Youfone reviews

2.4

Roe
16-07-2021

Vriendendienst

Meldt je hier niet voor aan! Ze verrekenen het niet en zeggen gewoon dat het niet via de juiste link is aangemeld.

Jaap
14-07-2021

Groot DRAMA

Wat is Youfone een aso bedrijf.

Nu 7 dagen na de overstap werkt mijn vaste telefoon nog steeds niet. Dan zit je, met je bijna 80 jaar toch knap in de problemen, mijn vrouw moest lopen naar de dokter om een afspraak te maken Contact met ze levert niets op, alleen maar resetten meneer en dan zijn ze weer van je af. En binnen 2 dagen hebt u telefoon, maar dat is me al zo vaak vertelt verder is het er gewoon een zooi. En dan zit daar aardig met je handen in het haar. Youfone maakt dit alles geen reet uit zij hebben de macht.

Jaap
13-07-2021

Einde van mijn geduld

Na al drie keer te hebben toegezegd, dat binnen twee dagen mijn telefoon zal worden aangesloten, dus we zijn nu 6 dagen verder. Heb ik nog steeds geen telefoon. Ook hebben ze niet meer het fatsoen om op je mail te reageren. Op de klantenservice word je ook met een kluitje het riet ingestuurd. Die zeggen alleen maar je modem resetten en kijk op de website. Je kom geen reet verder met youfone. Wat een . bedrijf. Kijk uit en maak niet de zelfde fout als ik.

Reinder
12-07-2021

Buiten bundel

Binnen 3 dagen meer dan 8 euro buiten de bundel. Onbegrijpelijk want ik gebruik nauwelijks mobile data.

Greg

Duidelijke maandelijkse overzichten.

Marieke
08-07-2021

Oplichting!

Wat een vervelend bedrijf! Nadat mijn zoon over zijn bundel was gegaan een flinke rekening van 86 euro! (SMSjes en extra kosten lopen ook niet netjes qua tijd… al over de bundel heen en in de ochtend pas een SMS.) hebben we de extra service aangezet, het zogenaamde dataplafond. Je zou zeggen dat het dan opgelost moet zijn. Maar toen begon de ellende! Opeens was mijn abonement gewijzigd van 6GB naar 4 GB zonder dat ik hiervoor gekozen heb. Deze keus staat ook niet eens in het zelfde scherm als het activeren van dat dataplafond, dus ook met dikke vingers kun je dit niet aanvinken.Na een telefoontje met de helpdesk waar ze zeggen dat ik dit zelf het geactiveerd wat niet waar is en een belofte dat ik zou worden teruggebeld zelf maar weer gebeld en ik kreeg bij beide te horen dat ik dit zelf had gewijzigd! Wat denk je nu, dat als hij er al overheen gaat we zijn bundel van 6GB voor 10 euro gaan verlagen naar 4GB voor nog meer geld in de maand! Ze blijven erbij dat we dit zelf hebben gedaan, schandalig! Op de vraag of ik terug gebeld kan worden door iemand van hogere hand word geantwoord dat deze hetzelfde antwoord gaat geven, ik sta erop dat er uitgezocht word hoe dit heeft kunnen gebeuren. Zo kan ik ook snel en makkelijk geld verdienen Youfone! Ik wacht op het telefoontje… benieuwd of ze dan eindelijk klantvriendelijk zijn en mijn contract wat nog een jaar loopt voor 6GB weer in ere herstellen!

Voor mij geen Youfone meer, betaal liever een euro meer voor KPN, daar krijg je nooit onverwachte kosten! Ik voel me echt opgelicht!

Evert
07-07-2021

Asociaal bedrijf zonder enige klantvriendelijkheid

Het bedrijf kan geen internet leveren in mijn bedrijfspand maar kan wel een jaar lang een factuurtje maken.

Ondanks herhaaldelijke pogingen tot contact via de chat kreeg ik erg laat een reactie en als ik vervolgens niet direct een reageerde werd het gesprek gesloten.

Vervolgens werd ik van het kastje naar de muur gestuurd om als klap op de vuurpijl te horen dat het te lang heeft geduurd om nog kosteloos op te zeggen.

Youfone maakt reclame met de gratis monteur bij aanschaf. Echter werd mij verteld dat deze monteur alleen verantwoordelijk is voor de installatie van de apparatuur en niet voor het hierbij horende internet. Heel bijzonder!

Drie woorden over de diensten van youfone.

1 misleidend

2 Onbeschoft

3 incapabel

Irene
02-07-2021

Prima service

Alles is goed geregeld. Duidelijke facturen.

Barry
28-06-2021

Niet aan te raden en geen coulance

Mijn vrouw en ik zijn afgelopen maand overgestapt naar youfone.

Altijd aan 10gb genoeg gehad, mijn vrouw hield de app goed in de gaten en stond op 93% 3 dagen voor het eind van de maand. Maar wel al 34€ buiten de bundel gelijk de klantenservice gebeld en het hele verhaal uitgelegd en foto’s gemaakt ook door de youfone medewerker, waarna we later terug moesten bellen of daar iets mee te regelen viel. Uiteindelijk een rekening van 86€ ipv het abonnement geld €14,50 absurd! we hebben het internet direct uitgeschakeld nadat we zagen dat de kosten buiten de bundel liepen. Op de factuur begonnen de kosten al vanaf de 23e buiten de bundel! terwijl het toen nog lang niet bundel was… klantenservice gebeld en het verhaal nogmaals uitgelegd en kijken of er een coulanceregeling mogelijk was omdat dit erg misleidend is dat je buiten de bundel bent terwijl hij helemaal niet buiten de bundel bent volgens youfone… natuurlijk helemaal geen ervaring mee omdat dit voor ons nieuw abbonement was! youfone wilde ons tegemoet komen 5€ 😂 terwijl we 70€ over de bundel waren… door misleidende informatie. Gelukkig hadden we een abbonement die we per maand konden opzeggen dus vanaf volgende maand zijn wij klant bij simyo en mijn dochter zodra haar contract afloopt ook! 3 klanten kwijt door deze actie en geen coulanceregeling… nooit meer youfone

Tatum
27-06-2021

Buiten bundel kosten!

Op woensdag bericht van 80% verbruik bundel gekregen. Vandaag (zondag) om 17.50 dataverbinding automatisch geblokkeerd wegens kosten buiten bundel, hier een sms van gekregen.

Om 19.48 weer een sms dat de kosten op blijven lopen, terwijl een sms eerder geschreven stond dat de dataverbinding geblokkeerd was?!?!?! Heb tussen deze sms’jes in ook geen mobiele data meer kunnen gebruiken! De buiten bundel kosten in de app zijn in die tussentijd opgelopen van €51,70 naar €75,14 🤬🤬😡. Ook kan ik nu geen bundel meer bijkopen, waardoor ik tot donderdag zonder internet zit, heel fijn als je bereikbaar moet zijn!

Cees
26-06-2021

Ze doen wat ze beloven

Correcte behandeling bij vragen

Begrijpelijke nota s

Goede prijs kwaliteit verhouding

24-06-2021

Data buiten bundel, dataplafond werkt pas na een maand!

Voor mijn zoon van 12 zijn abonnement uitgebreid met 1gb data. Het dataplafond gaat pas in op de eerste dag van de volgende maand. Toen ik zijn abonnement uitbreidde met data, zag ik de knop voor het instellen van het belplafond echter helemaal niet…. Maar dat kan aan mij liggen.

Bij 80% verbruik heeft mijn zoon een sms gekregen, daarna is na 100% €0,10 per mb gerekend. Nu heeft ie een rekening van 60 euro. Niet netjes ….

Luke
24-06-2021

Youdiefstal

2 maanden achter elkaar meer als 100 euro factuur. Heb 5gb bundel. Heb een waarschuwing in mijn telefoon voor als ik over 3000 ga. Telefoon geeft aan beide maanden niet meer dan 3000 MB gebruikt te hebben. Youfone kan mij niet laten zien dat ik erover heen ben gegaan ook in de app geeft hij aan dat ik nog meer dan 2000 MB over heb. Wat een kut bedrijf. Dit is gewoonweg diefstal

23-06-2021

Extra kosten door technische onduidelijkheden site Youfone

Ondanks dat Youfone de error erkende als zijnde onduidelijkheid aan hun kant, werd ik verplicht de kosten zelf te betalen.

Vorige week zag ik in mijn factuur dat er 25 € aansluitkosten bovenop de eerder gemaakte kosten betaald moesten worden.

Toen ik contact met de klantenservice opname hoe dit zat, kreeg ik dit te horen:

​Ik heb even voor je gekeken en helaas is het niet mogelijk om de deblokkerings kosten te laten vervallen. Je bent geblokkeerd geweest op je abonnement en hier zijn de kosten ook voor in aanmerking gekomen. Mijn excuses voor het ongemak.'

Ik stap vanavond nog over naar een andere provider.

Update van 25/06/2021:
Ook na posten van mijn klacht een automatisch/ ai achtig antwoord gekregen zonder inhoudelijk op mijn zaak in te gaan. Naar.

Justin

Buitenbundel kosten

800 mb buiten bundel na aanzetten van verkeerde simkaart (duel sim telefoon). Met 0,10 cent per mb kost dit 80 euro. Dit is een buitensporig bedrag in vergelijking met de abonnementsprijs 4000mb en 200 belminuten voor 10 euro.

Dit verdienmodel verdient zeker niet de schoonheidsprijs.

Leonard
22-06-2021

Fijne provider met scherpe aanbieding

Youfone is een fijne provider, weinig problemen mee. Ik maak gebruik van een scherpe aanbieding, waardoor veel internet heb gedurende de maand :)

Carin

Nooit problemen gehad

Tevreden, denk dat ik helemaal overstap. Nu alleen mobiel

Boudewijn
21-06-2021

Youfone,mijn en uw keuze.

Na een wat moeilijke start m.b.v. de klantenservice toch alles goed gekomen.Hulde voor de service!

Matty
21-06-2021

Zeer hoge kosten buiten de bundel.

Pas op met internet gebruik buiten de bundel, hier betaal je ontzettend veel voor. 600 mb voor 60 euro. Terwijl je voor 13 euro maandelijks 10 gig kunt gebruiken binnen de bundel.

20-06-2021

Geen mobiel bereik

Ik kan sinds vandaag niet meer bellen. Totaal geen bereik en youfone is niet bereikbaar.

Eerder ook gehad. Toen door de week. Niet geholpen.