen telefoontje ontvangen!

Omdat er aangegeven staat dat bij derde mislukte poging het pakketje retour afzender gaat, in de loop van de avond in het systeem aangegeven dat ik pakket ga ophalen bij ophaalpunt.

Donderdagmorgen naar ophaalpunt in Schiedam gereden en wonder boven wonder stond daar het betreffende pakket.

Gelukkig dus: eind goed al goed!

UPS: jullie verdienen een dikke vette NUL.

13-06-2019

Afleveradres wijzigen ONMOGELIJK

Ik krijg een pakket en wil dat laten afleveren op een parcelshop

Dat is dus gewoon onmogelijk om dat te regelen.

Niet via de site

Niet via de app

Niet via de "klantenservice" voor zover je van service kunt spreken .

Nu rijdt de koerier naar een gesloten deur , schrijft een briefje ,neemt pakket weer mee en daarna moet ik met de code op het briefje weer aangeven waar hij het pakket moet afleveren : de parcelshop

Hoe achterlijk kan een systeem zijn.

Collin
11-06-2019

Slecht bedrijf

Ik wilde een pakket versturen met ups. Zij zouden het komen ophalen vóór 6 uur. Niemand gekomen. Heb de volgende dag met klantenservice gebeld, adres zou verkeerd in het systeem staan. Dus zouden ze het pakket de volgende dag voor 6 uur komen op halen. Weer niemand langsgekomen. Weer gebeld. Nu zei deze mevrouw dat het een fout was en dat de bezorger het de volgende dag voor 6 uur nogmaals op zou halen. Weer niet gebeurd. Ondertussen maar zelf naar een afhaalpunt gegaan om hen het te laten doen. Verschrikkelijk slecht bedrijf!

31-05-2019

Trage computersystemen

Gisteren zag ik dat mijn pakket vandaag bezorgd zou worden.

Ik wilde gisteren de bezorg opties aanpassen.

Klacht1: De website werkt niet naar behoren. Je blijft een zandloper zien. Uiteindelijk toch in het scherm gekomen door eerst een foutief t&t nummer op te geven, daarna de link van het juiste nummer te klikken en opnieuw "aanpassen bezorg opties" te kiezen.

Nergens blijkt uit wat de concequenties zijn van het aanpassen van de opties. Andere bezorgdatum was pas 3 dagen later, na het weekend.

Gekozen voor bezorgen op afhaalpunt.

Afhaalpunten zijn meestal in de buurt van het bezorgadres. Nu zegt de site "bezorgdatum onbekend".

Ge eld met UPS en een vriendelijke man gaf aan dat de systemen 24 uur nodig hebben om de aanpassing te verwerken, en dat de bezorgdatum op zijn vroegst 3 dagen later was.

Ik vroeg of ze nog met ponskaarten werken?

Klacht2. Afhaalpunt is letterlijk 200meter verderop, waarom moet een computersysteem daar zo lang op puzzelen?

Ik heb UPS een tip meegegeven om hun computersystemen te optimaliseren zodat ze in het vervolg 5 sterren van me krijgen. Kijk naar bv POST NL, waar ze dit soort zaken wel keurig snel en foutloos op orde hebben.

De man aan de telefoon was duidelijk geïrriteerd en ik heb niet de indruk dat hij mijn tip serieus neemt danwel door zou geven.

UPS Shame on you.

Bij deze dus een onvoldoende.

23-05-2019

Afleveren voor einde van de dag

Via track and trace alleen zichtbaar dat pakeetje afgeleverd gaat worden voor het einde van de dag,

Daar zit je dan te wachten want voor het einde van de dag kan elk moment zijn .

Duidelijket zou zijn tussen bv 14 uur en 17 uur maar nu ben ik de hele dag kwijt

Tarissa
21-05-2019

Pleuris bedrijf!

Als ik het vervolg zie dat bedrijven hiermee samen werken, bestel ik mijn pakket elders! nul vertrouwen in hun

Remco
08-04-2019

Verdwenen pakketten.

In een klein jaar al 3 pakketten verdwenen via economy verzending. Wel geld teruggehad, maar dat is een hoop ‘formulierwerk’.

Hendrik
16-03-2019

Pakketje reist 6 dagen door nederland om 118km af te leggen!

Ik heb een product gekocht via marktplaats, nu heeft die verkoper het pakketje verstuurd met UPS. Over het pakket is maar liefst 6 dagen onderweg om 118 KM in Nederland af te leggen. Het slaat echt nergens op, het pakketje reist als je de index van UPS moet gloven het hele land door.

Bien
13-03-2019

Duur

UPS is ineens een stuk duurder geworden, voor het ophalen van een pakket bij een UPS kunt betaal je 6,86, bijna net zoveel als postnl vraagt voor het afleveren thuis.

Al paar keer gehad dat het pakket beschadigd werd bezorgd bij ontvanger. Voor je dan een vergoeding krijgt ben je een paar uur bezig met het invullen van allerlei vragen. Het wordt daardoor zeer moeilijk gemaakt. Geen UPS meer voor mij, helemaal niet nu het zo duur is geworden.

07-03-2019

Wat betekend' by the end of the day'?

Waar blijft mijn pakket wat gister 'by the end of the day' zou komen. En nu staat er al vanaf 07:00 uur: 'Vastgestelde aflevering. Kom later terug voor de geplande aflevering.' Wat betekend dit nu weer?

Gisteren de hele dag gewacht op een pakket van Apple, moet ik nu nog een dag gaan wachten. UPS: graag duidelijkheid!

Waardeloos bedrijf! Ik koop niet meer bij webwinkels die UPS gebruiken.

Karel
26-02-2019

Zoek je rot

Een wirwar aan info opdrachten hulp .

Regelmatig onjuist of niet duidelijk waarschijnlijk allemaal goed bedoeld maar altijd ongekend verwarrend.

Bram
15-02-2019

Waardeloze service, onbereikbaar voor hulp

Een bestelling van mij uit Duitsland zou met UPS bezorgd worden. De tijd waarop: ‘voor einde dag’. De eerste keer was niemand thuis want we werken allebei. 13:15 stonden ze er. Via de app kon ik alleen maar kiezen om het in Utrecht op te halen i.p.v. bij een servicepunt in Zoetermeer. Nergens te vinden waarom ook. Of bezorgen bij buren, maar die werken ook. De dag erop weer ‘voor einde dag’. Nu 11:15. ik had speciaal een halve dag verlof genomen, kom 12:00 thuis en weer mis. Kan ‘m ophalen in Utrecht weer. Of wachten op poging 3, dat wordt pas na het weekend. Maandag werken we allebei, dus nu een hele dag verlof nemen. Buren zijn er ook niet altijd. Dat wordt dus dinsdag alsnog naar Utrecht rijden vrees ik. Kansloos bedrijf. Waarom geen tijdslot kiezen? Waarom niet in de buurt ophalen?

12-02-2019

Nog altijd hetzelfde met de UPS-website

Vroeger verstuurde ik al mijn pakjes met Kiala. Sinds de UPS-website niet meer. Ik heb het een paar keer geprobeerd en het is me ook wel eens gelukt met ongelooflijk veel moeite, maar dit is gewoon te omslachtig. Ik verstuur terug met bpost. Ik ben weer eens gaan kijken of er al beterschap was. Helaas, nog altijd die onmogelijk website. Of: hoe jaag ik al mijn klanten weg?

Geef ons de Kiala-website terug.

Alfred
29-01-2019

Veel te duur

Na Kiala veel te duur!

Inge
28-01-2019

Geen service

Om totaal onbekende redenen wordt mijn pakketje ergens in transit gehouden. Daarover gebeld. Oplossing: neem contact op met de verzender. Aangegeven dat ik vind dat zij dat moeten doen, zij veroorzaken toch het probleem. 'Nee mevrouw, zo werkt het systeem'.

Nu maar een mail naar de verzender in de V.S. gestuurd. Ik ken in de V.S. alleen maar bedrijven met erg goede klantenservice. Dit is vast de uitzondering.

Thomas
19-01-2019

Slecht en onbetrouwbaar

Wij hadden een spiegel om op te sturen naar een adres in Duitsland. De spiegel was in goede verpakking al door een orderbedrijf in het oosten van het land naar ons gestuurd. Bij de aanmelding hebben wij duidelijk aangegeven dat het om een spiegel gaat maar dat was blijkbaar geen probleem. Werd het uiteindelijk wel. Bij het ophalen van de spiegel vroegen wij wel of alles op orde is en dat werd bevestigd. Maar al in Eindhoven leek de spiegel kapot te zijn wat wij alleen via de tracking terug konden vinden. Desondanks doorgestuurd na Duitsland waar die uiteraard geweigerd werd.

Nu weken later staat de spiegel volledig beschadigt hier maar geen contact vanuit UPS, alleen een schamele mail uit Duitsland in het Engels. Vervolgens meerdere keren contact gezocht met UPS, maar niemand geinteresseerd, sterker nog er wordt zelfs gedreigd. Maar gelukkig de gespreken opgenomen.

UPS neemt geen enkel verantwoording, helpt niet verder en hadden zelf niet het lef op de spiegel door het eigen bedrijf bij ons terug te laten bezorgen.

Wij hebben nu besloten om een advocaat in te schakelen.

Wat een waardeloos en slecht bedrijf! Wij kunnen iedereen aanraden om geen zaken met UPS te doen.